Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

200 crucible markkia joilla ei tee mitään kun ei oo vieläkään tarpeeks reputationia ja vanguard markkien grindaus on aivan naurettavaa, 6 ***** markkia yhdestä 30-40min strikestä. Joita joutuu pelaamaan randomien kanssa. Juuh okay.

Korkeintaan ensi viikolla on mahdollisuus edes päästä lv26. On ihan helvetin paskasti toteutettu tämä drop systeemi yms. Syöpää. Ekat 48h oli ihan kivaa mutta nyt alkaa korpeamaan kun tuurihaukat menee joka puolelta ohi. Jos jokainen joutuisi tekemään saman määrän töitä tunnillisesti tän pelin parissa niin sit asia saattaiskin olla ihan ok.

Saat muistaakseni 4 vanguard markkia yhdestä public missionista, joka kestää yleensä sen 3-5 minuuttia, ja nykyään niitä tulee puolen tunnin välein, eli ihan minkä paikan patroliin vain niin helposti osuu kohdalle.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

200 crucible markkia joilla ei tee mitään kun ei oo vieläkään tarpeeks reputationia ja vanguard markkien grindaus on aivan naurettavaa, 6 ***** markkia yhdestä 30-40min strikestä. Joita joutuu pelaamaan randomien kanssa. Juuh okay.

Korkeintaan ensi viikolla on mahdollisuus edes päästä lv26. On ihan helvetin paskasti toteutettu tämä drop systeemi yms. Syöpää. Ekat 48h oli ihan kivaa mutta nyt alkaa korpeamaan kun tuurihaukat menee joka puolelta ohi. Jos jokainen joutuisi tekemään saman määrän töitä tunnillisesti tän pelin parissa niin sit asia saattaiskin olla ihan ok.

You're doing it wrong..

No ihan voin sanoa että kyllä täälläkin on hikeä ja verta vuodatettu noiden markkien ja maineiden vuoksi. Laita se sun factionin classi-esine päälle ja tee bounteja? Itelle on noussut rankit ihan hirveän nopsaan kun teen kaikki bountyt, niin vanguard kuin cruciblet, faction esine päällä, kaikki kun tekee niin rankki nousee 2/3 täyteen suurin piirtein, vähän jotain beaconeita ja materiaalien vaihtoja päälle niin rankki nousee tuosta noin vaan.

Toki jos ei ole minkään factionin esinettä niin silloin se maineen nousu on rajattu cruciblen osalta vain crucible bounteihin, mutta tosiaan jos pitää vaikka dead orbitin esinettä yllään niin silloin aivan kaikkien bountyjen, beaconien ja ihan sama minkä tehtävän maineet menee sille factionille, ja voit ostaa crucible pisteillä kamaa siltä factionilta.

Ja niinkuin sanoin jo kertaalleen, vanguard markkeja saa miltein mistä vain, ei todellakaan ole rajattu strikeihin mutta ne on ehkä nopeimmat tavat, en eilen tehnyt kuin muutaman striken ja pelasin normaalisti niin vanguard-markit on jo muutamaa vajaa täynnä tältä viikolta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

No nyt olen jo 20 tasolla ja sen pelin piti muuttua bungien mukaan... Se että expa muuttu valo systeemiksi ei vaikuta mitään. Entistä enemmän vaan tuntuu että pitää grindata että saisi parempia aseita ja voisi tapella samoja mutta taas asteen vahvempia vihollisia vastaa samanlaisissa tehtävissä kuin aiemminkin...eihän tässä mikään oikeasti etene tarinan tai minkään suhteen..ihan kuin pyörisi limbossa uudestaan ja uudestaan. Striket kestää edelleen kauemmin ja kauemmin niiden bullet sponge vihollisten takia, olipa taso mikä tahansa, en oikein tajua miten tätä kukaan jaksaa tämän pidemmälle pelata???

Kertokaa nyt joku mikä tämän pelin kantava juoni on ns. tarinan jälkeen?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Bungien sivuilta näkyy muuten, kuinka paljon peliin on käyttänyt aikaa, mutta eihän tuo voi pitää paikkaansa eihän :D (4 päivää 11h tuon mukaan, ja peli on ollut nyt ulkona 9 päivää, joten eiköhän tässä kohta ole hyvä hetki pitää taukoja pelaamisesta enemmän)

Olispa itelläkin aikaa pelata noin paljon :D reilu 12h takana enkä ole Destinyn launchin jälkeen juurikaan mitään muuta pelannu :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kertokaa nyt joku mikä tämän pelin kantava juoni on ns. tarinan jälkeen?
Sama kuin Diablossa. Ensin pelataan läpi ja sitten vaan grindataan samaa yhä vaikeammalla ja vaikeammalla vaikeustasolla (kunnes tulee joku uusi DLC?).

Tuli tuossa juuri n. 22 tuntia peliaikaa täyteen Bungie.netin mukaan ja hahmo on nyt levelillä 20. Silti tekee mieli pelata lisää, vaikka kaikki tarinatehtävät ja striket on käyty läpi joko normaalilla tai hardilla vaikeusasteella vähintään kertaalleen. Tarinaahan ei käytännössä ollut kuin sen verran, että vähän ymmärsi mikä meininki. Toisaalta jopa ymmärrettäväkin ratkaisu tämän tyyppiseen peliin tarkoituksella laiminlyödä tarinankerrontaa. PvE räiskiminen random porukoissa ja lootin kerääminen on vain ollut niin hauskaa ja toimii loistavasti, että se on riittäny minulle siirtämään ajatuksia muualle arjesta päivän päätteeksi.

Ei aivan niin spektaakkeli mitä hypestä saattoi odottaa, mutta jos nyt tulisi DLC uudella planeetalla/kuulla lataisin välittömästi maksoi mitä maksoi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Sama kuin Diablossa. Ensin pelataan läpi ja sitten vaan grindataan samaa yhä vaikeammalla ja vaikeammalla vaikeustasolla (kunnes tulee joku uusi DLC?).

Tuli tuossa juuri n. 22 tuntia peliaikaa täyteen Bungie.netin mukaan ja hahmo on nyt levelillä 20. Silti tekee mieli pelata lisää, vaikka kaikki tarinatehtävät ja striket on käyty läpi joko normaalilla tai hardilla vaikeusasteella vähintään kertaalleen. Tarinaahan ei käytännössä ollut kuin sen verran, että vähän ymmärsi mikä meininki. Toisaalta jopa ymmärrettäväkin ratkaisu tämän tyyppiseen peliin tarkoituksella laiminlyödä tarinankerrontaa. PvE räiskiminen random porukoissa ja lootin kerääminen on vain ollut niin hauskaa ja toimii loistavasti, että se on riittäny minulle siirtämään ajatuksia muualle arjesta päivän päätteeksi.

Ei aivan niin spektaakkeli mitä hypestä saattoi odottaa, mutta jos nyt tulisi DLC uudella planeetalla/kuulla lataisin välittömästi maksoi mitä maksoi.

Lisäksi kannattaa kokeilla / pelata sitä raidia, pääsee aivan uusiin paikkoihin, ja mielestäni todella mukava, ainakin tähän asti.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Lisäksi kannattaa kokeilla / pelata sitä raidia, pääsee aivan uusiin paikkoihin, ja mielestäni todella mukava, ainakin tähän asti.

Mutta tarttee grindata garderobi sinne levelin 26 tienoille, että on mitään asiaa? Ja pelikavereiden hankinnassa vähän enemmän haastetta mitä perus strikeihin. Mutta toki kiinnostaisi joskus nekin nähdä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Huh,

Onneksi ei ite tajua varmaan puolikaan noista Destinyn materiaaleista/factioneista/varusteista/grindaus yms. jutuista niin ei paljoa harmita onko vermeet saanut valohoitoa vai ei.
Tosin tajusin Diablossakin vasta sen jälkeen mitä esim. niillä timanteilla tehdään kun olin pelannut pelin ekan kerran läpi. Ehkä Destinynkin jutut aukeaa jossain vaiheessa.
Toistaiseksi olen vaan pelannut ja nauttinut. Nyt on Level20 enkä ole vielä edes tarinaa saanut pelattua läpi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Bungie järjestää lähinnä amerikkalaisille PS4:llä pelaaville mahdollisuuden pelata kehittäjiä vastaan cruciblea ja mikäli onnistuu erän voittamaan niin siitä saa speliaali emblemin.

Bungie has always enjoyed sharing games with our community. Destiny will be no different. Instead of targeting specific community leaders or luminaries to step up and try to cave in our helmets, we’re randomizing the event. To put it a different way, we’re putting a bounty on our own heads.

Each week, a Bungie team will enter the Crucible.

Each week, you’ll be invited to hunt them.

Each week, those of you who defeat them will win this player emblem.

sign_opposing_will.png


Your mission (if you choose to accept it) is:
Clash
Thursday, September 18th
7:00 PM – 8:00 PM Pacific
PlayStation 4

Mikäli laskin oikein niin kyseinen tapahtuma pidetään kello 5-6 huomenaamulla.

Lisää tietoa kyseisestä tapahtumasta löytyy tästä Bungien uutisesta
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Meikälle onneksi on nämä grindaamiset tuttua ja maistuukin. Final Fantasy 11 mmorgp pelissä aikoinaan oli kalastus tehtävä jossa piti saada olikohan nyt 10 000 kpl tiettyä kalaa ja palkinnoksi sai jonkun uuden kälysen virvelin, aikaa tähän meni varmaan 6kk, en nyt tietenkään ollu onki kourassa 24/7 mut se oli melkosen sairasta. Tämän tyyliset pelit vaatii paljon aikaa, Destinyssä nämä grindailut on vie aikas helppoja.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kieltämättä tätä ketjua lukemalla saa kuvan, että on aikamoista kikkailua tuo hahmon kehittäminen, ainakin lvl 20 jälkeen. Kaikki factionit ja light-hommelit lyö tyhjää. Tosin johtunee siitäkin etten ole päässyt destinyä pelaamaan betan jälkeen :D Peli makaa hyllyssä, nyt kun vielä jostain repisi aikaa sille.. Kfin jampat vetelee lähellä lvl 30 kun meitsi pääsee aloittamaan!
 
Sama kuin Diablossa. Ensin pelataan läpi ja sitten vaan grindataan samaa yhä vaikeammalla ja vaikeammalla vaikeustasolla (kunnes tulee joku uusi DLC?).

No plääh...miksi bungie puhuu sitten pelin avautumisesta level 20 jälkeen? Tainnu bungie puhua hevon kakkaa. Jossain borderlands 2 keräily oli kivaa kun juoni ja paikat eteni jatkuvasti.. tässä vaan alkaa tuntua päämäärättömältä.

Noh vielä on marssia jäljella mutta tylsistyminen strikeja kohtaan on jo iskenyt vaikka olen vältellyt niitä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kieltämättä tätä ketjua lukemalla saa kuvan, että on aikamoista kikkailua tuo hahmon kehittäminen, ainakin lvl 20 jälkeen. Kaikki factionit ja light-hommelit lyö tyhjää. Tosin johtunee siitäkin etten ole päässyt destinyä pelaamaan betan jälkeen :D !

Siitä kun lähdet peliä pelaamaan niin juttuja avautuu pikku hiljaa ja kärryillä kyllä pysyy.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Suosittelen että annatte PvP:lle mahkut. Se tuntuu enemmän taitoa vaativalta vaikka autoaimia onkin ja vähemmän satunnaiselta luin vaikkapa bäfä kaikkinen verkkokoodiongelmineen.

Ootko nyt tosissas?

Tässä meno on todella ADHD ja kudit osuu hitbokseista välittämättä AINA jos vain vähänkin sinne päin sattuu roiskimaan. Lisäksi se kuuluisa "netcode" on ihan sitä itseään kun viholliset teleporttailevat ympäriinsä ja kulman taakse kuolee ENNEN kuin sieltä on tullut esiin.

Eivätpä nuo toisaalta omaa pelikokemusta ole sen suuremmin pilanneet, mutta ei turhaa krediittiäkään kannata hirveästi jaella.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Löytyisikö täältä pari vapaaehtoista KonsoliFIN III-klaanin perustajiksi? Founderiksi otettaisiin mielellään joku foorumilla vähän pitempään pyörinyt.

Voit hyvin jo kuulua johonkin olemassa olevista klaaneista. Tarvitsemme uuden klaanin vain pystyyn ja pari jannua sinne päästämään porukkaa sisään.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ootko nyt tosissas?

Tässä meno on todella ADHD ja kudit osuu hitbokseista välittämättä AINA jos vain vähänkin sinne päin sattuu roiskimaan. Lisäksi se kuuluisa "netcode" on ihan sitä itseään kun viholliset teleporttailevat ympäriinsä ja kulman taakse kuolee ENNEN kuin sieltä on tullut esiin.

Juu tosissaan.
En ymmärrä miten paljon hitaampisykkeinen peli voi olla adhd vs. biiffeli...mutta se on :D

Ja lähimainkaan samanlaista epäreilua kuolemista ei ole tullut kuin bäfässä!
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuli juuri lopetettua Vault of Glass. Kaikki oli ensikertalaisia niin aikaa meni "vähän" kauemmin ja porukkaa oli maailman toiselta puolelta mukana. Saatettiin ihan pari tuntia käyttää aikaa per paikka, mutta hoidettiin homma kotiin lopulta vaivattomasti kun viimeiseen bossiin mukaan tuli pari kokenutta taktikkoa. Ei ihan olllut tarkoitus näin myöhään olla hereillä kun iltapäivällä aloiteltiin. :D Nythän tuo menisi varmaankin reiluun 2 tuntiin hyvällä porukalla ja täydellisellä runilla. Viikon vauhtuessa mahdollisesti uusiksi kunhan porukka löytyy. Tuli myös Nightfall strike tehtyä soolona kun muutamat neuvot katsastin eräästä striimistä. :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tälllaisen pelin kohdalla arvostelun kyhääminen reilun viikon kokemuksella ei välttämättä ole reilua peliä kohtaan, mutta näin on nyt vain päässyt IGN:n kohdalla käymään.

[video=youtube_share;aZsE76etD4I]http://youtu.be/aZsE76etD4I[/video]


Arvosana:
+ Taistelukokemus
+ Visuaalisesti upea
+ Hyvää kamojen kierrätystä


- Tarinan ohkaisuus
- Heikot roolipelielementit


Arvosana: 7.8 (itse antaisin 9 ennen raideja. Hauskinta räiskintää miesmuistiin)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tälllaisen pelin kohdalla arvostelun kyhääminen reilun viikon kokemuksella ei välttämättä ole reilua peliä kohtaan, mutta näin on nyt vain päässyt IGN:n kohdalla käymään.
Joo, onhan se ehdottoman väärin, että arvostellaan peli sen tällä hetkellä sisältämän minimaalisen sisällön perusteella, eikä sen perusteella miltä se ehkä tulevaisuudessa näyttää ;)

Itselle alkaa kyllä Destiny maistumaan nyt kun siitä surkeampaakin surkeammasta juonikuviosta on päästänyt henkisesti irti ja peli on muuttunut pelkäksi grindaamiseksi. Taistelu on edelleenkin toimivaa, joten tuota jaksaa aivojen nollausmielessä harjoittaakin. Pelikellossa näyttäisi olevan reilut 32h, joten ei tämä mikään surkea peli voi olla. Lootin satunnaisuuteen perustuva jako kyllä ottaa päähän joka päivä, mutta ehkäpä tuokin vielä joskus korjataan.
 
Ylös Bottom