Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pisteet on arvostelijan henkilökohtainen mielipide pelistä, minä antaisin 7 ja tykkäsin monista jutuista. Voin kuvitella että jos olisi samat ärsytykset kuin minulla ja siihen päälle ei voisi sietää vaikkapa halon gunplayta niin 6/10 olisi hyvinkin looginen, ja siinä ei ole mitään väärää.

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Näytä liitetiedosto 13355

Tämän mukaan vajaan kuuden tunnin päästä pitäisi Ysin Agentin ilmestyä torniin, eli klo 19. Saa nähdä tuleeko, olis nyt ne tarvittavat kolikot. Sain juuri rankit siihen pisteeseen että voi ostaa legendaryja, mutta en halua ostaa ennen kuin näen mitä hänellä on tarjota.

Xur on ollut tornissa jo kohta 2 tuntia. Löytyy speakerin puljua vastapäätä pimeästä nurkkauksesta.

Näytä liitetiedosto 13355

Tämän mukaan vajaan kuuden tunnin päästä pitäisi Ysin Agentin ilmestyä torniin, eli klo 19. Saa nähdä tuleeko, olis nyt ne tarvittavat kolikot. Sain juuri rankit siihen pisteeseen että voi ostaa legendaryja, mutta en halua ostaa ennen kuin näen mitä hänellä on tarjota.

Bungie.Netin keskustelufoorumin mukaan Xurin pitäisi olla jo tornissa, kuulemma tornin pohjois osissa lähellä New Monarchya tai Speakeria, käykää varmistamassa? Sanoivat että Warlockille sama hanska kuin viime viikolla ja muille hahmoluokille jotain uutta, Titanille Helm of Innermost Light ja Hunterille Lucky Raspberry chesti.

Aseena eksoottinen raketinheitin Gjallahorn 17 kolikon hintaan.

Itselle ei siis mitään, kolikot säästyy ainakin :)

Joo speakerin läheltä löytyy. Vaihtaa myös spinmetallia, spiritbloomia strange coineiksi. Mahdollista saada 2 kpl strange coineja vaihdettua.

Tutoriaali mihin..grindaukseen?

Autopelissä kehitytään omissa taidoissa saman radan kiertämisessä, eli tuo vertaus on ihan huono. Jos haluaa autopeliin verrata niin sitten pitäisi verrata vaikka näin: Aja autopelissä 1000km että saat tehokkaamman moottorin että voit ajaa seuraavan 1000km hieman nopeammin. :)

Sehän oli nimenomaan hyvä vertaus. Ekan kerran ajettu rata ja sitten se on nähty.
Entä joku fifa? Ekan pelin jälkeen kenttä on nähty ja loput on vain joukkueen grindausta.
Bäfä? Yksäriin kukaan ei koske ku väkisin ja monarihan on vain grindausta että saa kamoja auki.

Mutta mitäpä jos se ite pelaaminenki on hauskaa? :D
Jos ei niin kyllä se jo alfassa selvisi mikä tää peli o...

Edit: ehkä vähä perjantaitrollasin. Vai trollasinko? :D

Damn ostin exotic engramin ja sain sieltä warlockin haarniskan kun itse olen titan. No ainakin sain ostettua uuden kypärän.

Aikamoinen pettymys tuon agentin tämän viikon tavarat. Näköjään warlockit on unohdettu kokonaan... Kaikille muille hahmoluokille kyllä tuli jotain uutta, mutta warlockeille tarjotaan vain vanhaa viimeviikkoista hanskaa. Voi hemmetti mitä kakkaa...

Just, kypärä olikin se viimeinen armor minkä halusin ostaa... Viikon päästä uudestaan sitten.

Ostin sitten sen exotic chestin, ylläri, hunterille kun olen titan. Kaikille muille classeille kohta parhaat armorit paitsi sille mitä pelaa.

Melkein tekis mieli ostaa se exotic armor emblemi, kyseessä kuitenkin on semmonen lotto/ässä arpa arvonta ettei uskalla tuhlata sitä harvinaista valuuttaa. Kun sieltä tosiaan voi tulla ihan eri hahmoluokalle ja rahat menee hukkaan, saahan sen tietenki purettua osiksi mutta ei mun mielestä sen arvoinen.

Onneks ne hanskat viel oli siel, kun tykkään siitä auringon voimasta enemmän kun voidwalker.

Ehkä vähän tyhmä kysymys, mut oon miettiny et onko noilla classeilla miten paljon oikeasti eroa? Olen pelannu pelkkää warlockia toistaiseksi.

Ehkä vähän tyhmä kysymys, mut oon miettiny et onko noilla classeilla miten paljon oikeasti eroa?
On eroa. Itse pelaan Hunterilla ja tässä tapauksessa myös alaluokassa on suunnaton ero, gunslinger keskittyy enemmän vähän kauempaa ammuskeluun ja bladedancer taas pistelee lähietäisyydeltä viholliset palasiksi. Alaluokathan avautuvat lv15 kohdalla, joten kannattaa testailla näitäkin.

Tapahtumien myötä alkaa hahmottua Bungien bisnesmalli Destinyyn.

Otetaan esimerkiksi tuo viikonlopun Combined Arms. Paras moninpelimuoto tähän astisista ja sitä pääsi kokeilemaan vasta nyt. Siellä tuntuu olevan kaapit täynnä valmista sisältöä, joka julkaistaan hissuksiin pelaajien niskaan. Käytännössä tämä tekee kaikista tämän hetkisistä arvosteluista täysin yhdentekeviä. Koska arvostelijat ovat arvioneet vain osan sisällöstä. Sinänsä ihan mielenkiintoinen tapa koukuttaa pelaajia. Itse ottaisin kuitenkin kaiken sisällön tässähetinyt... Mutta ihan kiva kokeilla kerrankin tälläistä lähestymistapaa pelissä. Se on ainakin jo nyt varmaa: pelin pariin tulee tällä menolla palattua ja usein.

Tapahtumien myötä alkaa hahmottua Bungien bisnesmalli Destinyyn.

Otetaan esimerkiksi tuo viikonlopun Combined Arms. Paras moninpelimuoto tähän astisista ja sitä pääsi kokeilemaan vasta nyt. Siellä tuntuu olevan kaapit täynnä valmista sisältöä, joka julkaistaan hissuksiin pelaajien niskaan. Käytännössä tämä tekee kaikista tämän hetkisistä arvosteluista täysin yhdentekeviä. Koska arvostelijat ovat arvioneet vain osan sisällöstä. Sinänsä ihan mielenkiintoinen tapa koukuttaa pelaajia. Itse ottaisin kuitenkin kaiken sisällön tässähetinyt... Mutta ihan kiva kokeilla kerrankin tälläistä lähestymistapaa pelissä. Se on ainakin jo nyt varmaa: pelin pariin tulee tällä menolla palattua ja usein.

Eikös tuo Combined Arms ole ihan samaa Controllia, mutta mapit on vain rajoitettu niihin Ctrl-mappeihin, missä noita kulkuneuvoja on mukana?

Eikös tuo Combined Arms ole ihan samaa Controllia, mutta mapit on vain rajoitettu niihin Ctrl-mappeihin, missä noita kulkuneuvoja on mukana?
Voi hyvinkin pitää paikkansa. Joku helvetin iso Mars-kenttä siellä oli, jota en ainakaan itse ole vielä pelannut.

Voisivatkin heittää tuon muodon tuollaisenaan playlistiin. Homma tuntuu toimivan hieman paremmin noissa isoissa kartoissa.

Voi hyvinkin pitää paikkansa. Joku helvetin iso Mars-kenttä siellä oli, jota en ainakaan itse ole vielä pelannut.

Voisivatkin heittää tuon muodon tuollaisenaan playlistiin. Homma tuntuu toimivan hieman paremmin noissa isoissa kartoissa.

Olen mennyt tuota Mars-mappia jo monta kertaa Controllin puolella. Itse tykkäsin paljon enemmän Salvagesta. Se oli mielenkiintoista 3v3 mättöä kahden kaverin kanssa ja mapit olivat myös sellaisia, mitä ei ainakaan Controllin puolella ole näkynyt.

Ylös Bottom