Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Peli on ihan ok, mutta onko peli täynnä oikeasti tilannetajuttomia idiootteja vai mitä:confused:

Noita strikejä tehnyt randomien kanssa, tuo kuussa oleva missä on jättiörkki ketjuissa niin porukka jää aina siitä pienestä huoneesta ampumaan sitä, okei sen taktiikkana vielä ymmärrän. Vaan sitten siihen huoneeseen syntyy vähän väliä se ilmassaleijuvapyörivähökötys joka ampuu ympäriinsä ja kuollessaan ampuu niitä räjähtäviä palopalloja.

Niin varmaan kolmas kerta kun tyypit vaan ampuu ovelle ja ilmaörkki tappaa jatkuvasti niitä, tai jos tajuavat katsoa taakseen niin eivät tajua juosta palloja karkuun ja taas haudassa, voi luoja miten voi olla vaikeaa simppelin strategian keksiminen.

Äsken oli 2 kertaa pomo jo melkein kuollut niin nämä retardin tapatti itsensä jatkuvasti ja lopulta sellaisella hetkellä kun oma henki lähti pelastaessa, ei kun alusta. Toisella kertaa loikin pomon sivulle josta ampuilin samalla kun ne kaksi muuta jäi pieneen huoneeseen ammuskelemaan.

Noh taas oli pomo melkein kuollut, lähti oma henki niin sen sijaan että ne tajuaisi pakittaa turvaan seuraavaan pieneen huoneeseen että ehdin syntyä takaisin(ettei tarvitse aloittaa alusta, kun kuolevat kuitenkin), niin taas se pyörivä juttu tappoi ne sinne. Ffffuuuuuuuuu

Olisi voineet tehdä tähän chatin niin voisi edes jotain sopia taktiikaksi kun tuntuu olevan porukka niin pihalla miten pelataan tälläisiä pelejä. Pitäisi varmaan pelailla vakiotyyppien kanssa, mikin kera niin ei tulisi potutusta kun asiat menee pieleen viime hetkellä turhaan :p

Xur:lla oli eilen tuo vaihtoehto kun meni ostoksille, nyt ei kyllä näyttänyt enää onnistuvan. Voi tietty olla, että oma kiintiö tuli täyteen.

Ovat varmaan pätsänneet tuon pois, Redditissä oli paljon tästä keskustelua. Hyvä näin.

Mä en ymmärrä yhtään mitä täällä ketjussa puhutaan, koska slangi vähän vaikeaa. Olen pelannut tarinaa yksin eteenpäin, mutta kAipaisin pelikaveria joihinkin kohtiin. Erittäin hankaloita esim tehtävien loput yksinään. Miten saisin helpoiten tulitukea?

Mä en ymmärrä yhtään mitä täällä ketjussa puhutaan, koska slangi vähän vaikeaa. Olen pelannut tarinaa yksin eteenpäin, mutta kAipaisin pelikaveria joihinkin kohtiin. Erittäin hankaloita esim tehtävien loput yksinään. Miten saisin helpoiten tulitukea?

Kysele kaverilistalta jos voisivat auttaa, olen itsekin suurimman osan pelannut itsekeen, tahi randomien kanssa.

Pitäisi saada tehtyä noita weeklyjä sun muita haastavampia hommia, jopa raidia, mutta tarviis kavereita niihin. Jos joku niitä tekee ja on tilaa, otan kutsuja vastaan, lvl 27 Titan nyt(mikitetty). Molemmat subclassit levellattu, defenderistä puuttuu muutama viimeinen skilli.

Sain itsekin viimeinkin tuon exotic weapon bountyn, näköjään käsikanuuna tulossa joskus kun valmistuu. Tällä hetkellä pitäisi Cruciblessa porukkaa niputtaa aseilla joissa on Void-damage, en vaan saa mistään primaryä sillä damagella perhana.

Pitäisikö laittaa joku akuutin peliseuran ketju pystyyn missä voisi kysyä mukaan porukkaa lyhyellä varoituksella?

Jos ps4:llä pelaat niin ps4 peliseura ketjusta löytyy. Minut voi lisäillä kavereihin ja peliin voi aina liittyä jos linjoilla olen. Psn: pmujunen.

Vois nyt pelistä jotain heitellä jo vaikka nyt vasta maanantaista pelaillu.

Hahmon lv voi nostaa vaikka pelaamalla pelkkää PvP joka on hyvä asia, jokaisesta matsista tulee repua voitosta 25 ja häviöstä 10 + bountyistä sit tietenkin lisää. 100kpl PvP merkkejä saa kerättyä viikossa. Mitä nyt kattelin PvP quatermasterin kamoja niin varusteet vaatii 150 merkkiä ja rank 3. Jonkin verran vaatii aikaa et saa koko "pvp" setin kerättyä. Koskas noi PvP merkit nollaantuu etä pääsee kerään lisää :) oli sie crudible quatermasterilla komee autorifle.

Huntterilla tuli pelattua storyä ja nyt sit strikejä ja tietenkin PvP, joskin 100 pvp merkkiä on jo täynnä, mutta crudible repua nyt kertyy matseista, Huntteri on nyt lv 23. Warlockkia oonkin sitte vaan ihan pvp pelaillu lv 12 nyt

Pelihän on ihan okei.

Servereihin ei saa yhteyttä.... Ps4;lla tai näin ainakin mulla on, taistelu toverit näyttää huitelevat pitkin aurinkokuntaa. Tähän loppuun vajaat tuhat voimasanaa!!!

Servereihin ei saa yhteyttä.... Ps4;lla tai näin ainakin mulla on, taistelu toverit näyttää huitelevat pitkin aurinkokuntaa. Tähän loppuun vajaat tuhat voimasanaa!!!

Sama homma täällä. "lost connection to partner services".

Sama. Välillä ei päästä kirjautumaan PSN. Saatanan saatana.

Onko muilla servujen kanssa ongelmia? Ei meinaan päästä pelailemaan. Tulee vaan tuollainen viesti jossa lukee

"ATTENTION; Destiny servers are no available. Dismiss this message to try again."

Dismissattu on jo monta kertaa mutta ei toimi. Kokeilin myös startata uudestaan mutta ei sekään auta.

Sama probleema täälläkin. serverit ei oo käytössä error, kyllä frendilistalla osa kuitenkin pelaa

Ylös Bottom