Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Xurilla The Last Word 23 coinia.
E. Xur sijaitsee lähellä speakeria oven edessä.
Xurilla The Last Word 23 coinia.
E. Xur sijaitsee lähellä speakeria oven edessä.
Ite ostasin ehottomasti TLW:n jos en sitä omistaisi. Surosi mielestäni vähä yliarvostettu ase, mutta makunsa kullakin. Gjallahornia itse toivoin. Noh jos ostais altille ton armamentariumin ostamisen ilosta ihan hyvä armori kuitenkin.
Ite ostasin ehottomasti TLW:n jos en sitä omistaisi. Surosi mielestäni vähä yliarvostettu ase, mutta makunsa kullakin. Gjallahornia itse toivoin. Noh jos ostais altille ton armamentariumin ostamisen ilosta ihan hyvä armori kuitenkin.
Vihdoinkin The Last Word. Enpä ole tuota asetta kuin pelin alusta asti haaveillut (ja kiroillut kun muille sitä on tippunut jokapuolelta). Kiitokset Xurille, nyt ei tarvitse enään fireteamissa kitistä siitä asiasta muille
![]()
Tuli sit vahingossa poistettua täyteen upattu lege chesti. Pikkusen vituttaa sanoisin saatana.
Tuli sit vahingossa poistettua täyteen upattu lege chesti. Pikkusen vituttaa sanoisin saatana.
Siinä saa olla jo yritystä mukana, koska lege/exo tavaroiden purkaminen kestää huomattavasti kauemmin kuin turhan rare/uncommon tms kaman. Eli huomaa jo ihan "näppituntumalla", kun joutuukin painamaan neliötä melkein tupla-ajan.
Teit saman kuin minä 3 viikkoo sitte. v...taa vieläkin. Voisi jotenkin varoittaa, jos poistaa legee tai exoo.
Ei muuten aiemmin kestänyt kauemmin. Olisko sitten vähän parantaneet.