Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onneksi markseilla saa ostettua uuden helposti eikä sen levellaus vie paljoa aikaa.

Onneksi markseilla saa ostettua uuden helposti eikä sen levellaus vie paljoa aikaa.

Saishan sen. On kuitenkin täyteen tuunattu exo päällä. Olis vain voinut väliin käyttää "kaapissa" olevaa exo kypärää ja vetää siihen viimeisen päivityksen.

Teit saman kuin minä 3 viikkoo sitte. v...taa vieläkin. Voisi jotenkin varoittaa, jos poistaa legee tai exoo.
Ei muuten aiemmin kestänyt kauemmin. Olisko sitten vähän parantaneet.

Piti muuten ihan kokeilla, kyllä se oli noin, että kestää kauemmin tuo purkaminen, jonka lisäksi se alapalkki "vilkkuu" punaisena poiston ajan. Otin tilanteesta pienen videon, josta tuo ero näkyy selvästi.

[video=youtube;fzFOIftocAo]https://www.youtube.com/watch?v=fzFOIftocAo[/video]

Saa toki. Kyllä siihen aikas paljon saa töitä tehdä, että sen loppuun asti uppii. Heliumia suutanasti ja Shardeja. No turha sitä enään surra menetetty ja sitä ei takas saa.

Hitto huomasin tänään, että Xuri myy aseisiin boosteja. No ostin sen Hand Cannon boostin. Hitto kun tuon olisin aikasemmin huomannut olisi aseiden päivitys ollut hiukan nopeempaa. Kuinka ei voi huomata kun kumminkin ne on siinä suoraan muiden itemeiden alla :)

Miten ja missä nuita telemetryjä kannattaa käyttää?

Itse käytän niitä kun olen tehnyt kasan boynteja ja juuri palauttamassa niitä. Kannattaa myös tehdä daily eventtejä ja jättää niitä "kirjekuoria" sinne postmasterin varastoon. Sitten kytket telemetryn päälle keräät daily event "kirjekuoret" ja viet bountit, niin exo ase hörppää nätisti expaa.

Piti muuten ihan kokeilla, kyllä se oli noin, että kestää kauemmin tuo purkaminen, jonka lisäksi se alapalkki "vilkkuu" punaisena poiston ajan. Otin tilanteesta pienen videon, josta tuo ero näkyy selvästi.

Mitä menitkös lataamaan destinyn uudelleen, että saat exo ase poisto videon tehtyä? :D Onkos destinyn poisto videolle tulossa kohta sitten jatko-osa? Sitä ennen tietenkin destinyn paluu, sitten destinyn poisto osa 2.... saat kato perhana trilogian saman tien. :) Toivottavasti jatko-osa ei floppaa niin kuin yleensä on tapana. ;) :D

Mikään muu ei harmita yhtä paljon kuin se, että alakulmaan ilmestyy teksti "se ja se" löysi violetin engramin ja itse löytää titanin persviitta engramin :)

Noinhan kävi juuri tänään. Tämä oli toinen violetti pallo noin 190h pelaamisen aikana ja perseviittahan sieltä tuli.

Se harmittaa vielä enemmän ku jengi farmaa Venuksen patrollissa ja saa exoa!!! Nimimerkillä kolmesti tätä todistanut!!!

Se harmittaa vielä enemmän ku jengi farmaa Venuksen patrollissa ja saa exoa!!! Nimimerkillä kolmesti tätä todistanut!!!

Sinne taidan lähteä minäkin. Crypto rankki nousi taas pykälällä, Postitätikin siunaili, kun sain violetti viestin.... sieltähän paljastui persviitta ja sininen 19 tason pulse rifle, kyllä olen onnellinen.

Tunnin farmauksella ei tullut kuin kaksi sinistä palleroa ja kaasua 150 yksikköä. Ei enää pahemmin farmaukset auta. Pakko kai sitä on raidiin lähtä, että saisi edes tuota ascendant energyä.

Strikeplaylististä oon ite saanu parhaat dropit... About 1lege/10strikea, ja bonuksena viime perjantaina tippunut ice breaker ;)

Mukava homma, että tuo viimeinen sana tuli viimein pimeille markkinoille myyntiin. Itsekin olen tuota jo jonkin aikaa havitellut. Löytyy toki myös The Devil You Know, mutta onhan tuo spagettiwestern revolveri tyylikkäämpi kapistus. :) Mukavaa levutella nyt tuota, kun Suoros on ollut jo jonkin aikaa tapissa.

Nightfallista tippui exona Monte Carlo niminen assault rifle. Tulinopeutta toki löytyy, mutta impacti näytti olevan aika olematon. Lisäksi rekyyli on aika kova ainakin vakiona, joten eipä tuolla taida osua edes ladon seinään. Saapi nähdä, että tuleeko tuolle annettua mahdollisuutta. Sinänsä tietenkin ihan kiva homma, että tuoltakin tarttuu välillä exoa matkaan.

Itse en ole stressannut tuon tavaran haalimisen suhteen sen kummemmin, enkä käy esim. farmaamassa vartavasten patrolleissa. Sitä tulee sitten kun on tullakseen. Toki jos jotain materiaaleja tarvitsee, niin silloin täytyy tietenkin käydä heittämässä pikku farmauskeikka.

Raidia on tullut itsekin vedettyä liian vähän tähän mennessä. Tarvinnee hieman aktivoitua sillä osastolla. Siinä on toki aina oma järjestelynsä oman ja muiden ajan kanssa, joten siinäkin mielessä tuo on jäänyt paitsioon.

Strikeplaylististä oon ite saanu parhaat dropit... About 1lege/10strikea, ja bonuksena viime perjantaina tippunut ice breaker ;)

Aika Legendaarista kyllä on. Onhan se homma juosta toi 10 strikeä et saa yhen lege engramin. Viimeksi meni hermo tohon strikeen ku tuli kolme kertaa peräkkäin sen marsin strike.

Joo toi on ihme homma ku pelaat playlistiä ja saattaa tulla kolmekin kertaa sama strike putkeen...

Muttenki perseestä nu noita strikeja on niin vähä. Eiköhön tossa jokainen "tehtävä" vois olla strike missä on joku pomo lopussa.

Samaa sinistä putoo strikelistalta, sama minkä levelin juttua ajaa.
Ascendant shardia saa joka tehtävästä, kun sitä ei enää tarvi. Energiasta huutava pula, mutta sitä ei taida tulla kuin raidista ?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Farmasin maassa spin metallia ja ei sitten millään tuntunut löytyvän 1h ja 14kpl. Ennen sai 1h helposti yli 50kpl. Mitä on tapahtunut. Energiaa tosin tuli parista lootista.

Farmasin maassa spin metallia ja ei sitten millään tuntunut löytyvän 1h ja 14kpl. Ennen sai 1h helposti yli 50kpl. Mitä on tapahtunut. Energiaa tosin tuli parista lootista.

Mistä löysit maassa energiaa ?
Tämän päivän pelit n. 5 h patrollia ja strikelistaa. Ei ainuttakaan energiaa, shardia alkaa olla myydä asti, kun ei itse tarvi. Jollei sitten vahingossa hukkaa jotain ryysyä :)

Ylös Bottom