Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onneksi markseilla saa ostettua uuden helposti eikä sen levellaus vie paljoa aikaa.
Teit saman kuin minä 3 viikkoo sitte. v...taa vieläkin. Voisi jotenkin varoittaa, jos poistaa legee tai exoo.
Ei muuten aiemmin kestänyt kauemmin. Olisko sitten vähän parantaneet.
Onneksi markseilla saa ostettua uuden helposti eikä sen levellaus vie paljoa aikaa.
Miten ja missä nuita telemetryjä kannattaa käyttää?
Piti muuten ihan kokeilla, kyllä se oli noin, että kestää kauemmin tuo purkaminen, jonka lisäksi se alapalkki "vilkkuu" punaisena poiston ajan. Otin tilanteesta pienen videon, josta tuo ero näkyy selvästi.
Mikään muu ei harmita yhtä paljon kuin se, että alakulmaan ilmestyy teksti "se ja se" löysi violetin engramin ja itse löytää titanin persviitta engramin![]()
Se harmittaa vielä enemmän ku jengi farmaa Venuksen patrollissa ja saa exoa!!! Nimimerkillä kolmesti tätä todistanut!!!
Se harmittaa vielä enemmän ku jengi farmaa Venuksen patrollissa ja saa exoa!!! Nimimerkillä kolmesti tätä todistanut!!!
Strikeplaylististä oon ite saanu parhaat dropit... About 1lege/10strikea, ja bonuksena viime perjantaina tippunut ice breaker![]()
Farmasin maassa spin metallia ja ei sitten millään tuntunut löytyvän 1h ja 14kpl. Ennen sai 1h helposti yli 50kpl. Mitä on tapahtunut. Energiaa tosin tuli parista lootista.