Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mistä löysit maassa energiaa ?
Tämän päivän pelit n. 5 h patrollia ja strikelistaa. Ei ainuttakaan energiaa, shardia alkaa olla myydä asti, kun ei itse tarvi. Jollei sitten vahingossa hukkaa jotain ryysyä :)

Mothyardsilta tuli pari. Daily Heroic Storystä saan aikas hyvin energiaa. Varmaan 8/10 energiaa loput shardeja.

Samaa sinistä putoo strikelistalta, sama minkä levelin juttua ajaa.
Ascendant shardia saa joka tehtävästä, kun sitä ei enää tarvi. Energiasta huutava pula, mutta sitä ei taida tulla kuin raidista ?
Itse olen energiaa helpoiten saanut (raid poislukien) public eventeistä. Tulee yleensä joko shardeja tai energiaa. En usko että raidin ulkopuolelta varmempaa kikkaa löytyy..

Xurin kypärälotto osa kaksi onnistui. Nappasin Exotic kypärän warlockille, kaikenlisäksi tuon päivittämiseen menee spinmetallia jota mulla on reilu 200 varastossa.
Susiruma toi kypärä kyllä on, tulee olo kuin akvaariossa olisi kalojen seurana. Kyseessä siis Apotheosis Veil niminen kypärä. Tänään tippui random dropista legu engrammi josta tuli mun kuudes legendaarin pääase (Lord High Fixer). Olisi ihan pätevää saada legu kakkosasekin, siinäkun on vielä sinistä kamaa, raskaaseen sain VG repun nousun myötä Unfriendly Giantin.

Mukava homma, että tuo viimeinen sana tuli viimein pimeille markkinoille myyntiin. Itsekin olen tuota jo jonkin aikaa havitellut. Löytyy toki myös The Devil You Know, mutta onhan tuo spagettiwestern revolveri tyylikkäämpi kapistus. :) Mukavaa levutella nyt tuota, kun Suoros on ollut jo jonkin aikaa tapissa.

Nightfallista tippui exona Monte Carlo niminen assault rifle. Tulinopeutta toki löytyy, mutta impacti näytti olevan aika olematon. Lisäksi rekyyli on aika kova ainakin vakiona, joten eipä tuolla taida osua edes ladon seinään. Saapi nähdä, että tuleeko tuolle annettua mahdollisuutta. Sinänsä tietenkin ihan kiva homma, että tuoltakin tarttuu välillä exoa matkaan.

Itse en ole stressannut tuon tavaran haalimisen suhteen sen kummemmin, enkä käy esim. farmaamassa vartavasten patrolleissa. Sitä tulee sitten kun on tullakseen. Toki jos jotain materiaaleja tarvitsee, niin silloin täytyy tietenkin käydä heittämässä pikku farmauskeikka.

Raidia on tullut itsekin vedettyä liian vähän tähän mennessä. Tarvinnee hieman aktivoitua sillä osastolla. Siinä on toki aina oma järjestelynsä oman ja muiden ajan kanssa, joten siinäkin mielessä tuo on jäänyt paitsioon.

itse himoinnut tuon monte carlon perään, mutta ei millään tunnu löytyvän! On se vaan niin kaunis!

Monte Carlo on päivitettynäkin huono pvp-peleissä. Liikaa rekyyliä! Suros regime ja vex mythoclast vaikuttavat olevan edelleen op. Itse en periaatteesta pelaa regimella, koska on se vaan sellanen nössöpyssy...

Monte Carlo on päivitettynäkin huono pvp-peleissä. Liikaa rekyyliä! Suros regime ja vex mythoclast vaikuttavat olevan edelleen op. Itse en periaatteesta pelaa regimella, koska on se vaan sellanen nössöpyssy...

Suros regime ja Vex mythoclast eivät ole op pvp:ssä. Scout rifle nimeltä Vision of confluence jonka saa automaatiksi ja jossa on täysin sama tulinopeus kuin Vex mythoclastissa, tekee melkein kaksi kertaa enemmän damagea kuin Vex.
Suros regime tekee hiukan enemmän damagea kuin Vex.
<script charset="UTF-8" src="chrome://hdv/content/hdv.js" type="application/javascript"></script>

Itseltäni löytyy tuo VoC.Pitkällä matkalla op, mutta lähitaisteluissa ei kylläkään. Suros on ainakin ilmeisesti nerffauksen alla bungien toimesta, joten kait siinä jotain perää on. Liene osasyynä se,että niin moni osti sen xurilta. Mythoclast tulee harvoin vastaan, mutta tähän mennessä on ollut ihme jos kyseisen kanuunan omistaja ei ole ollut pelin yksi parhaista.

Mites kun oon saanu maksin ja viitan, mutta en saa käyttöön kun lukee "requires warlock class" ? Tein warlock hahmon, mutta ei vaikutusta. lvl 21 vasta mennään. Kaikki striket pelattu läpi ja raidia odotellessa. Kuinka tota lvl sais nopeiten nostettuu 21->25? strikeemällä vai mitä?

Eilen tuli vedettyä toisen kerran Raid läpi normaalilla tasolla. Meni tällä kertaa kohtuullisen kivuttomasti läpi. Mitä nyt tulin taas perseilleeksi sen hyppelykohtauksen kanssa. Erittäin hyvä porukka oli kasassa.

Kahdesta Raidista tärkeimpinä tavaroina on: hanskat, kengät, Red Death (miehekään näköinen ja kuuloinen, tulee ihan Gears of War mieleen) ja Found Verdict. Plus tietenkin kasa shardeja ja jonkun verran energiaa.

Nämä kaikki on tullut siis ennen pomoa. Pomolla loppuu aina tuuri ja kummallakin kerralla on jäänyt chatterwhite shaderi hanskaan muutaman hassun shardin kanssa. :D

Varmasti löytyy hyviä pelaajia jotka pärjäävät Vex mythoclastin kanssa, mutta nämä pelaajat pärjäisivät todennäköisesti vieläkin paremmin jos vaihtaisivat muuhun aseeseen, koska Vex tekee tulinopeuteensa nähden selvästi vähemmän damagea kuin muut aseet. Sen takia vain harvat pelaajat käyttävät nykyään Vexiä. Ja kyllä se VoC on op myös läheltäkin käytettynä koska se tekee reilusti enemmän damagea kuin muut aseet sekä sen saa automaatiksi(sama tulinopeus kuin Vexissä).
<script charset="UTF-8" src="chrome://hdv/content/hdv.js" type="application/javascript"></script>

Itseltäni löytyy tuo VoC.Pitkällä matkalla op, mutta lähitaisteluissa ei kylläkään. Suros on ainakin ilmeisesti nerffauksen alla bungien toimesta, joten kait siinä jotain perää on. Liene osasyynä se,että niin moni osti sen xurilta. Mythoclast tulee harvoin vastaan, mutta tähän mennessä on ollut ihme jos kyseisen kanuunan omistaja ei ole ollut pelin yksi parhaista.

Oletkos sinä pelannut vexillä? Ja minkä takia VoC ei ole hyvä lähietäisyydeltä? Jos kyseessä on tulinopeus, kannattaa tarkastaa sen vexinkin asetiedot. Suros on parempi kuin vex ja luojan kiitos jos bungie tajuaa vihdoin kyseisen aseen nerffata. Tällä hetkellä pelin parhaita primary pvp aseita osaavissa käsissä taitaa olla last world ja hawkmoon. Niihin toki tarvitsee vain tottua.

Vex on nerffinsä jälkeen vain lelu / trophy ja voin taata että jos pelaaja keikkuu vexin kanssa ykkösenä, se olisi samaisella paikalla lukuisen muun aseen kanssa myös.

Oletkos sinä pelannut vexillä? Ja minkä takia VoC ei ole hyvä lähietäisyydeltä? Jos kyseessä on tulinopeus, kannattaa tarkastaa sen vexinkin asetiedot. Suros on parempi kuin vex ja luojan kiitos jos bungie tajuaa vihdoin kyseisen aseen nerffata. Tällä hetkellä pelin parhaita primary pvp aseita osaavissa käsissä taitaa olla last world ja hawkmoon. Niihin toki tarvitsee vain tottua.

Vex on nerffinsä jälkeen vain lelu / trophy ja voin taata että jos pelaaja keikkuu vexin kanssa ykkösenä, se olisi samaisella paikalla lukuisen muun aseen kanssa myös.

No en lähde tuosta Vexista enempää kiistelemään. VoCilla olen pelannut aika perkeleesti ja nyt puhutaan siitä, että onko imo VoC liian hyvä lähietäisyyksillä. Mielestäni ei ole omaan kokemukseen pohjauten (pelaan pelkkää pvp:tä), mutta pitkällä kantamalla se on. Suros Regime pesee kaveripiirini mielestä VoCin lähitaisteluissa helposti (niiden mielestä, jotka kummilakin pelaavat) ja tätä voin kompata omalla kokemuksellani 1vs1-tilanteista VoC vastaan Suros. Pelaan itse nykyisin pelkästään hawkmoonilla ja se on kyllä hemmetin hyvä ase kun sillä oppii pelaamaan. Sen kanssa harkitut ja onnistuneet laukaukset tuovat hyvää onnistumisen fiilistä :)

Kyllä tuolla suroksellakin saa ampua päähän jos haluaa saada jengiä hengiltä. Lisäksi en mielellään ota sillä lähietäisyydeltä matsia, vaan napsin mieluummin vähän kauempaa. Puukko, pumppis ja muut keinot toimii läheltä paremmin.

Sen olen huomannut, että onhan tuo Suros omassa arsenaalissa ja omissa käsissä se tehokkain ase PvP:n puolella. Täytynee opetella pelaamaan viimeisellä sanalla tai mahdollisesti tuolla Red Deathillä. Älkää nyt kuitenkaan sanoko ettei niitäkään saa käyttää PvP:n puolella.

Samaa sinistä putoo strikelistalta, sama minkä levelin juttua ajaa.
Ascendant shardia saa joka tehtävästä, kun sitä ei enää tarvi. Energiasta huutava pula, mutta sitä ei taida tulla kuin raidista ?

Ascendant materiaalia saa nopeiten kun päivittäin tekee dailyn 28 tasolla. Se että tuleeko siitä shardeja vai energiaa, on ihan arpapeliä mutta jokatapauksessa 28 tason dailystä saa aina 2kpl jompaakumpaa. Jokaisen päivän muutamista ensimmäisistä (huom. muutamista, itse olen saanut max 3:sta publasta/päivä) public eventeistä tulee myös joko shardeja tai energyjä. Tämän lisäksi postimestarille tulee ilmeisen lottoarvonnalla vielä yksi mahdollinen ascendant materiaali tai strange coin publicin teosta päivän aikana.

Paras ja nopein tapa on tietysti tuo raidin juokseminen 1krt/vk ja mahdollisesti vielä useammalla hahmolla mikäli sellaisia on käytössä.

Kyllä tuolla suroksellakin saa ampua päähän jos haluaa saada jengiä hengiltä. Lisäksi en mielellään ota sillä lähietäisyydeltä matsia, vaan napsin mieluummin vähän kauempaa. Puukko, pumppis ja muut keinot toimii läheltä paremmin.

Sen olen huomannut, että onhan tuo Suros omassa arsenaalissa ja omissa käsissä se tehokkain ase PvP:n puolella. Täytynee opetella pelaamaan viimeisellä sanalla tai mahdollisesti tuolla Red Deathillä. Älkää nyt kuitenkaan sanoko ettei niitäkään saa käyttää PvP:n puolella.

Heh, älä ny Maagiset. Itse en ainakaan sanonuit, etteikö sillä Suroksella saisi pelata. Se vain ei mielestäni ole tasapainossa muiden aseiden kanssa (varsinkaan kun sellaisen vielä osti joka kolmas pelaaja Xurilta). Mikään yksittäinen ase ei kuitenkaan ole pelissä ylivoimainen, kunhan sitä ja sen käyttäjää vastaan osaa vain muovata omaa taktikkaansa. Eipä tule esim. hyviä VoCin käyttäjiä kauheasti haastettua Hawkmoonilla pitkiltä matkoilta...

Ascendant materiaalia saa nopeiten kun päivittäin tekee dailyn 28 tasolla. Se että tuleeko siitä shardeja vai energiaa, on ihan arpapeliä mutta jokatapauksessa 28 tason dailystä saa aina 2kpl jompaakumpaa. Jokaisen päivän muutamista ensimmäisistä (huom. muutamista, itse olen saanut max 3:sta publasta/päivä) public eventeistä tulee myös joko shardeja tai energyjä. Tämän lisäksi postimestarille tulee ilmeisen lottoarvonnalla vielä yksi mahdollinen ascendant materiaali tai strange coin publicin teosta päivän aikana.

Paras ja nopein tapa on tietysti tuo raidin juokseminen 1krt/vk ja mahdollisesti vielä useammalla hahmolla mikäli sellaisia on käytössä.

Ei näillä taidoilla raidia"juosta". Muista ei ole tullut pariin viikkoon, kuin shardeja. Peli tietää, että energy on ainoa mitä toi tyyppi tarvii ja sitähän ei tule :)

Ei näillä taidoilla raidia"juosta". Muista ei ole tullut pariin viikkoon, kuin shardeja. Peli tietää, että energy on ainoa mitä toi tyyppi tarvii ja sitähän ei tule :)

Rohkeasti vain johonkin porukkaan mukaan ja kokeilemaan. Normi raidi ei ole kovinkaan haastava. Mullakin tuo toinen kerta oli huomattavasti kivuttomampi. Nyt täytyisi koittaa tehdä tuo huomattavasti useammin, että saisi nimenomaan tuota energiaa. Lisäksi se rintapanssari olisi kiva.

Mites kun oon saanu kypärän ja viitan, mutta en saa käyttöön kun lukee "requires warlock class" ? Tein warlock hahmon, mutta ei vaikutusta. lvl 21 vasta mennään. Kaikki striket pelattu läpi ja raidia odotellessa. Kuinka tota lvl sais nopeiten nostettuu 21->25? strikeemällä vai mitä?

up

Ylös Bottom