Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Pitäisiköhän tuo MIDA kuitenkin jättää ostamatta? Ihan toimiva The Devil You Know irtosi eilen Vanguard rankista ja exoticina pitäisin mielelläni Ice Breakerin... Ei taida MIDAssa olla mitään ominaisuutta joka tekisi siitä erityisen toimivan PvE:ssä?

Kyllä icebreaker on huomattavasti parempi ase (pelin parhaita aseita). Ansaitsee exo slotin helposti midalta.

Gjallaa ja hawkmoonia itsekin toivon sitten alkaakin olemaan valikoimassa kaikki "kovemman luokan" aseet.

Eli tuossa tussarissa ei periaatteessa ole mitään ns. "exoottista" verrattuna vaikka vastaavaan legendaariseen ?

Eihän missään exoticissa ole mitään erikoista vastaavaan legendaariseen, mutta meleko munkki pitää olla, että saa sen vastaavan legen? Toki jos sulla on jo vastaava scout rifle vastaavilla perkeillä niin eihän se kannata ostaa MIDA:a upgraden toivossa. Itse olen tykännyt MIDA:sta ja jatkan sen käyttöä edelleen.

Jos tuntuu, että pitää kerätä viikkotolkulla Coineja noihin Xurin tuliaisiin niin ehkä kannattaa skipata MIDA jos ei scout rifleistä välitä ja odottaa jotain muuta. Itse tykkään scouteista enemmän kuin hand cannoneista, mutta ostin silti The Last Wordin myös. Gotta catch 'em all!

Kyllä icebreaker on huomattavasti parempi ase (pelin parhaita aseita). Ansaitsee exo slotin helposti midalta.

Niiden loputtomien kutien kanssa on vähän paha kilpailla. ;)

Tietty voisihan MIDA:n ostaa ja lähettää altille käytettäväksi (tosin se pitäisi ensin hangata 20. tasolle.)

Eihän missään exoticissa ole mitään erikoista vastaavaan legendaariseen, mutta meleko munkki pitää olla, että saa sen vastaavan legen? Toki jos sulla on jo vastaava scout rifle vastaavilla perkeillä niin eihän se kannata ostaa MIDA:a upgraden toivossa. Itse olen tykännyt MIDA:sta ja jatkan sen käyttöä edelleen.

Jos tuntuu, että pitää kerätä viikkotolkulla Coineja noihin Xurin tuliaisiin niin ehkä kannattaa skipata MIDA jos ei scout rifleistä välitä ja odottaa jotain muuta. Itse tykkään scouteista enemmän kuin hand cannoneista, mutta ostin silti The Last Wordin myös. Gotta catch 'em all!

Hah jotenkin itselläkin sellainen asenne, että kaikki exoottiset saatava varastoon. Mida on ihan näppärä ase minusta pve/pvp molemmissa ihan ok. Itse tykkään pelata handcannoneilla ja scouteilla. The last wordikin löytyy. Hyvä ase pvpssä, mutta jotenkin se ei täysin itseen iske.

Juurikin näin.

Mikäli vähänkään mietityttää ostaakko vai ei, kannattaa poimia pois jos vain Coineja on riittämiin. Coineja on suhteellisen helppoa saada lisää vrt Exotic drop ja siitä sitten "Tietty Exotic drop". Vaikka coineja pirusti onkin (lähemmäs 70) jätin TLW väliin, mutta MIDAn ostan.

Minusta Ice breaker on aika exoottinen noiden paukkujen suhteen ja käytössä olevassa exo konekiväärissä on "Almost all shots that miss their target will return to your magazine".
Jotain tuommoista erikoista odottelen noissa ns. exoottisissa..Eli en tarkoittanut täysin vastaavia lege vs. exo vaan jokin hieno ominaisuus exoissa pitäs olla. Olisko se tuossa scoutissa sitten toi tutka ?

Minusta Ice breaker on aika exoottinen noiden paukkujen suhteen ja käytössä olevassa exo konekiväärissä on "Almost all shots that miss their target will return to your magazine".
Jotain tuommoista erikoista odottelen noissa ns. exoottisissa..Eli en tarkoittanut täysin vastaavia lege vs. exo vaan jokin hieno ominaisuus exoissa pitäs olla. Olisko se tuossa scoutissa sitten toi tutka ?

Taitaa olla se liikkumisnopeuden boosti, tuo Third Eye-modihan löytyy legendaryistakin.

Ja tuohon viellä se hair trigger joka mahdollistaa scoutiksi todella nopean ampumisen jos on äkänen sormi :D

Ennemmin ottaisin tosin fan fire -modin jolla oikeasti voi ampua niin nopeasti kuin ehtii liipasinta nakuttaa, tuo hair triggerhän vain laukaisee aseen liipasimen puolessa välissä, eli käytännössä parantaa hienoisesti reaktionopeutta meksikolaisissa pattitilanteissa.

Ostinpa Titanin siskolle naamarin 20 vuotislahjaksi (nyt 4 v). Samalla vaihtui taas toi cryptorankki mutta voi v#%%&#¤u noiden postitädin palkkioiden kanssa, 2 16 lvl tussaria ja persviitta. Ei voi uskoa............

Pitää lähtä ampuun illaksi jotain mustaa aukkoa ja farmaamaan viimeisen päälle. Ei viitsi enää oikealla pelillä yrittää uusia erilaisia aseita.

Ostinpa Titanin siskolle naamarin 20 vuotislahjaksi (nyt 4 v). Samalla vaihtui taas toi cryptorankki mutta voi v#%%&#¤u noiden postitädin palkkioiden kanssa, 2 16 lvl tussaria ja persviitta. Ei voi uskoa............

Pitää lähtä ampuun illaksi jotain mustaa aukkoa ja farmaamaan viimeisen päälle. Ei viitsi enää oikealla pelillä yrittää uusia erilaisia aseita.

Minkä levelin heebo nosti Cryptarankkia? Mulla noi palkkioengrammit joita Rahool jakelee on ollut kamatasoltaan 18 levelistä ylöspäin kun oma hahmo on yli 20 tasolla.

Minkä levelin heebo nosti Cryptarankkia? Mulla noi palkkioengrammit joita Rahool jakelee on ollut kamatasoltaan 18 levelistä ylöspäin kun oma hahmo on yli 20 tasolla.

29 titani osti Xurilta crypton ja sillä nousi Rank 39 ja palkinnot oli noin. Välillä usko hiipuu sinnikkäämälläkin :)
Sais aseen esiin tuolla tornissa, niin olis postitoimisto aika reikäinen.

29 titani osti Xurilta crypton ja sillä nousi Rank 39 ja palkinnot oli noin. Välillä usko hiipuu sinnikkäämälläkin :)
Sais aseen esiin tuolla tornissa, niin olis postitoimisto aika reikäinen.

Ei tule meikäläisenkään 27 Titanille yleensä kuin 16-18 lvl rareja. Ensimmäinen primary lege irtosi pitkän väännön jälkeen eilen ja sekin vanguardin rankista.

Laitetaan tiedote myös tänne. Eli KonsoliFIN III on täysi ja jatkossa jäsenhakemukset Justeboyn isännöimään KonsoliFIN IV:n. Kaikki ovat tervetulleita yhteisen kivan äärelle!

KonsoiliFIN IV - Destiny klaani : http://www.bungie.net/en/Clan/Forum/624338 (muista klikata kummalla laitealustalla pelaat!)

No niin, Destiny alkaa olemaan aika hyvin paketissa omalta osaltani. Tänään saavutin titanillakin level 30, alla vähän inventaarioita mitä tarttui matkalla mukaan (Luettelen tavarat yksittäin, ellei ole syytä olla niitä useampaa kappaletta):

Hahmot:

Hunter: level 30
Warlock: level 30
Titan: level 30
-------------------

Aseet - Exotic:

Bad Juju
Hard Light
Hawkmoon
Last Word, The
Mida Multi-Tool
Monte Carlo
Suros Regime x2 (ilman upgradea tavalliseen crucicibleen)
Thorn (ensimmäinen exotic aseeni)
Vex Mythoclast

Ice Breaker
Invective
Patience And Time

Gjallahorn
Truth

-------------------

Aseet - Legendary

A.1F19X-RYL
Atheon's Epilogue
Cryptic Dragon
Devil You Know, The
Fate Bringer
Shadow Price x2 (Toisessa tutka pysyy päällä tähtäyksen aikana - crucicibleen)
Timur's Lash

Final Boss
Found Verdict
Light/Beware x2 (Solar/Void)
Praedyth's Revenge

Hezen Vengeance
Jolder's Hammer
Swarm
Unfriendly Giant
Zombie Apocalypse WF47

-------------------

Setit:

Void:
Primary: Atheon's Epilogue
Special: Praedyth's Revenge
Heavy: Truth / Swarm

Arc:
Primary: Fate Bringer
Special: Patience And Time
Heavy: Zombie Apocalypse WF47

Solar:
Primary: Vex Mythoclast
Special: Light/Beware (Ice Breaker)
Heavy: Hezen Vengeance (Gjallahorn)

Raid:
Primary: Atheon's Epilogue
Special: Praedyth's Revenge / ice Breaker
Heavy: Gjallahorn / Hezen Vengeance

-------------------

Muuta:
XVO "Timebreaker" x3 (kaikille hahmoille omansa)
Aspect of Glass x3 (kaikille hahmoille omansa)

-------------------

Shardeja jäi käyttämättä 80 ja Energyä olisi pankissa 146. Jos joku pelaa useammalla hahmolla ja miettii, kannattaako 29 uppia itseään niin vastaus on, että kannattaa. Pelaamalla hard raidia tulet saamaan enemmän shardeja ja energyä kun kerkeät käyttämään.

Aseita mitä vielä puuttuu ja mitä metsästän viikottain raideista ovat:
Visions Of Confluence
Corrective Measure
Thunderlord

Ei tule meikäläisenkään 27 Titanille yleensä kuin 16-18 lvl rareja. Ensimmäinen primary lege irtosi pitkän väännön jälkeen eilen ja sekin vanguardin rankista.

Vanguard 8 kun vaihtui tuli muistaakseni pari mote lightiä :confused:
Tai oli niitä sinisiä tussareita. Nyt ei ole n, 3 viikkoon tullut legendaarista mistään mitä olen puuhastellut.

7 päivää, 3 tuntia, 2 minuuttia ja 53 sekuntia. Siinäpä on minun warlockin peliaika, jonka jälkeen viimein saavutin tason 30. Iron banneria pelaamalla sain rukkaset, joiden avulla tuo viimein onnistui. Raidissa ollut vaan niin älyttömän huono tuuri, kun ei millään meinannut tippua armoreita. Nyt on ehkä aika jättää peli tauolle ja pelata jotain muuta välillä.

Olipa tosiaan nopea exotic bounty tuo Super Good Advice, meniköhän tuntiakaan kun sai Xûrilta haettua puuttuvan osan heti kättelyssä?

Venuksen farmaus kokeiltu. 196 spirit bloomia ja sinisiä tussareita, 2 mote lightiä. Joka toisessa arkussa kylkiäisenä house banneria, tai ether seeds palikoita ja muutamassa pesiaali ammuspaketti. Miten muutenkaan, kun glimmerit on katossa 25000 ja ammuspaketteja nurkat täys. :)

Ylös Bottom