Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Aikas nopeesti saa kyllä levelit nouseen. Kun ei tee samoja virheitä mitä ekalla hahmolla :) Tänään aamulla aloitin uuden hahmon ja nyt level 12. On tää huntteri kyllä mukava pelata, vähän vaihtelua warlockiin.

Muistatko mitä oli ne pahimmat virheet Warlockilla pelatessa ? Aloin myös pelailla warlockia.

Ei mitään erityisesti hahmoon liittyvää. Mutta yleistä turhaa sähellystä. Jätin kaikki bountyt tekemättä, en kerännyt materiaalia planeetoilta. Purin melkein kaikki mitä sain. Kaikkee tämmöstä typerää tuli tehtyä :)

Suurin virhe minkä itse koen tehneeni alussa, oli materiaalien vaihto Markkeihin. Koki, että oli "pakko" saada se 100 Markkia viikossa täyteen, niin viimeistään maanantaina kävi vaihtamassa ylimääräiset materiaalit Markkeihin.

Näin myöhemmässä vaiheessa Markeilla ei oikeastaan tee mitään muuta kuin osta halpoja panssareita, joita purkaa sitten Shardeiksi. Ja alkaa olla puuduttavaa tuo materiaalien metsästys eri planeetoilta :P

Ei mitään erityisesti hahmoon liittyvää. Mutta yleistä turhaa sähellystä. Jätin kaikki bountyt tekemättä, en kerännyt materiaalia planeetoilta. Purin melkein kaikki mitä sain. Kaikkee tämmöstä typerää tuli tehtyä :)

Ok, sama mielessä myös. Ei noiden stoorien läpikäynti taida olla pakollista. Bountyja olen myös tehnyt nyt heti alusta lähtien ja kerännyt materiaalia, jota ei ekalla hahmolla ymmärtänyt ensin tehdä.

Ok, sama mielessä myös. Ei noiden stoorien läpikäynti taida olla pakollista. Bountyja olen myös tehnyt nyt heti alusta lähtien ja kerännyt materiaalia, jota ei ekalla hahmolla ymmärtänyt ensin tehdä.

Kakkoshahmo (Hunter) kohta 13 tasolla ja vetäsin Venuksen ekan stoorin. Koitan skipata kaikki stoorit jotka on mahdollisia skipata ja mennä tarina nopeasti läpi. Ei taida oikein muuta tietä olla avata Venus / Mars Patroleita kuin storyä pelaamalla, eniten risoo noi pakolliset cutscenet. Cutscenet ensimmäinen kerta ok, toinen kerta ei ok, bounteissa EI ok.

Tällä kerralla tulee napattua kaikki mahdollinen farmaus jos vastaan tulee paikka mistä napsia materiaalia, ensimmäisellä hahmolla en tätä tehnyt. Samaten pyrin joka päivä tekemään vähintään yhden publan jotta tuota kautta saa energyjä / shardeja.

Ykköshahmolta siirsin siniset armorit ja aseet kakkoshahmolle ja Cryptalla avasin (kun olin lvl 5 tms). Sain siniset kamat 10 tasoisena, suosittelen tekemään noin. Vaultissa onkin sitten jokunen pyssy tasolle 15 ->. Tasolla 20 odottaakin leguitemit (kypärä exo, saappaat raret).

Suurin virhe minkä itse koen tehneeni alussa, oli materiaalien vaihto Markkeihin. Koki, että oli "pakko" saada se 100 Markkia viikossa täyteen, niin viimeistään maanantaina kävi vaihtamassa ylimääräiset materiaalit Markkeihin.

Näin myöhemmässä vaiheessa Markeilla ei oikeastaan tee mitään muuta kuin osta halpoja panssareita, joita purkaa sitten Shardeiksi. Ja alkaa olla puuduttavaa tuo materiaalien metsästys eri planeetoilta :P

Tuon saman meinasin myöhemmässä vaiheessa monesti tehdä itsekkin, mutta onneksi en luopunut materiaaleista. Ne on kumminkin kortilla ihan jatkuvasti.

Tällä kerralla tulee napattua kaikki mahdollinen farmaus jos vastaan tulee paikka mistä napsia materiaalia, ensimmäisellä hahmolla en tätä tehnyt. Samaten pyrin joka päivä tekemään vähintään yhden publan jotta tuota kautta saa energyjä / shardeja.

Ykköshahmolta siirsin siniset armorit ja aseet kakkoshahmolle ja Cryptalla avasin (kun olin lvl 5 tms). Sain siniset kamat 10 tasoisena, suosittelen tekemään noin. Vaultissa onkin sitten jokunen pyssy tasolle 15 ->. Tasolla 20 odottaakin leguitemit (kypärä exo, saappaat raret).

Koskas noista publiceista rupee saamaan shardeja sekä energyä. Olen nyt L16 ja tänään tein 5 puplic ja en saanut muutakuin glimmeriä.

Sama homma itsellä vaultissa on hyvin armoteita ja aseita Huntterille level 14-20. Sitten Exo ja Legee myös valmiina. Että kun L20 saavuttaa, niin eipä siinä sit kauaa mene että pääsee sinne L27+.

Ihan hyvälle alulle tuli viikonloppuna vedettyä altti warlock, story mode läpi ja varastoon kertyneet legekamat niskaan ja lvl 25 oli tosiasia. Johan tuolla ainakin dailyja käy hinkkaamassa.

Koskas noista publiceista rupee saamaan shardeja sekä energyä. Olen nyt L16 ja tänään tein 5 puplic ja en saanut muutakuin glimmeriä.

Sama homma itsellä vaultissa on hyvin armoteita ja aseita Huntterille level 14-20. Sitten Exo ja Legee myös valmiina. Että kun L20 saavuttaa, niin eipä siinä sit kauaa mene että pääsee sinne L27+.

Mun tyttö on lvl 5 ja kyllä viikonlopun bountysta maassa tuli 1 Ascedant energy ?

Joka päivä ensimmäinen resetin jälkeinen publa, tulee joko shardia tai energyä. Jos ei tule suoraan inventoryyn on paketti odottamassa postmasterilla.

Joka päivä ensimmäinen resetin jälkeinen publa, tulee joko shardia tai energyä. Jos ei tule suoraan inventoryyn on paketti odottamassa postmasterilla.

Näköjään oli postitädillä paketti. 5 publaa ja 1 energy. Miksi ihmeessä ne pihtaa tuota energyä, kun sitä ei mistään oikeen saa. Onko se Bungielta loppu ja lisää on tilattu vai mitä ihmettä.

Näköjään oli postitädillä paketti. 5 publaa ja 1 energy. Miksi ihmeessä ne pihtaa tuota energyä, kun sitä ei mistään oikeen saa. Onko se Bungielta loppu ja lisää on tilattu vai mitä ihmettä.

Peli yrittää pakottaa noihin vaikeampiin pelimuotoihin, raideihin ja strikeen. Olishan se muuten liian helppoa saada täys päivitykset aseisiin.

Saat vain päivän ekasta varmasti shardin tai energian. Ja tämä tulee postmasterin kautta. Muista tulee arvalla ja heti kun publa on tehty onnistuneesti. Shardeja ja Energiaa tulee tosiaan raidista liiankin kanssa. Tosin tuntuu ettei sitä anna, mitä juuri tarvitset, vaan aina sitä toista näistä kahdesta.

Onpahan nyt ainakin Huntteria varten shardea. Täytyy käyttää vaan samoja aseita Warlockin kanssa, niin kauan kun saa Huntterin aseisiin energyä.

Vedettiin random porukans kans hard atheon parillä yrittämällä läpi ja meikä sai hyvät palkonno. Tuli Mythoclast ja Epilogue ja legendary sparrow

Mulla olis tossa varastossa noin 150 shardia ja 100 energyä, muuta kun ei raideista ole tullut niin eipä ole mitään mihin käyttää... Mielellään tradettasin noite geariin mut... Niin.. :/

Bungie näyttää pitkää nenää!! Mulla taas uppous noi nasolin energyt saman tien... On tää vaan just tätä... Ja kahden viikon päästä alkaa sataan taas uutta gearia...

Mulla olis tossa varastossa noin 150 shardia ja 100 energyä, muuta kun ei raideista ole tullut niin eipä ole mitään mihin käyttää... Mielellään tradettasin noite geariin mut... Niin.. :/

Tasan ei käyn onnen lahjat :) Mulla olis 3 exoottista ja 3 legendaarista, joihin saisi potkua energialla. Pitänee jostain noista luopua, niin saa johonkin pykälän voimaa lisää.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom