Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Hienostu bugaa peli. Tein Dailyn Huntterilla ja Warlockilla. Kummallekkaan ei tullut yhtään mitään, ei markseja eikä materiaalia ei mitään. Hieno homma.

Hienostu bugaa peli. Tein Dailyn Huntterilla ja Warlockilla. Kummallekkaan ei tullut yhtään mitään, ei markseja eikä materiaalia ei mitään. Hieno homma.

Itse tein eilen päivän ekaa eventtiä titanilla: Kill target eventin ensimmäisellä 5 sekunnilla heavy weapon synthesis päälle ja samalla hetkellä event failasi huonoimmalla arvosanalla. What?

Juu tähän on tullut todella paljon bugeja viime päivityksessä. Pakko se on kait laittaa peli hyllylle kun pelaaminen on täysin turhaa kun ei mitään saa.

No sitten sieltä ei mitään tipukkaan. Sun pitää loggaa ulos ja uusiksi tekeen.

Jos oot sisään kirjautunut ennen 11 ja meet tekeen dailyt niin ei sieltä mitään tipu. Aina yhen toista jälkeen loggaa ulos ja sit tekeen dailyt.

Juu tähän on tullut todella paljon bugeja viime päivityksessä. Pakko se on kait laittaa peli hyllylle kun pelaaminen on täysin turhaa kun ei mitään saa.
Onkos tähän tullut uutta päivitystä jälleen? Eikös se järkälemäinen +2gt päivitys ole nyt viimeisin?

Itsellä ei ole raidin ulkopuolella tullut vastaan minkäänlaisia bugeja, tosin mm. hard raid on nykyisellään harvinaisen v*ttumainen bugfest, kuten eilen saatiin jälleen todistaa.

Huomioita eilisillasta, Atheonin kaadosta;

-Joskus portaalissa tulee vastaan kuolematon minotaur, tai vaihtoehtoisesti se mulkero odottaa kavereidensa kanssa spawn-paikassa. (Samoin marsin puolella, joskus hobot tulee valmiiksi ampuen rapuissa vastaan)

-Portaaleihin lähtee vain kaksi pelaajaa (yleensä jengin ainoat 29 lvl.) tai joku pelaajista teleporttaa kuolleena tai detain päällä.

-Kilpimiehen kupla vuotaa milloin mistäkin syystä, tappaen pari tyyppiä sen sisään.

-Portista mentäessä voi joutua takaisin portaaliin, vaikkei edes sprinttaisi.

-Detain ja supplicants= huono yhdistelmä (ei varsinaisesti bugi mutta mielestäni huonoa suunnittelua. Olet jumissa detain- kuplassa ja supplicant lentää vierään räjähtämään, tappaen sinut.)

Oli varmasti muitakin bugeja mutta tuossa yleisimmät ja melkeinpä jokaisella yrityksellä jokin noista tai useampi tapahtui.

Ei tuo hard versio ole vaikeusasteen puolesta mikään mahdoton, vaatii toki jokaiselta pelaajalta jonkinasteisen onnistumisen mutta nuo bugit tekee tuosta kokemuksena hermoja koettelevan.

Toki hyvällä seuralla tuo menee kun ei ota stressiä. Pari tuntia eilenkin atheonia jauhettiin hyvässä sovussa. Ensi viikolla taas kaikesta huolimatta uudelleen! :)

No sitten sieltä ei mitään tipukkaan. Sun pitää loggaa ulos ja uusiksi tekeen.

Jos oot sisään kirjautunut ennen 11 ja meet tekeen dailyt niin ei sieltä mitään tipu. Aina yhen toista jälkeen loggaa ulos ja sit tekeen dailyt.

Siis tein eilisen dailyä, aloitin sen teon noin 10.40.

Edit: Kyllä aikaisemmin olen saanut palkkiot vaikka olen ollut kirjautuneena vaihdon aikaan. Näin esim ainakin viime lauantaista asti joka pvä.

Huomioita eilisillasta, Atheonin kaadosta;
Toki hyvällä seuralla tuo menee kun ei ota stressiä. Pari tuntia eilenkin atheonia jauhettiin hyvässä sovussa. Ensi viikolla taas kaikesta huolimatta uudelleen! :)

Juuri näin, olipahan hupaisan hauska kokemus hyvässä seurassa lähes ventovieraitten ihmisten kanssa. Melkoinen bugifesti yhdistettynä omiin kämmeihin (tasaisesti jokaisen multifeilatessa). Mutta jyrättiin se pirulainen lopulta meiningillä "Mehän ei luovuteta".

Melkoinen WTF tuli kun astuin Marsista takaisin teleporttiin ja havahduin että mitä he*vettiä se Atheon tossa metrin päässä tekee. Ei ollut aiemmin kokemusta kyseisestä bugsorista (ei tullut parissa normiraidissa vastaan).

Vinkkinä kaikille jotka painiin Atheonilla oraakkelien kanssa. Ampukaa ne mahdollisimman pian, mitä kauemmin ovat ilman osumia sitä enemmän niille tulee kestoa ja tätä enemmän joudut ampumaan yhtä oraakkelia.
Yhtä tärkeää on tiimihenki. Eli jos (ja kun) joku kuolee toiset ei ala mollaan / kiroamaan kyseistä pelaajaa, jokainen meistä tekee virheitä.

29 tasoisena tuli huomattua The Swarmin (void damagea tekevä konekivääri) teho oraakkeleihin. Gjallababyä kun minulla ei ole, The Swarm tikkasi huolella oraakkelin toisensa perään, lipas tyhjäksi ja uutta kehiin (minulla perk joka nopeuttaa lataamista kun lipas tyhjä).

Edit: Kyllä aikaisemmin olen saanut palkkiot vaikka olen ollut kirjautuneena vaihdon aikaan. Näin esim ainakin viime lauantaista asti joka pvä.

Tämä näkymä oli tyhjä?
Dailureward.PNG

En tiedä kokeilitteko, mutta suosittelen jos atheoni bugittaa edellä mainituilla tavoilla käymään fireteamin kanssa orbitissa. Tämä ainakin meillä auttanut yleensä.

29 tasoisena tuli huomattua The Swarmin (void damagea tekevä konekivääri) teho oraakkeleihin. Gjallababyä kun minulla ei ole, The Swarm tikkasi huolella oraakkelin toisensa perään, lipas tyhjäksi ja uutta kehiin (minulla perk joka nopeuttaa lataamista kun lipas tyhjä).

Itseltäkin löytyy Void/Crowd Control/Spray and Play/Field Scout -versio aiheesta ja toimii kyllä yllättävän hyvin monessa tilanteessa.

Itseltäkin löytyy Void/Crowd Control/Spray and Play/Field Scout -versio aiheesta ja toimii kyllä yllättävän hyvin monessa tilanteessa.

Toi swarmi on pvp:ssä kuningas ase mikäli machinegunista diggaa. PVE puolella kallistun kuitenkin corrective measurin puolelle suuren lippaan takia.

Toi swarmi on pvp:ssä kuningas ase mikäli machinegunista diggaa. PVE puolella kallistun kuitenkin corrective measurin puolelle suuren lippaan takia.

Field Scoutin tuplattu lipaskoko vähän helpottaa asiaa, mutta itsekin toki ottaisin CM:n jos semmoinen syliin tipahtaisi.

Tähän sen verran, että itse aloitin kans tekeen sitä eilistä dailyä n. 10:45 ja sain päätökseen vähän yli klo. 11:00. Ei tullut palkintoja, koska daily oli jo vaihtunut, eli peli ei enää tunnistanut aloittamaani dailyä dailyksi. :cool:

Summa summarum: Yritetään tehdä dailyt ennen klo. 11:00, jolloin vaihto tapahtuu.

Sinistä fusion riflee kaupan, jos joku sitä bountya on tekemässä.

Vex Mythoclastin myötä tuo Fusion Rifle bounty "Tapa vähintään 2 ötöä yhdellä kudilla 20 kertaa" on suhteellisen vaivaton tehdä. Ainoa ongelma tulee kun panokse meinaa loppua. Häijy peli, niin häijy että tässä kun keräilen expaa aseisiin ja chestiin & hanskoihin pelaten eilen parit strike listit, piti ase vaihtaa Atheon's Epiloqueen. Ei vain tippunut panoksia tarpeeksi. Vex käyttöön ja nappi pohjaan, huikea vehje :D.

En muuten tiennytkään että Universal remote (haulikko) on myös primary weapon.

Ilmotelkaas mitä xurrilla on meille tarjota ja mihin hintaan. Tekiskö black friday tehtävänsä?

Ylös Bottom