Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hienostu bugaa peli. Tein Dailyn Huntterilla ja Warlockilla. Kummallekkaan ei tullut yhtään mitään, ei markseja eikä materiaalia ei mitään. Hieno homma.
Linkki youtubeen sisältää "yllättäen" juustospoilerin millä Sunbro voi Phogothin tappaa hyvin nopeasti.
Sunbro with style.
Hienostu bugaa peli. Tein Dailyn Huntterilla ja Warlockilla. Kummallekkaan ei tullut yhtään mitään, ei markseja eikä materiaalia ei mitään. Hieno homma.
Olitko kirjautunut peliin sisään ennen klo 11 jolloin se daily vaihtuu?
Juu olin.
Onkos tähän tullut uutta päivitystä jälleen? Eikös se järkälemäinen +2gt päivitys ole nyt viimeisin?Juu tähän on tullut todella paljon bugeja viime päivityksessä. Pakko se on kait laittaa peli hyllylle kun pelaaminen on täysin turhaa kun ei mitään saa.
No sitten sieltä ei mitään tipukkaan. Sun pitää loggaa ulos ja uusiksi tekeen.
Jos oot sisään kirjautunut ennen 11 ja meet tekeen dailyt niin ei sieltä mitään tipu. Aina yhen toista jälkeen loggaa ulos ja sit tekeen dailyt.
Huomioita eilisillasta, Atheonin kaadosta;
Toki hyvällä seuralla tuo menee kun ei ota stressiä. Pari tuntia eilenkin atheonia jauhettiin hyvässä sovussa. Ensi viikolla taas kaikesta huolimatta uudelleen!![]()
Siis tein eilisen dailyä, aloitin sen teon noin 10.40.
Edit: Kyllä aikaisemmin olen saanut palkkiot vaikka olen ollut kirjautuneena vaihdon aikaan. Näin esim ainakin viime lauantaista asti joka pvä.
29 tasoisena tuli huomattua The Swarmin (void damagea tekevä konekivääri) teho oraakkeleihin. Gjallababyä kun minulla ei ole, The Swarm tikkasi huolella oraakkelin toisensa perään, lipas tyhjäksi ja uutta kehiin (minulla perk joka nopeuttaa lataamista kun lipas tyhjä).
Itseltäkin löytyy Void/Crowd Control/Spray and Play/Field Scout -versio aiheesta ja toimii kyllä yllättävän hyvin monessa tilanteessa.
Toi swarmi on pvp:ssä kuningas ase mikäli machinegunista diggaa. PVE puolella kallistun kuitenkin corrective measurin puolelle suuren lippaan takia.
Siis tein eilisen dailyä, aloitin sen teon noin 10.40.
Edit: Kyllä aikaisemmin olen saanut palkkiot vaikka olen ollut kirjautuneena vaihdon aikaan. Näin esim ainakin viime lauantaista asti joka pvä.