Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kuka osaa kertoa mitä noilla valmennus korteilla tehdään ? eli noita missä on jotain % määrä tiettyä skilliä(edit. tää selvis jo eli kun tekee niitä reenejä niin vaikuttaa % niihin, esim +15 defending)
mitä muuten meinaa noissa formatioinessa kun on suluissa esim. 4-1-2-1-2 tai 4-1-2-1-2 (2). mikään peli paikka ei eroa noissa kahdessa mitenkään ?

kysytään samalla että mitä kannattaisi lähteä parantamaan tästä nykysestä tiimistä.
http://www.futhead.com/15/squads/4105035/
xavi ehkä vähän huono tuolla CDM paikalla, khediraa olen myös testanut siellä mutta kamalan hidas..

Ja loppuun pieni avautuminen... olen jämähtänyt div 5 seen..peli ei kulje ja tulee jopa 4 ottelun häviö putkia. yleensä kun saa tehtyä maalin nii suoraan alotuksesta kavennus vastustajalle, onko tässä jokin EA boosti minkä saa kun tappio asemassa ?
myös ihmetyttää millä ihmeellä jengi rakentelee kuvioita kun itse ei välillä pääse edes toiselle kentäs puoliskolle.
käytänkö liikaa tai liian vähän juoksua vai mikä tässä on suurimpia mokia mitä yleensä pelaajat tekevät. vastustaja tuntuu tulevan valmiiksi joka syöttö linjojen eteen vaikka tekisin mitä.
mikä se salainen nappi on millä pelataan puolustus solmuun perkele..tää on henkisesti erittäin raskas peli!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kuka osaa kertoa mitä noilla valmennus korteilla tehdään ? eli noita missä on jotain % määrä tiettyä skilliä
mitä muuten meinaa noissa formatioinessa kun on suluissa esim. 4-1-2-1-2 tai 4-1-2-1-2 (2). mikään peli paikka ei eroa noissa kahdessa mitenkään ?

kysytään samalla että mitä kannattaisi lähteä parantamaan tästä nykysestä tiimistä.
http://www.futhead.com/15/squads/4105035/
xavi ehkä vähän huono tuolla CDM paikalla, khediraa olen myös testanut siellä mutta kamalan hidas..

Jos formation on suluissa esim (2) niin se eroaa toisesta samantyylisestä jollain tapaa, esim siten että keskikentän keskusta on toisessa CM ja toisessa CDM.

Jos sul on esim pace valmentaja klubissa, ja laita jollekkin pelaajalle pace harjoittelukortin niin tuo kyseinen valmentajan prosenttimäärä nostaa hieman sitä pacea vielä lisää. Sama homma fitness korttien kanssa.

Arvatkaa mikä roikale nousi äsken pakasta? Vihje: on 90 ovr ja menee mun bundesliiga tiimiin liberoksi. ;)

Super happy!

Hahaha kyl mullekki Neuer kelpais. Sen voi pistää ihan mihin tahansa paikalle :D
Mun pakkatuuri on ollu aika koomista. Oon tainu avata jonku 300-400 tonnin edestä pakkoja, mutta edelleen pelaaja josta oon saanu eniten on ollu Cahill. Taitaa tulla samanlainen vuosi pakkojen kanssa kun Fifa 13 aikaan, kun monen miljoonan kolikon jälkeen sain ensimmäisen in-formin ja sekin oli joku discard hinnalla myyvä.

Lefaslayer suosittelen että vaihtaisit formationin. 4-1-2-1-2 ei oikeen toimi tässä pelissä, ainakaan minun mielestäni. Liian altis vastahyökkäyksille.
Tosiaan nappisilmäinen Maestro on aika heikko puolustavana keskikenttäpelaajana. Modric vois sopii tohon Xavin paikalle, varsinkin jos vaihat formationin 2 CDM:n, niin siihen viereen just Khedira. Modric on jopa yllättävän hyvä puolustamisessa. Mun muistaakseni se kyllä makso jonku verran, niin jos ei rahat riitä, niin testaa esim Gabia.

Tuli myytyä sitten aikalailla kaikki muut pelaajat paitsi La Liga ukot ja osettua pakkoja... No eihän sieltä mitään tullut ylläripylläri.

Nyt mennäään näillä http://www.futhead.com/15/squads/4733154/ sitten vähän pidemmän aikaa ja kerätään rahaa taas johonkin :D Tää squadi toiminut parhaiten mitä kokeillut tässä Fifassa. Varsinkin keskikenttä Iniesta, Rakitic tekee maaleja ja maalisyöttöjä loistavalla tahdilla ja Khedira auttaa hyvin puolustusta sekä välillä nousee maalin tekoonkin. Dos Santosilla yli maalin per peli tahti plus syötöt päälle, ollut paras kärki ehdottosti mitä tässä pelissä kokeillut. Puolustajista Laporten tilalla olisi voinut hommata "paremman" mutten halua, koska ollut niin varma toppari ja 5 maaliakin tehnyt. Toinen erityismaininta De Marcosille joka kyllä ehtii joka paikkaan korvaamaan jos joku on vähän myöhässä.

Kaikkien kehumaa Ramosia kokeilin Bundesliiga squadin kärjessä, kun semmoinen vielä oli, mutta omasta mielestä aivan hirveä : D Ehkä se sopii semmoseen juoksupallo hommaan, mutta mun pelityyliin ei sitten yhtään.

Kaikkien kehumaa Ramosia kokeilin Bundesliiga squadin kärjessä, kun semmoinen vielä oli, mutta omasta mielestä aivan hirveä : D Ehkä se sopii semmoseen juoksupallo hommaan, mutta mun pelityyliin ei sitten yhtään.

Tjaa, itsellä toiminut Ramos ihan hyvin, vaikken juoksupalloilla erityisemmin peliä luokaan. Toki paikan tullen laitan pystypalloa, silloinkin useammin laitureille. Sellainen pikku vinkki, että turha sun on tänne tulla vittuilemaan muiden pelityyleistä, ihan kuin itse olisit jokin fut-kuningas ja pelitapasi olisi vertaansa vailla. Kukin pelatkoon tyylillään, tuskin kenenkään tapa toista parempi on. Ja huom, itsekin rakentelen peliä lyhyillä syötöillä ennemmin kuin heittelisin silmät kiinni pystypalloja 90+ pacen omaaville pelaajille. Sitä paitsi kyllä tuo Dos Santoskin aikamoinen paceraiskaaja on, että se siitä maestron täydellisestä pelitavasta... :)

Edit: Vai tarkoititko Sergio Ramosta? Ei ihmekään, ettei strikerinä toimi kaverin peli, kun hän on (toki melko hyökkäävä) toppari :)

Tjaa, itsellä toiminut Ramos ihan hyvin, vaikken juoksupalloilla erityisemmin peliä luokaan. Toki paikan tullen laitan pystypalloa, silloinkin useammin laitureille. Sellainen pikku vinkki, että turha sun on tänne tulla vittuilemaan muiden pelityyleistä, ihan kuin itse olisit jokin fut-kuningas ja pelitapasi olisi vertaansa vailla. Kukin pelatkoon tyylillään, tuskin kenenkään tapa toista parempi on. Ja huom, itsekin rakentelen peliä lyhyillä syötöillä ennemmin kuin heittelisin silmät kiinni pystypalloja 90+ pacen omaaville pelaajille. Sitä paitsi kyllä tuo Dos Santoskin aikamoinen paceraiskaaja on, että se siitä maestron täydellisestä pelitavasta... :)

Edit: Vai tarkoititko Sergio Ramosta? Ei ihmekään, ettei strikerinä toimi kaverin peli, kun hän on (toki melko hyökkäävä) toppari :)

Haha, huutonaurua taas tälle fiksulle kommentille.
En tiedä missä tilassa luit tota viestiä, mutta siinä ei kyllä missään vaiheessa A: Vittuilla muiden pelityylistä B: Kehuta itseä, saatikka sanoa fut-kuninkaaksi. Ja Dos Santosista pidän sen takia, kun ukolla on 4 tähden kikat ja muutenkin taitava kaveri.

Ja ei taida Sergio Ramos Bundesliigassa speelailla, vai? :)

Ja loppuun pieni avautuminen... olen jämähtänyt div 5 seen..peli ei kulje ja tulee jopa 4 ottelun häviö putkia. yleensä kun saa tehtyä maalin nii suoraan alotuksesta kavennus vastustajalle, onko tässä jokin EA boosti minkä saa kun tappio asemassa ?
Jaha sama ongelma jollain muullakin :D. Ite pysyin 5 divaris kaks kautta ja täyttä tuskaa oli... Nyt nousin takas niin saa nähä lentääkö vieläkin kirosanat :D

Haha, huutonaurua taas tälle fiksulle kommentille.
En tiedä missä tilassa luit tota viestiä, mutta siinä ei kyllä missään vaiheessa A: Vittuilla muiden pelityylistä B: Kehuta itseä, saatikka sanoa fut-kuninkaaksi. Ja Dos Santosista pidän sen takia, kun ukolla on 4 tähden kikat ja muutenkin taitava kaveri.

Ja ei taida Sergio Ramos Bundesliigassa speelailla, vai? :)

Huutonaurua, are you serious? Toivottavasti ei työntantaja suuttunut takiani, kun jouduit kovaa ääntä viestini takia päästelemään.

Ja niin, Sergio Ramos pelailee Liga BBVA:n Real Madridissa. Et tosin maininnut, että mainitsemasi Ramos olisi Bundesligassa, vain, että kokeilit häntä Bundesliga-squadissa (siinä on se pieni ero). Ja Dos Santos on hyvä pelaaja, en sillä, parempi tosin laiturina kuin strikerina. Pace huoraaja mikä pace huoraaja:D

Ja niin, Sergio Ramos pelailee Liga BBVA:n Real Madridissa. Et tosin maininnut, että mainitsemasi Ramos olisi Bundesligassa, vain, että kokeilit häntä Bundesliga-squadissa (siinä on se pieni ero). Ja Dos Santos on hyvä pelaaja, en sillä, parempi tosin laiturina kuin strikerina. Pace huoraaja mikä pace huoraaja:D
Ja sen verran pitää vielä sanoa, että jos teen bundesliiga squadin niin en sinne mene laittamaan kärkeen topparia eri liigasta:rolleyes: Kai se olisi tuosta pitänyt ymmärtää vaikka sana sanasta niin luekkaan. Eikä tietääkseni Sergio Ramosta niinkään ole viime sivuilla kehuttu.

Asiaan. Götze loukkaantui joten Max Meyer, 75 ovr CAM Schalkesta sai näytönpaikan ja voi pojat että on hyvä kortti! Todella hyvä laukaus ja muutenkin erittäin hyvä hyökkäysuuntaan. Tuohan oli viime vuonna aika peto silver korttina, tänä vuonna hieman paremmat statsit ja kultakortti. Menee QS hinnalla marketissa, ja siihen kun ostaa vaikka halvan Deadeye chem kortin niin yhteensä 600 coinilla täysin pätevä kaveri miehittämään hyökkäävän keskikentän paikan. Trust me. ;)

No joo, myönnetään, kävin ylikierroksilla ja menin yli pahemman kerran. Jokainen naisfoorumisti täällä tietänee, millaista on, kun pms-oireet puskevat päälle (valitettavasti suurin osa käyttäjistä taitaa olla miehiä). Anteeksi siis MK oireilustani, väitteet olivat täysin tuulesta temmattuja ja törkeitä :(. Olin kyllä koko ajan pilke silmäkulmassa, mutta viestifoorumilla ei valitettavasti kuule äänenpainoja yms. Sergio Ramos -juttu etenkin oli täyttä läppää! :)

Totuus vaan on se, etten voi sietää lappalaisia ja mustalaisia (enkä rasisteja). Mutta ei siitä oikeesti sen enempää, enkä halua loukata ketään puheillani. Siis asiaan.

Mitä mhart tuo termi QS tarkoittaa? Meyeriä en ole keksinyt käyttääkään, pakko kokeilla noiden puheiden jälkeen! Hänen potentiaalisuutensahan on muuten Career moden puolella 87, eli "uudesta Messistä" on todellakin kyse!

offtopic: Pakko kuitenkin vielä loppuun lisätä, että tänään nostetaan OULUN Kärppien nahka seinälle, kun Tappara voittaa Hakametsässä 2-0! :)

Joo eipä se mitään :) Sorit täältäkin suunnalta. Mutta minkäänlaiseksi lappalaiseksi en kyllä itseäni tunne! ;D

QS tarjoittaa quick sell toimintoa, ainakin luulen en ole kyllä satavarma nyt. Ja taidanpa itekkin kyhätä jonkun halvan squadin ja kokeillä tätä Meyeriä.

Joo kyllä, termi "melkein qs hintaan" tarkoittaa tosiaan sitä että ostin Meyerin hintaan 350, kun kortin pikamyyntihinta on 300 coinia.

Testatkaapa Meyeriä! ;)

SIIS VOI PEEERRKKKLLLE!!!

Oon tehnyt hiukan tiliä ostamalla Fletcherin IF-kortteja 10k- hinnalla ja myymällä n. 13k eteenpäin. Ostin äsken taas yhden... näppäsin samantien webappilla sen uusiks myyntiin.. näpyttelin lähtöhinnan ja menin näppäämään buy now-hintaa kerran ylöspäin.... meni sit myyntiin hinnalla buy now 200 coins! ja yllättäen myytiin samantien. heihei 10000 coinssia

Oon tehnyt hiukan tiliä ostamalla Fletcherin IF-kortteja 10k- hinnalla ja myymällä n. 13k eteenpäin. Ostin äsken taas yhden... näppäsin samantien webappilla sen uusiks myyntiin.. näpyttelin lähtöhinnan ja menin näppäämään buy now-hintaa kerran ylöspäin.... meni sit myyntiin hinnalla buy now 200 coins! ja yllättäen myytiin samantien. heihei 10000 coinssia
Haha, itsellenikin kävi noin Fifa 14:sta :D Laitoin IMOTM Ochoan vahingossa myyntiin osta heti hinnalla 200 coinssilla. Myytiin heti. :D Kortin arvo tuolloin 80k. Kyllä vitutti, kun muutenkin oli Fifa 14:sta rahat tiukalla :D

Auts.. pahapaha :S Itelläkin meinannu käydä samalla tavalla web appia käyttäessäni, mutta onneksi tajusin ajoissa, ettei mennyt kavereita pilkkahintaan myyntiin. :D

Asiasta kolmanteen.. Sainpas sitten banaania PSN-verkkoon, eikä sieltä mitään syytä tullut, että minkä takia olin bannit saanut.. Otin sitten itse siihen suuntaan yhteyttä ja sanoivat bannien johtuneen käyttöehtojen rikkomisesta, mutta muuta eivät sitten kertoneetkaan syyksi. Noh, viikon joutuu nyt olla ilman fifaa, mutta onneksi sentään tolla web apilla pääsee sentään jonkin verran kikkailemaan. Laitoin kaiken myyntiin ja coinsseja tuli 257k. Huomaa, että hiukan on mennyt rahaa välistä kun on tullut squadia muutettua niin monta kertaa, että EA-verot näköjään syöneet meikän kukkaroa huolella. Pelkästään Match Coineja tullut tähän asti kerättyä 267k + sain reilu 100k alussa kun ostelin pakkoja ja myin niistä saadut pelaajat.:D Toivon ,että tässä viikon aikana pelaajien hinnat laskisi, jotta saisin ostettua samat pelaajat halvemmalla takasin :D

Sainpahan itsekin laitettua joukkueeni futheadiin esille. Linkin takaanta löytyy tämän hetkiset kokoonpanot: http://www.futhead.com/user/HawkeaterMoth/squads/recent/15/. Koetan aina yhden kauden pelata samalla jengillä, että mielenkiinto säilyy. Edellinen kausi oli 7 divarissa Portugalin liigan joukkueella. Innostuin Brahimin tämän kauden esityksistä ja ajattelin kyhätä joukkuetta missä hän pääsisi loistamaan. Valitettavasti kaveri on tässä pelissä liian heppoinen. Onneksi tilalle löytyi Gaitan, joka olikin täysin eri maata. Harmillisesti maalinteko tuntui tällä jengillä olevan todella vaikeaa. Etenkin Nani oli todellinen pettymys. En voi suositella, ellei tykkää kikkailla paljon. Tello ja Quaresma olivat parempia mielestäni. Useita avopaikkoja tuli kuitenkin kauden aikan missattua. Martinezin maaleilla saatiin onneksi tarvittavat pisteet nousuun. Ensi kaudella sitten Venäjän liigan miehistöllä kohti kutos divaria. Tarkoitus on testata kahdella ja yhdellä hyökkääjällä. Doumbia ja Musa tuntuvat molemmat olevan aika kovan luokan pelaajia. Lisäksi Hulkia on tarkoitus wingerinä peluuttaa. Eikä pidä unohtaa tietenkään Eremenkoa. Saa nähdä, saako Valbuenalta ja Boussoufalta peliaikaa.

Parannusehdotuksia ja kommentteja tiimeistä otan ilomielin vastaan.

Sainpahan itsekin laitettua joukkueeni futheadiin esille. Linkin takaanta löytyy tämän hetkiset kokoonpanot: http://www.futhead.com/user/HawkeaterMoth/squads/recent/15/. Koetan aina yhden kauden pelata samalla jengillä, että mielenkiinto säilyy. Edellinen kausi oli 7 divarissa Portugalin liigan joukkueella. Innostuin Brahimin tämän kauden esityksistä ja ajattelin kyhätä joukkuetta missä hän pääsisi loistamaan. Valitettavasti kaveri on tässä pelissä liian heppoinen. Onneksi tilalle löytyi Gaitan, joka olikin täysin eri maata. Harmillisesti maalinteko tuntui tällä jengillä olevan todella vaikeaa. Etenkin Nani oli todellinen pettymys. En voi suositella, ellei tykkää kikkailla paljon. Tello ja Quaresma olivat parempia mielestäni. Useita avopaikkoja tuli kuitenkin kauden aikan missattua. Martinezin maaleilla saatiin onneksi tarvittavat pisteet nousuun. Ensi kaudella sitten Venäjän liigan miehistöllä kohti kutos divaria. Tarkoitus on testata kahdella ja yhdellä hyökkääjällä. Doumbia ja Musa tuntuvat molemmat olevan aika kovan luokan pelaajia. Lisäksi Hulkia on tarkoitus wingerinä peluuttaa. Eikä pidä unohtaa tietenkään Eremenkoa. Saa nähdä, saako Valbuenalta ja Boussoufalta peliaikaa.

Parannusehdotuksia ja kommentteja tiimeistä otan ilomielin vastaan.

Hulk on Wingerinä täs pelissä suunnilleen yhtä hyödyllinen ku Arsene Wenger keskikenttämiehenä. Laita hemmo RF:ksi, pallo vasemmalle jalalle, potkase pallo (ja veskari mukana) maaliin. Käsittämätön potkuvoima tolla. Mä oon peluuttanut Musaa CAM:ina, ni sai hyökkäykseen mukaan, Danny(LF), Dumbo, Hulk(RF). Rondon on kans ihan ok kärki, tosin hiukan hitaampi(sen informi on hiukan parempi ja suht edullinen)

Kertokaapa kokemuksianne, onko Götzen Mario todella rahojen arvoinen hankinta? Vertailin häntä tällä hetkellä ykköscamin paikkaa pitävään Mkhitaryaniin, niin Total statsit ovat ihme kyllä Mkhitaryanin puolella, Henrikhillä on 5* weak foot Götzen 4:n sijaan ja work ratet high high Götzen med med sijaan. Dribbling ja passing on toki selvästi Götzen etu, pace taas Mkhitaryanin:rolleyes:

Mutta se niistä tilastoista ja statseista, kertokaa miltä kaverin peli on tuntunut, sillä pelituntumahan se lopulta ratkaisee. Mutta taas hyvä esimerkki siitä, miten Götzen kokonaisuus on 4 pykälää parempi kuin Mkhitaryanin, vaikka toisen total statsit ovat paremmat:D

Ylös Bottom