Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Verkkokauppa hyvitti ostohinnan T300 Alcantarasta kun lähetin sen palaneen ratin takuuhuoltoon. Aikaa meni ratin lähettämisestä vajaa kaksi viikkoa.

Halusitko kaupanpurkua,vai eikö ollu saatavilla uutta? Ja hommasitko jonkun muun ratin?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Halusitko kaupanpurkua,vai eikö ollu saatavilla uutta? Ja hommasitko jonkun muun ratin?
Halusin purkaa kaupan jos siinä kunnossa ratti että olisivat uuden lähettäneet. En hommannu, meni into ajelusta ja ajopelitki myin kaikki jo. Jos ostais PS4 pron.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

No tuossa on hinta kohillaan!
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

"Kakkosratti" on ollutkin mielessä... tuolla hinnalla ei tarvinnut sen enempää ostoa "jahkailla"!:)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Suosittelen ehdottomasti hankkimaan Thrustmasterin Ferrari F1-ratin. Ajotuntuma on omasta mielestäni selkeästi parempi alkuperäiseen verrattuna ja tuli heti enemmän iloa ajamiseen. Vaihdeläpysköitä on helppoa käyttää jopa yhdellä sormella, kun alkuperäisessä ohjaimessa oli haastavampaa käyttää kahdella sormella. Säilyy ajotuntuma paremmin, kun ei tarvitse suurinta osaa sormista irroittaa ratista vaihteenvaihdon ajaksi.

Ratin vaihdeläpyskät olisivat voineet tehdä erilleen toisistaan ja kierroslukuledit olisivat tuoneet sen viimeisen silauksen, mutta en näitä miinuspuoliksi kumminkaan mene sanomaan.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Nyt olis Logitech G29/G920 Jimm'sillä tarjouksessa hintaan 219 €.

Dämn missasin tämän. Tuohon hintaan kyllä olisi ollut pakko-ostos. T300 alcanterakin on systemastoressa noussut 40e. Pitääpä olla enemmän kärppänä seuraavien tarjousten kanssa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust


Kiitti linkistä! Nyt sitten pitäisi tehdä äkkiä valinta.. että ostanko suosiolla tuon g29 vai odottelenko uutta thrustmaster/fanatec... tällä hinnalla tuosta g29:sä pääsisi varmaan aika kivasti eroonkin pienillä tappioilla.. olin jo sulkenut tuon pois vaihtoehdoista.. vähän harmittaa rimmin ympärysmitta ja ettei rimmiä voi vaihtaa, mutta tuo on kyllä niin halpa jo että... kannattaako ostaa??
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

^ On tuossa kyllä hinta tosiaan jo sen verran kohdallaan, ettei kyllä kovin isoja tappioita tee, vaikka hankkiutuisi sitten myöhemmin uuden ratin tieltä eroon.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Mun mielipide G29:stä lienee tullut jo selväksi aiemmista viesteistä!:D Tuohon hintaan en miettisi, jos ratille on tarvetta! G sarjalaiset on suosittuja käytettyinä, joten siitä saa varmasti hyvän hinnan, jos haluaa myydä joskus eteenpäin...;)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Kiitos kommeteista ja ostoon lähti tuo G29. Wheel standin haen verkkiksestä vielä tuohon kylkeen 99e niin eiköhän tuolla alkuun pääse! Pitää kyttäillä josko tuo shifteri tulisi jossain vastaan pilkkahintaan joskus mutta ei sillä nyt kiirettä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Shifteri on itselle niin iso miinus suhteessa Thrustmasteriin, että estäisi jo yksinään vaihtamasta Logitechin rattiin, vaikka muuten ei isoa eroa T300:n olekaan. TH8A on vaan niin eri maailmasta, kuin se Logitechin lelutikku.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Logitechin keppi on kyllä aika lelu verrattuna Thrustmasteriin, mutta onhan siinä toisaalta hintakin aika paljon kohtuullisempi. G25/G27-shifteri taisi myös olla g29:n kanssa yhteensopiva, jos en ihan väärin muista, sellaiselta varmaan saattaisi käytettynä jostain löytää ihan kohtuuhinnalla.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Shifteri on itselle niin iso miinus suhteessa Thrustmasteriin, että estäisi jo yksinään vaihtamasta Logitechin rattiin, vaikka muuten ei isoa eroa T300:n olekaan. TH8A on vaan niin eri maailmasta, kuin se Logitechin lelutikku.

Tämä on syvältä, taistelen asian kanssa itsekin mielessäni jatkuvasti... Tosiaan tuo G29:iin sopiva shifteri on lelu, mutta ajanee asiansa kyllä jossainmäärin, eli se on vaan vaihteisto ilman minkäänlaista realismia.
Tosin, siihen on varmasti jotain modejakin tehty jolla saa paremman tuntuman. Kattelin että alle 60€ olis hintaa eli ei ole edes siinä mielessä kallis jos haluaa takuun hajottaa ja modata sitä...
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Onhan se totta, että ovat ihan eri hintaisiakin ja sikäli suoraa vertailua on turha tehdä. Kannattaa miettiä, millaisia pelejä ja autoja tykkää ajaa. Jos tykkää enempi formuloista ja moderneista GT autoista, niin pärjää hyvin ilman koko shifteriä. Vanhempiin autoihin ja rallipoluille keppi on fiiliksen kannalta itselle tosi tärkeä. Tuntuisi hölmöltä palata vaihtamaan läpysköistä etenkin rallissa, missä sekventiaali myös helpottaa ajamista. Ja onhan siinä h-kaaviossakin niin oma tekemisen meininkinsä, vaikka pistikin taas opettelemaan monta asiaa uudelleen.

Jos ratti pitää saada nyt eikä ole ihan varma, niin onhan tuo Jimmsin G29 ihan lyömättömän hintainen. T300 Alcantara + TH8A imo selvästi edellä, mutta niin on hintakin.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Onhan se totta, että ovat ihan eri hintaisiakin ja sikäli suoraa vertailua on turha tehdä. Kannattaa miettiä, millaisia pelejä ja autoja tykkää ajaa. Jos tykkää enempi formuloista ja moderneista GT autoista, niin pärjää hyvin ilman koko shifteriä. Vanhempiin autoihin ja rallipoluille keppi on fiiliksen kannalta itselle tosi tärkeä. Tuntuisi hölmöltä palata vaihtamaan läpysköistä etenkin rallissa, missä sekventiaali myös helpottaa ajamista. Ja onhan siinä h-kaaviossakin niin oma tekemisen meininkinsä, vaikka pistikin taas opettelemaan monta asiaa uudelleen.

Jos ratti pitää saada nyt eikä ole ihan varma, niin onhan tuo Jimmsin G29 ihan lyömättömän hintainen. T300 Alcantara + TH8A imo selvästi edellä, mutta niin on hintakin.

Joo se riippuu paljon mitä sillä ratilla tekee, mitkä on omat tottumukset. Ite tykkään eniten noista manuaalivaihteisista autoista ja jotenkin läppävaihteet ei ole se mun juttu.
Tohon voisi myös miettiä et jos TH8A on se ainoa vaihtoehto niin T150 ei ole hullumpi ratti ainakaan hinnaltaan... Mut se on sitten se yksi ja sama ratti...
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Heh, itse en viitsinyt suoraa linkkiä laittaa kun kerran sitä ei tuolla Murossakaan ollut ketjun ensimmäisessä viestissä. Mut laitetaan tähän nyt sit vielä toi toinenkin linkki G920:selle kun sitäkin näkyy olevan reilusti vielä varastossa.
https://www.jimms.fi/fi/Product/ExternalShow/f6913cef-b446-488a-b9ca-73f7faf5d180
 
Ylös Bottom