Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch

Vastaus: Nintendo Switch

Ennakkotilaukset ei kerro koko totuutta. Konsolia tullaan myymään aluksi vain Zeldan ansiota, jonka jälkeen konsolin menestys hiipuu. Sitten Switchiä tullaan myymään paljon, kun uusi Mario julkaistaan. Tämä on minun analyysi.

Näinhän se menee muillakin alustoilla..
 
Vastaus: Nintendo Switch

Onko tietoa mikä versio skyrimistä on tulossa Switch:lle? Tossa selailin sivuja niin Bethesda ei mainosta kyseistä versiota nykyisen sukupolven special editiona eikä niin tunnu tekevän Nintendokaan?
 
Vastaus: Nintendo Switch

Joten Switchille on käytävä samalla tavalla kuin Wii U:lla?

Toivottavasti ei, sillä Switch vaikuttaa ihan hyvältä konsolilta. Yleensä on vaikea nousta takaisin markkinoille, jos edellinen ei myynyt odotuksien mukaisesti . Joten uskon, että suurin osa nuorista pelaajista siirtyy Xbox Onen tai Playstation 4 pariin mielummin kuin Switchin. Nykyään tehot on se juttu, vaikka olisi kuinka erilainen.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Tässä on myös uusia pelaajasukupolvia, joille Nintendo ei enää näyttele sama roolia kuin on tehnyt aikaisemmin. He ovat kasvaneet tehokonsoleiden ja mobiilin äärellä. Super Marion julkaisu iOS:lle voidaan nähdä myös tästä valosta.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Tuli mieleen noista Switchin julkaisumaista.
*On 3rd March, Nintendo Switch will be available in the following European territories: Austria, Andorra, Belgium, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Gibraltar, Guernsey, Hungary, Isle of Man, Italy, Jersey, Liechtenstein, Luxembourg, Malta, Monaco, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Republic of Ireland, Russia, San Marino, Spain, Sweden, Switzerland, the United Kingdom, the Vatican. It will also be available in South Africa at the same timing.
https://www.nintendo.co.uk/News/2017/January/Nintendo-Switch-launches-on-3rd-March--1173122.html

Kyllä se ilmestyy Suomessa maaliskuussa.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Tuli mieleen noista Switchin julkaisumaista.
*On 3rd March, Nintendo Switch will be available in the following European territories: Austria, Andorra, Belgium, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Gibraltar, Guernsey, Hungary, Isle of Man, Italy, Jersey, Liechtenstein, Luxembourg, Malta, Monaco, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Republic of Ireland, Russia, San Marino, Spain, Sweden, Switzerland, the United Kingdom, the Vatican. It will also be available in South Africa at the same timing.
https://www.nintendo.co.uk/News/2017/January/Nintendo-Switch-launches-on-3rd-March--1173122.html

Kyllä se ilmestyy Suomessa maaliskuussa.

Eihän tästä ole ollut epäilystäkään? Tuo lista julkaistiin heti Switchin julkistuksen jälkeen.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Eihän tästä ole ollut epäilystäkään? Tuo lista julkaistiin heti Switchin julkistuksen jälkeen.
Tässä ketjussa listaa ei kai ole aiemmin otettu esille tai jos on, niin olen missannut tuon. Itse en pitänyt tätä 100% varmana, sillä Switch esityksessä mainittiin ainoastaan "major European countries" ja muistissa on edelleen Xbox Onen Tier 2 julkaisu.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Tässä ketjussa listaa ei kai ole aiemmin otettu esille tai jos on, niin olen missannut tuon. Itse en pitänyt tätä 100% varmana, sillä Switch esityksessä mainittiin ainoastaan "major European countries" ja muistissa on edelleen Xbox Onen Tier 2 julkaisu.

Kappas. Tulee montaa foorumia selailtua joten mennyt vähän sekaisin mistä lukenut mitäkin.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Tässä on myös uusia pelaajasukupolvia, joille Nintendo ei enää näyttele sama roolia kuin on tehnyt aikaisemmin. He ovat kasvaneet tehokonsoleiden ja mobiilin äärellä.

Wii möi yli 100 miljoonaa konsolia. DS möi yli 150 miljoonaa. Siinä on aika paljon kelkasta jääneitä pelaajia, joille Nintendon pelit kuten New SMB, Mario Kart, Wii Sports, Nintendogs jne. olivat iso juttu. Myös paljon sitä nuorempaa polvea. :)

3DS:n ja Wii U:n iso ongelma oli, että niitä ei oltu asemoitu näille pelaajille, ja Nintendo mokasi molempien laitteiden julkaisut. Jos Nintendo onnistuisi tuottamaan kunnon laitteen kunnon pelivalikoimalla, niin niitä kiinnostuneita pelaajia olisi yhä, kuten 2DS:n ja New 3DS:n osittainen renessanssi jossain määrin näyttääkin.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Kyllähän Switchin hinnalla saa melkeinpä 2 nimenomaisesti pelikäyttöön suunniteltua tablettia:
https://hinta.fi/973786/nvidia-shield

(Itse maksoin Shield-tabletista alle 200 €, nyttemmin hinta näyttää vähän nousseen.)

Joo, tähän Shieldiin on verrattu ennenkin. Silloin Omenanraato eritteli syyt, Switchin ohjaimet, telakan jne. Enkä ainakaan minä halua uutta Android tablettia, vaikka saisin kaksi samaan hintaan. Mitä AAA-pelejä Androidille saa?
 
Vastaus: Nintendo Switch

Joo, tähän Shieldiin on verrattu ennenkin.
Ei ole, ainakaan tässä ketjussa. Aiemmin on ollut vertailukohteena Nvidia Shield Android TV. Sitä ei kuulemma kannattanut verrata Shieldiin, koska siinä ei ole näyttöä (vaikka omassa käytössäni Switchin sisäänrakennetulle näytölle ei olekaan käyttöä). Tästä Shieldin tablettimallista näyttö löytyy.

Konsolipeleistä Shieldillä voi pelata mm. Resident Eviliä, Borderlandseja, Telltalen tuotantoa, Lego-pelejä - sekä virtauttamalla oikeastaan mitä hyvänsä PC-peliä.

https://www.nvidia.com/en-us/shield/games/
 
Vastaus: Nintendo Switch

Ranskan Amazon on laskenut Switchin hintaa jo pariin otteeseen. Nyt konsolin saisi hintaan 309 € (veronkorotuksen ja toimituskulujen jälkeen 327 €):

https://www.amazon.fr/Console-Nintendo-Switch-avec-Joy-Con/dp/B01N5OPMJW/


itsellä näyttää verojen ja toimituskulujen jälkeen:
Montant total : EUR 334,30
(kyseessä siis neon väri)

eli lähes sama kuin dischopin 335e hinta (bonuksien jälkeen).


edit: amazonin hinta zeldan kanssa EUR 383,24. Mutta peli on ranskankielinen (ainakin amazon.fr tuki vastas niin).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nintendo Switch

Raportoin jo aiemmin paikallisen tason tietoa asiasta mutta tämä näyttää olevan yleisempää maailmanlaajuisesti. Jokohan pikkuhiljaa tämä Switchiä vastustavien laulukuoro alkaa hiljentyä.

Sehän on kiva, jos ennakkomyynti laulaa ja jengi ostaa. Kritiikki ei tosin automaattisesti ole vastustamista. :) Eikä hyvä ennakkomyynti ainakaan muuta minun ostotahtoani siihen suuntaan, että ostoskoriin sen nappaisin. Switchin ominaisuudet kun ei tämän myötä muutu suuntaan tai toiseen. Enemmän minua kiinnostaa, että jääkö tämä ns. ostopiikkihuipuksi vai jatkuuko myynti tasaisena. Jännityksellä siis odottaen.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Ei ole, ainakaan tässä ketjussa. Aiemmin on ollut vertailukohteena Nvidia Shield Android TV. Sitä ei kuulemma kannattanut verrata Shieldiin, koska siinä ei ole näyttöä (vaikka omassa käytössäni Switchin sisäänrakennetulle näytölle ei olekaan käyttöä). Tästä Shieldin tablettimallista näyttö löytyy.

Konsolipeleistä Shieldillä voi pelata mm. Resident Eviliä, Borderlandseja, Telltalen tuotantoa, Lego-pelejä - sekä virtauttamalla oikeastaan mitä hyvänsä PC-peliä.

https://www.nvidia.com/en-us/shield/games/
Kyllä minä Shield K1:een vertasin tässä ketjussa. Hintaa eritoten.

Minä kuulun myös sakkiin joka ei koskaan ostaisi tablettia pelikäyttöön, mistään hinnasta. Hyviä pelejä jo löytyy mutta sormella naputtelu ei ole valitsemani ohjaustapa. Enkä näe syytä pelata tabletilla edes ohjaimella.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Minä kuulun myös sakkiin joka ei koskaan ostaisi tablettia pelikäyttöön, mistään hinnasta. Hyviä pelejä jo löytyy mutta sormella naputtelu ei ole valitsemani ohjaustapa. Enkä näe syytä pelata tabletilla edes ohjaimella.

Jos optionaalinen kosketusohjaus tarkoittaa pelialustan automaattista karsiutumista, siinähän jää sitten myös Switch kauppaan. :(
 
Ylös Bottom