Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 16

Kannattaako NHL 16 hankkia jos omistaa NHL 15 ja NHL-pelaaminen on lähinnä Be a Pro ja satunnaiset verkkopelit (lähinnä rankkarikisat)?

Jos haluat pelata simuloimatta vaihtoja ja aloittaa suoraan NHL-tasolta niin ei kannata NHL16 hankkia. Tosin, mailan varren teipit ja visiirin muotja ynnä muutakin tarjoaa NHL16.

Kannattaako NHL 16 hankkia jos omistaa NHL 15 ja NHL-pelaaminen on lähinnä Be a Pro ja satunnaiset verkkopelit (lähinnä rankkarikisat)?

Ei kannata ainakaan ostaa, jos muuten saat ilmaiseksi niin kokeilla voit ja petyt. NHL 15 eli viime vuotinen paljon parempi, kaikin puoliin, siis Be A Pro pelaajalle. Ja näkyypä online pelaajillakin olevan pelkästään ongelmia tämä 16 kanssa !

Kertokaas joku mitä tarkoittaa tuo trophy: "Tee maali manuaalisella suoralla laukauksella...". Siis että miten tämä tehdään, pitääkö mailaa jotenkin nostaa ja laukoa "lämäri" suoraan syötöstä, mitenkä tuon pelaajan saa tekemään tämän? Tuntuu et pelaaja ottaa aina kiekon haltuun tai laukoo ranteella eikä suoraan :rolleyes:

Kertokaas joku mitä tarkoittaa tuo trophy: "Tee maali manuaalisella suoralla laukauksella...". Siis että miten tämä tehdään, pitääkö mailaa jotenkin nostaa ja laukoa "lämäri" suoraan syötöstä, mitenkä tuon pelaajan saa tekemään tämän? Tuntuu et pelaaja ottaa aina kiekon haltuun tai laukoo ranteella eikä suoraan :rolleyes:

Just noin, manuaalilämärillä maali. Eli vision control pohjaan, oikealla tatilla alas mailan nostamiseksi, ja lämäri vähän ennen kun kiekko on kohdalla.

Hellou! onko nhl 16 world tournament muotoa, eli voisi siis pelata maajoukkueilla, tai onko sellaista edes tulossa.

No kyllä suosittelisin, paitsi jos tykkäät että nuo pelit kestää aivan liian kauan kun NHL15-pelissä ei simulointia ollut vaihdossa ollessa. Itse pidän erittäin paljon tuosta uudistuksesta NHL16-pelissä, että Be a Pro-ukon arvot/taidot nousevat sen mukaan mitä jäällä teet, eikä sen mukaan miten niitä itse editoit. Suosittelen tutustumaan youtubesta/netistä videoiden muodossa tuohon ja päättämään sitten mitä teet. Onhan NHL16 nyt muutenkin nimenomaan kiekkopeli tuon NHL15 rahastusvälimallin sijaan, vaikka tuossakin heikkoutensa toki löytyy esim. online-pelien puolelta. Offline-puoli mennyt mukavasti jään ulkopuolella eteenpäin.

No kyllä suosittelisin, paitsi jos tykkäät että nuo pelit kestää aivan liian kauan kun NHL15-pelissä ei simulointia ollut vaihdossa ollessa. Itse pidän erittäin paljon tuosta uudistuksesta NHL16-pelissä, että Be a Pro-ukon arvot/taidot nousevat sen mukaan mitä jäällä teet, eikä sen mukaan miten niitä itse editoit. Suosittelen tutustumaan youtubesta/netistä videoiden muodossa tuohon ja päättämään sitten mitä teet. Onhan NHL16 nyt muutenkin nimenomaan kiekkopeli tuon NHL15 rahastusvälimallin sijaan, vaikka tuossakin heikkoutensa toki löytyy esim. online-pelien puolelta. Offline-puoli mennyt mukavasti jään ulkopuolella eteenpäin.

Tämäkin.
Simuloinnista tuli itselle aikanaan se suosikki koska se antaa mahdollisuuden tilastojenkin olla realistiset. Mutta jos ei itse NHL-liigaa seuraa tai sinällään ole niin tarkka mistään muusta kuin itse satunnaisesta pelaamisesta niin ei NHL16 kannata. Jos pelaat säännöllisesti niin ehdottomasti 16 hankintaan, ero on valtava sen suhteen. NHL15 on tosiaan vaan rahastusmalli.

Whl tulokaskauden pelannut ja nyt 18 peliä Toronton riveissä NHL:n sarjaa niin täytyy sanoo että kuinka se EA-Canadan porukka osaakin pilata peliä vuosi vuodelta vaan enemmän ja enemmän. Saman tehneet Fifalle!
Se jos joku vaatii jo taitoo, huh huh. Jostain luin että EA-Canadan riveissä yli 1000 henkilökuntaa. Mistä helvetistä ne löysi niin paljon ÄÄLIÖITÄ samaan paikkaan??
Joka tätä peliä kehuu kannttaa pyrkiä sitten tonne pelitaloon duuniin!

Onneksi minulla vapaus lopettaa pelaaminen. harmi kun maksoin paskasta turhaan. Nyt se on kappaleina ja roskiksessa. Oli viimeisin NHL jonka ostan, koskaan!!

Viimeksi muokannut moderaattori:

On tää kyllä ihan järkyttävää paskaa. Huttia ei jaksa netissä, kun se näyttää olevan täys laidasta sisään takatolpalle syöttelijöitä. Tai pokespämmäystä tai suojauspellejä. Be a gm tai offline hutissa molet ei saa kiinni mitään. Konetta vastaan on aivan turhaa pelata kun ne vetää sen järkyttävän syöttörallin ja aina viivalta veto uppoaa tai b-pisteen kaarelta näyttää menevän 99% sisään. Aivan sama kuinka puolustaa. Äsken offline hut ja ajattelin, että hyvin tää menee. Peli 3-3 kunnes oma mole päätti, että nyt on huono päivä ja päästetään 5 maalia kolmanteen erään [emoji53] Jos ei tähän mitään korjauksia tule patchin muodossa, niin valitettavasti omalta osalta on pakko sanoa, että tämä oli jopa paskempi kuin nhl 15.

Hei onko nhl16 olleenkaan enään maajoukkuita.

Mitäs jos ottaisit googlen käteen ja katsoisit itse? Ei tarvitse spämmätä samaa kysymystä tänne vähän väliä.

Löytyy maajoukkueet, ei löydy turnaus-mahdollisuutta tänä vuonna. Eiköhän EA mainosta tuota NHL17 peliin taas ihan aivan uutena ja huikeana pelimuotona.

Eipä oo muuta tehty kuin pelimekaniikkoja vaikeutettu viime vuotisesta. Tunnari ja selostuksetkin on samat. AI tuntuu jostain syystä paljon haastavammalta. Nhl 15 pelasin 10-1 pelejä ja nyt ai voi voittaa samoilla vaikeusasetuksilla kunnon rökälevoittoja. Mitä ne on tähän tehnyt?

Ei kannata ainakaan ostaa, jos muuten saat ilmaiseksi niin kokeilla voit ja petyt. NHL 15 eli viime vuotinen paljon parempi, kaikin puoliin, siis Be A Pro pelaajalle. Ja näkyypä online pelaajillakin olevan pelkästään ongelmia tämä 16 kanssa !

Mikä se on saanut miehen kuupan noin kuumenemään tähän peliin? :D omasta mielestä tää on ainaki huima parannus viime malliin verrattuna. Be a pronkin puolella tykkään kyllä enemmän tosta et pystyy simuloimaan seuraavaan vaihtoon eikä pysty hyppäämään kentälle aina kun huvittaa. tilastoistakin tulee realistisemmat.ja näin. onlinen puolellakaan ei kyl mitää ongelmii itse pelin suhteen oo, se on enemmä ne vastustajat mitkä tuppaa välillä pistää veren kiehumaa ;)

Ylös Bottom