Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

Vastaus: NHL 16

Minne EA ilmoittaa noista pelipäivityksistään? Taas juuri tuli uudet tunerit, mutta missähän noista on infoa? Foorumilla viimeisin päivitys on jostain marraskuulta ja muualta en googlellani löytänyt infoa.

Viiveellä päivittelevät sinne ketjuun, todnäk odottelevat aina varmistusta ettei updatessa ole mitään rikki, eikä sitä jouduta vetämään takaisin.
 
Vastaus: NHL 16

Onko muilla ongelmia BE A GM:ssä sopimus bugin kans? Kaikki sopimukset yksisuuntaisia vaikka on tehty kaksisuuntanen sopimus pelaajalle... on se perkele klumma ku ei EA saa korjattua tuota vikaa... vai onko nää jotain pelilevy kohtasia bugeja?


EA osaa joka vuosi tarjota jotain ylläriä negatiivises mieles. VMP!
 
Vastaus: NHL 16

mullakin on ongelmia hutissa ku tulee vaan että tietojen noutaminen epäonnistui,yritä myöhemmin uudelleen? kellään muulla samaa?
 
Vastaus: NHL 16

Tämä Be a Pro taitaa toimia niin että kun pelaaja pelaa hyvin niin oman joukkueen tekoälykin pelaa hyvin. :)
Itelläni joukkue Erie Otters jossa nyt satun johtamaan liigan pistepörssiä. joukkue voittanut ne 2 pelii missä oon ite onnistunu maalinteossa.

Ei se sattumaa ole todennäköisesti.
 
Vastaus: NHL 16

Muistakaa laittaa se attribute effects slider puoleenväliin niin on pelaajilla oikeat statsit. EA kusettaa kuluttajaa laittamalla jokaiseen vakio slider settiin sitä vähän korkeammalle ja todennäköisesti niin on myös kaikissa online pelimuodoissa, sillehän ei sitten taas mahda mitään.

Viime vuoden versiossa se oli kaikissa seteissä puolessavälissä. Sitten taas jossain aikaisemmassa versiossa oli taas buustatut pelaaja-arvot, olisiko ollut NHL 12.
 
Vastaus: NHL 16

Tullut tässä pelattua pari päivää netissä tätä NHL 16. Ja ottelut on ollut todella tasaisia ja maalit on nähty vasta 3 erässä. Ja yleensä nekin on ollut jotain vastustajan paska maaleja jostain siniviivalta vetoja ilman mitään maskia maalin edessä. Kuinka noita maalien tekemistä kannattaisi harjoitella. Paljon tulee läpiajoja itselle ja niistä saan todella harvoin maalia aikaiseksi. Sama juttu on, että vedot tuntuvat menevän suurimman osan ajasta maalin ohitte. Vaikka kuinka yritän tatin pitää maalin kohdalla. Äskeisessä onlinen pelissäkin pyöritin vastustajaa pari ekaa erää ja en saanut yhtään maalia vaikka paikkoja oli vaikka kuinka paljon. En tiedä mitä teen väärin ja ei tässäkään varmaan ole mitään muuta mahdollisuutta kuin harjoitella ahkerasti.
 
Vastaus: NHL 16

Itse pelaan nykyisin melko harvoin ja sen takia uusi änäri tuntui todella tuskaiselta syksyllä. Maaleja ei syntynyt ja maalin tappioita tuli järjestään. Mutta kun vaan aikansa hieroo, niin kummasti se peli alkaa loksahtaa kohdalleen. Läpiajoihin sellainen vinkki, että katso Mikko Koivun patenttiharhautus ja yritä toistaa se :)
 
Vastaus: NHL 16

Onks tää peli ollu kauankin storessa 30e? Ei vaan ole ns. tarjouksessa, mutta silti hinta 29,95€. Kas kun ei missään ole aiemmin mainittu että hintaa oltais laskettu niin olisi voinut miettiä aiemmin ostamista.
 
Vastaus: NHL 16

Miten voi olla näin kauheen buginen peli? Joka ottelun välissä joutuu buuttaamaan kun jumittaa.
 
Vastaus: NHL 16

Onko muut pelanneet miten Be a GM:ää? Mielipiteitä suuntaan tai toiseen?

Omat mietteet on, että tuo moraalisysteemi oli pirun hyvä lisä, mutta se on täysin ... EA:maisesti hoidettu. Joukkuepuheissa ei ole MITÄÄN logiikkaa miten ne vaikuttavat pelaajiin, peli pistää vaan lottokoneen pyörimään ja arpoo joko nousut tai laskut, ihan sama mitä sanot pelaajille. Yksittäisjutteluissa nyt sentään vähän on logiikkaa, mutta myös eri pelaajat peli arpoo samalla lottokoneella onko ns. kusipää vaiko joukkuepelaaja. Joitakin kusipäitä tosin oikeasti tuossa on, jotka tuntuvat aidolta. Treidaus on mennyt fiksuun suuntaan, botti-GM:n ei tunnu enää täydeltä idiootti-zombielta mitä ennen, mutta silti kasaa vieläkin joukkuetta päin persettä ja sitten RFA:ssa on joukkueen kirkkaimpia tähtiä liian usein koko helvetin kauden, kun botti-GM on vähän kasaillut ylikallista rosteria ajattelematta seuraavaa kautta ns. vähää alusta. Pelaaajat vapaista saa edelleen aivan liian helpolla, etenkin huipun kehitysarvon omaavat nuoret, jos niin haluaa ja assistant GM on edelleen idiootti, joka ei tajua mistään mitään ja lähinnä esim. trade blogia laittaessaan, lottokone arpoo pelaajat tuonne ja tuo on vissiin joku helvetin automaatti-asetus, jota ei saa pois päältä. GM on edelleen aivan liian sieluton ja sinnepäin sutaistu, ollakseen oikeasti laadukas ja sellainen josta haluaa maksaa vuodesta toiseen tai suositella kaverille.

Parempaan suuntaan ollaan monessa asiassa menty, mutta aivan liian heikko tuo on vieläkin. Ainakin omasta mielestäni.
 
Vastaus: NHL 16

Pitäisköhä kokeilla suosiolla Arcade-asetusta kun noi pelit Simulationilla ja Hardcorella eivät yksinkertaisesti suju?
 
Vastaus: NHL 16

Pitäisköhä kokeilla suosiolla Arcade-asetusta kun noi pelit Simulationilla ja Hardcorella eivät yksinkertaisesti suju?

Ei kannata. Keskity vaan hardcoreen jos meinaat onlinessa pelata koskaan.

Moni haukkui edellistä NHL:ää, mutta siinä oli aina logiikka miten pelata. Olihan siinä virheensä, mutta puolta parempi kuin tää. Tässä ihan oikeasti tietokone päättää pärjäätkö vai et. Pelejä on hutissa takana reilu 200 (kerran aloitettu uudelleen) ja eashl:ssä just tiputtiin 2 div niin uskallan väittää puhuvani totta. Eashl:ää tosin väitökseni ei koske.

Hutti niin vaikee kun muuttuu koko ajan ja mitä pidemmälle mennään niin tietokoneella ja sillä ketä kentällä suurempi merkitys. Nelosdivariin pääsee vielä helpolla, jos osaa puolustaa tai miten ottaa olla ostamatta puolustaa.

Puolustaa pitää siten että blokkaa bugiranteet. L1 on paras kaverisi ja sun paikka on b pisteiden ja maalin välissä. Jos heittäytyy niin maali menee varmemmin kuin sillä että laskisit ohjaimen kädestäsi. Tiedä mikä perusteena, ehkä molse pelkää heittäytyviä pelaajia ja laittaa silmät kiinni. 2 vs 1 toi l1 ei toimi kun yleensä tietokone päättää että menee sisään eli syöttö menee mailan läpi. Silloin heittäytyminen.

EA vielä pilaa peliä lisää kun taklaamisella nyt ei ikinä mitään virkaa ole ollutkaan. Nyt heikensivät poke checkin voimaa ja poistivat näköjään jäähyherkkyyttä mailan nostosta. Meikäläisen pelaajat pitelee nenäänsä hutissa 10 kertaa ottelussa ja yhdestä tulee jäähy.

Huttiin mun vinkit seuraavat. Unohtamaan pakkien muut arvot paitsi taklaus. Jos meinaatte taklata niin oltava 90 arvo. AHL ja liiga miehet ihan yhtä hyviä jos arvo täyttyy. 4 div asti bugiranne, one timer, harhautus. Pelkkää rannetta vaan lämmit turhia. 3 div näyttää menevän kaikki. Ripuleita siniviivalta niin jos oikea pelaaja maalilla niin kyllä se ohjaa. Neloseen asti ekoja divareita lukuunottamatta 1-0, 2-1 otteluita ja nyt kolmosessa 6-5. Ei ymmärrä.

Tästä pelisarjasta sais hyvän yksinkertaisella reseptillä, kun joku poistaisi kokonaan poke checkin ja mailannoston. Pelkkä taklaus riittäisi. Pelaajien arvot pois myös kiitos tai yksinkertainen menetelmä esim. Muut sarjat ovr 70, AHL 80, NHL ovr 90.

Jos pelaatte huonommilla pelaajilla niin kaikki peliin taktiikaksi niin ne kerkiää mukaan ja one timerit aukeaa. Paras taktiikka, mutta pitää pelata huolellisesti ja osata puolustaa. Älä juokse kenenkään perässä.
 
Vastaus: NHL 16

Oho. Kohta näköjää alkaa änärin sm kisat. Sieltä oppia ottamaan miten glitchataan.


Joo. tuli katteltua niin ja tietenkin kaikki kunnia suomenmestarille, mutta ;) ehkä se voittajan pelityyli kerto aika karua kieltä tästäkin "jääkiekkosimusta" :D muutenkin tuli katteltua yle areenasta heti sillon klo 13 niitä alkupään matseja niin matseissa tulee vetoja noin 10 per peli jne. Hyvin Pekka Jormakka kiteytti, kun kysyttiin että muistuttaako oikeeta lätkää niin vastaus oli no että ei oikeessa voi sie kentällä pyöriä 5 min kiekon kanssa vaan siitä joutuu luopuun joko syöttämällä tai muuten aika nopeesti, muuten menetät kiekon... en tie kai jotkut tilasto nikkarit on laskenut että kauanko kiekko pysyy yhdellä pelaajalla keskimäärin , mutta jaksa nyt kaivella netistä moisia tilastoja siis oikeesta lätkässä. Onhan tietenkin kyse vaan konsolipelistä, mutta ehkä nämä SM-kisat näytti sen mitä peli nyt on siis noin simulaation osalta.
 
Vastaus: NHL 16

Tämä Be a Pro taitaa toimia niin että kun pelaaja pelaa hyvin niin oman joukkueen tekoälykin pelaa hyvin.
smile.gif

Itelläni joukkue Erie Otters jossa nyt satun johtamaan liigan pistepörssiä. joukkue voittanut ne 2 pelii missä oon ite onnistunu maalinteossa.

Ei se sattumaa ole todennäköisesti.

Se toimii just noin, joukkueen motivaatio pitää itse nostaa... No sanoisin kyllä et tässä on siemen realistisuuteen, jonkun se motivaatio pitää nostaa.
Terveisin Kitchener Rangersista, TOP3 liigan pistepörssistä on meikäläisen ketju ja se vain sen takia et 4,5, ja 6 sijoilla kavereilla on alle piste/peli ja maaleja korkeintaan 15, 45 peliin. Ota tästä nyt sit kunnia jotenkin kun muut "antaa" sulle piste/maaalipörssin voiton... :D Ehkä tämä taso muuttuu sitten NHL-kaukaloissa joskus jos sinne asti pääsen :D


Joo. tuli katteltua niin ja tietenkin kaikki kunnia suomenmestarille, mutta ;) ehkä se voittajan pelityyli kerto aika karua kieltä tästäkin "jääkiekkosimusta" :D muutenkin tuli katteltua yle areenasta heti sillon klo 13 niitä alkupään matseja niin matseissa tulee vetoja noin 10 per peli jne. Hyvin Pekka Jormakka kiteytti, kun kysyttiin että muistuttaako oikeeta lätkää niin vastaus oli no että ei oikeessa voi sie kentällä pyöriä 5 min kiekon kanssa vaan siitä joutuu luopuun joko syöttämällä tai muuten aika nopeesti, muuten menetät kiekon... en tie kai jotkut tilasto nikkarit on laskenut että kauanko kiekko pysyy yhdellä pelaajalla keskimäärin , mutta jaksa nyt kaivella netistä moisia tilastoja siis oikeesta lätkässä. Onhan tietenkin kyse vaan konsolipelistä, mutta ehkä nämä SM-kisat näytti sen mitä peli nyt on siis noin simulaation osalta.

No siis tuohan on se suurin syöpä miksi offlinepuolella peli on aivan liian helppo ja lasten leikkiä. Ja on ollut aina, olikohan 09 änäri jossa oikeesti piti kiekkoa antaa pois (tai ainakin lähes näin) tai menetit sen tai että menetyksellä olisi oikeesti joku seuraamuskin... :mad:
 
Ylös Bottom