Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuli tämäkin sitten Tammialesta ostettua, kun hyvään hintaan sai.Sitten asiaan.
Miten muut olette tehneet, oletteko sillä alotusautolla pelannut kauankin ja parannellut sitä, vai oletteko heti ostanut vaan jonkun paremman auton kun on rahat riittänyt? Saako tosta alotusautosta kuinka hyvän? Mihin asti sillä pärjää?![]()
Sehän riippuu haluaako kaikkee ylimäärästä kamaa? Itse ainakin ostaisin Deluxen jossen olisi ostanut peliä kuukautta takaperin hintaa 60€Peli sen verran hyvällä hinnalla että täytyy ostaa mutta kysymuksenä vielä kumpi versio kannattaa hankkia? Normi vai delux? Kumpaa suosittelette?
Ei ole kyl tempassu mukaansa tämä uusin Need for Speed. Ajomallinnus ihan kamala tossa autossa minkä sai alussa (Subaru), mahtaako muuttua autoa vaihtamalla? Driftaaminen ja käkkärin käyttö kans ihan outoa, ei aidon tuntusta. Alussa heitti koko ajan naamalle jotain turhia pop-up viestejä ja välivideoita ei pystynyt skippaamaan.
Pystyykö tässä fast travelaan noihin kisoihin vai tartteeko aina ajaa paikan päälle? Omaan garageen pystyy hyppäämään suoraan, saako näitä garageja hankittua jostain lisää?
Olen vaan laittanu kaikki rahat alusta asti ton Subarun tuunaukseen. Noh täytynee säästellä rahaa vähän aikaa.Suosittelen ehdottomasti hommaamaan jonkun Bemarin, Supran taikka Skylinen heti alkuun, jos mahdollista.
Näköjään pystyy, meni vaan vähän aikaa hiffata että miten. Kiitos vinkistä!Kisoihin pystyy pikamatkustamaan kartan kautta. Muita autopajoja ei pelissä ole, vaan sillä yhdellä mennään.
Tämä oli paljon parempi peli kuin mitä arvostelujen perusteella odotin.
Kiva kuulla, että peli on onnistunut yllättämää jonkun positiivisestikin
Tuli itsekin laitettua levy Pleikkariin muutaman viikon jälkeen taas, kun tuli ykskaks sellainen mieliteko, että piti päästä EVO Lancerilla ajamaan. Ensimmäistä kertaa kokeilin sitä tässä pelissä ja täytyy sanoa, että on melkoinen rassi! Pistin viripalikkaa noin 770 hevosen edestä ja säädin ajomallin aavistuksen driftin puolelle muutamalla poikkeuksella ja kivasti luistelee läpi mutkien neliveto-Mitsu! Suosittelen muillekin kokeiltavaksi, oikein mukava laite ajella vaikka niitä Eddien haasteita!![]()
Ai minä kun oon luullut että kaikki tän pelin autot on takavetosia![]()
Eipä sillä ratilla tässä mitään tee. Sama kuin pelaisi burnoutia ratilla. Vaikka säätäisi auton täysin grip asetuksille niin silti ajettavuus tuntuu huonommalta kuin vanhassa carbonissa.