Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need for Speed (2015)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Makikou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Need for Speed (2015)

Nyt ois aika hyvä aika harkita ostoa jos ei vielä ole, hintaa PSN storessa 30€ perusversiolle ja siihen 5€ lisää ni mukaan saa Deluxe editionin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Need for Speed (2015)

Eihän tuo deluxe-edition ole kuin 5€ kalliimpi. Mutta empä tiedä kannattaako maksaa edes sitä noin turhista lisäjutuista.
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Tuli tämäkin sitten Tammialesta ostettua, kun hyvään hintaan sai. :) Sitten asiaan.
Miten muut olette tehneet, oletteko sillä alotusautolla pelannut kauankin ja parannellut sitä, vai oletteko heti ostanut vaan jonkun paremman auton kun on rahat riittänyt? Saako tosta alotusautosta kuinka hyvän? Mihin asti sillä pärjää? :confused:
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Pelasin varmaan 90% tarinasta sillä aloitus BRZ subarulla. Täysin viritettynä huiput taisi olla 350 km/h paremmalla puolella nitrojen kanssa.
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Tuli tämäkin sitten Tammialesta ostettua, kun hyvään hintaan sai. :) Sitten asiaan.
Miten muut olette tehneet, oletteko sillä alotusautolla pelannut kauankin ja parannellut sitä, vai oletteko heti ostanut vaan jonkun paremman auton kun on rahat riittänyt? Saako tosta alotusautosta kuinka hyvän? Mihin asti sillä pärjää? :confused:

Kuulemma koko peli on mahdollista vetää läpi samalla autolla kun vähän säätää kilpailujen välissä.
Ite ostin kisoihin Bemarin M4 niin voitin ne kisat tuosta vaan :D Supran sitten Driftaamista varten. :D
Ainoat kisat missä piti vaihtaa tehokkaampaan kaaraan oli ne laittomuuden loppu kisat kun poliisii pitää päästä karkuun ja samalla väistää piikkimattoja (jos niitä kerkee näkemään siinä +300km/h nopeudessa) ja voittaa kisa :D
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Peli sen verran hyvällä hinnalla että täytyy ostaa mutta kysymuksenä vielä kumpi versio kannattaa hankkia? Normi vai delux? Kumpaa suosittelette?
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Peli sen verran hyvällä hinnalla että täytyy ostaa mutta kysymuksenä vielä kumpi versio kannattaa hankkia? Normi vai delux? Kumpaa suosittelette?
Sehän riippuu haluaako kaikkee ylimäärästä kamaa? Itse ainakin ostaisin Deluxen jossen olisi ostanut peliä kuukautta takaperin hintaa 60€ :(


Performance Pack- ja Styling Pack -paketit, 10 %:n alennus kaikista pelin valuutalla ostettavista peliesineistä sekä uusi aloitusauto BMW M3 E46. Lisäksi VIP-merkki, tarra ja eksklusiivisia autotarroja.
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Ei ole kyl tempassu mukaansa tämä uusin Need for Speed. Ajomallinnus ihan kamala tossa autossa minkä sai alussa (Subaru), mahtaako muuttua autoa vaihtamalla? Driftaaminen ja käkkärin käyttö kans ihan outoa, ei aidon tuntusta. Alussa heitti koko ajan naamalle jotain turhia pop-up viestejä ja välivideoita ei pystynyt skippaamaan.

Pystyykö tässä fast travelaan noihin kisoihin vai tartteeko aina ajaa paikan päälle? Omaan garageen pystyy hyppäämään suoraan, saako näitä garageja hankittua jostain lisää?
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Ei ole kyl tempassu mukaansa tämä uusin Need for Speed. Ajomallinnus ihan kamala tossa autossa minkä sai alussa (Subaru), mahtaako muuttua autoa vaihtamalla? Driftaaminen ja käkkärin käyttö kans ihan outoa, ei aidon tuntusta. Alussa heitti koko ajan naamalle jotain turhia pop-up viestejä ja välivideoita ei pystynyt skippaamaan.

Pystyykö tässä fast travelaan noihin kisoihin vai tartteeko aina ajaa paikan päälle? Omaan garageen pystyy hyppäämään suoraan, saako näitä garageja hankittua jostain lisää?

Joo se aloitus-Subbe on aika hirveä perusasetuksilla. Omasta mielestä jokainen auto tuntuu erilaiselta ja siihen lisäksi kun voi säätää enemmän driftaukseen tai grippiin sopivaksi, niin ihan erilaisia ne on. Periaatteessa kaksi autoa samalla tavalla viritettyinäkin tuntuu ihan erilaisilta. "Saman verran" driftauksen puolelle säädetty Skyline on ihan erilainen ajaa kuin samaan driftausasetukseen säädetty Porsche tai Ferrari. Kaikki noista ovat myös eri tavalla mukavia ajettavia. Suosittelen ehdottomasti hommaamaan jonkun Bemarin, Supran taikka Skylinen heti alkuun, jos mahdollista.

Kisoihin pystyy pikamatkustamaan kartan kautta. Muita autopajoja ei pelissä ole, vaan sillä yhdellä mennään.
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Suosittelen ehdottomasti hommaamaan jonkun Bemarin, Supran taikka Skylinen heti alkuun, jos mahdollista.
Olen vaan laittanu kaikki rahat alusta asti ton Subarun tuunaukseen. Noh täytynee säästellä rahaa vähän aikaa.

Kisoihin pystyy pikamatkustamaan kartan kautta. Muita autopajoja ei pelissä ole, vaan sillä yhdellä mennään.
Näköjään pystyy, meni vaan vähän aikaa hiffata että miten. Kiitos vinkistä!


Aika outoa, että vaikka on play alone moodissa niin peliä ei silti pysty pausettamaan. Auto jatkaa rullaamista vaikka menee valikkoon. Saako tuon reputation/fame mittarin pois pyörimästä keskeltä ruutua? Settingseissä ei näkynyt muita ku minimap ja nopeusmittari.
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Mikä idea tuolla autoon asenettavalla musiikkisoittimella on? Mitä hyötyä se niinku (pitäsi) tuoda?
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Tämä oli paljon parempi peli kuin mitä arvostelujen perusteella odotin. Niiden perusteella tämä jäikin julkaisussa ostamatta, mutta tammialesta tarttui mukaan. Ilmeisesti päivitykset ovat poistaneet pelin ongelmakohtia, sillä monessa paikassa mainittua kuminauhaa en havainnut, ainakaan siinä määrin että olisi ollut ärsyttävää. Jos tekoäly jäi jälkeen, se myös jäi, mutta ei se myöskään odotellut jos itse törmäilin.

Ajomalli tuntui aluksi aika tahmealta. En oikein saanut mitään otetta autoon, jos säädöt laittoi gripin puolelle. Päädyin kahteen autoon, toisen laitoin täysin driftaavaksi (Porsche GT4) ja toisen jätin hieman puoltaväliä liukkaammalle (Ferrari 458). Eri autoissa tosiaan on eroja, mutta en alkanut enempää testailemaan, mikä tai mitkä sopisivat itselleni parhaiten. Loppujen lopuksi tuo ajomalli ei ole yhtään hassumpi hetken kurvailun ja asetusten säätämisen jälkeen.

Trophyt olivat myös erikoisia, sillä platina kilahti tilille lopputekstien jälkeen. Mitään ei tarvitse grindata, riittää että ajelee tehtävät loppuun ja etenee pelissä normaalisti. Olisin ehkä toivonut hieman enemmän haastetta peliin, mutta hyvä se oli näinkin. Edellinen pelaamani NFS oli Underground 2 ja kyllä mielestäni päästiin samalle tasolle tai paikoin jopa ylikin. Plussaa vielä erityisesti vanhojen musiikkien tuonnista peliin, se fiilis kun Quantum Singularity pärähti ensimmäisen kerran soimaan!
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Tämä oli paljon parempi peli kuin mitä arvostelujen perusteella odotin.

Kiva kuulla, että peli on onnistunut yllättämää jonkun positiivisestikin :)

Tuli itsekin laitettua levy Pleikkariin muutaman viikon jälkeen taas, kun tuli ykskaks sellainen mieliteko, että piti päästä EVO Lancerilla ajamaan. Ensimmäistä kertaa kokeilin sitä tässä pelissä ja täytyy sanoa, että on melkoinen rassi! Pistin viripalikkaa noin 770 hevosen edestä ja säädin ajomallin aavistuksen driftin puolelle muutamalla poikkeuksella ja kivasti luistelee läpi mutkien neliveto-Mitsu! Suosittelen muillekin kokeiltavaksi, oikein mukava laite ajella vaikka niitä Eddien haasteita! :)
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Kiva kuulla, että peli on onnistunut yllättämää jonkun positiivisestikin :)

Tuli itsekin laitettua levy Pleikkariin muutaman viikon jälkeen taas, kun tuli ykskaks sellainen mieliteko, että piti päästä EVO Lancerilla ajamaan. Ensimmäistä kertaa kokeilin sitä tässä pelissä ja täytyy sanoa, että on melkoinen rassi! Pistin viripalikkaa noin 770 hevosen edestä ja säädin ajomallin aavistuksen driftin puolelle muutamalla poikkeuksella ja kivasti luistelee läpi mutkien neliveto-Mitsu! Suosittelen muillekin kokeiltavaksi, oikein mukava laite ajella vaikka niitä Eddien haasteita! :)

Ai minä kun oon luullut että kaikki tän pelin autot on takavetosia :)
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Ai minä kun oon luullut että kaikki tän pelin autot on takavetosia :)

Ei toki ole! Etuvetoisia ovat ainakin Golf GTI ja Civic Type-R. Nelivetoisia löytyy Lamborghineista ja lisäksi GT-R ja Skyline, sekä tietysti myös Impreza ja Evo...
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Pitää nyt vielä toisen kerran kehua tuota Evo Lanceria! :D Kyykytin sillä Ferrareita ja Lamborghineja, kun sain viimein ajeltua läpi kaikki nuo Eddien haasteet! Niissä olikin tekemistä muutamissa, tekoäly pisti kampoihin ihan kunnolla, eikä edes kovin pahalla kumilagalla! Ihan hieno se palkinnoksi saatava Eddien Skyline R34, mutta pikaisella koeajolla ei oikein istunut meikäläisen näppeihin. Pidän itse tuunattua Evoa kyllä parempana tällä hetkellä! :D Ansaitsee kuitenkin kehut todella hienosta ulkonäöstä tuo Eddien Skyline kuitenkin!
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Eipä sillä ratilla tässä mitään tee. Sama kuin pelaisi burnoutia ratilla. Vaikka säätäisi auton täysin grip asetuksille niin silti ajettavuus tuntuu huonommalta kuin vanhassa carbonissa.
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Eipä sillä ratilla tässä mitään tee. Sama kuin pelaisi burnoutia ratilla. Vaikka säätäisi auton täysin grip asetuksille niin silti ajettavuus tuntuu huonommalta kuin vanhassa carbonissa.

Joo tuota rattitukea mietin itsekkin että aika turha, mutta manuaali vaihteet ovat mukava lisä.
 
Ylös Bottom