SiLLiMuNaVoi
Member
Vastaus: PCars Formula Rookie Euro, Kausi 1 (sarja täynnä, varakuskeja mahtuu)
1.00,6 ja vielä olisi kai mahkut vetää alle minuutin.
1.00,6 ja vielä olisi kai mahkut vetää alle minuutin.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ketkäs nyt tänään olikaan poissa? Eikös joku ollu lomareissulla?
Ketkäs nyt tänään olikaan poissa? Eikös joku ollu lomareissulla?
Joko 58 on kaivettu esiin? Imulla?
Viimeksi tais olla 13 kuskia et uskoisin et mukaan pääsee.
En mielellään myöhästäisi kun töihin herätys 5.45.
Laitan heti kutsua, tule sä kepagt:n tilalle.Onhan siinä aika-ajo + warmup mikä antaa sen noin 20 minuuttia lisäaikaa katsoa pressit loppuun. Yritän päästä liittymään reeneihin heti siinä klo 19.30 aikoihin niin näkee edes hieman mikä on oma vauhti verrattuna muihin.
Pidetään mielessä. Tosiaan viimeksi oli 13 kuskia ja niistäkin kaksi varakuskia et porukkaa ei tarpeeksi ollut.jos tarttee kuskia illan mittelöihin olen käytettävissä.
Sitä resetti nappia ei käytetä silloin kun takana on 5-10sek sisällä auto...eihän? Koska peräänajon riski on todella kova.Nurmikon leikkuutaa tiedos ainakin mulla,joten varmasti ois paras ajaa padilla. Vaik ratilla olen nopeampi,mut padi antaa resetoinnin mahdollisuuden. Enkä paljon oo ratilla treenannu.![]()
Sitähän voi joutua vahingos muiden avittamana nurtsille.Sitä resetti nappia ei käytetä silloin kun takana on 5-10sek sisällä auto...eihän? Koska peräänajon riski on todella kova.
Nurmikkoa en itse kynnä? Kun rata sinällään mielessä, mutta nopeutta uupuu..
jos tarttee kuskia illan mittelöihin olen käytettävissä.
Auto aivan tontis,vakiopaineet paitsi vasemmalla..en ny muista paljonko ja välitykset muutettu. Ilmotan huonees tarkemmin noita säätöjä..Sitä on paha valvoa et kuka noudattaa, mut kunhan ei missään näissä lähtörytinöissä jne käytetä, ettei pompata kenenkään eteen.
Mut kovaa menette. Oisko jollain säätöjä? Rengaspaineet ja välitykset edes?