Mulla muuten tuli mieleen, että pitäisikö käydä vielä vähän tarkemmin, mitä herrasmiessääntöihin kuuluu? Tuulis voi vaikka päättää turnauksen isänä, mutta ainakin nämä asiat tulivat vielä mieleen:
- Vapareissa; saako puolustava osapuoli viedä pelaajansa maaliviivalle ja viedä mahdollisuuksista tehdä maali monta propsua pois? Itse toivoisin EI. Syy: selvä bugi kyseessä, jos vertaa tosielämään.
- Tämä nyt on melkein sama kuin tuo "Ei park the bussia", mutta suosituksena voisi olla, että aika lailla yritetään johtoasemassakin hyökätä paikan tullen tai ainakin ollaan pelaamatta bugien avulla aikaa. Kaikki varmasti ymmärtävät mitä tarkoitan. En sitä, että pakko hyökätä täysillä vaan sitä, ettei syötellä kolmella alimmalla pelaajalla, jolloin vastustajan on lähes mahdotonta saada pallo pois. Saati tämä L2:lla suojaaminen kulmalipulla!
- Uskoisin, ettei herrasmiessääntöihin kuulu kick off -glitch?
- Entäs sitten tämä etukulmasta täysillä maaliin veto, menee 90% sisään, mutta toisaalta puolustajien vika, jos on päässyt niin hyvään paikkaan. Siksi itse olisin sitä mieltä, että SAA tehdä.
Mutta sitten tärkeimpänä: Mitä tapahtuu, jos joku kiellettyjä asioita tekee (toistuvasti, pari kertaa nyt menee vielä vahingon piikkiin)? Ei mitään todennäköisesti, sana sanaa vastaan ja silleen?[emoji28] Mutta uskoisin, että pelkkä kieltäminen riittää, sillä
1) Tämä ei ole ihan niin totista
2) Foorumi pullollaan hyviä tyyppejä
3) Siksihän tämä turnaus on, että pelaaminen olisi inhimillistä
PS: Älkää nyt luulko siis, että olen ihan nördenä täällä voitonkiilto silmissä valmistautumassa, kunhan yritän luoda hyvät puitteet hyville väännöille