Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Vastaus: TULOSSA : KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary LeagueCupTournament

Paketista sain aikanaan tuon Heromenkon ja aattelin että eikös toi mene tuohon, minimi kuitenkin 13k.

E: Toki jos tämä nyt jotain häiritsee niin voisin vaikka ostaa sif eremenkon heron tilalle jota kai saa jollain 11k :D

Mulle siis ihan sama, aloin vaan miettiä että lasketaanko hinta alimman binin mukaan vai minimihinnan? Hero Eremenkon alin bin oli nimittäin katseluhetkellä 20k, vaikka minimihinta 13k. Toki hinnat muutenkin muuttuvat, mutta näissä hintaluokissa ei kovin paljoa. Itsellänikin meni siis sen tonnin yli, ei varmaan haittaa ketään. Mutta katsoitko squadisi hintaa futbinin avulla? Mulla on kutina, että se alkaa olla lähellä 30 tonnia, joka taas on jo aika selvä ylitys[emoji57]
 
Vastaus: TULOSSA : KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary LeagueCupTournament

En mä nyt taida enää alkaa old-genillä pelaamaan, MUTTA mun UT tili lukittui.
, joten en tiiä saanko sitä torstaiksi auki.

Ei tarvi vielä torstaina saada pelejä alle, 2 viikkoa on pitkä aika
 
Vastaus: TULOSSA : KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary LeagueCupTournament

Mulle siis ihan sama, aloin vaan miettiä että lasketaanko hinta alimman binin mukaan vai minimihinnan? Hero Eremenkon alin bin oli nimittäin katseluhetkellä 20k, vaikka minimihinta 13k. Toki hinnat muutenkin muuttuvat, mutta näissä hintaluokissa ei kovin paljoa. Itsellänikin meni siis sen tonnin yli, ei varmaan haittaa ketään. Mutta katsoitko squadisi hintaa futbinin avulla? Mulla on kutina, että se alkaa olla lähellä 30 tonnia, joka taas on jo aika selvä ylitys[emoji57]

Juu tosiaan hinta katsotaan alimman BIN:in mukaan, boksipuolella ei toi Futbin toimi, mut voidaan käyttää sitä pleikkapuolen hintaa. Isompien kolikoiden turneissa voi sit painella rangejen mukaan, mut tässä se ei toimi kun suurimmalla osalla kortteja se minimi range on se 150 kolikkoa
 
Vastaus: TULOSSA : KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary LeagueCupTournament

En mä nyt taida enää alkaa old-genillä pelaamaan, MUTTA mun UT tili lukittui.
, joten en tiiä saanko sitä torstaiksi auki.

Niin muuten jos vedit turvakyssärit vihkoseen jne. Ni EA:n live chat kyllä saa ne korjattua siinä jutustelun lomassa.

http://help.ea.com/en/fifa/fifa-2015/ ja contact ea help, sit sieltä jossain kohtaa tulee vastaan se live chat
 
Vastaus: TULOSSA : KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary LeagueCupTournament

Mulle siis ihan sama, aloin vaan miettiä että lasketaanko hinta alimman binin mukaan vai minimihinnan? Hero Eremenkon alin bin oli nimittäin katseluhetkellä 20k, vaikka minimihinta 13k. Toki hinnat muutenkin muuttuvat, mutta näissä hintaluokissa ei kovin paljoa. Itsellänikin meni siis sen tonnin yli, ei varmaan haittaa ketään. Mutta katsoitko squadisi hintaa futbinin avulla? Mulla on kutina, että se alkaa olla lähellä 30 tonnia, joka taas on jo aika selvä ylitys[emoji57]

Ei tuohon tiimiin Eremenkon lisäks muuta mahdu..

Kyllähän se binillä mennään ja ei kai niistä pienistä ylityksistä niin väliä mutta ei tälläsiä.
 
Vastaus: TULOSSA : KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary LeagueCupTournament

Mulla muuten tuli mieleen, että pitäisikö käydä vielä vähän tarkemmin, mitä herrasmiessääntöihin kuuluu? Tuulis voi vaikka päättää turnauksen isänä, mutta ainakin nämä asiat tulivat vielä mieleen:
- Vapareissa; saako puolustava osapuoli viedä pelaajansa maaliviivalle ja viedä mahdollisuuksista tehdä maali monta propsua pois? Itse toivoisin EI. Syy: selvä bugi kyseessä, jos vertaa tosielämään.
- Tämä nyt on melkein sama kuin tuo "Ei park the bussia", mutta suosituksena voisi olla, että aika lailla yritetään johtoasemassakin hyökätä paikan tullen tai ainakin ollaan pelaamatta bugien avulla aikaa. Kaikki varmasti ymmärtävät mitä tarkoitan. En sitä, että pakko hyökätä täysillä vaan sitä, ettei syötellä kolmella alimmalla pelaajalla, jolloin vastustajan on lähes mahdotonta saada pallo pois. Saati tämä L2:lla suojaaminen kulmalipulla!
- Uskoisin, ettei herrasmiessääntöihin kuulu kick off -glitch?
- Entäs sitten tämä etukulmasta täysillä maaliin veto, menee 90% sisään, mutta toisaalta puolustajien vika, jos on päässyt niin hyvään paikkaan. Siksi itse olisin sitä mieltä, että SAA tehdä.

Mutta sitten tärkeimpänä: Mitä tapahtuu, jos joku kiellettyjä asioita tekee (toistuvasti, pari kertaa nyt menee vielä vahingon piikkiin)? Ei mitään todennäköisesti, sana sanaa vastaan ja silleen?[emoji28] Mutta uskoisin, että pelkkä kieltäminen riittää, sillä
1) Tämä ei ole ihan niin totista
2) Foorumi pullollaan hyviä tyyppejä
3) Siksihän tämä turnaus on, että pelaaminen olisi inhimillistä

PS: Älkää nyt luulko siis, että olen ihan nördenä täällä voitonkiilto silmissä valmistautumassa, kunhan yritän luoda hyvät puitteet hyville väännöille :)
 
Vastaus: TULOSSA : KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary LeagueCupTournament

Kiitti, mutta kuinkas kauan tossa kestää että se yhdistää "EA Game Advisorille" Nyt 30 min kestänyt

Se riippuu siitä, minkä topicin kautta menee chattiin. Välillä kestänyt 5min, joskus muistaakseni lähemmäs tunnin. Mutta siinähän päivittyy reaaliaikaisesti odotusaika, ja jos se ei vähene, niin sitten taitaa olla jokin pielessä.
 
Vastaus: TULOSSA : KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary LeagueCupTournament

Mulla muuten tuli mieleen, että pitäisikö käydä vielä vähän tarkemmin, mitä herrasmiessääntöihin kuuluu? Tuulis voi vaikka päättää turnauksen isänä, mutta ainakin nämä asiat tulivat vielä mieleen:
- Vapareissa; saako puolustava osapuoli viedä pelaajansa maaliviivalle ja viedä mahdollisuuksista tehdä maali monta propsua pois? Itse toivoisin EI. Syy: selvä bugi kyseessä, jos vertaa tosielämään.
- Tämä nyt on melkein sama kuin tuo "Ei park the bussia", mutta suosituksena voisi olla, että aika lailla yritetään johtoasemassakin hyökätä paikan tullen tai ainakin ollaan pelaamatta bugien avulla aikaa. Kaikki varmasti ymmärtävät mitä tarkoitan. En sitä, että pakko hyökätä täysillä vaan sitä, ettei syötellä kolmella alimmalla pelaajalla, jolloin vastustajan on lähes mahdotonta saada pallo pois. Saati tämä L2:lla suojaaminen kulmalipulla!
- Uskoisin, ettei herrasmiessääntöihin kuulu kick off -glitch?
- Entäs sitten tämä etukulmasta täysillä maaliin veto, menee 90% sisään, mutta toisaalta puolustajien vika, jos on päässyt niin hyvään paikkaan. Siksi itse olisin sitä mieltä, että SAA tehdä.

Mutta sitten tärkeimpänä: Mitä tapahtuu, jos joku kiellettyjä asioita tekee (toistuvasti, pari kertaa nyt menee vielä vahingon piikkiin)? Ei mitään todennäköisesti, sana sanaa vastaan ja silleen?[emoji28] Mutta uskoisin, että pelkkä kieltäminen riittää, sillä
1) Tämä ei ole ihan niin totista
2) Foorumi pullollaan hyviä tyyppejä
3) Siksihän tämä turnaus on, että pelaaminen olisi inhimillistä

PS: Älkää nyt luulko siis, että olen ihan nördenä täällä voitonkiilto silmissä valmistautumassa, kunhan yritän luoda hyvät puitteet hyville väännöille :)

Nuo on kaikki hyviä pointteja ja noin kaikkien olis hyvä pelata. Minusta edelleen jos joku pelaa käyttäen jatkuvasti bugeja niin pihalle vaan... noita pellejä saa jokainen vastaan ku menee online peliin. Tälläisten turnausten pitää tarjota jotain muutakin ku alotuksesta suoraa juoksua.
 
Vastaus: TULOSSA : KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary LeagueCupTournament

40 min odotettu eikä mitään tapahu. Mitäs tässä pitäis tehä?
 
Vastaus: TULOSSA : KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary LeagueCupTournament

Onhan tuo oikea linkki varmasti help.ea.com/uk/chat/initialize/
 
Vastaus: TULOSSA : KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary LeagueCupTournament

Nuo on kaikki hyviä pointteja ja noin kaikkien olis hyvä pelata. Minusta edelleen jos joku pelaa käyttäen jatkuvasti bugeja niin pihalle vaan... noita pellejä saa jokainen vastaan ku menee online peliin. Tälläisten turnausten pitää tarjota jotain muutakin ku alotuksesta suoraa juoksua.

Juu lisäilen etusivulle noita sääntötarkennuksia.

Ainakin Current GEN-pelaajat voi tallentaa väärinkäytökset ja postata tänne. Ja tosiaan, jos meno on jatkuvasti silkkaa perseilyä, asennamme banaanin poikittain penaaliin.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Aika hiljasta tuntuu olevan x360 :(


Juu, kolmasosa pelaajista siirty XBONE:lle...

Voin kysästä meen pikkujannulta jos haluaa osallistua X360-sarjaan, sääntöjen ymmärtäminen saattaa olla vaan sit hiukan osittaista...
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Xbonen taulukko värkkäilty, ei kaunis mutta ehkä toimiva, aloituspostauksista löytyy. Muut alustat tulossa kunhan kerkiää
 
Ylös Bottom