Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

1.38 meni ku kävin läpällä ajamas pari kierrosta. Mut uskoisin että 1.36 alittamiseen saa tehdä jo kunnolla töitä.

No saa taas tehä töitä, että saa teitä edes vähän kiinni. Kisa on kisa!

En tiedä mitä, mutta itsellä näyttää vanhoja taulukoita.

Tulee varmaan välimuistista kun päivitin vanhojen tiedostojen päälle. Mulla kyl näkyy oikein uudet.

Terveisiä lämmöstä! Huomenna kotiin. Simoko se ei audista tykännyt? Viikonloppuna otetaan omppu & co maratoonitreenit!

Ollaan joo mutta sä menetkin yleensä muutaman sekunnin edellä. Nyt meni 1.42.230.

Ajoin kaks kierrosta:
1.41.8 ja 1.40.4.

Enkä tuu pääsemään luin korkeintaan korkeita 1.39 aikoja.

Ei oo mitään mielenkiintoa ajaa koko peliä treenimielessä enää. Mulla vaatisi 5-7päivän treenaamisen 1.38 aika.

Eli ajellaan me sit Kepa omaa kisaa takana. On niin motivaatio loppu tän pelin kans ettei mitään määrää. Ihan pakko pullaa ajaminen. Itse kisaillat on kivoja, mut ei sen ulkopuolella.

Ajoin kaks kierrosta:
1.41.8 ja 1.40.4.

Enkä tuu pääsemään luin korkeintaan korkeita 1.39 aikoja.

Ei oo mitään mielenkiintoa ajaa koko peliä treenimielessä enää. Mulla vaatisi 5-7päivän treenaamisen 1.38 aika.

Eli ajellaan me sit Kepa omaa kisaa takana. On niin motivaatio loppu tän pelin kans ettei mitään määrää. Ihan pakko pullaa ajaminen. Itse kisaillat on kivoja, mut ei sen ulkopuolella.

Kyllä sä alle 1.39 vedät melkein silmät kiinni simon setuppia soveltaen. Toki ruf taitaa olla melki pelin huonoin gt3 auto.

1.37,8 vasta ajanu ite eilen kun hetken testasin. Alle 1.37 jos pääsis niin alkais oleen hyvä vauhti. Simo oli lg cupissa ajanu aiemmin bentleylla 1.36,2 aika-ajossa, että siitä vähän vertailua muille.

Millos teet päätöksen rengaskulumasta? Minusta x3 olisi hyvä niin nähtäisiin taas porukkaa ajavan vähintään mediumeilla.

3x ois mun mielestä kyl hyvä jos muille on ok.

Jep, nostetaan kolmeen.

Lupaan käydä vielä tänään koittamassa Simon säätöjä Ruffilla, kunhan TPS on ensin voitta...hävinnyt pelinsä (taas).

Kyllä sä alle 1.39 vedät melkein silmät kiinni simon setuppia soveltaen. Toki ruf taitaa olla melki pelin huonoin gt3 auto.

1.37,8 vasta ajanu ite eilen kun hetken testasin. Alle 1.37 jos pääsis niin alkais oleen hyvä vauhti. Simo oli lg cupissa ajanu aiemmin bentleylla 1.36,2 aika-ajossa, että siitä vähän vertailua muille.

Millos teet päätöksen rengaskulumasta? Minusta x3 olisi hyvä niin nähtäisiin taas porukkaa ajavan vähintään mediumeilla.
Samaa mieltä,omppu ajaa ainaki alle 1.39. Tt::ssä padilla oon ajanu 1.38.8 ja online aa:ssa 1.38.3. Ratil en oo vielä ajanu,barcelonnassa olin 1.8s ja spassa 3s nopeampi ratilla. Enköhän padi ajasta 1s nipistän nytkin ja silloin mentäis 1.37.3 aikoja.

Oliko niin että sarja päättyisi kahden kauden jälkeen? Meinaan jos et jaksa pyörittää, mutta muilla olisi ajohaluja niin voisin vetää ainakin kolmannen kauden tällä konseptilla.

Vai mietitkö jonkun muun ajoluokan sarjaa tämän jälkeen?

Suomiporukassa ajaminen on pirun mukavaa ja sarjan ylläpitokin on mukavaa. Ongelmana on se, että toi Ruffi on aivan julmetun tylsä ajaa. Haluaisinkin jo toiselle kaudelle vaihtaa jonkun muun auton alle.

Mielestäni tässä on hyvä pohja kyllä jatkaa useampia kausia. Minua kyllä kiinnostaisi GT4 puolen sarja, että Clio cup sarja erittäin paljon, mutta konsolifinin käyttäjämäärällä ei oikein ole tilaa esim tälle sarjalle ja samalla vaikkapa Clio sarjalle.

Mut mikäli haluat esim kolmannen kauden vetää niin se käy mulle oikein hyvin myös. Ei mulla oo mikään pakottava tarve olla pyörittämässä sarjaa, ei vain halukkaita kauheasti ole.

Jos vaik arvottais autot talleille toiselle kaudelle tai sit jotenki muuten. Jos ajetaa toinenki kausi samoilla autoilla kuin eka,luovutan paikkani pois...toista kautta en ruffilla aja.

Jos vaik arvottais autot talleille toiselle kaudelle tai sit jotenki muuten. Jos ajetaa toinenki kausi samoilla autoilla kuin eka,luovutan paikkani pois...toista kautta en ruffilla aja.

Arvonta ei kuulosta kyllä pahalta. Bentley on pakko sit pudottaa pois ja Ginetta tilalle, kun kaikilla ei sitä ole.

Itsekään en Ruffilla toista kautta kyl aja! :D

Arvonta tai sitten joku esim pistetaulukkoon pohjautuva systeemi voisi olla ihan jees. Esim. että pohjimmaiset valkkaisi ensin tms. Joka tapauksessa vaihtelu voisi tehdä ihan hyvää.

8 parasta arvotaan eri tiimeihin ja 8 huonointa arvotaan sitten niiden tallikaveriksi

Tuo on hyvä systeemi! Tulee mielenkiintoinen kakkoskausi, kun voi olla, että pääsee huippukuskin oppiin!

Ylös Bottom