Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

100/5 Elisan kaapeli itsellä ja vuodesta toiseen EASHL aivan jumissa lagin suhteen. Aika ikävän tuntusta siirtyä HUTista tai Versuksesta EASHL kun pelaajat liikkuu kuin mudassa.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

100/5 Elisan kaapeli itsellä ja vuodesta toiseen EASHL aivan jumissa lagin suhteen. Aika ikävän tuntusta siirtyä HUTista tai Versuksesta EASHL kun pelaajat liikkuu kuin mudassa.
Minä kun olen luullut että se on tarkoituksella tällaista ollut, nyt vaan paremmin huomaa kun ei ole boosteja:D Miten se oikeasti on, onko lagia vai onko tää tarkoituksella tällainen? Betassa oli viivettä, tässä en ole huomannut jos siihen verrataan. Onko se vaan hitaampi tempoisempaa kuin hutti..
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Minä kun olen luullut että se on tarkoituksella tällaista ollut, nyt vaan paremmin huomaa kun ei ole boosteja:D Miten se oikeasti on, onko lagia vai onko tää tarkoituksella tällainen? Betassa oli viivettä, tässä en ole huomannut jos siihen verrataan. Onko se vaan hitaampi tempoisempaa kuin hutti..

Itse olen huomannut, että lagi on myös todella suhteellinen käsite. Toiselle on kaamea lagi, jos peli ei pelitä niin, kuten on vaikkapa offlinessa tottunut. Toiselle ennakointi on jo niin selkäytimessä, ettei isokaan lagi tunnu välttämättä kovin pahalta. Eipä sitä lagia oikein varmuudella mistään taida pystyä toteamaan. Tosin olen itse ymmärtänyt, että millainen pingi on esim. omaan operaattoriin, saattaisi jonkin verran asiaan vaikuttaa. Ainakin itselläni yli 30 pingillä pelatessa alan huomata viivettä. Yleensä pingi on nykyään 1-5, joten tuollainen ero jo tuntuu.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Kyllä se vika on siellä EA:n päässä ja piste. Välillä pelit ok ja välillä viive jopa pari sekuntia. Koita siinä sitten pelata.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Kyllä se vika on siellä EA:n päässä ja piste. Välillä pelit ok ja välillä viive jopa pari sekuntia. Koita siinä sitten pelata.
Sanokaa nyt joku viisaampi jotain tähän, minä en tätä allekirjoita. Eilenkään ollut mitään ongelmia, voittoja tulee voiton perään.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Sanokaa nyt joku viisaampi jotain tähän, minä en tätä allekirjoita. Eilenkään ollut mitään ongelmia, voittoja tulee voiton perään.


Näin. Sanasta sanaan sama, ei yhtään minkäänlaista viivettä ole ollut. Pelaaminen yhtä nautintoo. Soneran joku 100-nopeuksinen kuituverkko kaapelilla jostain Soneran kautta olevasta modeemista.(noista en mitää ymmärrä, paitsi että loistavasti toimi)
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Mulla ei esimerkiksi hutissa ole koskaan viivettä. Sen sijaan lagi on aiheuttanut pelin tökkimistä, mutta ei silti viivettä. Viiveellä tarkoitan esimerkiksi sitä, että teet jotakin ja ruudulla se tapahtuu 2 sekuntia myöhemmin. Ei se oikeasti ole niin vaikeaa ymmärtää missä se vika on. Jos kerta KAIKKI muut pelit pelaa hyvin konsolista tai koneesta riippumatta, niin miksi tämä tökkii? Vika ei silloin satavarmasti ole pelaajan päässä.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Mulla ei esimerkiksi hutissa ole koskaan viivettä. Sen sijaan lagi on aiheuttanut pelin tökkimistä, mutta ei silti viivettä. Viiveellä tarkoitan esimerkiksi sitä, että teet jotakin ja ruudulla se tapahtuu 2 sekuntia myöhemmin. Ei se oikeasti ole niin vaikeaa ymmärtää missä se vika on. Jos kerta KAIKKI muut pelit pelaa hyvin konsolista tai koneesta riippumatta, niin miksi tämä tökkii? Vika ei silloin satavarmasti ole pelaajan päässä.
Miksi sitä viivettä ei sitten ole kaikilla, mietipä sitä. Jos kaikki pelaajat valittaisi tästä, niin sitten ymmärtäisin. Sen verran monta vuotta olen näitäkin pelannut että olen tullut siihen johtopäätökseen että tarkistakaa se oma netti ennen kuin valitatte. Jos EASHL olisi noin pelikelvoton, niin en varmasti sitä pelaisi. Kyllä tiedän sen viiveen, sitä oli betassa koska syöttö lähti aina myöhässä mutta nyt kaikki toimii ilman viivettä. En usko että eri peliä kumminkaan pelataan ja vielä varmistan kysehän on siis PS4 versiosta?
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

On ps4 versio. Odotan edelleen selitystä miksi kaikki muut pelit pelaa hyvin? Miksi HUT pelaa hyvin? Online versus pelaa hyvin? Miksi viivettä on vain EASHL moodissa ? Miksi vain siinä moodissa vika olisi omassa yhteydessä? Miksi viivettä ei ole aina? Jos vika olisi aina omassa yhteydessä eikö viive olisi silloin aina kun pelaa EASHL:ää?
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

On ps4 versio. Odotan edelleen selitystä miksi kaikki muut pelit pelaa hyvin? Miksi HUT pelaa hyvin? Online versus pelaa hyvin? Miksi viivettä on vain EASHL moodissa ? Miksi vain siinä moodissa vika olisi omassa yhteydessä? Miksi viivettä ei ole aina? Jos vika olisi aina omassa yhteydessä eikö viive olisi silloin aina kun pelaa EASHL:ää?
Enkös minä jo aiemmin olettanut että EASHL on hitaampi tempoisempaa kuin nuo muut pelimuodot, ainahan näin on ollut mitä olen sitä pelannut. Tämä on minun selitys ja pelikaverit on ihan samaa mieltä. Eivät ole valittaneet viiveestä, vaan ovat sanoneet että on hitaampi tempoisempaa kuin hutti. On hitaampi kuin hutti ja kaikki on hitaampaa, mutta minun mielestä ei mene minkään viiveen piikkiin. Hutissa on joissain peleissä lagia kun nykii ja säröilee. Kokeilkaa huvikseen menemällä Pohjois-Amerikan servuille ja pelatkaa peli siellä ja sitten takasin Eurooppaan. Varmasti on eroa peleissä, mutta siellä Pohjois-Amerikan servuilla on varmasti viivettä.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Hienosti taas väistit kaikki kysymykset. En ole temposta puhunut sanaakaan. Joo huomaan, että se on hitaampaa, mitä sitten? Ei se ole viivettä. Koska et selvästikään ole sitä kokenut, etkä näytä edes tietävän mistä tässä puhutaan, niin annetaan olla. Sinun mielestäsi vika on muiden netissä, mennään sillä niin saat mielenrauhan.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Hienosti taas väistit kaikki kysymykset. En ole temposta puhunut sanaakaan. Joo huomaan, että se on hitaampaa, mitä sitten? Ei se ole viivettä. Koska et selvästikään ole sitä kokenut, etkä näytä edes tietävän mistä tässä puhutaan, niin annetaan olla. Sinun mielestäsi vika on muiden netissä, mennään sillä niin saat mielenrauhan.
En näytä tietävän kun ei ole ongelmia. Vastatkaa nyt joku tähän niin loppuu tää tappelu. Täällä on kumminkin muitakin kellä ei ole mitään ongelmia. Joka tapauksessa itsellä ei ole pelikelvoton, pelaan sentteriä ja paremmin menee pelit kuin koskaan. Siinä pelipaikalla kai tuon viiveen huomaisi parhaiten, vai mitä?
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Mene vaikka maaliin muutamassa pelissä nii sen huomaa kun tulee semmonen peli missä on viivettä.
Sit ku oot semmosessa pelissä missä on viivettä nii saat jo paljon ennen vetoa tehdä liikkeet tai sit jos pitää sulkee nii se on kans välillä nii komediaa ku kiekko lähteny jo metrillä ohi.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Kyllä siinä on aika iso ero, että onko viivettä vai hitaampi pelitempo. Pelin tempo toki voi ollakkin hitaampi, mutta ei se sitä tarkoita että kun veivaat tatin vasemmalle, niin sekunnin päästä virtuaaliukkeli vasta suorittaa ruudulla tämän toiminnon.

EA:n jenkkifoorumi on täynnä EASHL valituksia, että yhteydet on hirveimmät mitä koskaan ennen. EA:n omat kehittäjätkin ovat tähän ottaneet kantaa ja pyrkivät asioita korjaamaan. Joillakin toimii, joillakin ei. Jotkut sunnuntaipelaajat (vertaan nyt niihin jotka veivaa joka ilta eashl) eivät välttämättä huomaa / osaa huomata mikäli kaikki tapahtuu sekunnin viivellä.
OK. Tämmöistä ei itsellä ole ollut, harmi jos toisilla on. Mielestäni en kuulu sunnuntaipelaajiin, koska joka ilta on tullut tätä veivattua (viime yönä puoli kolmeen). Asia selvä, en jauha enempää. Kiitos ja kuitti.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Itse huomasin eilen, että pelaajien määrässä kentälläkin voi olla merkitystä. 6vs6 pelissä sain 2-3 sekunnin viiveen ja sentterin paikalla tollasella viiveellä alotuksien ottaminen on kyllä sellasta kuraa. Sen jälkeen boottasin modeemin ja pelattiin peli missä 8 pelaajaa kentällä ja siinä yhteys oli samaa luokkaa kuin HUTissa eli ei viivettä ollenkaan.

Voi kai tuo liittyä vaikka NAT ongelmiin, jotka vaan lisääntyy kun pelaajia on kentällä enemmän..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Listatkaa tänne mitä pieniä ja isoja asioita oletta huomanneet EASHL puuttuvan edellisiin vuosiin. Ymmärsin, että sparrien kautta EHL pystytään viemään läpi (kutsua kaverilistan kautta), mutta tuo haaste olisi hyvä saada takaisin DLC muodossa. Tilastot (joukkue/pelaaja/sekä selata muiden joukkueiden pelaajia/tilastoja) ainakin olivat puutteelliset jos olen oikein ymmärtänyt eikä enää löydy ea sivujen kauttakaan joukkutilastoja. Onko eriteltynä Euro/jenkkilä tahi 6vs6 tilastoja kuten aikasemmissa on ollut? Itse en vielä omista peliä joten elän täysin teidän varassa nyt.

Tosiaan pistelkää tänne mitä kaipaisitta takaisin tahi uudistusta niin pistän jossain vaiheessa infoa EA suuntaan.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Listatkaa tänne mitä pieniä ja isoja asioita oletta huomanneet EASHL puuttuvan edellisiin vuosiin. Ymmärsin, että sparrien kautta EHL pystytään viemään läpi (kutsua kaverilistan kautta), mutta tuo haaste olisi hyvä saada takaisin DLC muodossa. Tilastot (joukkue/pelaaja/sekä selata muiden joukkueiden pelaajia/tilastoja) ainakin olivat puutteelliset jos olen oikein ymmärtänyt eikä enää löydy ea sivujen kauttakaan joukkutilastoja. Onko eriteltynä Euro/jenkkilä tahi 6vs6 tilastoja kuten aikasemmissa on ollut? Itse en vielä omista peliä joten elän täysin teidän varassa nyt.

Tosiaan pistelkää tänne mitä kaipaisitta takaisin tahi uudistusta niin pistän jossain vaiheessa infoa EA suuntaan.

Siis kyllähän netin kautta ne joukkuetilastot löytyy, kirjoittaa vaan googleen esim. "Nhl 16 eashl top clubs"
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Home team captain viive oli betassa ja on edelleen. Johtuu vain ja ainoastaan EA:sta. Ean forumilta löytyy juttua.
 
Ylös Bottom