Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En tiedä miten menee, mutta eilen olin itse hostina 100/100 valokuitu yhteytenä ja ihan älytön viive. Siis eka kerran tuli tuo viive ja vielä päivityksen jälkeen. Nyt ymmärrän mistä toiset on täällä puhunut, eli eipä taida tosiaankaan johtua omasta netistä. Sitä vaan ihmettelen että miksi nyt? Vaikuttaako divisioona, kun noustiin kolmoseen? Pelaajia oli 3-5 kappaletta peleissä.Vois ne ***** EA:n jätkät koodata tän edes niin, että se joka kopissa hakee peliä on myös classeja valitessa hosti. Ei tarvis joka välissä pomppia pois kun syöttää kapteenia aina porukan paskimmalle uppikaistalle... On vielä ainut joukkueesta jolla lagaa, kun itse hostaa.
En tiedä miten menee, mutta eilen olin itse hostina 100/100 valokuitu yhteytenä ja ihan älytön viive. Siis eka kerran tuli tuo viive ja vielä päivityksen jälkeen. Nyt ymmärrän mistä toiset on täällä puhunut, eli eipä taida tosiaankaan johtua omasta netistä. Sitä vaan ihmettelen että miksi nyt? Vaikuttaako divisioona, kun noustiin kolmoseen? Pelaajia oli 3-5 kappaletta peleissä.
Listatkaa tänne mitä pieniä ja isoja asioita oletta huomanneet EASHL puuttuvan edellisiin vuosiin. Ymmärsin, että sparrien kautta EHL pystytään viemään läpi (kutsua kaverilistan kautta), mutta tuo haaste olisi hyvä saada takaisin DLC muodossa. Tilastot (joukkue/pelaaja/sekä selata muiden joukkueiden pelaajia/tilastoja) ainakin olivat puutteelliset jos olen oikein ymmärtänyt eikä enää löydy ea sivujen kauttakaan joukkutilastoja. Onko eriteltynä Euro/jenkkilä tahi 6vs6 tilastoja kuten aikasemmissa on ollut? Itse en vielä omista peliä joten elän täysin teidän varassa nyt.
Tosiaan pistelkää tänne mitä kaipaisitta takaisin tahi uudistusta niin pistän jossain vaiheessa infoa EA suuntaan.
Kyllä se vaan on, ei mitään jakoa voittaa aloituksia ja syötöt lähtee viiveellä. Laukaukset lähtee viiveellä ja kääntyminen kestää päivän. Vierasjoukkueena ei ole taida tätä ongelmaa. Varmaan alussa tuli niin paljon vieraspelejä ettei sitä lagia ollut.LAGAA LAGAA LAGAA.. oiskohan kaverit vaan niin, et teil on pieniviive siellä korvien välissä? eise lagissa pelaaminen mahotonta ole. Vituttaa jo nyt, ku jengi pomppii kotijoukkueena veke.
On tuo lagi aika karmeaa jos osuu omalle kohdalle.
Apua kokeneilta EASHL konkareilta!
Elikkä NHL16 on ensimmäinen änäri, mitä olen omistanut. Erittäin mukavaa ajanvietettä. Tuli liityttyä työporukan EASHL-jengiin ja se pelimuoto vei mukanaan.
Sparrauspeleissä ja harjoittelussa otin perusteet haltuun, nyt kuitenkin sormi isosti suussa.
Viimeviikolla uskalsin lähteä kokeilemaan muiden kanssa sitten EASHL. Joukkue pelaa 2divarissa ja itse halusin ottaa oikean laitahyökkääjän roolin. Tuli heti todettua, että ei noista sparrauspeleistä ollut mitään hyötyä.
Jo ensimmäisestä erästä lähtien olin niin kuutamolla, että oikeen hävettää. +/- varmaan -30 puolella, kymmenessä pelissä 4 syöttöpistettä ja kymmeniä hukattuja maalipaikkoja. Vaikka tämä peli ei tietysti mitään vakavaa ole,
niin silti haluaisin nopeasti oppia pelaamaan "kuin muut" välttääkseni tiimikavereiden turhautumisen : D Tuntuu aina kun en pelaa, niin tiimi voittanut murohokeja ym isoja jengejä, mutta kun itse kaukalossa niin alkaa omissa soida.
Hyökkäysalueelle siirtyminen
Tässä tulee itselleni lähes aina kiekon menetys. Omalta alueelta kun lähdetään, sijoitun mahdollisimman lähelle laitaa ja odotan pakilta syöttöä. Syöttö tulee, 2 sek ja kiekko on jo menetetty ennen vastustajan siniviivaa. Tähän jotain vinkkejä teiltä? Missä pitäisi oikeaoppisesti odottaa kiekkoa? Miten päästä puolustajista ohi? Käytännön kikkoja ym muita vinkkejä laiturina tähän
Hyökkäysalueella pelaaminen
Tämä on se ylivoimasesti vaikein alue itselleni. Joukkue tykkää viettää aikaa hyökkäysalueella, ennen sitä ratkaisua. Kiekko pyörii hienosti pakeilta maalin taa ja takasin ym. En vain oikein sisäistä omaa roolia
vastustajan alueella. Yleensä odotan syöttöä B-pisteen kaarella tai sitten koitan päivystellä maalin takana kiekkoja. Miten te oikeat laiturit pelaatte alueella? Tässä pelissä tuntuu kiekko lähtevän tosi helposti lavasta,
joten pyrin syöttämään ASAP kiekon pois. Toisinsanoen vastuun siirtämistä muille, mutta en vain onnistu luomaan tilaa kiekon kanssa itselleni ollenkaan.Ylivoimalla varsinkin menee sormi suuhun, kun pitäsi kiekon kanssa pelata
ja luoda tilaa. Koitan X pohjassa pyöriä kulmassa, mutta useimmiten jään jyrän alle tai kiekko lähtee lavasta. Tähän jotain vinkkejä yleisesti? Miten te pidätte kiekkoa, ja mitä harhautuksia ym kannattaisi treenata tätä varten?
Maalin teko
Se tärkein sitten, Katselen kun vastustajat laukovat one timereitä ihan mistä sattuu, ja vieläpä hyvällä menestyksellä. Miten tämä onetimer nyt käytännössä tapahtuu? En ole yhdessäkään onessa vielä onnistunut. Ongelma on, kun kiekko tulossa kohti, laitan oikean tatin suoraan ylös ja odotan että ukko laukoo lämärin suoraan syötöstä, Lopputulos on, että haltuunoton jälkeen ukkoni laittaa lerpun ranteen suoraan vastustajan patjoihin. Vaikka veto lähtisikin suoraan syötöstä, on se aina ranne. Miten esim irtokiekko ammutaan heti lämärillä pois? Tämä olisi tärkeä oppia mahdollisimman pian. Entäs läpiajot, Hyväksihavaittuja keinoja tähän? Onko mitään "perusvarmaa" kikkaa keksitty? Rannelaukaukseni lähtevät useimmiten yli maalin. Tyhjistäkin onnistun ampumaan ohi tai sivuverkkoon. Onko se vaan tähtäyksestä kiinni, vai onko tässäkin joku asia mikä pitäisi tietää?
Miten voisin ylipäätään reenata nimenomaan EASHL ilman näitä virallisia pelejä? Sparraus-matsissa tuntuu olevan näitä trolleja pelkästään. Laittakaa omia pelityylejänne tähän, mistä voisin vähän ottaa mallia!
Kiitos
Kiihtyvyys + speed olisi kaikilla samat, mutta ketteryydessä sitten esimerkiksi eroja.
Eilen se sitten tapahtui. Nimittäin n. 56 peliin pelasin eilen 2 kappaletta EASHL-matseja, joissa oli täydellinen yhteys! Siis oikeasti täydellinen. Kaksi kertaa oli suomalainen vihu vastassa, mutta on se muillakin kerroilla ollut monesti.
Olipa vapauttava kokemus, sillä tuosta 1-2sec viiveestä ja tahmeudesta kun pääsee eroo, on tämä täysin erilainen peli. Kyllähän se pari peliä aina 50:neen matsiin onkin kiva vetää normaalilla yhteydellä.