Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

mIRC

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valikkari
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Klikkaa Add ja kokeile jotain seuraavista servuista:

irc.song.fi
solmu.cc.tut.fi
irc.saunalahti.fi

Kohtaan Port(s) tulee aina luku 6667, Groupin voit valita itse (paras kun laitat IRCnet-ryhmään niiden muiden IRCnet-servujen sekaan, että löydät jatkossakin).

Joku nuista toimii varmasti sinunkin koneellasi.

Vastaus: mIRC

Tuli nyt yksi kysymys, joten en viitsinyt tehdä uutta ketjua, vaan kaivoin tämän iankaikkisenvanhan ketjun esiin.

Eli kysymys kuuluu seuraavasti : Olen ladannut ja asentanut tuon mIRC:in uusimman version ja kun nyt yritän avata sitä niin se herjaa seuraavaa : Windows ei voi käyttää määritettyä laitetta, polkua tai tiedostoa. Sinulla ei ole ehkä tarvittavia käyttöoikeuksia.
Mikä avuksi?

edittii. Tuli vielä mieleen, että F-secure päällä vaikuttaakoha se jotenkin tuohon?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tuli nyt yksi kysymys, joten en viitsinyt tehdä uutta ketjua, vaan kaivoin tämän iankaikkisenvanhan ketjun esiin.

Eli kysymys kuuluu seuraavasti : Olen ladannut ja asentanut tuon mIRC:in uusimman version ja kun nyt yritän avata sitä niin se herjaa seuraavaa : Windows ei voi käyttää määritettyä laitetta, polkua tai tiedostoa. Sinulla ei ole ehkä tarvittavia käyttöoikeuksia.
Mikä avuksi?

edittii. Tuli vielä mieleen, että F-zekure päällä vaikuttaakoha se jotenkin tuohon?

tota, käynnistä järjestelmänvalvojana se mircci

Tänne kysymykseni ohjaan, kun muuta paikkaa en keksi.

Elikkäs minulla on mIRC 6.31 (kokeilin myös 6.32:sta, muttei toiminut) ja minä en saa minulle lähetettyjä queryjä. Myöskään /msg:t eivät tule perille. Kokeilin tätä mm. irssillä ja muillakin irc-clienteillä jossa sain viestit. Näen queryssä vain ne viestit jotka olen itse lähettänyt. Porttejakin olen aukonut, mutta ei vaikutusta. Googlellakaan en löytänyt mitään. Olisiko kenelläkään mitään neuvoja? Olisin todella kiitollinen jos joku osaisi auttaa :) Niin ja clienttiä en vaihda koska nnscriptissä on kaikkea kivaa mitä muista clienteistä ei löydy =)

Miksei konsolifinillä ole omaa kannua? Tätä oon ihmetelly että miten tälläsellä isolla sivustolla ei ole omaa kannua:rolleyes:

Miksei konsolifinillä ole omaa kannua? Tätä oon ihmetelly että miten tälläsellä isolla sivustolla ei ole omaa kannua:rolleyes:

Koska jokaisella alustalla on omat kanavansa: #Nintendofin, #ps2fin.com ja #Xboxfin, eikä vanhuksia kiinnosta muuttaminen.

Elikkäs minulla on mIRC 6.31 (kokeilin myös 6.32:sta, muttei toiminut) ja minä en saa minulle lähetettyjä queryjä. Myöskään /msg:t eivät tule perille.
Pasteapa vaikka mulle privaan, mitä se IRC-palvelin sylkäisee siihen Status-ikkunaan, kun menet irkkiin. Luulen, että sieltä löytyy vastaus.

Pasteapa vaikka mulle privaan, mitä se IRC-palvelin sylkäisee siihen Status-ikkunaan, kun menet irkkiin. Luulen, että sieltä löytyy vastaus.

Kokeilin nyt että poistin mircin ja nnscriptin, ja sitten asensin ensiksi mircin uudestaan, eikä mitään vaikutusta. Sen jälkeen asensin nnscriptin ja se query rupesi toimimaan. Kiitoksia kuitenkin avun tarjoamisesta =)

Ylös Bottom