Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuli nyt yksi kysymys, joten en viitsinyt tehdä uutta ketjua, vaan kaivoin tämän iankaikkisenvanhan ketjun esiin.
Eli kysymys kuuluu seuraavasti : Olen ladannut ja asentanut tuon mIRC:in uusimman version ja kun nyt yritän avata sitä niin se herjaa seuraavaa : Windows ei voi käyttää määritettyä laitetta, polkua tai tiedostoa. Sinulla ei ole ehkä tarvittavia käyttöoikeuksia.
Mikä avuksi?
edittii. Tuli vielä mieleen, että F-zekure päällä vaikuttaakoha se jotenkin tuohon?
Miksei konsolifinillä ole omaa kannua? Tätä oon ihmetelly että miten tälläsellä isolla sivustolla ei ole omaa kannua![]()
Pasteapa vaikka mulle privaan, mitä se IRC-palvelin sylkäisee siihen Status-ikkunaan, kun menet irkkiin. Luulen, että sieltä löytyy vastaus.Elikkäs minulla on mIRC 6.31 (kokeilin myös 6.32:sta, muttei toiminut) ja minä en saa minulle lähetettyjä queryjä. Myöskään /msg:t eivät tule perille.
Miksei konsolifinillä ole omaa kannua? Tätä oon ihmetelly että miten tälläsellä isolla sivustolla ei ole omaa kannua![]()
Pasteapa vaikka mulle privaan, mitä se IRC-palvelin sylkäisee siihen Status-ikkunaan, kun menet irkkiin. Luulen, että sieltä löytyy vastaus.