Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 F1 2015 KFIN Championship

Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Tänään meni testikisat vähän bugisemmin ku eilen mutta ihan hyvin kuitenki. Huomenna viimeinen testikisa ennen kauden alkua ratana Abu Dhabi 30 min Practice Short Q ja 50% Kisa. Jos kiinnostusta lisätkää Puhis9 PSN. Testikisa alkaa klo. 19.30.

Abu Dhabia en taida toista kertaa jaksaa, eikä ole edes kisakalenterissa. Voitaisko ajaa Kanadaa tai Australiaa? 50% on ok, jos ajetaan Kanadaa, muuten 25% testikisoina on ihan riittävä mitta näin pienillä porukoilla.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Kanada kiinnostais 25% kisoilla tänään. Onko halukkaita? Ei jaksa millään testata 50% kisoilla, vaikka se olisikin autenttinen testi.

Vaikka muutama short-qual+25% ilman parc fermeä poikkeuksellisesti, niin voi säätääkin kesken aika-ajon. Virallisissa kisoissa on varmaan parc ferme päällä? Jos ei kaikki tienneet niin time trial -moodissa voi kopioida setuppeja leaderboardseilta.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Kanada kiinnostais 25% kisoilla tänään. Onko halukkaita? Ei jaksa millään testata 50% kisoilla, vaikka se olisikin autenttinen testi.

Vaikka muutama short-qual+25% ilman parc fermeä poikkeuksellisesti, niin voi säätääkin kesken aika-ajon. Virallisissa kisoissa on varmaan parc ferme päällä? Jos ei kaikki tienneet niin time trial -moodissa voi kopioida setuppeja leaderboardseilta.

Itselle ei väliä radalla, mutta voisin 1-2 treenikisaa tänään ajella. 25% ihan riittävä matkana IMO.

Tuosta leaderboard-jutusta sellainen muistutus, että siellä yritetään ajaa sitä yhtä nopeaa kierrosta. Kisasäätöjä ajattelen ei siis ehkä se optimaalisin paikka mistä säätöjä kopioida.

Parc freme ehdottomasti mukaan sarjaan. Selvisikö jo muuten se, että voiko treenit aloittaa siten, että niihin voi hypätä kesken session mukaan? Jos näin on, niin 1-1,5h treeni vaan ennen kisaa käyntiin ja ne ketkä haluaa testata niin testaavat. Jos taas tuota ei pystytä tekemään, niin sitten vaan 20:00 aika-ajot.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Selvisikö jo muuten se, että voiko treenit aloittaa siten, että niihin voi hypätä kesken session mukaan? Jos näin on, niin 1-1,5h treeni vaan ennen kisaa käyntiin ja ne ketkä haluaa testata niin testaavat. Jos taas tuota ei pystytä tekemään, niin sitten vaan 20:00 aika-ajot.
Tuon voisi testata tänään. Melkein tarvis hostin lisäks kaks kaveria tuota varten testaamaan. Eli kahden kaverin pitäis käynnistää praccy ja sitten yks yrittää liittyä kesken kaiken. Invite-only -sessio ei varmaan tuota voi tukea, mutta friends only saattaakin tukea. Ihan uskomatonta kakkaa kun ei pysty käynnistämään sessiota yksin. En tiedä kuka vatipää tuota onlinea on suunnitellu.

Klo 17 saatan jo olla linjoilla. Ajelen offlinessa siihen asti kun tulee tarpeeks yksityisviestejä konsolin kautta. Vois jonkun pienen piirin luoda pleikkarille.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Mä pääsisin tänään testailemaan, eli 19.30 vai? Kuka hostaa / lähettää kutsut?
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Oonkohan sarjassa mukana ilmoitin jo aikasemmin että kiinnostais ajella ja vaikka jos sauberille pääsis, ihmettellen vaan kun mun nimeä ei oo lisätty osallistujiin
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Oonkohan sarjassa mukana ilmoitin jo aikasemmin että kiinnostais ajella ja vaikka jos sauberille pääsis, ihmettellen vaan kun mun nimeä ei oo lisätty osallistujiin

Etköhän sä ole, kun paikkojakin vielä jäljellä.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Oonkohan sarjassa mukana ilmoitin jo aikasemmin että kiinnostais ajella ja vaikka jos sauberille pääsis, ihmettellen vaan kun mun nimeä ei oo lisätty osallistujiin


Sori mun moka! Mun piti kyllä lisätä sut samalla kun päivittelin säännöt yms, mut enhän mä muistanu:D
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Kanada kiinnostais 25% kisoilla tänään. Onko halukkaita? Ei jaksa millään testata 50% kisoilla, vaikka se olisikin autenttinen testi.

Vaikka muutama short-qual+25% ilman parc fermeä poikkeuksellisesti, niin voi säätääkin kesken aika-ajon. Virallisissa kisoissa on varmaan parc ferme päällä? Jos ei kaikki tienneet niin time trial -moodissa voi kopioida setuppeja leaderboardseilta.


Samaa mieltä, paras olisi treenata huomista kisaa eli Kanadaa, saa katsottua säädöt ja kaikki kuntoon.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Samaa mieltä, paras olisi treenata huomista kisaa eli Kanadaa, saa katsottua säädöt ja kaikki kuntoon.
Pakko se on tulla itekki reenaa huomista kisaa varten, hiukan vaikeuksia saada mieleiset setupit autoon, mikään ei tunnu hyvältä :/
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Championship

Ite en ehdi huomenna ainakaan paikalle. Toivottavasti joku pv ehtis harkka kisaan mukaan.:)
 
Ylös Bottom