Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Yleinen keskustelu

Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

NHL2K-sarjan paluuta odotan..

Oli kummiski 2000-luvulla paras hoki. Vaikka joku yksittäinen NHL 2004 olikin EA:lta tosi hyvä..

Mielestäni 2K-sarja oli monessa asiassa paljon EA:ta edellä!

2K hoiti offlinekiekon paremmin kuin EA, mutta verkossa 2K:lla ei ollut mitään sanottavaa. And that's where it's at these days, online.
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

2K hoiti offlinekiekon paremmin kuin EA, mutta verkossa 2K:lla ei ollut mitään sanottavaa. And that's where it's at these days, online.

Näin se tais tosiaan olla.

Käsittääkseni niissä NHL 2K5-2K9 oli hienosti toteutettu pelaajien kehittyminen. Ketäs siihen aikaan oli lupaava? Ekana tulee mieleen joku Igor Radulov. Suomalaisista vissii joku Tuomo Ruutu.
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

2K hoiti offlinekiekon paremmin kuin EA, mutta verkossa 2K:lla ei ollut mitään sanottavaa. And that's where it's at these days, online.
Paitsi että onlinea kritisoidaan laajasti nyt EA-hokin osalta. Aivan pelaamatonta kuraa tuo ja pelit tänä vuonna voidaan laskea melkein kahden käden sormilla, kun vielä NHL15-pelissä noita tuli pelattua varmaan viitisen sataa.

Ei siellä 2K:n suunnalla nyt mitään tampioita olla, varmasti pistäisivät onlinen kuntoon ja toisivat MyTeamin peliin, vai mikä se niiden versio HUT:sta nyt onkaan. Nykyinen EA:n "ostakaa nyt vaan niitä pakkoja"-mentaliteetti on perseestä ja itse lupaan ja vannon etten ennakkotilaa NHL18-peliä, ennen kuin olen testannut sitä EA Access-versiona. Kolme vuotta silmään kusemista riitti täällä.
 
Paitsi että onlinea kritisoidaan laajasti nyt EA-hokin osalta.

Ok, omaan silmään ei ole kantautunut kummempaa kritiikkiä viime änärin serveriongelman jälkeen.

Oma frendilista/änäritutut pitävät tämän vuoden iteraatiota sarjan parhaana verkkopelien osalta. Mitä nyt hutissa on vieläkin liian arcademaiset asetukset. Mutta vs/eashl on kyllä ihan timanttia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Ok, omaan silmään ei ole kantautunut kummempaa kritiikkiä viime änärin serveriongelman jälkeen.

Oma frendilista/änäritutut pitävät tämän vuoden iteraatiota sarjan parhaana verkkopelien osalta. Mitä nyt hutissa on vieläkin liian arcademaiset asetukset. Mutta vs/eashl on kyllä ihan timanttia.
Juu siis EASHL ja VS on edelleen laatua, mutta HUT ei. Tuota siis haukutaan eri keskustelupalstoilla ja twitterissä usein kovastikin. Oli vähän ajattelematon kommentti, kun en tarkentanut. HUT on pelkkää saman kaavan pelaamista, välittämättä siitä onko pelaaminen viihdyttävää vähää alusta tai tarvitseeko vastustajapelaajaa kunnioittaa. Ei vaan oo mun juttu.

On siis tullut huomattua, että kritiikki tuota kohtaan on suhteessa kovasti lisääntynyt mitä kommentteja pelin elinkaaren aikana lukenut, eli en siis ole ns. yksin ärsytykseni kohdalla.
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Mulla ottelut CPU:ta ratkeaa yleensä niin,että tää CPU:n veskari onku joku muuri yleensä. Tai siis oma veska ei oo yhtään samaa tasoaku CPU:n!!! :( :mad:
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Ite väitän ja oon sen nähnyt että eashl on ihan sama melko sama mikä pingi on ni yhteyden laatu vaihtelee pelistä toiseen. Suurimmaksi osaksi noin johki 400 6vs6 peliin sain ainakin itse sellasen 50-vuotiaan kehonrakentajan liikkuvuuden 15-25 pingillä ja muutamassa pelissä jää oli oikeinkin liukasta ja ukko oli ketterä ku teinivoimistelija noin 40 pingillä. Tavallaan ymmärrän mut en että miks eashl pitää ees olla mitään eri pelaajatyyppejä kuten kikkailija, voimahyökkääjä jne. Tasapuolisesti vain yks pelaajatyyppi plus mokke jonka taklaus ja kikka jne taidot riippuu siitä miten sitä mitä ohjaimella tekee.

Hutissa/versuksessa teköäly ja pelaajien taipumus hyödyntää sitä on mielestäni suurimpia ongelmia, joskin myös ns. bugimaalien kaavoja noudattamalla veskat on iha paskoja ja kunnon pelilliset kuviot tai selkeästi parempi ns pelisilmä ja taitotaso eikä edes parhaat pelikortit näy lopputuloksessa. Monta kertaa myös kaava et 3 maalin etu jomminkumminpuolin kahden erän jälkeen kääntyy häviöksi. Hut-kortin luistelutaito/nopeus ym. näyttää myös vaihtelevan ja toisissa peleissä ukko on nopeampi ku toisessa.

Koko pelissä fysiikkamallinnus pitäis parantaa kun ainakaan itte en jaksais kattella tollasta "ilmamailailua" että mailat menee esim kaukalon, vastustajan mailan tai kiekon läpi. olis kiva nähdä myös enemmän tasapuolisuutta puolustajan, sekä moken pelaamisessa hyökkääjiin nähden. Valikot on vähän toissijainen mutta kuitenkin, mikä järki pomppia valikossa valikosta valikon valikkoon ja taas takasin.

Paljon vois muutakin pelaajan pelikokemusta parantaa ja lyhyesti vain muutama oma ajatus tässä.
 
Eipä vakuuttanut nhl 18 traileri, vaikka siinä nyt mitään oikein näkynytkään. Tismalleen samat animoinnit jne ihan kaikessa mitä viimevuonnakin..



Edit: hammassuojat ei paljo naurata...

Loput tiedot 21.6 NHL Awardsien yhteydessä.
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Teaser kertoi tasan sen että one hand deket vissiin palaamassa ja Frostbiteksi ei ole vaihtumassa. Eipä saanut odottamaan niin yhtään enempää itse peliä tai harkitsemaan ennakkotilaamista. Odotellaan 21.6. asti siis.
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Hyvää tuomarointia tässä pelissä jos lämätessä maalivahti pomputtaa kiekon maaliin niin maali hylätään, mutta jos ajat täysiä maalivahdin päälle joka pitää kiekkoa ja siinä tilanteessa kiekko menee maaliin niin maali hyväksytään.
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Moi ja sori jos tämä on kysymys on väärässä osiossa, mutta tietotekniset valmiuteni ja hermoni ovat tällä hetkellä hieman vähissä. ;)

Eli onko ketään joka osaisi auttaa minua? Ps4 nhl 17 gm- tilaa pelatessa en voi vaihtaa joukkueen taktiikoita vaan esim. jos koitan vaihtaa pelissä, niin
kohta se vaihtuu taas johonkin oletusarvoon. Apukoutsit ym. ovat pois päältä enkä ole kuullut, että muilla olisi ollut ongelmia ja siksipä tämä alkaa hieman rassata. Peli on storesta ladattu ja uusimmat päivitykset.

Olen kolmesti aloittanut ja eri joukkueilla, mutta samoin tuloksin. Laitoin Ea helppiin kysymyksen, mutta suosittelivat foorumeita, joista vastaus saattaa löytyä.
Jos joku voisi auttaa, niin olisin kiitollinen! :)
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Mulla on ihan samaa vikaa ollut jo parissa änärissä. Olen luovuttanut ja mennyt oletustaktiikoilla. Jostain syystä en saa niitä mitenkään tallennettua.
 
Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu

Kiitos vastauksestasi, eli on sitten toisiakin kohtalontovereita. :) Ketuttaa vaan kun tappioasemassa taktiikka voi olla varovainen. :D Minulla yhdeksi pelisessioksi korjaantui jotenkin niin, että olin siellä gm tilasta löytyvässä tallenna vai lataa tiedosto kohdassa. Sieltä jotenkin tallensin uudelleen, mutta eipä se
ole sen jälkeen auttanut edes hetkellisesti.
 
Vihdoinki tuli löydettyä se Ahaa-elämys tässä uuden ajan NHL:ssä..siis tässä 17-versiossa.

Kyllähän tää todella maistuu+kaksinpelinä huippu..
 
Ylös Bottom