Vastaus: NHL 17 - Yleinen keskustelu
Ite väitän ja oon sen nähnyt että eashl on ihan sama melko sama mikä pingi on ni yhteyden laatu vaihtelee pelistä toiseen. Suurimmaksi osaksi noin johki 400 6vs6 peliin sain ainakin itse sellasen 50-vuotiaan kehonrakentajan liikkuvuuden 15-25 pingillä ja muutamassa pelissä jää oli oikeinkin liukasta ja ukko oli ketterä ku teinivoimistelija noin 40 pingillä. Tavallaan ymmärrän mut en että miks eashl pitää ees olla mitään eri pelaajatyyppejä kuten kikkailija, voimahyökkääjä jne. Tasapuolisesti vain yks pelaajatyyppi plus mokke jonka taklaus ja kikka jne taidot riippuu siitä miten sitä mitä ohjaimella tekee.
Hutissa/versuksessa teköäly ja pelaajien taipumus hyödyntää sitä on mielestäni suurimpia ongelmia, joskin myös ns. bugimaalien kaavoja noudattamalla veskat on iha paskoja ja kunnon pelilliset kuviot tai selkeästi parempi ns pelisilmä ja taitotaso eikä edes parhaat pelikortit näy lopputuloksessa. Monta kertaa myös kaava et 3 maalin etu jomminkumminpuolin kahden erän jälkeen kääntyy häviöksi. Hut-kortin luistelutaito/nopeus ym. näyttää myös vaihtelevan ja toisissa peleissä ukko on nopeampi ku toisessa.
Koko pelissä fysiikkamallinnus pitäis parantaa kun ainakaan itte en jaksais kattella tollasta "ilmamailailua" että mailat menee esim kaukalon, vastustajan mailan tai kiekon läpi. olis kiva nähdä myös enemmän tasapuolisuutta puolustajan, sekä moken pelaamisessa hyökkääjiin nähden. Valikot on vähän toissijainen mutta kuitenkin, mikä järki pomppia valikossa valikosta valikon valikkoon ja taas takasin.
Paljon vois muutakin pelaajan pelikokemusta parantaa ja lyhyesti vain muutama oma ajatus tässä.