Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1

Myöskin ne yhteyden häiriöistä kertovat merkit vilkkuvat jatkuvasti ruudun oikeassa reunassa. Muilla samoja kokemuksia?

Täällä. Yleensä menee niin, että ekat 10 minsaa menee hyvin, sen jälkeen alkaa armoton warppailu ja teleporttailu. Toki tähän varmaan vaikuttaa peliaika, eli illemmalla alkaa euroopan pelaajat putkahdella online.
 
Vastaus: Battlefield 1

On kyllä dice saanut melko hyvän paketin tehtyä tällä kertaa, nätti kuin mikä ja omalaatuinen fiilis mukana, ei ole pelkkää perus sotapelimaista. Onkos täällä X1-pelaajia, voisi ottaa joskus peliä :)
 
Vastaus: Battlefield 1

Hiphei hurraa,27tunnin räpeltämisen jälkeen,olin eka kerran tiimini paras!! Eli ihmeiden aika ei oo ohi ja tämä ihme tapahtui war pigeonsissa..sain jopa 2kyyhkyä onnistuneesti matkaan.:eek:

Yleensä oo joukkueen puolenvälin huonommalla puolella,mut aina yritän tehä parhaani joukkueen eteen. Vaik huono oonki pelaan,nautin ja on viihdyttävää pelata ja sehän se onkin tärkeintä pelaamisessa.:)
 
Vastaus: Battlefield 1

Yleensä oo joukkueen puolenvälin huonommalla puolella,mut aina yritän tehä parhaani joukkueen eteen. Vaik huono oonki pelaan,nautin ja on viihdyttävää pelata ja sehän se onkin tärkeintä pelaamisessa.:)

Tälle iso peukku. Asenne ja pelihuumori just kohdillaan :)

Kovasti alkanut minuakin kiinnostaa tämä peli, vaikka alunperin ääni meni CODille ja Titanfallille. Eihän räiskintäpelejä ole koskaan liikaa, eihän ;)
 
Vastaus: Battlefield 1

Hiphei hurraa,27tunnin räpeltämisen jälkeen,olin eka kerran tiimini paras!! Eli ihmeiden aika ei oo ohi ja tämä ihme tapahtui war pigeonsissa..sain jopa 2kyyhkyä onnistuneesti matkaan.:eek:

Yleensä oo joukkueen puolenvälin huonommalla puolella,mut aina yritän tehä parhaani joukkueen eteen. Vaik huono oonki pelaan,nautin ja on viihdyttävää pelata ja sehän se onkin tärkeintä pelaamisessa.:)

Paistaa se aurinko näköjään risukasaanki [emoji23] ei vaan.. periksiantamattomuus kyllä palkitsee. Mä oon siinä pisteessä, että hetkittäin homma toimii kivasti ja hetkittäin oon pelkkä pajatso muille [emoji85]

Ehkä jonain päivänä mäki onnistun. Oot mun esikuva [emoji177]
 
Vastaus: Battlefield 1

Oh wow, kannattaa ne classit tarkistaa viimeisimmän patchin jälkeen. Ihmettelin meinaan miksi medic tuntui nousevan niin paljon nopeemmin leveleitä kun support niin olikin joku bugi et ne nous liian nopeasti aluks, medic putos lvl 10 -> 6.
 
Vastaus: Battlefield 1

Paistaa se aurinko näköjään risukasaanki [emoji23] ei vaan.. periksiantamattomuus kyllä palkitsee. Mä oon siinä pisteessä, että hetkittäin homma toimii kivasti ja hetkittäin oon pelkkä pajatso muille [emoji85]

Ehkä jonain päivänä mäki onnistun. Oot mun esikuva [emoji177]

Vihut varokoon,ku ollaan samalla puolella..nehän kompastelee meijän ruumiisiin ja sit muut tappaa ne..tämä on todellista tiimipeliä.:D
 
Vastaus: Battlefield 1

Et ilmeisesti aivan tajunnut mitä sundman koitti sanoa. Hän siis luultavasti tarkoitti, että kun olet esimerkiksi pelannut Oil of empires operaation läpi, niin miksi sen pelin jälkeen ei lähde automaattisesti joku toinen operaatio ( esimerkiksi conquer hell) käyntiin. Vaan joutuu painamaan "quit" ja aloittamaan toisen operaaation, mikä alkaa taas todennäköisesti kesken pelin.

Toivottavasti sait selvää, olen huono selittämään :D

Juurikin näin :D

Ja joo, taitaa boksilla olla noita 25-merkkisiä koodeja. Noh, eipä sillä varmaan mitään kovin jännää olisi saanutkaan. Täytyy jossain vaiheessa laitella se vaikka tänne, jos sille on ottajia.
 
Vastaus: Battlefield 1

Näkeekö saatuja battlepackeja mistään? muutama tullu saatua ja mitään muistikuvia sisällöstä, eikös sieltä skinejä tule aseisiin ja ne voi vaihtaa loadoutin visuals kohdasta?
 
Vastaus: Battlefield 1

Näkeekö saatuja battlepackeja mistään? muutama tullu saatua ja mitään muistikuvia sisällöstä, eikös sieltä skinejä tule aseisiin ja ne voi vaihtaa loadoutin visuals kohdasta?

PS4:lla ainakin Battlepacks-ikkunasta R1 ja L1 namikoilla pystyi siirtymään välilehdeltä toiselle. Siellä näkyi jokaiseen aseluokkaan saadut skinit ja tarpeettomia skinejä pystyy sieltä myös scrappimään.

Btw. Aika vähän tuntuu olevan Battlepackeissa tuota sisältöä, kun selaa sitä "jonkun näistä esineistä voit saada" listaa, niin eihän skinejä ole kuin muutama hassu. Olen avannut pelissä ehkä maksimissaan 10-15 battlepackia ja ainakin neljä kertaa tullut sama, jonka jo omistan. Jos ekan viikon aikana saa jo neljäsosasta laatikkoja samoja skinejä, niin kuukauden päästä ei tavoiteltavaa ole enää kummoisesti. Noita skinejä nyt varmaan on tulossa myöhemmin lisää, mutta tuntuu turhauttavalta kun vaivalla ansaitut battlepackit eivät tarjoa mitään uutta :D
 
Vastaus: Battlefield 1

Voiko joku vääntää rautalangasta, mitä pitää tehdä että saan Battlefield 1 Companion -sivuilla näkymään tämän hetkiset tietoni nimenomaan pleikkarilla??:confused: Siellä näkyy tyhjää ja pelikoneena vain PC. Ei ymmärrä.
 
Vastaus: Battlefield 1

Voiko joku vääntää rautalangasta, mitä pitää tehdä että saan Battlefield 1 Companion -sivuilla näkymään tämän hetkiset tietoni nimenomaan pleikkarilla??:confused: Siellä näkyy tyhjää ja pelikoneena vain PC. Ei ymmärrä.

Varmista että olet kirjautunut sisään companioniin oikealla sähköpostilla ja tämän jälkeen klikkaa oikeasta yläkulmasta nimeäsi -> settings. Valikossa pitäisi näkyä "change profile" ja itselläni on siellä ainakin PS4 sekä PC. Jos näin ei ole, niin varmista että kirjautumistunnuksesi (EA-account) on varmasti linkitetty SEN-tiliisi (pleikkariin). Tämä tulee tehdä todennäköisesti EA:n sivujen kautta.
 
Vastaus: Battlefield 1

Näkeekö saatuja battlepackeja mistään? muutama tullu saatua ja mitään muistikuvia sisällöstä, eikös sieltä skinejä tule aseisiin ja ne voi vaihtaa loadoutin visuals kohdasta?

Jos olet tallettanut ne paketeista tulleet skinit, niin kyllähän ne siellä battlepacks-osiossa näkyy. Toinen vaihtoehto on muuttaa niitä köpöisempiä skinejä massiksi (scraps). Kun on kerännyt sitä massia tarpeeksi, niin voi ostaa niitä superior battlepackeja, joista tippuu legendaarisia skinejä. Itse muutan aina ne heikommat skinit rahaksi järjestään. Vain legendaarisia värityksiä meikäläisen pyssyihin!
 
Vastaus: Battlefield 1

Näkeekö saatuja battlepackeja mistään? muutama tullu saatua ja mitään muistikuvia sisällöstä, eikös sieltä skinejä tule aseisiin ja ne voi vaihtaa loadoutin visuals kohdasta?
Soldier> Battlepacks

E. Olikin vastattu jo.. Ja tripla postaus, sry
 
Vastaus: Battlefield 1

Varmista että olet kirjautunut sisään companioniin oikealla sähköpostilla ja tämän jälkeen klikkaa oikeasta yläkulmasta nimeäsi -> settings. Valikossa pitäisi näkyä "change profile" ja itselläni on siellä ainakin PS4 sekä PC. Jos näin ei ole, niin varmista että kirjautumistunnuksesi (EA-account) on varmasti linkitetty SEN-tiliisi (pleikkariin). Tämä tulee tehdä todennäköisesti EA:n sivujen kautta.

Companion valikossa ei ole PS4 ollenkaan.
Olen käynyt EA-account -sivuilla myös mutta ei sielläkään näy pleikkarin tiliä eikä löydy mitään nappia jolla sen voisi lisätä. Ainoastaan Xbox360 ja Xbox One:confused: Vinkkejä otetaan vastaan vai pitääkö tässä tehdä kokonaan uusi EA-tili?
 
Vastaus: Battlefield 1

Companion valikossa ei ole PS4 ollenkaan.
Olen käynyt EA-account -sivuilla myös mutta ei sielläkään näy pleikkarin tiliä eikä löydy mitään nappia jolla sen voisi lisätä. Ainoastaan Xbox360 ja Xbox One:confused: Vinkkejä otetaan vastaan vai pitääkö tässä tehdä kokonaan uusi EA-tili?

Harmillista. Olet todennäköisesti jo katsonut nämä ohjeet, mutta laitan ne varmuuden vuoksi silti vielä tähän: https://help.ea.com/fi-fi/help/account/linking-your-origin-account-with-your-psn-id-and-gamertag
Toivottavasti homma selviää.
 
Vastaus: Battlefield 1

Jos olet tallettanut ne paketeista tulleet skinit, niin kyllähän ne siellä battlepacks-osiossa näkyy. Toinen vaihtoehto on muuttaa niitä köpöisempiä skinejä massiksi (scraps). Kun on kerännyt sitä massia tarpeeksi, niin voi ostaa niitä superior battlepackeja, joista tippuu legendaarisia skinejä. Itse muutan aina ne heikommat skinit rahaksi järjestään. Vain legendaarisia värityksiä meikäläisen pyssyihin!

Itseäni kiinnostavat kahteen lähitaisteluaseeseen tarvittavat puzzlepalat. Mietinkin, pitäisikö säästää superior-pakettiin vai ostaa jo nyt tavallisia lootia. Olisi nimittäin kohta jo scrappiä tarpeeksi kahteen normaaliin laatikkoon. Pari oranssia ja sinistä pyssyskiniä onkin jo tipahtanut.
 
Vastaus: Battlefield 1

Itseäni kiinnostavat kahteen lähitaisteluaseeseen tarvittavat puzzlepalat. Mietinkin, pitäisikö säästää superior-pakettiin vai ostaa jo nyt tavallisia lootia. Olisi nimittäin kohta jo scrappiä tarpeeksi kahteen normaaliin laatikkoon. Pari oranssia ja sinistä pyssyskiniä onkin jo tipahtanut.

Itse olen saanut noita puzzlepalasia ihan perus battlepackienkin kautta. En nyt muista tippuiko superiorista palasta vai ei.
 
Vastaus: Battlefield 1

Itse olen saanut noita puzzlepalasia ihan perus battlepackienkin kautta. En nyt muista tippuiko superiorista palasta vai ei.

Kaikista battlepackeista saa puzzleja, mutta superioreista putoaa ainoastaan legendary-itemeitä ja puzzlepalasia. Todennäköisyys uudelle palalle on siis paljon suurempi.
 
Ylös Bottom