Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Saako noihin perusaseisiin muita tähtäimiä kuin nuo alun kaksi? Muutenkin aika hitsusti tavaraa pelissä? Tarvinko muuta kuin perus pislan, tuskin..
Ei ja mielestäni tämä on hyvä juttu, aseiden modaaminen punapistetähtäimillä ei varmaan ollut kovinkaan yleistä 1910-luvun loppupuolella.
Hiphei hurraa,27tunnin räpeltämisen jälkeen,olin eka kerran tiimini paras!! Eli ihmeiden aika ei oo ohi ja tämä ihme tapahtui war pigeonsissa..sain jopa 2kyyhkyä onnistuneesti matkaan.
Yleensä oo joukkueen puolenvälin huonommalla puolella,mut aina yritän tehä parhaani joukkueen eteen. Vaik huono oonki pelaan,nautin ja on viihdyttävää pelata ja sehän se onkin tärkeintä pelaamisessa.
Väitän kyllä kanssa, että jotain hämärää noissa hitbox:ssa on. Monta kertaa ampunut lähietäisyydeltä puoli lipasta, ilman suurempaa vahinkoa. Jonka jälkeen pari kutia itseen ja död. Sitten huudat naama punasena pelille ja naapurit on ihmeissään.
Kun asiaa tiedustelee muilta pelaajilta on vastaus opettele tähtään Tarvii testata hc:ta kun tulee.
Väitän kyllä kanssa, että jotain hämärää noissa hitbox:ssa on. Monta kertaa ampunut lähietäisyydeltä puoli lipasta, ilman suurempaa vahinkoa. Jonka jälkeen pari kutia itseen ja död. Sitten huudat naama punasena pelille ja naapurit on ihmeissään.
Kun asiaa tiedustelee muilta pelaajilta on vastaus opettele tähtään Tarvii testata hc:ta kun tulee.
Ongelmana vaan randomien kanssa pelatessa sooloilut ja tiimin leviäminen ympäri karttaa
Onkos tietokoneelle olemassa parempaa emblems teko ohjelmaa,koska tällä mobiili soveluksella en saa tehtyä täydellisesti semmosta minkä haluan
ja täytyy ihmetellä, miksi niin huonosti porukka antaa käskyjä ryhmänjohtajana? Ei varmaan tiedetä edes sitä, että R1:llä voi antaa ohjeita mitä lippua puolustaa/vallata? Pääasiassa hyvin on sujunut randomien kanssa silloin, kun itse tai kaveri on päässyt johtajaksi antamaan käskyjä, jolloin saman squadin randomit ymmärtää tiimipelaamisen merkityksen.
Eikös BF4:ssä ryhmänjohtaja mennyt automaattisesti vaihtoon, jos siltä kinusi komentoa eikä se sitä antanut? Itse olen tässä kovasti yrittänyt ruinata komentoa niitä saamatta, mutta johto ei silti vaihdu.
Ei vaihtunutEikös BF4:ssä ryhmänjohtaja mennyt automaattisesti vaihtoon.
Itse olen tuskaillut vähän saman ongelman kanssa, etenkin supportilla pelatessa, millä saa helposti tyhjentää lippaallisen vastustajaan sillä seurauksella, että vastustaja huomaa sinut ja tappaa yhdellä heittolaukauksella. Samaa ongelmaa ollut muistaakseni aikaisemmissakin Battlefieldeissä, missä supportin aseet ovat olleet luokattoman tehottomia ja sitten niitä on buustattu päivityksillä. Tai sitten en vain osaa.
Muutenkin support tuntuu tulivoimaisimmalta luokalta, kun arsenaalissa löytyy kranuheitintä ja limpet chargea sekä loppumattomat käsikranaatit.