Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1

Saako noihin perusaseisiin muita tähtäimiä kuin nuo alun kaksi? Muutenkin aika hitsusti tavaraa pelissä? Tarvinko muuta kuin perus pislan, tuskin..
 
Vastaus: Battlefield 1

Saako noihin perusaseisiin muita tähtäimiä kuin nuo alun kaksi? Muutenkin aika hitsusti tavaraa pelissä? Tarvinko muuta kuin perus pislan, tuskin..

Ei ja mielestäni tämä on hyvä juttu, aseiden modaaminen punapistetähtäimillä ei varmaan ollut kovinkaan yleistä 1910-luvun loppupuolella.
 
Vastaus: Battlefield 1

Hiphei hurraa,27tunnin räpeltämisen jälkeen,olin eka kerran tiimini paras!! Eli ihmeiden aika ei oo ohi ja tämä ihme tapahtui war pigeonsissa..sain jopa 2kyyhkyä onnistuneesti matkaan.:eek:

Yleensä oo joukkueen puolenvälin huonommalla puolella,mut aina yritän tehä parhaani joukkueen eteen. Vaik huono oonki pelaan,nautin ja on viihdyttävää pelata ja sehän se onkin tärkeintä pelaamisessa.:)

Hehe hienoa :D!

Itellä taas tulee sellainen turhautuminen matsien jälkeen että huh huh, eli TAAS häviö. Yleensä olen oman joukkueen kärkisijalla, about 15k pisteillä, jopa välillä 20k pistemäärällä, mutta kun se ei riitä että vain itse niitä lippuja ottan. Pelaan conquestia. Koskaan en ole battlefieldissä nähnyt näin huonoja tiimiläisiä, jotka eivät ole siihen objektiin oikein keskittynyt ollenkaan. En tiedä mitä ne siellä kentällä sitten tekevät.. Tämä pistää itseä ketuttamaan :/. Vaikka kaikkensa yrittää ja antaa että voitettaisiin matsi. 28h sisään mahtuu statsit 31 voittoa - 34 häviötä. Score per minutea battlelog antaa 903. Mutta ei näytä riittävän.

Toisinaan sitten omalle puolelle kun sattuu tulemaan muita voittoa hakevia pelaajia, silloin mennään aika murska voitolla, mistä tulee hyvä fiilis. Mutta kun nekin on niin harvassa. Paljon nähnyt tätäkin nykyään että porukka respaa vain oman basen lennokkiin ja lennetään vaan toiseen päähän mäppiä ottamaan lippua. Hyvä taktiikka, en sitä sano, mutta sitten onkin jo pakka sekaisin omassa joukkueessa kun vihua alkaa lappamaan molemmista suunnista, edestä ja takaa. Suurin osa ei edes sitä vissiin huomaa että meidän "baselippu" on lähdössä. Jatketaan vaan sitä tappojen hunttaamista tässä pusikossa :B. Tai, eivät vissii huomaa ollenkaan että lippuja vallataan.. Jos satun olemaan squadleader vaikka aivan tuntemattomien kanssa, laitan kyllä käskyä lipuille vallottamaan tai puolustaan, mutta yksinpä sinne aina sitten päädyn satojen metrien tarpomisen jälkeen.

Muuten peli kyllä osuu itseeni ja tosi viihdyttävää! Mutta näyttää vaan että tämä k/d CoDailu jotenki on laskeutunut tämän päälle. Näin tuntuu ainakin olevan niillä servuilla missä itse olen ollut :D.
 
Vastaus: Battlefield 1

Joku tässä nyt mättää ja isosti. En vaan keksi mikä. En saa tapettua juuri ketään. Välillä erän alussa tuntuu, että vihut kuolee suht helposti ja sit kaikki muuttuu. Tuntuu että vaikka kuinka helvetisti ampuu, niin ei tee mitään vahinkoa. Ihan sama millä aseella. Haulikolla saa välillä todella hyvin tappoja ja sit taas yhtäkkiä ei mitään vahinkoa vihuun vaikka pääosumat vilkkuu vihreenä ja vielä ihan lähietäisyydeltä.

Ja jotain kai sekin kertoo, että meitä on melkein 10 hengen peliporukka ja ne ketkä ei saanut tappoja ja pisteitä aikaisemmissa battlefieldeissa, niin tässä ne saa eniten. En ymmärrä ja jumalauta kuinka voi turhauttaa. Tuleehan sitä ammuttua jonkun verran ohikin, mutta useammin on ihan selkeitä osumia ja vihu ei vaan kuole.

Eikä mitenkään erityisemmin kiinnosta katella kd tilastoja. Vaan enemmänkin se, että ideana on tappaa vihollisia ja pitää alueita hallussa ja tällä hetkellä se toinen ei meinaa onnistua millään.
 
Vastaus: Battlefield 1

Lapsena kavereita sai karkkipussilla, nyt niitä tulee Supportin isolla laatikolla. Tälläiset tunnelmat oli uuteen hahmoluokkaan tutustuessa.

Aika hyvin jengi jakaa vyörytysvaiheessa tukea pitkin etenemistä. Panoslaatikkoa ja ensiapulaukkua löytyy pitkin polun vartta. Niitä jätetään kohtiin joissa on ollut kahakka tai missä oletetaan jengin tankkaavan lähestyessä kohdetta. Kesken taistelun väkisinkin tulee etsittyä ruuhkapaikkoja ja kerättyä pisteet ja sympatiat. Ilmeisesti meitä ei ole paljon, kun joka matsista sai erikseen vielä kunniamaininnan pisteiden jaon yhteydessä? :D
 
Vastaus: Battlefield 1

Tulipahan hankittua Battlefield pitkästä aikaa, ihan hyvä ostos ja aika kiihkeitä pelejä. Ongelmana vaan randomien kanssa pelatessa sooloilut ja tiimin leviäminen ympäri karttaa. Onko tähän mitään omia servuja/klaaneja yms. mistä löytäisi parempaa peliseuraa? Sitten vielä että onko kukaan tehnyt päheetä emblemiä? Joku KFin? yms. Voisi laittaa jakoon.
 
Vastaus: Battlefield 1

Väitän kyllä kanssa, että jotain hämärää noissa hitbox:ssa on. Monta kertaa ampunut lähietäisyydeltä puoli lipasta, ilman suurempaa vahinkoa. Jonka jälkeen pari kutia itseen ja död. Sitten huudat naama punasena pelille ja naapurit on ihmeissään.

Kun asiaa tiedustelee muilta pelaajilta on vastaus opettele tähtään ☺️ Tarvii testata hc:ta kun tulee.
 
Vastaus: Battlefield 1

Väitän kyllä kanssa, että jotain hämärää noissa hitbox:ssa on. Monta kertaa ampunut lähietäisyydeltä puoli lipasta, ilman suurempaa vahinkoa. Jonka jälkeen pari kutia itseen ja död. Sitten huudat naama punasena pelille ja naapurit on ihmeissään.

Kun asiaa tiedustelee muilta pelaajilta on vastaus opettele tähtään ☺️ Tarvii testata hc:ta kun tulee.

Villi veikkaus: Pelasit suppoa?

Luultavasti kuitenkin on vastassa ollut elite classin heppu jolla on about tuplasti HP. Lämä näkyy puolitettuna jolloin tulee vähän ihmettelyn paikka että mihinkä pikkurilliin sitä tuli ammuttua vai menikö puolet ohi.
 
Vastaus: Battlefield 1

Dicelta mukavaa räimettä syksyiltoihin paitsi nuo kaikki automaattiluikut, hehkuttivat niiden poissaoloa itsekin ja miltä näyttää taas sotatantereilla? Spray & pray. Pitää vissiin siirtyä sinne baseen sniputtelemaan tai immelmanneja tekemään.
 
Vastaus: Battlefield 1

Väitän kyllä kanssa, että jotain hämärää noissa hitbox:ssa on. Monta kertaa ampunut lähietäisyydeltä puoli lipasta, ilman suurempaa vahinkoa. Jonka jälkeen pari kutia itseen ja död. Sitten huudat naama punasena pelille ja naapurit on ihmeissään.

Kun asiaa tiedustelee muilta pelaajilta on vastaus opettele tähtään ☺️ Tarvii testata hc:ta kun tulee.

Itse olen tuskaillut vähän saman ongelman kanssa, etenkin supportilla pelatessa, millä saa helposti tyhjentää lippaallisen vastustajaan sillä seurauksella, että vastustaja huomaa sinut ja tappaa yhdellä heittolaukauksella. Samaa ongelmaa ollut muistaakseni aikaisemmissakin Battlefieldeissä, missä supportin aseet ovat olleet luokattoman tehottomia ja sitten niitä on buustattu päivityksillä. Tai sitten en vain osaa.

Nyt joku 10 tuntia takana ja hyvältähän tämä maistuu. Conquest-pelimuoto ainakin alkuun tuntunut aika kaaottiselta tappojen metsästämiseltä, mutta rush ja operations-pelimuodoissa on ollut selkeästi parempaa tiimipelaamisen meininkiä.
 
Vastaus: Battlefield 1

Ongelmana vaan randomien kanssa pelatessa sooloilut ja tiimin leviäminen ympäri karttaa

No tämähän tulee pysymään aina, yksikin mikeillä varustettu squadi voittaa käytännössä koko pelin, niin valtava etu siitä on. Vaikka peliä on paljon yksinkertaistettu ja periaatteessa kaiken voi hoitaa nykyään yksinkin, mutta eihän suurin osa pelaajista osaa pelata ollenkaan. Eilen tuli viestiä squadikaverilta, että "You're a legend! No one revives anymore!"

Täytyy samalla muistaa, että kaikki eivät pelaa samalla raivolla kuin me hullut :D Siellä on monenlaista vipeltäjää ja tämä on vain videopeli.

Top5 ärsytyksen aiheet:

- Ei "test range" mahdollisuutta BF4:n tapaan ja tyhjällä servulla ei HUDia ollenkaan.
- Aivottomat pelaajat.
- Pelin rikkovat bugit; kuten vaikkapa se, että St. Quentin scarissa en voi korjata light tankkia ollenkaan tai vaikkapa herätyksen jälkeen en voi juosta/ampua/tehdä mitään.
- Operations pelimuoto; mielestäni olisi kiva hakata sitä useampaa operaatiota putkeen ja hyökätä ja puolustaa vuoronperään. Joissakin mapeissa myös tuo Behemoth on täysin mahdoton tuhota, varsinkin se laiva.
- Perus hitbox yms. ongelmat.

Muuten kyllä on hyvä peli ja on tässä tullut jo jokunen tunti hakattua. Pulupeli on ollut hyvä lisä ja paljon parempi vaihtoehto TDM:lle. Konkassa myös tuntuu, että balanssi on hyvä, lentäminen on kyllä mahdotonta jos AA on vihun hallussa, eikä oma tiimi saa pelattua sitä pois.

Kellään tietoa montako miinaa tuhoaa minkäkin ajopelin?
 
Vastaus: Battlefield 1

Onkos tietokoneelle olemassa parempaa emblems teko ohjelmaa,koska tällä mobiili soveluksella en saa tehtyä täydellisesti semmosta minkä haluan
 
Vastaus: Battlefield 1

On kyllä loistava peli! Vajaa viikon verran nyt ehtinyt pelailla, lvl 35 taisi tulla eilisiltana täyteen. Uskomattoman hienosti DICE saanut luotua sodan tunnelman. Hienon kuuloista ja näköistä menoa, kun taistelu pakkautuu yhteen pisteeseen, kaaosmaisia tilanteita välillä kun ympärillä räjähtelee ja paukkuu! :) Itse on nyt tullut pelattua lähinnä yhden tai kahden kaverin kanssa samassa squadissa, ja täytyy ihmetellä, miksi niin huonosti porukka antaa käskyjä ryhmänjohtajana? Ei varmaan tiedetä edes sitä, että R1:llä voi antaa ohjeita mitä lippua puolustaa/vallata? Pääasiassa hyvin on sujunut randomien kanssa silloin, kun itse tai kaveri on päässyt johtajaksi antamaan käskyjä, jolloin saman squadin randomit ymmärtää tiimipelaamisen merkityksen.

Muutamia bugeja huomannut tässä viikon aikana, ehkä eniten ärsyttävänä nämä:
- Kun Medic nostaa takaisin taisteluun, niin ase jumittaa. Yleensä käynyt niin, että ampuminen ei onnistu heti reviven jälkeen, vaan joutuu käyttää välissä pistoolia. Eilen kävi ensimmäistä kertaa sellainen homma, että noston jälkeen latasin aseen, ja jäikin jumittamaan se latausanimaatio. Tähänkin toimi tuo pistoolin nopea vaihto ja takaisin pääaseeseen, mutta jonkun kerran käynyt uudestaan kylmät, kun vihollista tulee eteen eikä ehdi vaihtaa asetta.
- Ajoneuvojen korjaaminen ei aina onnistu. En tiedä onko bugi vai onko tässä joku systeemi, että vihollisen hallussa ollutta tankkia ei voi korjata? Kerran ainakin tapahtui niin, että vihollisen light tank oli liekeissä (jotain n. 30 "healthia" jäljellä), enkä saanut korjattua sitä.

Sen tässä on kyllä huomannut, että iso merkitys on tiimipelaamisella. Kuten aikaisemminkin mainittu, niin yksi todella hyvin toimiva squad voi kääntää matsin omalle joukkueelle. Jos on yksinäisiä susia, jotka kaipaavat peliseuraa eikä randomien kanssa meinaa peli sujua, niin meikäläisen saapi lisäillä PSN:ssä. Ikää kuitenkin mielellään se +22v ja mikki olis tietysti hyvä.. :)
 
Vastaus: Battlefield 1

ja täytyy ihmetellä, miksi niin huonosti porukka antaa käskyjä ryhmänjohtajana? Ei varmaan tiedetä edes sitä, että R1:llä voi antaa ohjeita mitä lippua puolustaa/vallata? Pääasiassa hyvin on sujunut randomien kanssa silloin, kun itse tai kaveri on päässyt johtajaksi antamaan käskyjä, jolloin saman squadin randomit ymmärtää tiimipelaamisen merkityksen.

Eikös BF4:ssä ryhmänjohtaja mennyt automaattisesti vaihtoon, jos siltä kinusi komentoa eikä se sitä antanut? Itse olen tässä kovasti yrittänyt ruinata komentoa niitä saamatta, mutta johto ei silti vaihdu.
 
Vastaus: Battlefield 1

Eikös BF4:ssä ryhmänjohtaja mennyt automaattisesti vaihtoon, jos siltä kinusi komentoa eikä se sitä antanut? Itse olen tässä kovasti yrittänyt ruinata komentoa niitä saamatta, mutta johto ei silti vaihdu.

Jees.. Itse tuli paljon BF4:sta pelattua, mutta en kyllä muista miten siinä toimi tuo systeemi käytännössä. Muistelisin kuitenkin, että huomattavasti paremmin porukka ymmärsi antaa noita käskyjä. :) Itsekin laitan tiheään tahtiin sitä "request order" komentoa, mutta ei siitä ole ollut mitään apua. Eilen täyttyi mitta tuohon, ja ollaan vaihdettu kaverin kanssa aina uuteen squadiin, jossa toinen meistä pääsee ryhmänjohtajaksi. Eilenkin siinä kaupunkikentässä, missä C ja D liput ovat silloilla, meidän johtaja ei ymmärtänyt antaa käskyjä, niin vaihdettiin omaan squadiin ja siihen sitten liittyi yksi random siitä alkuperäisestä tiimistä myös. Ottelu alkoi kääntyä heti, kun päästiin antamaan komentoja ja pelattiin tiiminä. Pari uutta kaveria tuli myös siihen, ja hyvin ymmärsivät kaikki toimia käskyjen mukaan. Tosiaan pisteitäkin saa hyvin lisää, kun pelaa tiiminä ja porukalla valtaa/puolustaa lippuja, luulisi että pelkästään tuo motivoisi jo porukkaa toimimaan paremmin squadissa.
 
Vastaus: Battlefield 1

Itse olen tuskaillut vähän saman ongelman kanssa, etenkin supportilla pelatessa, millä saa helposti tyhjentää lippaallisen vastustajaan sillä seurauksella, että vastustaja huomaa sinut ja tappaa yhdellä heittolaukauksella. Samaa ongelmaa ollut muistaakseni aikaisemmissakin Battlefieldeissä, missä supportin aseet ovat olleet luokattoman tehottomia ja sitten niitä on buustattu päivityksillä. Tai sitten en vain osaa.

Kyllä mulla huitelee sekä BARilla että MG15:lla kills/minute hieman yli yhden, ja support on ylivoimaisesti eniten pelaamani classi. En osannut räiskiä perustähtäimillä, mutta sillä ilmatorjunta-kk:n tähtäimellä onnistuu paremmin.

Muutenkin support tuntuu tulivoimaisimmalta luokalta, kun arsenaalissa löytyy kranuheitintä ja limpet chargea sekä loppumattomat käsikranaatit.
 
Vastaus: Battlefield 1

Muutenkin support tuntuu tulivoimaisimmalta luokalta, kun arsenaalissa löytyy kranuheitintä ja limpet chargea sekä loppumattomat käsikranaatit.

Jännä havainto: Dice nerffasi support-classia moneen kertaan BF4-aikana ja etenkin tuota kranaattien/räjähteiden refilliä ammo-boksista hidastettiin murto-osaan alkuperäisestä. Miksihän refill on taas entisellään ja kranaattia saa boksista tajuttomaan tahtiin? Jos pelaatte kaveriporukassa, niin heittäkääpä rocket-gun pesäkkeessä olevan assaultin jalkoihin ammuslaatikko, niin ukko saa boksista uutta rakettia nopeammin kuin ehtii niitä ampumaan. Tämä tullaan aivan varmasti nerffaamaan ennen pitkää, kuten myös noiden elite-classien healaus. Elitet eivät siis omaa regen-helaa, mutta tiimikaverit voivat ne kumminkin parantaa. Vetelin Amienssissa liekinheitinjäbällä parhaimmillaan jopa 20-0 kdta, kun mukana kulki vaan medic-kamu joka viskoi satunnaisesti lisää helaa.
 
Ylös Bottom