Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1

Liekö kyykkää PS4 Pro HDR:n alla vai onko servuilla ruuhkaa, mutta melkoista pätkimistä on taas pelaaminen...

Tuntuu uudet kartat jotenki pleikalle raskailta. Pätkii ja piirtää graffoja viiveellä.
No jtn vaihtelua tähänkin, olisi saanut lisärit tulla paljon aiemmin jo.
Mosin Naganttia ja toista uusista kivääreistä täytyy jopa hieman kehua. Tosin viimeisen kiväärin sweet spot alueesta ei tietoa (ilmeisesti sellainen on vaikka graafin mukaan ei)
 
Vastaus: Battlefield 1

Noniin tuli tääkin peli ostettua

Ensivaikutelma hyvä, hieno campanja ww1 teema näyttää ja tuntuu hyvältä mutta siihen ne kehut loppuukin.
Olen nyt viikon pelittäny ens alkuun multiplayer maistui hyvin mutta äkkiä muuttui tylsäksi eivaan saa samaa fiilistä kuin esim BF3.
Enkä ole ainoa joka tätä valittanu esim youtubessa ja battlefieldin facebook sivulla moni sanoo samaa.

Name of the tsar DLC näyttää hyvältä ja uudet aseet ovat tervetulleita mutta taas liian avomaastoisia kenttiä, harmittaa kun pelissä on vain pari kunnon lähitaistelu kenttää. Kilometrin päästä räiskiminen käy nopeasti tylsäksi.

Ja moni ketä osti vuosi sitten pettyi maksettuaan reippaasti yli satasen samasta sisällöstä minkä saa nyt 60 eurolla (premium pass+peli)
Ja tänä aikana vain yksi DLC ilmestyi

Itselläni tuli se fiilis että olisi pitänyt varmaan ostaa sittenkin BF4 eikä BF1.. Paljon enemmän sisältöä samalla summalla .

BF1 saisi pienillä parannuksilla oikein hyvän pelin mutta taitaa jäädä tekemättä kun ensivuonna taitaa tulla jo uusi peli
 
Vastaus: Battlefield 1

Onkos kellään kokemuksia PS Pro:sta sekä Battlefieldistä, onko minkäänlaista eroa pelata ko. peliä Pro:lla kuin taas perus mallilla.
 
Vastaus: Battlefield 1

Onkos kellään kokemuksia PS Pro:sta sekä Battlefieldistä, onko minkäänlaista eroa pelata ko. peliä Pro:lla kuin taas perus mallilla.

Paljon sulavammin pyörii, ja näyttää hiukan paremmalta. Siinäpä ne suurimmat.
 
Vastaus: Battlefield 1

Ja moni ketä osti vuosi sitten pettyi maksettuaan reippaasti yli satasen samasta sisällöstä minkä saa nyt 60 eurolla (premium pass+peli)
Ja tänä aikana vain yksi DLC ilmestyi

Storessa Revolution edition 34,95€ (peli + season pass + Heroes of the Great War Bundle). Hyvä tarjous. Ymmärrän kyllä heitäkin joita harmittaa nämä alennukset ennenkuin kaikki DLC:t ulkona. Olisivat saaneet julkistaa DLC:t tasaisesti 2-3kk välein.

Itse olen kyllä tätä jaksanut pelailla. Harkitsin jo COD WWII ostoa ennakkoon, kunnes kokeilin demoa ja COD ei ollut kyllä minun juttu. Siispä BF1:lla jatketaan edelleen.
 
Vastaus: Battlefield 1

Pelin valikossa lukee että premium trials now active. No koitan mennä johonkin premium dlc kenttään niin lukee vain että pitää olla premium. Kösitin että tuolla premium trialsilla voi pelata premium lisäosia?
 
Vastaus: Battlefield 1

Pelin valikossa lukee että premium trials now active. No koitan mennä johonkin premium dlc kenttään niin lukee vain että pitää olla premium. Kösitin että tuolla premium trialsilla voi pelata premium lisäosia?

Sun pitää olla jokun premiumin omistavan kaverin partyssa, pääset hänen siivellään noihin lisärikenttiin. Yksin ei käsittääkseni pääse. Aika harhaanjohtavasti kyllä ilmaistu asia tuolla pelin sisällä.
 
Vastaus: Battlefield 1

Sun pitää olla jokun premiumin omistavan kaverin partyssa, pääset hänen siivellään noihin lisärikenttiin. Yksin ei käsittääkseni pääse. Aika harhaanjohtavasti kyllä ilmaistu asia tuolla pelin sisällä.

Ai se menee tuolla tavalla. No voi harmi. Mutta kiitos kiuitenkin :)
 
Vastaus: Battlefield 1

Pääsee ihan ilman premiumia. Tai ainakin eilen pääsi, kun olin Onella sotimassa kaverin kanssa joka ei myöskään omista Premium passia. Ja vielä yhden matsin vedin yssikseen hänen lähdettyä

Minulla on PS4:lle Premium hommattuna, mutta sillä ei ole vaikutusta Onen puolella.
 
Mielipiteitä premiumin ostamisesta ? Lähiviikkoina loppunut vanilla mapeista pelattavuus ja itse peli tuntuu jo vähän tylsältä.

Myöskään servereitä ei meinaa edes kirveellä löytää tai sitten ne ovat premium-karttoja.

Mutta tuo hinta xboxille karsastaa pahasti.

Uudet aseet ja mapit kyllä kelpaisi mutta tuolla hintaa saisi jo melkein uuden pelin.
 
Mielipiteitä premiumin ostamisesta ? Lähiviikkoina loppunut vanilla mapeista pelattavuus ja itse peli tuntuu jo vähän tylsältä.

Myöskään servereitä ei meinaa edes kirveellä löytää tai sitten ne ovat premium-karttoja.

Mutta tuo hinta xboxille karsastaa pahasti.

Uudet aseet ja mapit kyllä kelpaisi mutta tuolla hintaa saisi jo melkein uuden pelin.

Eikös tuo ole kultajäsenille alennuksessa 24€ (vai oliko se vain viime viikon voimassa) itsellä ei enään boksia tai kultajäsenyyttä ole, niin en voi tarkistaa.
 
Koitin etsiä kovin tuota tarjousta mutta tietenkin mun tuurilla loppunut.

Ea accessilla saa onneksi muutaman euron pois.

Asennan pelin vielä kokonaan uudelleen jos vaikuttaisi tuohon servereiden löytymiseen.
 
Uutta päivitystä pukkaa ! Kokoa päälle 3 gt.

Onko tää peli jo niin kuollut että tein virheen ostaessani tuon Premiumin,kun ei tunnu Euroopasta servereitä löytyvän ?

Ennen ei ollut ongelmia löytää pelejä, oli game mode mikä tahansa. Tekikö joku päivitys pelistä rikkinäisen ?
 
Uutta päivitystä pukkaa ! Kokoa päälle 3 gt.

Onko tää peli jo niin kuollut että tein virheen ostaessani tuon Premiumin,kun ei tunnu Euroopasta servereitä löytyvän ?

Ennen ei ollut ongelmia löytää pelejä, oli game mode mikä tahansa. Tekikö joku päivitys pelistä rikkinäisen ?

Kyllä tuolla eilen ainakin löyty servuja ihan entiseen malliin.
 
Ylös Bottom