Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Aina, kun olen pelannut paremmalla tiimillä, on pelaaminen tuntunut helpommalta. Paitsi silloin, kun pelaajien välinen yhteys ei ole täydellinen. Tässä vaiheessa huippukorttien tasoero pienenee todella paljon heikompiin kortteihin verrattuna tai suorastaan katoaa. Ikinä en ole huomannut, että heikolla tiimillä olisi jotenkin helpompaa. Toki, jos vastustaja on paska, niin heikollakin tiimillä voi jyrätä hero-tiiminkin aivan täysin, mutta muuten heikolla tiimillä on aina alakynnessä verrattuna siihen, että pelaisin huipputiimillä. En usko tasoitusjuttuihin pätkääkään. Yhteyksien vaihtelut, pelaajien taitotasojen erot, buustin käyttö (paljon vs järkevästi), pelaajien kunto ja vaihtojen tekemisen rytmi vaikuttavat kokonaisuuteen.

Lisäksi tekoäly ja strategioiden vaikutus. Kyllä Komarovilla ja muilla paskoilla mennään Richardsistakin ohi miten haluaa etenkin tämän vuoden painoksessa, jos vastustajalla on yhtään agressiivisemmat taktiikat ja Komarov osaa vemputtaa tattia vähän aikaa lähes paikallaan oikealla tavalla: vastustajan Richardsit ja muut tulee vastaan kuin idiootit ja jumahtaa kuin tervaan ja Komarov suorastaan kävelee tekemään back-fore-back-läpän etukulmaan, kun idiootti molari antaa tilan.

Se, että pelissä tulee naurettavia 10 minuuttia HA-aikaa, 40 laukausta ja 1 maali vs 2min HA-aikaa, 3 laukausta ja 3 maalia on mielestäni hölmöä, mutta tässä ei ole kyse tasoituksesta, vaan random-skeidasta, mitä etenkin tämän vuoden painos on pullollaan. Random-paskaa on 17:ssa aivan liikaa. Tasoitusta ei kuitenkaan ole. Momentumia taas kyllä.
Sillon kun peli toimii, itse koin nillä heroilla ja muilla pelaamisen todella miellyttäväksi. Mutta niinkuin itse aikaisemmin myös sanoin peli on täynnä bugeja, yhteys ties mitä jne, silloin on aivan sama ketä siellä kentällä pyörii.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Perhanan EA:n joululahjat. Auttakkee! En osaa päättää kummalla tiimillä nyt pelaisin!
1.
95 JouluRichards
92 Malhotra
92 Grossman
90 Bisso
90 Totw Getzlaf
89 Joulu Ristolainen

VAI

96 Crosby
95 JouluRichards
90 Bisso
89 Joulu Eichel

?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

eilen oli mulla 37 vetoo ja vastustajalla 6 mistä kolme sisään ja rinne maalissa ai mitkä tasotukset xD
e: hävisin 2-3
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

eilen oli mulla 37 vetoo ja vastustajalla 6 mistä viis sisään ja rinne maalissa ai mitkä tasotukset xD
e: hävisin 2-3

[SARCASM]Ei siellä mitään EA:n apuja tai tasoituksia ole olemassa, usko nyt jo! Opettele vaan pelaamaan jne.![/SARCASM] :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

[SARCASM]Ei siellä mitään EA:n apuja tai tasoituksia ole olemassa, usko nyt jo! Opettele vaan pelaamaan jne.![/SARCASM] :D
no joka tapauksessa ostin ku halvalla sain.
mut onhan toi aika läppä et välillä imee ku lapsi tikkaria.
jossain koodissa on pahasti vikaa vaikka niitä tasoituksia ei olis et siin ei sun tai mun pelaamisesta ole se kiinni.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

no joka tapauksessa ostin ku halvalla sain.
mut onhan toi aika läppä et välillä imee ku lapsi tikkaria.
jossain koodissa on pahasti vikaa vaikka niitä tasoituksia ei olis et siin ei sun tai mun pelaamisesta ole se kiinni.

Kirjoittelinkin jo tuossa edellisellä sivulla hieman vakavamielisemmin, että kyllä niitä tasoituksia tuntuu olevan ihan jokaisessa urheilupelissä sekä onlinessa että tietenkin myös tekoälyä vastaan. Kuinka paljon ja kuinka usein nämä tulevat esiin on sitten toinen juttu, mutta kyllä ne vaan siellä on ja pelaamiseen vaikuttavat tapauskohtaisesti.

Osa syyttää tasoituksia "jokaisesta tappiosta", osa ignorantisti kieltää niiden olemassa olon ja suurin osa sijoittuu sitten siihen välille. Itse olen hävinnyt paremmilleni ja valitettavasti myös huonommillenikin ihan siitä syystä, että "tasoitukset" ovat aktivoituneet ja/tai tekoäly on päättänyt alkaa avittamaan jossain vaiheessa matsia sitä heikompaa ja tappiolle jäänyttä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ihan huvikseen laitan oman kokoonpanoni tähän, tällä mennään nelosdivarissa:

84 Matt Martin-88 P.Bergeron-84 C.Clutterbuck
77 T.Gillies-87 R.Kesler-84 T.Konecny
81 K.Fiala-86 P.Stastny-84 D.Pastrnak
83 J. De La Rose-79 C.O' Reilly-81 I. Pakarinen

84 M. Methot-83 E.Gryba
79 J. Tinordi-82 B. Lovejoy
78 D. Warsofsky-82 R. Murphy

85 J. Halak
85 C. Talbot

Ps: Aloituspakasta tulleita pelaajia ovat koko puolustus ja lisäksi Pastrnak ja Fiala.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Momentum ja tasoitus on eri asia. Ihan vaan vit'uiluna tämän totean kun osa porukasta keskustelussa sekoittaa noi kaks selvästi. Tasoitus tulee paskemmalle pelaajalle. Mun kokeman mukaan jengillä ei ole väliä (tasoitus ei myöskään tule esiin jokaisessa pelatussa pelissä, mutta silloin kun se tulee niin kyllä sen huomaa). Tällä hetkellä n. 1 peli viidestä hutissa on pelattavuudeltaan jees. Yhdessä veska on paska, kahdessa yhteisön syöpäkasvaimet yrittää samaa koko ajan, yhdessä tulee tasoitus ja yhdessä on kovaa vääntöä alusta loppuun. Wohoo. NHL 18 sijaan rahat menee Days Gone & Last of us 2. Enpä jaksa uskoa, että muu kun kansikuva on vaihtunut ensi painokseen. Oletus kuvakulma ehkä korkeintaan. Mitä jos kokoelmasta vois heittää kortin suoraan settiin? OISKO VÄHÄN MAKEETA HEI
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Peli alkaa, vastustaja tekee 2 maalia kolmesta siniviivalerpusta. Loppupeli mennään laukauksin 30-1 toisen hyväksi ja se 2 lerppua tehnyt voittaa. Näin käy yllättävänkin usein. Onko peli laittanut tasoitukset päälle jo etukäteen pelaajien recordien perusteella? Enpä usko.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Peli alkaa, vastustaja tekee 2 maalia kolmesta siniviivalerpusta. Loppupeli mennään laukauksin 30-1 toisen hyväksi ja se 2 lerppua tehnyt voittaa. Näin käy yllättävänkin usein. Onko peli laittanut tasoitukset päälle jo etukäteen pelaajien recordien perusteella? Enpä usko.

Tohon tasoitusasiaan on mahdotonta kenenkään sanoa mitään tiettyä kaavaa tai muutakaan tapaa miten se menee kun eihän kukaan voi tietää eikä EA suuremmin ota siihen kantaa (voin olla väärässä. en ole tarkistanut asiaa mistään ovatko tuosta asiasta sen suuremmin mitään sanoneet/tiedottaneet). Spekuloinnista ei kannata provosoitua ja mielipiteitä on kun perseenreikiä. Kuitenkin uskallan sanoa, että enemmistö voi varmaankin yhtyä siihen, että jotakin hassua tuota Huttia pelatessa on. Kutsutaan sitä sitten tasoitukseksi tai miksikä vaan. Ei voi huonompi noin usein voittaa.. ja kun sitä tapahtuu kaikille ja liian usein. Miettikää se vaikka niinpäin, että niissä peleissä kun itse olet selvästi huonompi ja voitat. Ihme pullapaska vedot uppoaa ja kiekko suorastaan pomppii mistä vaan maaliin vaikka hait vaan syöttöä. Itselleni jää siitäkin nihkeä fiilis kun voittan ansaitsematta. Täysin uuden new gen. konsoleiden ongelma tuo kuitenkin on ollut. Ei esim. jossain NHL 14 tarvinnut ikinä edes koko asiaa miettiä. Vanha kunnon vääntö takasin ja Herot, sekä synergy helvettiin.

Ps. vaikka nyt siteerasin tota viestiäs niin tämä ei ole suora vastaus sulle. Kunhan mäyhään yleisesti.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tohon tasoitusasiaan on mahdotonta kenenkään sanoa mitään tiettyä kaavaa tai muutakaan tapaa miten se menee kun eihän kukaan voi tietää eikä EA suuremmin ota siihen kantaa (voin olla väärässä. en ole tarkistanut asiaa mistään ovatko tuosta asiasta sen suuremmin mitään sanoneet/tiedottaneet). Spekuloinnista ei kannata provosoitua ja mielipiteitä on kun perseenreikiä. Kuitenkin uskallan sanoa, että enemmistö voi varmaankin yhtyä siihen, että jotakin hassua tuota Huttia pelatessa on. Kutsutaan sitä sitten tasoitukseksi tai miksikä vaan. Ei voi huonompi noin usein voittaa.. ja kun sitä tapahtuu kaikille ja liian usein. Miettikää se vaikka niinpäin, että niissä peleissä kun itse olet selvästi huonompi ja voitat. Ihme pullapaska vedot uppoaa ja kiekko suorastaan pomppii mistä vaan maaliin vaikka hait vaan syöttöä. Itselleni jää siitäkin nihkeä fiilis kun voittan ansaitsematta. Täysin uuden new gen. konsoleiden ongelma tuo kuitenkin on ollut. Ei esim. jossain NHL 14 tarvinnut ikinä edes koko asiaa miettiä. Vanha kunnon vääntö takasin ja Herot, sekä synergy helvettiin.

Ps. vaikka nyt siteerasin tota viestiäs niin tämä ei ole suora vastaus sulle. Kunhan mäyhään yleisesti.


Kultaako aika muistot--> https://www.konsolifin.net/bbs/show...ate-Team-PS3?p=1526961&viewfull=1#post1526961
:D

Tasotuksista en jaksa enää itse jauhaa tässä, alkaa olemaan melko puuduttavaa luettavaa jo tämä ketju taas.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Koko sarjahan lähti väärään suuntaan hauskuudessa siinä vaiheessa kun Skill Stick lanseerattiin..
Katsot noita 1divarin pelejä missä vedetään coast to coast omasta päästä 7 jalkakikalla ja parilla spin o ramalla maali, niin silloin ei kyllä ekana tuu mieleen et herot on tän pelin isoin ongelma jos haetaan realistista otetta peliin ja haluttaisiin se vääntölätkä takasin mikä oli siellä 08/09 änäreissä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Koko sarjahan lähti väärään suuntaan hauskuudessa siinä vaiheessa kun Skill Stick lanseerattiin..
Katsot noita 1divarin pelejä missä vedetään coast to coast omasta päästä 7 jalkakikalla ja parilla spin o ramalla maali, niin silloin ei kyllä ekana tuu mieleen et herot on tän pelin isoin ongelma jos haetaan realistista otetta peliin ja haluttaisiin se vääntölätkä takasin mikä oli siellä 08/09 änäreissä..
Samaa mieltä. Tekoäly huonommaksi, vapauksia pelaajille ja hauskuus takaisin. Nythän valtaosa puolustaa yhdellä pelaajalla, mutta aiemmissa änäreissä puolustettiin kaikilla jampoilla. Tekoäly huonommaksi, niin itse joutuisi hoitamaan puolustamisen. Sama pätee myös hyökkäykseen. Liekit ja jääpuikon kuvat takaisin, nämä pelaajat olisivat sitten iskussa tai jäässä. Synergyt pois, aivan epäonnistunut rahastuskikka. Kovat ja ylilyödyt taklaukset takaisin, pelikatkon jälkeiset kahinat takaisin. Syötöt kerralla perille, yhden kosketuksen syötöt kanssa takaisin. Tunnelmaa halliin, ei pitäisi olla niin vaikeata. Nyt joku sanoo että kuulostaa ihan paskalta.. Tämä on videopeliä, siihen kuuluukin kaikki ylilyönnit. Olen varma, että noilla uudistuksilla peli möisi monta kertaa enemmän kuin nykyisellä kaavalla.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vielä viimeinen viesti tähän aiheeseen. En oo sitä tarkottanu, että paskalla jengillä pelaaminen ois mikään ylivertanen ja autuaaksi tekevä juttu, että koko ajan tasotuksilla voittas parempansa. Voi hyvinki olla, että sen hero tiimin pelaajat on pelissä hitusen paremmin pelattavia. Se ero on kuitenki niin pieni, että kaikki noista peleistä on paskemman joukkueenki täysin voitettavissa jos osaa pitää kapulaa oikeen päin, kiitos tasotusten. Sillonku nuo herot ja muut sattuu pelipäälle semmosessa ottelussa missä vastassa on perusjoukkue niin tulee kyllä rumaa jälkeä eikä pelissä pysy mukana ollenkaan ku vauhti on niin kovaa. Mutta ihan yhtä usein käy niinki, että paskemman joukkueen veskari vetää ihan käsittämätöntä peliä ja pitää nollan vaikka herot on 60min pelistä pommittanu one timereita b pisteiden väliltä ja takatolpalta ja vastaavasti toiseen päähän jos käy 3 vetoa vetämässä puolen kentän alta niin kaikki menee sisään, tai jos ei mee niin herot tekee pari omaa maalia ja yks päätypleksin kautta. Vaihtoehtoisesti paskempi joukkue saa älyttömön boostin ja on koko pelin täysin pitelemätön.

Ja noista synergioista. Porukka täällä sanoo, että tw päällä pelaajat on ihan älyttömän ketteriä ja hävyttömän helposti saa vastustajasta luistella ohi. Mitä seki lisää, jotain +2 ketteryyteen ja nopeuteen. Mun mielestä tuo +2 on niin pieni että sitä ei ees missään pitäs huomatakkaan. Jollekki barkoville +2 noihin edellä mainittuihin niin ei se kyllä missään näy, vai näkyykö? No jos näkyy niin miten sitte noita heroja vastaan ku niillä on barkoveihin verrattuna jo valmiiks eroa tyyliin +20 nopeudessa ja ketteryydessä. Eli sillon ei pitäs olla kyllä noita vastaan mitään tehtävissä, ei sitte niin mitään jos tw:n +2 mennään vastustajasta hävyttömän helposti ohi. Asiahan ei kuitenkaan näin mene, kiitos tasotusten ja lähes kaikki on paremman voitettavissa, joukkueesta viis.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Turhaan toivotaan mitään parannuksia. Beta oli huikeinta EA:n lätkää ikinä konsoleilla, mutta eipä lopullinen tuote vastannut sitten sitä gameplayta, vaan palattiin enemmänkin takaisin NHL16-pelin karmeuteen.

Magneettilavat hiuksista hittoon, taklaaminen takaisin, pokecheck ja mailanosto järjellisille tasoille ja tekoälylle omassa joukkueessa aivot. Tekoälyä ei ole syytä huonontaa, koska se tappaisi sitten offline-pelaamisen, ellei EA tekisi jotain erillistä online-tekoälyä säädöillä. Toki voi sen offlinen muuttaa itse säätelemällä tekoälyä. Pelissä on niin hemmetisti kaikkea pientä raivostuttavaa, ettei tätä yksinkertaisesti vaan voi pelata usein. Offline taas on niin sielutonta ja tunteetonta GMC:n jälkeen, ettei tuokaan jaksa innostaa. Päälle sitten vielä että ne pelimuodot on vedelty vasurilla sinnepäin.

Mutta turhaan me täällä avaudutaan. Mikään ei tule radikaalisti muuttumaan niin kauan kun kilpailua ei jääkiekkopelien alalla ole. Se tulossa oleva hassuttelupeli ei kilpailua tule tuomaan mihinkään, vain 2K tai joku uusi yrittäjä aidon kunnon kiekkopelin kanssa voisi tuon muuttaa. Voi kun Konami tekisi oman kiekkopelinsä, jossa olisi MyClub mukana.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Turhaan toivotaan mitään parannuksia. Beta oli huikeinta EA:n lätkää ikinä konsoleilla, mutta eipä lopullinen tuote vastannut sitten sitä gameplayta, vaan palattiin enemmänkin takaisin NHL16-pelin karmeuteen.

Magneettilavat hiuksista hittoon, taklaaminen takaisin, pokecheck ja mailanosto järjellisille tasoille ja tekoälylle omassa joukkueessa aivot. Tekoälyä ei ole syytä huonontaa, koska se tappaisi sitten offline-pelaamisen, ellei EA tekisi jotain erillistä online-tekoälyä säädöillä. Toki voi sen offlinen muuttaa itse säätelemällä tekoälyä. Pelissä on niin hemmetisti kaikkea pientä raivostuttavaa, ettei tätä yksinkertaisesti vaan voi pelata usein. Offline taas on niin sielutonta ja tunteetonta GMC:n jälkeen, ettei tuokaan jaksa innostaa. Päälle sitten vielä että ne pelimuodot on vedelty vasurilla sinnepäin.

Mutta turhaan me täällä avaudutaan. Mikään ei tule radikaalisti muuttumaan niin kauan kun kilpailua ei jääkiekkopelien alalla ole. Se tulossa oleva hassuttelupeli ei kilpailua tule tuomaan mihinkään, vain 2K tai joku uusi yrittäjä aidon kunnon kiekkopelin kanssa voisi tuon muuttaa. Voi kun Konami tekisi oman kiekkopelinsä, jossa olisi MyClub mukana.
Offtopicina, aion kyseisen hassuttelupelin ostaa ja niin aikoo tällä hetkellä 14 000 muutakin. Konamilta en halua enää ikinä minkäänlaista jääkiekkopeliä, koska se yksi aikoinaan ps2 oli täys paska. 2K on sanonut julkisesti ettei sen kannata enää lähteä jääkiekon pariin suuremmassa mittakaavassa. Voihan sieltä olla tulossa jotain Fifan kaltaista SBC toimintaa huttiinkin.. Eikös lisäksi tämä 18 painos pitänyt olla joku juhlapainos, oliko se tuon skill stickin tähden? Eiköhän se hutti ole pilattu kokonaan ens versioon, ei vaan riitä usko siihen enää. Tässä pelissä vain alkaa olla se vika, että kaikki on tehty liian vaikeasti. Yksinkertainenkin voi olla toimivaa, jos on vain hyvin toteutettu.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Offtopicina, aion kyseisen hassuttelupelin ostaa ja niin aikoo tällä hetkellä 14 000 muutakin. Konamilta en halua enää ikinä minkäänlaista jääkiekkopeliä, koska se yksi aikoinaan ps2 oli täys paska. 2K on sanonut julkisesti ettei sen kannata enää lähteä jääkiekon pariin suuremmassa mittakaavassa. Voihan sieltä olla tulossa jotain Fifan kaltaista SBC toimintaa huttiinkin.. Eikös lisäksi tämä 18 painos pitänyt olla joku juhlapainos, oliko se tuon skill stickin tähden? Eiköhän se hutti ole pilattu kokonaan ens versioon, ei vaan riitä usko siihen enää. Tässä pelissä vain alkaa olla se vika, että kaikki on tehty liian vaikeasti. Yksinkertainenkin voi olla toimivaa, jos on vain hyvin toteutettu.
eikö 18 pitäny tulla joko uus fysiikka mallennus tai vastaa?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

eikö 18 pitäny tulla joko uus fysiikka mallennus tai vastaa?

Puheiden mukaan pelimoottori vaihtuu nykyisestä ignite-moottorista esim. Battlefieldeissä käytettävää Frostbiteen. Tosin sama muutos tehtiin viime syksynä jo FIFAn kohdalla ja jokainen voi sen pohjalta ihan itse tulkita, paljonko se on vaikuttanut itse pelattavuuteen ja pelin realistisuuteen. Itse seuraan ensi vuoden änäriä vähän enemmän kiinnostuneena kuin vuosiin, mutta en silti vakavassa mielessä odota mitään ihmeellistä, koska kyseessä on kuitenkin lopulta EA:n tekemä vuosipäivitys.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Uuden gen nhl on liian yksilökeskeistä yksinpyörimistä ja mailanvatkaamista, enemmän kuin ikinä. Eashl puolella sama juttu, syöttelyä enemmän ja vähemmän kuskaamista ja kiekonpitoa kiitos.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kaikesta tästä huolimatta porukka ostaa pelin taas syksyllä ja itkevät kun peli on paska. Suurin osa ei vaan opi. Mulla tuo 16 vei niin totaalisesti hermot, että mun lätkät on pelattu. Sen mitä kaverilla kokeilin 17, niin hyvä päätös. Ei tule tätä ikävä yhtään ja maailmassa on pelejä joissa ei mene hermo jatkuvasti.
 
Ylös Bottom