Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 18 - Yleinen keskustelu

Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Sanokaas nyt onko tuo ihan oikea jääkiekkoilija, Barrie Colts ja Casey Jon lol :D siis, LOL :D Selostajakin selostaa tuon nimeltä "zon eloel" :D En itse löytänyt ainakaan mitään tuosta kaverista jolla niin hieno nimi :D

Oisko jotain näitä syöpää tms sairastavia lapsia, joita kiekkopiirit/EA tukee ja ovat sit pistäneet heidät peliin. Näitä on ollut ennenkin.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Oisko jotain näitä syöpää tms sairastavia lapsia, joita kiekkopiirit/EA tukee ja ovat sit pistäneet heidät peliin. Näitä on ollut ennenkin.

Ne on tavallisesti ollut vapaissa pelaajissa ja nytkin on Brayden Burke tms. mutta tuo on ihan Barrie Coltsin rosteripelaajana.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Kyllä se on prkl niin että 2K-sarjassa oli aikoinaan parempi se vaikeustaso. Muutenhan toi EA-lätkä on melkein yhtä hyvä ollut!!
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Minusta tuntuu että EA:n pelien tekijät ovat kaikki dementoituneita, jossain laitoksessa tekevät pelejä , vuodesta toiseen samaa peliä uutena:=) . Sitten joku vielä hiukan jotain muistava tekee vuosittain uudet valikot , ja vot, taas kansa ostaa hulluna samaa vanhaa toisintoa uutena !
Ja työvoima halpaa kun ne ei muista että liksaakin pitäis saada.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Minusta tuntuu että EA:n pelien tekijät ovat kaikki dementoituneita, jossain laitoksessa tekevät pelejä , vuodesta toiseen samaa peliä uutena:=) . Sitten joku vielä hiukan jotain muistava tekee vuosittain uudet valikot , ja vot, taas kansa ostaa hulluna samaa vanhaa toisintoa uutena !
Ja työvoima halpaa kun ne ei muista että liksaakin pitäis saada.

Yleensä näin on ollutkin. Tänävuonna jostain syystä ainakin mulla offlinessa peli on ihan erilaista ja mulla on AI kanssa jo haastetta ja vaikeuksia. Puolustaminen tuntuu myös ihan erilaiselta jne. Eli olen itse pitkästä aikaa tyytyväinen änärin uudistuksiin, joskin moni ärsyttävä juttu on myös tallessa.

Samoin Fifa tuntui tänä vuonna todella hyvältä.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Yleensä näin on ollutkin. Tänävuonna jostain syystä ainakin mulla offlinessa peli on ihan erilaista ja mulla on AI kanssa jo haastetta ja vaikeuksia. Puolustaminen tuntuu myös ihan erilaiselta jne. Eli olen itse pitkästä aikaa tyytyväinen änärin uudistuksiin, joskin moni ärsyttävä juttu on myös tallessa.

Samoin Fifa tuntui tänä vuonna todella hyvältä.

Tais olla NHL 07 jossa viimeks olin tasoissa CPU:n kanssa. Siin 2K-sarjassa se viiminen 2K10 oli semmonen jossa oli hyvä vaikeustaso..
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Yleensä näin on ollutkin. Tänävuonna jostain syystä ainakin mulla offlinessa peli on ihan erilaista ja mulla on AI kanssa jo haastetta ja vaikeuksia. Puolustaminen tuntuu myös ihan erilaiselta jne. Eli olen itse pitkästä aikaa tyytyväinen änärin uudistuksiin, joskin moni ärsyttävä juttu on myös tallessa.

Mulla vähän sama tunne, ilman EA laseja sanottuna. Parani peli kyllä mutta ei se mitään ihmeitä sentään tehnyt.


----

Kolmas kausi alkoi just be a pro:ssa junnusarjassa overall 75, toivottavasti varataan edes ekalla kierroksella NHL:ään :D

Mikä huomionarvoista, junnusarjassa on kolmannella kaudella tulokkaat toistensa kopioita, overall 52-53 ukkoja lähes kaikki, laukaukset 70,70,70,70 ja luistelu 73,73. Tässä mentiin metsään.

Tuleeko sieltä yhtään tähteä enään? Nuo pirut eivät edes tunnu kehittyvän mihinkään. Omassa joukueessa on 75,60,58 ykkösketju, loput 52. Maalivahti 55 ja yksi pakki 55.
Eli pelin luomat uudet ukot ovat kai jotain ufoja... Tosin ei se mua haittaa kun junnuista lähden kauden jälkeen todennäkösesti NHL- tasolle sikäli kun ei joudu takaisin.

Olen kyllä ihan tosissani tykännyt tästä pelistä, toki nyt vähän se teema että pelaajat eivät simuloinnin aikana tahdo tehdä maaleja (ei kai nyt 52 ukot teekään maaleja) ja oma joukkue häviää enemmän kun voittaa ilman että teen itse tyyliin 5+5 tehoja, vaikea päästä edes pudotuspeleihin. Mutta se kuuluu jääkiekkoon, onneksi, on poissa se että vain sinä yksin voit voittaa joukkueellesi pelejä, se oli katastrofi jossain NHL14 muistaakseni. Haastetta on voittaa yksikin peli koska se ei ole itsestä ainoastaan kiinni ja näin sen kuuluu ollakin.

Toki nyt peli on tehty NHL:ää slmälläpitäen et tämä junnusarja on kai vaan laitettu kylkeen sellaisenaan... Jotenkin vaan se mielenkiinto säilynyt pelaajan kehitystä ja omaa kehittymistä ajatellen.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Tais olla NHL 07 jossa viimeks olin tasoissa CPU:n kanssa. Siin 2K-sarjassa se viiminen 2K10 oli semmonen jossa oli hyvä vaikeustaso..

Kyllä sieltä asetuksista kai tässäkin versiossa löytyy ainakin 5 eri vaikeustasoa, + sliderit hienosäätöön. Oletko kokeillut?

Itse nyt vihdoin jo päässyt edellisessä versiossa play-offeihin asti, katsotaan jos saisi tuon kauden pakettiin ennen joulutarjouksia, niin voisikin jo hommata tämän uuden!
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Kyllä sieltä asetuksista kai tässäkin versiossa löytyy ainakin 5 eri vaikeustasoa, + sliderit hienosäätöön. Oletko kokeillut?

Itse nyt vihdoin jo päässyt edellisessä versiossa play-offeihin asti, katsotaan jos saisi tuon kauden pakettiin ennen joulutarjouksia, niin voisikin jo hommata tämän uuden!

14-versiossa sain säädettyä ihan hyvin. Sitä vaan tottui siihen et oli senverran hyvä täs sarjassa,et väänsi vaikeuden aika tappiin. Mutta nykyään ei ole mitään mahollisuuksia oikein voittoon.

Tai siis jossai 08-09 meni et hallitsin otteluja ja pommitin ties mistä ja silti CPU:n mokke torjui..ja sitten samalla oma mv imas pari 3 kiekkoa.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Operations Sportsin foorumeilla havaittiin iso muutos aikasempien vuosien NHL-peleihin.

Attribute effect sliderin vaikutus jään tapahtumiin on muuttunut tässä uusimassa pelissä. AE asetus 10/10 ja koneelta lähtee liike-etu pois, peli on paljon enemmän tasapainossa ja kallellaan realismin suuntaan. Ei voi vaan kuskata kiekkoa ja dumpit päätyyn ei ole enää huvin vuoksi heitetty vaan sitä pitää oikeasti käyttää. Pelaajien erot tulevat huomattavasti selkeämmin esiin, nelosketjun laiturilla pitää pelata simppeliä ja hyvät pelaajat oikeasti erottuvat kiekon kanssa.

On aika iso muutos parempaan tämän jälkeen kuin käyttää vakiota AE 5/5 asetusta.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Operations Sportsin foorumeilla havaittiin iso muutos aikasempien vuosien NHL-peleihin.

Attribute effect sliderin vaikutus jään tapahtumiin on muuttunut tässä uusimassa pelissä. AE asetus 10/10 ja koneelta lähtee liike-etu pois, peli on paljon enemmän tasapainossa ja kallellaan realismin suuntaan. Ei voi vaan kuskata kiekkoa ja dumpit päätyyn ei ole enää huvin vuoksi heitetty vaan sitä pitää oikeasti käyttää. Pelaajien erot tulevat huomattavasti selkeämmin esiin, nelosketjun laiturilla pitää pelata simppeliä ja hyvät pelaajat oikeasti erottuvat kiekon kanssa.

On aika iso muutos parempaan tämän jälkeen kuin käyttää vakiota AE 5/5 asetusta.

Päätykiekot ja edes syöttäminen ei tunnu olevan taviksilla jakeluun menevä asia, ne kuuluvat jääkiekkoon ja niitä soisi käyttää myös pelissä. Be a pro:ssa ainakin huomattava ero pelissä kun et ammu yhtään päätykiekkoa vs. ammut niitä 3-5/ erä. Tekoäly oppii ettet heitä päätykiekkoja, eli se tulee karvamaan lujemmin.

Mainittakoot sellainen juttu vielä että toisinaan tuntuu AI pelaavan alivoimaa ylivoimana, hyökkäävät hulluna neljällä ukolla ja useinkin itse saan läpiajoja tuon takia. Onkohan tuossa koodivirhe kun eihän nyt oikeasti NHL-tasollakaan alivoimalla pelata hiton ylivoimaa, viedä kiekkoa alueelle ja pyöritetä sitä sielä kuin yv:llä :D Kiekon hallintaa alivoimalla harrastetaan mutta selkeetä yv- kuviota ei kyllä näe kun kerran kaudessa...
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Onko kenellekään käynyt niin, että teet maalin ja yhtäkkiä se maali katoaa? Eli itselle kävi juurikin näin, että sain hirveellä työllä ja tuskalla tehtyä johtomaalin ja sit peli synkroo sen multa pois. Mulla on videokin siitä tallennettu. Onko tää joku EAn tasotusjuttu vai yleinen bugi?
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Onko kenellekään käynyt niin, että teet maalin ja yhtäkkiä se maali katoaa? Eli itselle kävi juurikin näin, että sain hirveellä työllä ja tuskalla tehtyä johtomaalin ja sit peli synkroo sen multa pois. Mulla on videokin siitä tallennettu. Onko tää joku EAn tasotusjuttu vai yleinen bugi?
EA:n EASHL sivuilta kävin katsomassa huvikseen ottelutilastot kun meillekin sattui samanmoinen tilanne. Pelaajatilastoihin että sinne EASHL sivuille lukema tallentuu muttei lopputulokseen jos kyseinen "bugi" tapahtuu.. Hyvin toimii peli.[emoji122]
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Asiasta oikeasti tietäville kysymys. Vaikuttaako xboxilla mitään jos hommaa ns.pelireitittimen.
itellä boxin verkkotiedoissa joku MTU arvo on 1480 ja viive on 34ms onko nuo arvot lähellekkään hyviä?
Mulla on 100/100 valokuitu ja netin nopeustestit näyttää kyllä erinomaisia tuloksia, mut peleissä tuntuu olevan liian usein nykimistä yms.
Änärissä varsinkin.
Ja jos reitittimellä on väliä niin minkälaista suosittelisitte hintaluokassa max 50-150€
Mitäpä tähän vastaavat nettinikkarit?
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Onko kenellekään käynyt niin, että teet maalin ja yhtäkkiä se maali katoaa? Eli itselle kävi juurikin näin, että sain hirveellä työllä ja tuskalla tehtyä johtomaalin ja sit peli synkroo sen multa pois. Mulla on videokin siitä tallennettu. Onko tää joku EAn tasotusjuttu vai yleinen bugi?

17 betassa oli eka tällänen tilanne ittelläni, että maalia ei tullut tai sitä ei hyväksytty ilman syytä..18 vittuiluna :) ea varmaan laittanut ton pelin looppaamisen itte käyntiin kun 17 sen hoiti yleensä häviöllä oleva pelaaja itse Haha..ei siis enää tartte syytellä pelaajia koska eeaan syytä :)
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

17 betassa oli eka tällänen tilanne ittelläni, että maalia ei tullut tai sitä ei hyväksytty ilman syytä..18 vittuiluna :) ea varmaan laittanut ton pelin looppaamisen itte käyntiin kun 17 sen hoiti yleensä häviöllä oleva pelaaja itse Haha..ei siis enää tartte syytellä pelaajia koska eeaan syytä :)

€A:n yhteysongelmat peleissä ollut nyt tässä versiossa sitä luokkaa, että ei ihan kauheesti nappaa pelata paljon matseja onlinessa ainakaan hutin puolella.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Kysyisin mikä voisi olla ongelmana kun sain kyseisen pelin asennettua PS4:lle ja silloinkin se teki samaa kuin nyt eli kun laittaa levykkeen sisään,kone ikäänkuin lukee sitä ja kohta yrittää sylkeä sen pois mutta imaisee takas laitteeseen,lataa ja ilmoittaa että tyhjä levy?Levyssä ei näy mitään naarmuja yms.kulumisen jälkiä.
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Xbox gold live tilaajille peli alennuksessa -33%. Alle kuukausi julkaisusta :eek:
 
Vastaus: NHL 18 - Yleinen keskustelu

Noniin tässä ollut varmaan puoli vuotta siitä kun viimeksi nhl 17 pelannut ja nyt uuden änärikauden alettua ruvennut nhl 18 kuumottelemaan. Nyt kapaisi mielipiteitä pelaajilta, jotka pelaavat franchisea ja be a prota. Etenkin kiinnostaisi onko ai taso muuttunut haastavammaksi viime vuoden mallista, joko ai laukoo enemmän kuin sen 10vetoa joista 3maaliin pelissä ja onko be a prossa oma joukkue ruvennut tekemään mitään vai vieläkö pitää pelaajan hoitaa kaikki? Paljon kiitoksia vastauksista...:):)
 
Ylös Bottom