Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Taas kerran puolityhmäkysymys pöytään...mitä ovat nuo OTW-kortit?
Esim. Barcan Semedo peruskortti maksaa n.1,6K ja tämä OTW-kortti rapiat 40K, kuitenkin
molemmissa korteissa on samanarvoiset statsit?
Jotain erikoista noissa mustissa korteissa täytyy olla...o_O??
Noiden erikoiskorttien arvot nousee jossain vaiheessa. Perustuen miten kaveri on pelannut. Esimerkiksi tuo semedo voi olla upgraden jälkeen vaikka overall 84.
 
Noiden erikoiskorttien arvot nousee jossain vaiheessa. Perustuen miten kaveri on pelannut. Esimerkiksi tuo semedo voi olla upgraden jälkeen vaikka overall 84.

Ne nousee sitä mukaa kun kaveri saa informeja, Ptg-korteilla sama homma. ( toki UPgradetkin vaikuttaa, mut ne on sit tammi/helmikuun vaihteessa)
 
Kauden kuudes walk out kun esiin käveli Thiago Silva. Kelpaa hyvin joukkueeseen.. Marquinhos voi siirtyä fitnes tiimiin odottamaan iffiä.

Joukkue näyttää tällä hetkellä tämmöiseltä...
Screenshot_2017-12-08-09-42-59.png
 
Viimeksi muokattu:
Jaaha, mihinhän sitä sijoittais ens viikon markuissa...Lyon-Marseille, Bayern-BVB, City-Spurs ja Brygge-Ander...
Ranskan liigan ukot vaan aika kalliita vielä

http://fifa-analytics.com/18/prediction/marquee-matchups/nevs5kV/week-13


Hyvä kysymys. Mä ajattelin kokeilla noista Cityn Mangalaa. Se on noista sellainen mikä viimeistään siinä vaiheessa menee (ehkä) mun on Manchesterin derby. :D. Katsoin että huhtikuussa vasta seuraava derby. No eiköhän sitä ennen sekä United että City ole markuissa vaikkei ensi viikolla oliskaan.

On kyllä sellaisia pelaajia nyt mulla myynnissä että saas nähdä pääsenköhän mä niistä eroon.

Voisin listata tähän listan mitä mulla löytyy. Yhteensä pelaajia on myynnissä 64

Mangala (City)
Kamara (Columbus)
Burgstaller (Schalke)
Luiz Adriano (Spartak)
Darmian (United)
Defrel (Roma)
Inan (Galatasaray)
N Zonzi (Sevilla)
Perez Garcia (Tigre)
Kalinic (Kaa Gent)


Osa noista on yksittäiskappaleita joita olen saanut pakasta (Defrel, N Zonzi, Perez ja Kalinic) ja yrittänyt myydä mutta ei mee kaupaksi. Pitänee myydä pelin omalla hinnalla

Ihmettelen vaan tuota että ostinkohan mä liikaa Inania kun ei mennyt kaikki kaupaksi sillon kun Galatasaray oli markuissa. Toinen mietin on toi Kamara. Columbus näyttää tippuneen joten markkuihin on turha odottaa. Tosin kuten aikaisemmin mainitsin niin tuskimpa MLS pelejä muutenkaan tulee. Joten sama kohtalo eli pelin omalla hinnalla. Toki ne joista ajattelen ettei mee kaupaksi niin täytyy yrittää eka minimihinnalla ettei tule tappiota vaikkei voittoakaan tulis

Kamaran hinta on siinä 1500 :D. Ehkä vähän liikaa hänestä
 
Sekä Markut että liiga SBC:t on sellaisia ettei ne välttämättä takaa myyntiä kun ihan alkuvaiheessa. Siitä kun liiga SBC on julkaistu niin ne pelaajat myy ehkä seuraavat pari viikkoa siitä. Markuissa se aika on vielä lyhyempi. 2 päivää max


Peli sujuu nyt suht ok toki ei sekään ole lähellekään parasta mahdollista. Mutta yksi juttu mitä mietin erityisesti ennen kun ostin pelin niin ajattelin juuri sitä että kuinka kauan tarvii pelata ennenkun saa jonkun vähän paremman pelaajat tai saa tehtyä jonkun vähän kalliimman haastetehtävän. Itse epäilin että siihen menee ikuisuus. Mutta sitten katsoin youtube videoita joissa se näyttiki aika helpolta ja ennenkaikkea nopealta mutta mutta totuus kävi ilmi. Se on aikas hidasta. Tietenkin on vika ehkä minussakin. Kun mun tapa ostaa/myydä on luokkaa

700/950-1600/2100

Ja sitten yleisesti kun täähän peli on sellainen jota pelataan vuoden. Meinaan jos haluan saada paljon kolikoita ja paljon hyviä pelaajia, niin mun on tehtävä se Fifa 19 ilmestymiseen mennessä. Kun eihän sen jälkeen enää tule esim markkuja enää tähän peliin vaan ne tulee uuteen.

Tässä pelissä on paljon kivoja juttuja mutta paljon ei niin kivojakin. Toi on yksi sellainen. Mikä ikinä mun tavoite onki niin siihen tavoitteeseen on päästävä tosiaan vuoden sisällä siitä kun peli ilmestynyt.

Ja kun mä haluan nauttia rauhassa eri peleistä enkä tykkää sellaisesta että joku peli täytyy pelata tietyssä ajassa. Toki tästä en ole varma. Joten kysynki teiltä joilla on fifa 17 niin tuleeko siihen enää haasteita?
 
Sekä Markut että liiga SBC:t on sellaisia ettei ne välttämättä takaa myyntiä kun ihan alkuvaiheessa. Siitä kun liiga SBC on julkaistu niin ne pelaajat myy ehkä seuraavat pari viikkoa siitä. Markuissa se aika on vielä lyhyempi. 2 päivää max


Peli sujuu nyt suht ok toki ei sekään ole lähellekään parasta mahdollista. Mutta yksi juttu mitä mietin erityisesti ennen kun ostin pelin niin ajattelin juuri sitä että kuinka kauan tarvii pelata ennenkun saa jonkun vähän paremman pelaajat tai saa tehtyä jonkun vähän kalliimman haastetehtävän. Itse epäilin että siihen menee ikuisuus. Mutta sitten katsoin youtube videoita joissa se näyttiki aika helpolta ja ennenkaikkea nopealta mutta mutta totuus kävi ilmi. Se on aikas hidasta. Tietenkin on vika ehkä minussakin. Kun mun tapa ostaa/myydä on luokkaa

700/950-1600/2100

Ja sitten yleisesti kun täähän peli on sellainen jota pelataan vuoden. Meinaan jos haluan saada paljon kolikoita ja paljon hyviä pelaajia, niin mun on tehtävä se Fifa 19 ilmestymiseen mennessä. Kun eihän sen jälkeen enää tule esim markkuja enää tähän peliin vaan ne tulee uuteen.

Tässä pelissä on paljon kivoja juttuja mutta paljon ei niin kivojakin. Toi on yksi sellainen. Mikä ikinä mun tavoite onki niin siihen tavoitteeseen on päästävä tosiaan vuoden sisällä siitä kun peli ilmestynyt.

Ja kun mä haluan nauttia rauhassa eri peleistä enkä tykkää sellaisesta että joku peli täytyy pelata tietyssä ajassa. Toki tästä en ole varma. Joten kysynki teiltä joilla on fifa 17 niin tuleeko siihen enää haasteita?

Fifa 17sta loppui kaikki uusi sisältö sillä hetkellä kun fifa 18sta julkaistiin totw 1. Ea ei siis tee 17 futille enää yhtään mitään.
 
Sekä Markut että liiga SBC:t on sellaisia ettei ne välttämättä takaa myyntiä kun ihan alkuvaiheessa. Siitä kun liiga SBC on julkaistu niin ne pelaajat myy ehkä seuraavat pari viikkoa siitä. Markuissa se aika on vielä lyhyempi. 2 päivää max


Peli sujuu nyt suht ok toki ei sekään ole lähellekään parasta mahdollista. Mutta yksi juttu mitä mietin erityisesti ennen kun ostin pelin niin ajattelin juuri sitä että kuinka kauan tarvii pelata ennenkun saa jonkun vähän paremman pelaajat tai saa tehtyä jonkun vähän kalliimman haastetehtävän. Itse epäilin että siihen menee ikuisuus. Mutta sitten katsoin youtube videoita joissa se näyttiki aika helpolta ja ennenkaikkea nopealta mutta mutta totuus kävi ilmi. Se on aikas hidasta. Tietenkin on vika ehkä minussakin. Kun mun tapa ostaa/myydä on luokkaa

700/950-1600/2100

Ja sitten yleisesti kun täähän peli on sellainen jota pelataan vuoden. Meinaan jos haluan saada paljon kolikoita ja paljon hyviä pelaajia, niin mun on tehtävä se Fifa 19 ilmestymiseen mennessä. Kun eihän sen jälkeen enää tule esim markkuja enää tähän peliin vaan ne tulee uuteen.

Tässä pelissä on paljon kivoja juttuja mutta paljon ei niin kivojakin. Toi on yksi sellainen. Mikä ikinä mun tavoite onki niin siihen tavoitteeseen on päästävä tosiaan vuoden sisällä siitä kun peli ilmestynyt.

Ja kun mä haluan nauttia rauhassa eri peleistä enkä tykkää sellaisesta että joku peli täytyy pelata tietyssä ajassa. Toki tästä en ole varma. Joten kysynki teiltä joilla on fifa 17 niin tuleeko siihen enää haasteita?
Kurkkaas huvikses mitä maksaa Ipswichin ja Middlesbroughin pelaajat.... toki markkusijottajan täytyy olla hereillä ettei Inanit jää käsiin. LiigaSBChen sijoittaessa ajatus on juurikin myydä ne sijotukset mahd. pian kun se liiga on tullut, toki esim. patonkiliigan silvereillä olis varmaan tehnyt isommat rahat kun olisin hetken odottanut.

FIFAssa on aina vuoden sykli, ja syksyllä alotetaan alusta. Vuosi on aika pitkä elinikä pelille...

Viimeistään keväällä, kun TOTSit on ulkona, pääset todella hyviin kortteihin kiinni.

esim. tuolta kannattaa opetella treidausta: https://fifaforums.easports.com/en/discussion/306723/the-fut-18-discard-if-trading-thread/p1
 
Kurkkaas huvikses mitä maksaa Ipswichin ja Middlesbroughin pelaajat.... toki markkusijottajan täytyy olla hereillä ettei Inanit jää käsiin. LiigaSBChen sijoittaessa ajatus on juurikin myydä ne sijotukset mahd. pian kun se liiga on tullut, toki esim. patonkiliigan silvereillä olis varmaan tehnyt isommat rahat kun olisin hetken odottanut.

FIFAssa on aina vuoden sykli, ja syksyllä alotetaan alusta. Vuosi on aika pitkä elinikä pelille...

Viimeistään keväällä, kun TOTSit on ulkona, pääset todella hyviin kortteihin kiinni.

esim. tuolta kannattaa opetella treidausta: https://fifaforums.easports.com/en/discussion/306723/the-fut-18-discard-if-trading-thread/p1

Joo. Kurkkasin. 6700 tais olla pienin hinta jolla ostettiin siltä osin kun katsoin. Mä en tajua. Mä kun ajattelin että vika on siinä että mun hinnat on ihan liian korkeat ja sen takia ei myy mutta noin Ipswich ja Middlesbroughin pelaajien hinnat osoitti ettei se vika voi siinä olla että mun hinnat olisi liian korkeat.

Pitänee lukea sivusto jonka linkin laitoit tuohon. Ehkä sen jälkeen tajuan kun rehellinen ollakseni niin täytyy tunnustaa että vielä mä en kyllä tajua että mikä on se. Ihmetystä lisää se että mun pelaajat on vielä kultaisia jotka on myynnissä ja noi ipswich ja middle niin on pronssi ja hopea... Mutta kuten sanoin niin luetaan toi sivusto läpi jos sitten tajuaisin.


Pieni pätkä luettu ja sen pohjalta seuraavia ajatuksia...

1.osta halvimpia if pelaajia joita mahdollista ostaa ja niitä myy sitten voitolla.

Esim jos yrittää ostaa if pelaajia jotka on alle 20k ja myy niitä sitten 30-35k


Nyt meni pahasti metsään mulla. Siis eihän kaikki kortit ole if kortteja. Mäkun laitoin hakuehdoksi special ja 20k :D
 
Viimeksi muokattu:
Ei se mitään rakettitiedettä ole. Jos kysyntää kasvaa, niin hinnatkin nousee.

Kun marketissa on vähemmän tavaraa kuin kysyntää, niin hinnat nousee vielä enemmän.

Ihmiset ostavat kortin millä hinnalla hyvänsä, jotta saisivat viimeisen SBC complete pakansa, mikäli siihen on laitettu jotain houkuttavaa.
 
Okei. Katsoin noita erikoiskortteja ja siellä oli esim Verratti halvimmillaan alle 100k, mutta kuitenkin ainakin yksi myynti jossa tarjottiin 188k

Elikkäs eikös se ole silloin hyvä sijoituskohde? Eikä tarvii edes välttämättä 188k:ta laittaa vaan jo sellaisella 150k niin voittoa tulisi 50k. Niitä kun ostaisi ja myisi niin aika hyvän tilin tekisi
 
Kuulostaa ainakin korvaani yksittäistapaukselta, sekä IF treidaus ei ole mikään super nopea rikastuminen treidaustapa. :)
 
Kuulostaa ainakin korvaani yksittäistapaukselta, sekä IF treidaus ei ole mikään super nopea rikastuminen treidaustapa. :)


Okei. Ei sitten kannata tuota if treidausta kokeilla.

Tosin onko sellaista super nopeaa tapaa edes olemassa :D

Tuosta linkistä mä mitään oppinut.

Mä luulen että turvaudun vaan pelaamiseen ja markkuihin. Toinen on varma mutta todella todella hidas ja toinen taas pohjautuu tuuriin. Tosin sekin on hidas muttei ihan niin hidas.


Kolikoiden tienaaminen joka olisi nopeaa ja pohjautuu taitoon niin sellaista ei olekkaan
 
"Nopea" ja helppo raha-temppuhan on jo opetettu sinulle, nimittäin NIF treidaus?

IF treidaus on vähän hitaampaa ja samalla tuottoisampi. Tarvitsee vaan melkoisen 100-200k pohjakassan pyörittämiseen. Nimittäin pitäisi ostaa yhden sivullisen samaa pelaajaa pyörimimään markettiin.

Kärsivällisyys on valttia. Kokeile ja opi.
 
Näinpä. Oon tehny jotai 80k/viikko ihan vaan pyörittelemällä perus kultarareja. 650 osto, 1700 pyynti. Pitää olla vaan semmonen ukko että porukkaa kiinnostaa.(top liiga, pace ja drible 90 pintaan ja 4tähden skillssit) jonnet sitten ostelee kun eivät paljo kattele hintoja.
Sulla Juhis näkyy olevan myynnistä semmosta mikä ei kiinosta ketään ku just sopivan markun aikaan.
Ja en tosiaan paljoo jaksa panostaa treidaamiseen mutta nyt on jo rapia 400k kassa kun lista tyhjenee, ja tolla saa jo ihan hyvän tiimin.
Edit: ehkä liioittelin vähän:) varmaan joku 60k/viikko kun biddailee satunnaisesti jotain kalliimpia kortteja. Vaatii aikaa mutta välillä tekee useamman tonnin voiton.
 
nyt alkaa olemaan sellainen fiilis että huh huh. Ensimmäinen ja viimeinen fifa mitä mä pelaan. Mä kun ajattelin että se on just niin yksinkertaista että osta halvalla ja myy kalliilla. Nimistä viis. Taino sen verran ajattelin alussa että sen verran kannattaa katsoa että nimi on tuttu. Tosin se ei kyllä päde minkään pelaajan osalta mitä on myynnissä. Mutta siis ei noi ohjeet toimi. Ne pelaajat jotka nyt myisi (en tiedä sellaisia) niin ei myy kahden viikon päästä enään.

Tämä on kyllä peli joka saa mun niin turhautumaan.

Pakoista saatavat pelaajat ja hyvien pelaajien osto.. Ne vaatii tuuria molemmat. Taidolla ei pelaajia osteta

Ja se kun pitää joukkueen sisällä miettiä mitä pelaajia voi ostaa. Huippujoukkue ei välttämättä taa hyvää myyntiä.

Jos edustaa esim Manua niin luulis että myynti on varma mutta ei.

Transfer Profit 173 368

Edit: Kannattaako oikeita esim maalitilastoja käyttää apuvälineenä kun ostaa pelaajia?

Otetaan nyt esim valioliigan top 20 maalintekijät ja sieltä hakee sitten sellaiset jotka maksaisi alle 1k, niin toimisko se?
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom