Hitto vie on täälläkin taas jauhettu sivutolkulla liibalaabaa!
Mä muistaakseni laitoin joskus sen futbinin linkin, missä oli mukavasti lajiteltu oikein pacen ja shooting arvojen perusteella ne "parhaimmat" että myös halvimmat Englannin liigan kultaset järjestykseen. Sit pitäs vaan pikkukassan omaavien tajuta käydä itse ostamassa ne sieltä marketista ja listata sinne markettiin ne takaisin vähän korkeammalla hinnalla.
Sanoit Juhis että ostit OIKEIN KYMMENEN kappaletta sitä Izquerdoa? Käypä ostamassa vielä 40 lisää ja katotaan alkaako tulla myyntiä.
Homman perusidea on se että, että sä pyrit ostamaan niin lähellä kortin discard hintaa ne pelaajat kuin vaan mahdollista.
Eli se quicksell arvo, mikä on rare kulta kortilla jotain 600-690 coinin välistä. Oletetaan että sä saisit ostettua vaikka 50kpl sitä Izquerdoa, 700 coinin hintaan pala, niin tuohan on pahimmillaan vaan muutaman tonnin tappio jos et yhtään kappaletta saa myytyä. Hermo kun menee, niin voit quicksellata ne pois ja siirtyä uuteen kohteeseen. Otat pataan sen kymmenkunta coinia per kortti mut eihän se kenenkään pankkia kaada. Mut väittäisin, että jos sulla niitä 50 kpl on, ja pyydät jotain 1600-1900 per kortti, niin myyt aika pirun varmasti ahkeralla re-listauksella ainakin kymmenkunta noista ja se on jo sit ihan kivasti voiton puolella, sijoitukseen nähden.
Se syy miks noita pitää olla reilusti siellä vaihtopakassa on se, että kun se pienessä tuhnussa oleva naapurin Pate selaa markettia ja haluaa saada uuden laiturin Valjujengiin, niin se lähtee kattelemaan sieltä marketista sen enempää miettimättä ja kun sillä tulee kolme neljä sivullista sitä Izquerdoa naaman eteen niin se myy itse itselleen sen kortin oston. Eikä sitä kiinnosta jos sen saa tonnin halvemmalla kun eihän 1800 coinia ole mikään paha hinta.
Voit uskoa että näitä naapurin Pateja riittää tuolla FUT maailmassa ja noille ihmisille myydään tällä tekniikalla tavaraa.
Paljon on muitakin treidimuotoja mut se vaatii tietämystä marketin käyttäytymisestä, tietämystä siitä mitkä pelaajat myy ja mitkä ei jne. Se tulee sitten vuosien saatossa ja sitä ei voi opettaa. Erehdysten kautta jne...
Esim. Itse ostin tuossa pari TOTGS Firminoa reilu kaks tuntii sitten 180k hintaan kun musta nyt vaan tuntui että tää on aivan liian halpa siihen nähden mitä porukka siitä on valmis maksamaan. Möin ne tuossa vartti sitten pois 235k hintaan per pala joten semmoinen 70k tjms. nopeeta voittoa.
Kun sanoit että tuurilla nää kolikot tehdään, niin joo, se pitää tietyissä metodeissa paikkansa mut se että sä osaat valita oikeat kortit ja ostaa ne oikeeseen hintaan, että saat voittoa, vaatii
taitoa.
T: transfer profit 8,000,000 (ja edelleen 0€ pointseihin tuhlattu)