Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaheksaltako se räpsähtää totgs pakkoihin?
Ois yli 20 laadukasta pakkaa oottelemassa, jossei noilla irtoa yhtä laatukorttia niin vippaan koko konsolin parvekkeelta pihalle.
Edit: näköjään
Striimiä tulille. Vai menikö jo? Mä ootan että josko ysiltä tulisi joku SBC ja avaan omat 30 pakkaa vasta sitten.

Kaheksaltako se räpsähtää totgs pakkoihin?
Ois yli 20 laadukasta pakkaa oottelemassa, jossei noilla irtoa yhtä laatukorttia niin vippaan koko konsolin parvekkeelta pihalle.
Jokos availit pakat? Itselläkin toistakymmentä laatupakkaa venailemassa, mutta ei uskalla ihan vielä avata. Isien visat vinkuu tällä hetkellä niin rajusti pitkin maailmaa, että pakoista tuskin tulee mitään kelvollista ennen yötä.

En oo vielä availlu. Piti kylpästä ensin:) jos tässä illan päälle jossain välissä jos itekkin oottelis pahimman visa-rynnäkön ensin ja kahtelis jos biddaamalla löytys jotain kivaa.
Muutama jos :D

Ymmärsinkö oikein että noiden erikoispakkojen suhteen elikkäs promo pakat on sellaisia mitä ei kannata avata ihan heti kun ne EA ne julkaisee?

en ole vielä koskaan noita erikoispakkoja ostanut mutta ajattelin että jos joulun kunniaksi ostais itselleni jollain 20€ ea pointseja :)

Ymmärsinkö oikein että noiden erikoispakkojen suhteen elikkäs promo pakat on sellaisia mitä ei kannata avata ihan heti kun ne EA ne julkaisee?

en ole vielä koskaan noita erikoispakkoja ostanut mutta ajattelin että jos joulun kunniaksi ostais itselleni jollain 20€ ea pointseja :)

Kai niillä yhtäpaljon väliä koska avaa kuin sillä koska sen viikottaisen lottokupongin noudat. Onnenbokserit jalassa myös tietää yhtä paljon pakkatuuria kuin kellonaika koska avaa pakan tai lottoaa. Eiköhän siellä ole puhdas RNGsus joka hyvällä tuurilla osuu kohdille.

Jannut jaksaa ihailtavasti säästää pakkoja... minä revin auki heti ku on konsolilla...
Itekki yleensä availen heti mutta oli kaikki SBCt tekemättä paitsi getting started niin värkkäsin ne joku aika sitten ja pistin säästöön kun oli tää totgs tulossa. Samaten markut on tallessa.

Kai niillä yhtäpaljon väliä koska avaa kuin sillä koska sen viikottaisen lottokupongin noudat. Onnenbokserit jalassa myös tietää yhtä paljon pakkatuuria kuin kellonaika koska avaa pakan tai lottoaa. Eiköhän siellä ole puhdas RNGsus joka hyvällä tuurilla osuu kohdille.
Mun poika avaa pakat painamalla nenällään. Ronaldo on jo seuraavassa

edit. markkupakoista nenätekniikalla 2 taulut, cazorla ja d.pereira... kyllä ei ois sormilla tauluja tullu.

Viimeksi muokattu:
Kaipa tässä on sellainen logiikka, että enemmän karkkia jaossa sen jälkeen kun ahmatit ovat jo menneet nukkumaan. Itsellä ne parhaat nostot ovat tapahtuneet poikkeuksetta yöaikaan.

Kaipa tässä on sellainen logiikka, että enemmän karkkia jaossa sen jälkeen kun ahmatit ovat jo menneet nukkumaan. Itsellä ne parhaat nostot on tapahtuneet poikkeuksetta yöaikaan.

mulla on parhaat nostot tullut puhelimella.( fifa15 Rolle ja Fifa17 93 Lewa) ehkä konsolilla ei kannata avata pakkoja?

Mene nyt hyvä ihminen ennemmin vaikka pihvilounaalle tuohon hintaan. Pettymyksestä ei kannata maksaa mitään ja €A:lle nyt vielä vähemmän.
ja 20€ saa sen yhden 100k pakan muistaakseni... hyvä pihvi maksaa ainakin 40€.

Toki voi ajatella niin et 1 Gold pack = 1 bisse

ja 20€ saa sen yhden 100k pakan muistaakseni... hyvä pihvi maksaa ainakin 40€.

Toki voi ajatella niin et 1 Gold pack = 1 bisse
Niin saa. Asia jota en ole ostanut ikinä, enkä tule ostamaan. Ja siksi myös sanoin että lounas, saa kyllä hyvän pihvin jo. Ja ainakin tuosta mun läheisestä erittäin suositusta pihviravintolasta saa laadukkaan pihvin alle 30€:llä normihinnalla. Tosin itse ostaisin ennemmin vaikka tikkareita 20€:llä, kuin antaisin rahat EA:lle.

Hitto vie on täälläkin taas jauhettu sivutolkulla liibalaabaa! :D :D :D

Mä muistaakseni laitoin joskus sen futbinin linkin, missä oli mukavasti lajiteltu oikein pacen ja shooting arvojen perusteella ne "parhaimmat" että myös halvimmat Englannin liigan kultaset järjestykseen. Sit pitäs vaan pikkukassan omaavien tajuta käydä itse ostamassa ne sieltä marketista ja listata sinne markettiin ne takaisin vähän korkeammalla hinnalla.

Sanoit Juhis että ostit OIKEIN KYMMENEN kappaletta sitä Izquerdoa? Käypä ostamassa vielä 40 lisää ja katotaan alkaako tulla myyntiä.

Homman perusidea on se että, että sä pyrit ostamaan niin lähellä kortin discard hintaa ne pelaajat kuin vaan mahdollista.

Eli se quicksell arvo, mikä on rare kulta kortilla jotain 600-690 coinin välistä. Oletetaan että sä saisit ostettua vaikka 50kpl sitä Izquerdoa, 700 coinin hintaan pala, niin tuohan on pahimmillaan vaan muutaman tonnin tappio jos et yhtään kappaletta saa myytyä. Hermo kun menee, niin voit quicksellata ne pois ja siirtyä uuteen kohteeseen. Otat pataan sen kymmenkunta coinia per kortti mut eihän se kenenkään pankkia kaada. Mut väittäisin, että jos sulla niitä 50 kpl on, ja pyydät jotain 1600-1900 per kortti, niin myyt aika pirun varmasti ahkeralla re-listauksella ainakin kymmenkunta noista ja se on jo sit ihan kivasti voiton puolella, sijoitukseen nähden.

Se syy miks noita pitää olla reilusti siellä vaihtopakassa on se, että kun se pienessä tuhnussa oleva naapurin Pate selaa markettia ja haluaa saada uuden laiturin Valjujengiin, niin se lähtee kattelemaan sieltä marketista sen enempää miettimättä ja kun sillä tulee kolme neljä sivullista sitä Izquerdoa naaman eteen niin se myy itse itselleen sen kortin oston. Eikä sitä kiinnosta jos sen saa tonnin halvemmalla kun eihän 1800 coinia ole mikään paha hinta.

Voit uskoa että näitä naapurin Pateja riittää tuolla FUT maailmassa ja noille ihmisille myydään tällä tekniikalla tavaraa.

Paljon on muitakin treidimuotoja mut se vaatii tietämystä marketin käyttäytymisestä, tietämystä siitä mitkä pelaajat myy ja mitkä ei jne. Se tulee sitten vuosien saatossa ja sitä ei voi opettaa. Erehdysten kautta jne...

Esim. Itse ostin tuossa pari TOTGS Firminoa reilu kaks tuntii sitten 180k hintaan kun musta nyt vaan tuntui että tää on aivan liian halpa siihen nähden mitä porukka siitä on valmis maksamaan. Möin ne tuossa vartti sitten pois 235k hintaan per pala joten semmoinen 70k tjms. nopeeta voittoa.

Kun sanoit että tuurilla nää kolikot tehdään, niin joo, se pitää tietyissä metodeissa paikkansa mut se että sä osaat valita oikeat kortit ja ostaa ne oikeeseen hintaan, että saat voittoa, vaatii taitoa.

T: transfer profit 8,000,000 (ja edelleen 0€ pointseihin tuhlattu)

No katsotaan nyt. Eikös Darmian kuulu kanssa haluttuihin pelaajiin. Ja sitä löytyy varastosta kyllä. Mut joo. Siinä teen väärin ilmeisesti kun mun tyyli on myydä varasto tyhjäksi ja sit vasta uusia. Tällä hetkellä myynnistä löytyy 76 kpl. Ja jos olen ostanut vaikka 700 keskiarvolla niin...53k sijoittanut ja sillon tällön saan ehkä 2k.

Plus aikaa jäljellä 3 vko

Jos ostan pari norm rodriguezia ja laitan 20k molempiin lisää niin sillä saisin 40k

39k ostohinta ja
60k myynti

Viimeksi muokattu:
No katsotaan nyt. Eikös Darmian kuulu kanssa haluttuihin pelaajiin. Ja sitä löytyy varastosta kyllä. Mut joo. Siinä teen väärin ilmeisesti kun mun tyyli on myydä varasto tyhjäksi ja sit vasta uusia. Tällä hetkellä myynnistä löytyy 76 kpl. Ja jos olen ostanut vaikka 700 keskiarvolla niin...53k sijoittanut ja sillon tällön saan ehkä 2k.

ei se Darmian ihan kuuminta hottia oo, vai onko sul tullut se monesti vastaan SBssä?

Eihän toi PS+ vaikuta ku Online peleihin? Squad battleja kai voi vääntää silti?

Jos ostan pari norm rodriguezia ja laitan 20k molempiin lisää niin sillä saisin 40k

39k ostohinta ja
60k myynti
Ei kannata. Jos sulla on niitä vaan kaksi niin ei tule menemään kaupaksi.

Ja myy ne nonrare Burgstaller röpöt mäkeen, ei niitä kukaan osta ennenkuin Schalke on markuissa. Siis jos kolikkoa tarviit, jos et, niin toki niitä siellä listalla voi pyöritellä mut suht turhaa touhua.

Ylös Bottom