Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Meinaatko esim. Dear Estheriä?Kai se on parempi jättää tää peli huipuille ja siirtyä itse syrjään pelaamaan pelejä jotka ei tarvitse sen enempää taitoa taikka tuuria. No kumpaa tahansa vaatiikaan niin ei täältä löydy
Itse aloin pelaa tätä peliä tänä vuonna ja tällä hetkellä transfer profit on noin 3milj. penniäkään en ole joutunut laittaa oikeaa rahaa likoon. Ja se miten olen nuo coinnsit tehnyt on , että olen tehnyt niinkuin tämän foorumin kokeneet pelaajat neuvovat. Joten ei se sen vaikeampaa ole.Kai se on parempi jättää tää peli huipuille ja siirtyä itse syrjään pelaamaan pelejä jotka ei tarvitse sen enempää taitoa taikka tuuria. No kumpaa tahansa vaatiikaan niin ei täältä löydy
83:84 vaan jemmaan jo, jouluna leikitään taasElikkäs pakat auki: fabregas, mane, salah, falcao, if finnbogason ja jotain muuta 84 ja 83 silppua. Tokihan noista omilleen hyvinkin pääs mutta ei häävi. Ja draft token. Just päivällä mietinkin että pitäskö tehä drafti ni nyt saa värkätä
Taas meni tunti eikä yhtään myytyä pelaajaa
voin todistaa, Large on annelista.Tollanen tiimi tällä hetkellä, ollut vähän hilasempaa. Ja btw juhis, mä ooon paska pelaaja mutta silti oon saanu noi, eikä oo ollu tuuria tässä fifassa sitten yhtään. Courtois on parasta nosto, 80k sain. Ja se on siinä. Ei muistaakseni muuta yli 40k pelaajaa. Pakkoja oon aukon ihan ja vitusti.
Tää on ehkä huonoin peli mitä olen ikinä pelannut ja viimeinen ea peli
Pleikkarin puolella saa 700-850 tarjoomalla. Heitelly nyt aina pari sivua kerralla tuollasia tarjouksia ja joka kerralla pari jää itselle. Bundesliigan Timo Werneriä saa 800-900 kolikkoon ja myy varmasti tuplaten kuha marketti rauhottuu promopakkojen jälkeen.Sterlinkiä 900-1000 pala...Iso LOL
83:84 vaan jemmaan jo, jouluna leikitään taas
Just vähän aika sitten oli sbc, mihin tarvittiin iso numeroisia +82 pelaajia, mikä hetkellisesti nosti ko. korttien hintaa huimasti.Jouluna leikitään...? Avaatko hieman tämän kuvion syvintä olemusta, jos vaikka itse ehtisi samoihin kemuihin??
Jep, ihan perseestä ja en osta seuraavaa.
Niin ne kaikki sanoo joka vuosi.
Vai mitä, Saxoni ja Maihari?
Aaa, siis tämä tosiaan, jossa todellakin jäin viimeksi telineisiin, vaikka olis pitänyt asia tiedostaa!!Pistin kolikot haisemaan ja ostin maaliin Courtoisin 60k, sif mustafin 60k ja jesuksen 15k
Ja sit lähti korttia siirtolistalle. Nyt on taas vaihteeks koko paska täynnä. On sterlinkiä, koscielnyä, bernardo silvaa, kagawaa plus tulevat markkuarpomiset. Kaikin puolin hyvä yö
Just vähän aika sitten oli sbc, mihin tarvittiin iso numeroisia +82 pelaajia, mikä hetkellisesti nosti ko. korttien hintaa huimasti.
Just näin, ostajan marketti on tällä hetkellä. Semmoinen minicräsh menossa. Transferlistalle täytettä vaan.Huomasit että siellä on ollut koko illan promopakkoja tarjolla? Ties mitä ultimate player super edition päkkejä jne. Siellä on ne naapurit Jarmot ja Patet juonu muutaman gold päkin ja visavinkunut illan. Marketti on täynnä halpoja pelaajia kun koittavat myydä rojut uusien tieltä alihintaan. Nyt siis se hetki kun ostetaan niitä pelaajia quick sell hintaan. Myyminen "normaali" saati ylihintaan tällä hetkellä kohtuu mahdotonta.