Ollut eilen tosiaan isot keskustelut tuosta kaupanteosta!! Joten heitänpä oman osuuteni vielä tähän jupakkaan...!
Juhikselle ja myös allekirjoittaneelle, sekä mahdollisesti muille tulokkaille...ni täytyy kyll sanoa ja myös kiittää sivuston aktiiveja, et kyll täältä tipsejä saa, jos vaan haluaa ottaa niistä kopin?
Ei se tietenkään helppoa ole, eikä pidäkkään...ja aikaa se vie ja perehtymistä tuohon markettiin!
Tai jos se ei nappaa...ni ainahan voi €Alta pointsiloi ostaa ja sitä kautta laittaa vilkun vasemmalle ja ostella päkkei sillai ku kukkaro ja sisäinen into antaa myöden!
Mut voin vaan kuvitella sen tuskan, ku sielt sit tulee sitä samaa pasketta ja kuraa, vaikka vois kuvitella et €A antais jotain vastinetta rahoille!
Omat huomiot yli 2den megan kaupanteolla...
- korttijunat, näitä ilmeisesti harrastaa oikeat kauppamiehet...on hämmästyttävää kokea se, kun yrittää etsiä tietyn pelaaja alinta tarjousta ja sivuja kääntelee, page 14 ja hinta on vain aina sama, start ja buy now

!!
- yks hyvä kikka päivittää hinta, on katsoa pitkäaikaismyyntejä 3h-6h, sielt näkee kätevästi hintatason millä kama liikkuu.
- itse olen sen huomannut, että kun illalla/yöllä ostelee ja laittaa aamulla"maltilla"myyntiin, ni suht kivasti liikkuu.
- ja vaikka se ehkä tyhmältä ja tylsältä kuulostaa, ni se squad fitness +30, myy yllättävän hyvin tai sillä saa tuplattua panoksen iisisti...niitä vaan täytyy jaksaa keräillä alihintaan ja laittaa myyden sitten sivukaupalla ja ReListaa tunnin välein äppiä käyttäen!! Tuota en aluksi uskonut, kun olen suomalainen ja haluan tehdä kolikkoni omalla tavalla ja aluksi päivällä käytin 3-6h myyntiä, mut joku täällä tipsas, et tunnin välein--->myönnän, se toimii paremmin!
- SBC leaguet on hyvä kaupankohde, itse edelleen teen sellasta tasaista voittoa, lähinnä Silver-korteilla! Ostamalla ei-nimekkäiden joukkueiden RB ja LBt, sellaisia porukoita joissa kyseisiä pelaajia on paikallaan vaan yksi! Niitä kun saa alinhintaa ja aamulla katsot markettia pelaajan kohdalta...myynnissä max.10...ni silloin voi aika kivasti määritellä myyntihinnan kohdilleen!
- ja tämän annan myös vinkkinä, koska se itsellä on toiminut, MLS-CB Opara...pace 84 ja DEF high! Yhtään värikynää tekstiin laittamalla, tällä kaverilla olen tehnyt rahaa pitkälle päälle 100K!! Mut sitä pitää vaan seuraa päivittäin...
- minusta tuo Special-kortti kauppa on haastavaa, vaikka niihinkin olis pääomaa! Ei ole sellaista vainua, et mitkä on niitä hyviä sijoituksia pitkän päälle...et tuota täytyy opetella, ni vois joskus kokea noita 10nien kilojen pikavoittoja, niinkuin Mhart teki niillä Firmimoilla...
Ja kai tähän loppuun oma ohjenuora on paikallaan, osta halvalla ja myy voitolla...
Ei kai mul muuta, tää vkloppu on niin potkupalloa, tänään Juventus vs. Inter ja huomenna Englannissa parin tuppukylän paikallispeliä...!!
P.S ja toki myös kannattaa seurata live-potkupalloa, siellä ku joku tekee taikojaan, ni kyllä se tuolla marketissakin näkyy...