Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kai se on parempi jättää tää peli huipuille ja siirtyä itse syrjään pelaamaan pelejä jotka ei tarvitse sen enempää taitoa taikka tuuria. No kumpaa tahansa vaatiikaan niin ei täältä löydy
 
En ymmärrä kyllä yhtään tämän keskustelun pointtia. Toiset antaa neuvoja koko vuoden edestä ja yksi vaan trollaa minkä kerkiää. o_O
 
Kai se on parempi jättää tää peli huipuille ja siirtyä itse syrjään pelaamaan pelejä jotka ei tarvitse sen enempää taitoa taikka tuuria. No kumpaa tahansa vaatiikaan niin ei täältä löydy
Meinaatko esim. Dear Estheriä?

-------------------

Ajattelin muuten sijottaa Mertesackeriin, ja laittaa sitä 5 kpl myyntiin 8600 bid/ 9800 bin. kahden viikon päästä mulla vois olla jo 69000 kolikkoa. Mertesacker on kuulemma paksuna, joten hinta varmasti nousee vielä. Nyt täytyy hakee jääkaapista yks premium gold pack lisää
 
Esim assasins creed origins


Ja kyllä multa kolikoita löytyy ihan jees määrä. 176k


Taas meni tunti eikä yhtään myytyä pelaajaa



Miksi myydä pelaajia kun kolikoita saa pelaamallakin.

Ja jos se ei riitä että yhtä pelaajaa on maks 20 niin ei sitten riitä.


Mulla ei nähtävästi ole samanlaista tuuria kun kokeneilla.


Tää on ehkä huonoin peli mitä olen ikinä pelannut ja viimeinen ea peli
 
Viimeksi muokattu:
Kai se on parempi jättää tää peli huipuille ja siirtyä itse syrjään pelaamaan pelejä jotka ei tarvitse sen enempää taitoa taikka tuuria. No kumpaa tahansa vaatiikaan niin ei täältä löydy
Itse aloin pelaa tätä peliä tänä vuonna ja tällä hetkellä transfer profit on noin 3milj. penniäkään en ole joutunut laittaa oikeaa rahaa likoon. Ja se miten olen nuo coinnsit tehnyt on , että olen tehnyt niinkuin tämän foorumin kokeneet pelaajat neuvovat. Joten ei se sen vaikeampaa ole.
 
Elikkäs pakat auki: fabregas, mane, salah, falcao, if finnbogason ja jotain muuta 84 ja 83 silppua. Tokihan noista omilleen hyvinkin pääs mutta ei häävi. Ja draft token. Just päivällä mietinkin että pitäskö tehä drafti ni nyt saa värkätä:)
 
Elikkäs pakat auki: fabregas, mane, salah, falcao, if finnbogason ja jotain muuta 84 ja 83 silppua. Tokihan noista omilleen hyvinkin pääs mutta ei häävi. Ja draft token. Just päivällä mietinkin että pitäskö tehä drafti ni nyt saa värkätä:)
83:84 vaan jemmaan jo, jouluna leikitään taas
 
Taas meni tunti eikä yhtään myytyä pelaajaa

Huomasit että siellä on ollut koko illan promopakkoja tarjolla? Ties mitä ultimate player super edition päkkejä jne. Siellä on ne naapurit Jarmot ja Patet juonu muutaman gold päkin ja visavinkunut illan. Marketti on täynnä halpoja pelaajia kun koittavat myydä rojut uusien tieltä alihintaan. Nyt siis se hetki kun ostetaan niitä pelaajia quick sell hintaan. Myyminen "normaali" saati ylihintaan tällä hetkellä kohtuu mahdotonta.
 
Tollanen tiimi tällä hetkellä, ollut vähän hilasempaa. Ja btw juhis, mä ooon paska pelaaja mutta silti oon saanu noi, eikä oo ollu tuuria tässä fifassa sitten yhtään. Courtois on parasta nosto, 80k sain. Ja se on siinä. Ei muistaakseni muuta yli 40k pelaajaa. Pakkoja oon aukon ihan ja vitusti.
 

Liitetiedostot

  • IMG_20171209_003632.jpg
    IMG_20171209_003632.jpg
    2,6 MB · Lukukerrat: 21
Tollanen tiimi tällä hetkellä, ollut vähän hilasempaa. Ja btw juhis, mä ooon paska pelaaja mutta silti oon saanu noi, eikä oo ollu tuuria tässä fifassa sitten yhtään. Courtois on parasta nosto, 80k sain. Ja se on siinä. Ei muistaakseni muuta yli 40k pelaajaa. Pakkoja oon aukon ihan ja vitusti.
voin todistaa, Large on annelista.

mut se osaa fake shotin.

on muuten se 84 Young ainakin boksilla nyt alle 60kekulia.

aika rytinää totw12 hinnoissa, eikä TOTGSkaan huimaa päätä
 
Sterlinkiä 900-1000 pala...Iso LOL
Pleikkarin puolella saa 700-850 tarjoomalla. Heitelly nyt aina pari sivua kerralla tuollasia tarjouksia ja joka kerralla pari jää itselle. Bundesliigan Timo Werneriä saa 800-900 kolikkoon ja myy varmasti tuplaten kuha marketti rauhottuu promopakkojen jälkeen.

Tais tulla markettibannia ei anna tarjota enää yhdestäkään pelaajasta. Noo tuliha tuossa ostettua myytävää tyyliin 90/100 yön aikana.
 
Viimeksi muokattu:
Voihan nuo salah ja mane olla ihan haluttua tavaraa jo potm aikoihin.

Satuin heräämään 5 aikoihin, oli näköjään halpaa tavaraa marketissa. if rooney poimittu pari talteen 75k, alin bin 80k silloin, nyt noussut jo 86k. Toinen jää varmaan käyttöön ja eiköhän toisesta jonkinlaiset profitit irtoa. Alle kahdella tonnilla sain biddailtua vajaa 10 strootmania, menivät vielä pari pv sitten 5k ja nytkään ei enää näytä alle 3k irtoavan.
 
Pistin kolikot haisemaan ja ostin maaliin Courtoisin 60k, sif mustafin 60k ja jesuksen 15k o_O;)
Ja sit lähti korttia siirtolistalle. Nyt on taas vaihteeks koko paska täynnä. On sterlinkiä, koscielnyä, bernardo silvaa, kagawaa plus tulevat markkuarpomiset. Kaikin puolin hyvä yö :cool:

Jouluna leikitään...? Avaatko hieman tämän kuvion syvintä olemusta, jos vaikka itse ehtisi samoihin kemuihin:)??
Just vähän aika sitten oli sbc, mihin tarvittiin iso numeroisia +82 pelaajia, mikä hetkellisesti nosti ko. korttien hintaa huimasti.
 
Ollut eilen tosiaan isot keskustelut tuosta kaupanteosta!! Joten heitänpä oman osuuteni vielä tähän jupakkaan...!
Juhikselle ja myös allekirjoittaneelle, sekä mahdollisesti muille tulokkaille...ni täytyy kyll sanoa ja myös kiittää sivuston aktiiveja, et kyll täältä tipsejä saa, jos vaan haluaa ottaa niistä kopin?
Ei se tietenkään helppoa ole, eikä pidäkkään...ja aikaa se vie ja perehtymistä tuohon markettiin!
Tai jos se ei nappaa...ni ainahan voi €Alta pointsiloi ostaa ja sitä kautta laittaa vilkun vasemmalle ja ostella päkkei sillai ku kukkaro ja sisäinen into antaa myöden!
Mut voin vaan kuvitella sen tuskan, ku sielt sit tulee sitä samaa pasketta ja kuraa, vaikka vois kuvitella et €A antais jotain vastinetta rahoille!
Omat huomiot yli 2den megan kaupanteolla...
- korttijunat, näitä ilmeisesti harrastaa oikeat kauppamiehet...on hämmästyttävää kokea se, kun yrittää etsiä tietyn pelaaja alinta tarjousta ja sivuja kääntelee, page 14 ja hinta on vain aina sama, start ja buy now:)!!
- yks hyvä kikka päivittää hinta, on katsoa pitkäaikaismyyntejä 3h-6h, sielt näkee kätevästi hintatason millä kama liikkuu.
- itse olen sen huomannut, että kun illalla/yöllä ostelee ja laittaa aamulla"maltilla"myyntiin, ni suht kivasti liikkuu.
- ja vaikka se ehkä tyhmältä ja tylsältä kuulostaa, ni se squad fitness +30, myy yllättävän hyvin tai sillä saa tuplattua panoksen iisisti...niitä vaan täytyy jaksaa keräillä alihintaan ja laittaa myyden sitten sivukaupalla ja ReListaa tunnin välein äppiä käyttäen!! Tuota en aluksi uskonut, kun olen suomalainen ja haluan tehdä kolikkoni omalla tavalla ja aluksi päivällä käytin 3-6h myyntiä, mut joku täällä tipsas, et tunnin välein--->myönnän, se toimii paremmin!
- SBC leaguet on hyvä kaupankohde, itse edelleen teen sellasta tasaista voittoa, lähinnä Silver-korteilla! Ostamalla ei-nimekkäiden joukkueiden RB ja LBt, sellaisia porukoita joissa kyseisiä pelaajia on paikallaan vaan yksi! Niitä kun saa alinhintaa ja aamulla katsot markettia pelaajan kohdalta...myynnissä max.10...ni silloin voi aika kivasti määritellä myyntihinnan kohdilleen!
- ja tämän annan myös vinkkinä, koska se itsellä on toiminut, MLS-CB Opara...pace 84 ja DEF high! Yhtään värikynää tekstiin laittamalla, tällä kaverilla olen tehnyt rahaa pitkälle päälle 100K!! Mut sitä pitää vaan seuraa päivittäin...
- minusta tuo Special-kortti kauppa on haastavaa, vaikka niihinkin olis pääomaa! Ei ole sellaista vainua, et mitkä on niitä hyviä sijoituksia pitkän päälle...et tuota täytyy opetella, ni vois joskus kokea noita 10nien kilojen pikavoittoja, niinkuin Mhart teki niillä Firmimoilla...

Ja kai tähän loppuun oma ohjenuora on paikallaan, osta halvalla ja myy voitolla...
Ei kai mul muuta, tää vkloppu on niin potkupalloa, tänään Juventus vs. Inter ja huomenna Englannissa parin tuppukylän paikallispeliä...!!

P.S ja toki myös kannattaa seurata live-potkupalloa, siellä ku joku tekee taikojaan, ni kyllä se tuolla marketissakin näkyy...
 
Pistin kolikot haisemaan ja ostin maaliin Courtoisin 60k, sif mustafin 60k ja jesuksen 15k o_O;)
Ja sit lähti korttia siirtolistalle. Nyt on taas vaihteeks koko paska täynnä. On sterlinkiä, koscielnyä, bernardo silvaa, kagawaa plus tulevat markkuarpomiset. Kaikin puolin hyvä yö :cool:


Just vähän aika sitten oli sbc, mihin tarvittiin iso numeroisia +82 pelaajia, mikä hetkellisesti nosti ko. korttien hintaa huimasti.
Aaa, siis tämä tosiaan, jossa todellakin jäin viimeksi telineisiin, vaikka olis pitänyt asia tiedostaa!!
 
Huomasit että siellä on ollut koko illan promopakkoja tarjolla? Ties mitä ultimate player super edition päkkejä jne. Siellä on ne naapurit Jarmot ja Patet juonu muutaman gold päkin ja visavinkunut illan. Marketti on täynnä halpoja pelaajia kun koittavat myydä rojut uusien tieltä alihintaan. Nyt siis se hetki kun ostetaan niitä pelaajia quick sell hintaan. Myyminen "normaali" saati ylihintaan tällä hetkellä kohtuu mahdotonta.
Just näin, ostajan marketti on tällä hetkellä. Semmoinen minicräsh menossa. Transferlistalle täytettä vaan.

Ite ostelin Inform Ibai Gomezia 12k pintaan jotain parikytä kappaletta. Se ero, miks tota voikin ostaa vain 20 kpl verraten normaaliin massatreidaukseen on se, että tuo tulee nousemaan luonnollisesti kun jengi kuluttaa niitä buildeihin ja muut treidaajat hyppää kelkkaan.

Pidän noita sen pari kolme viikkoo 18k hinnoilla, kyllä ne sieltä jossain välin on kaikki tähänkin asti hävinnyt.

Juhis, tsemiä. Kukaan ei ole seppä syntyessään ja tässä on monta aspektia opeteltavana.
 
Ylös Bottom