Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Oma haku... Zapata 78 CB Kolumbia ja edustaa Milania. Hyvä def ja phy. :)


laskin sitten kun varasto on myyty ja saanut kolikot niin 153.2k - verot

Tuosta toivottavasti edes 50k saan parin päivän aikana
 
Viimeksi muokattu:
Mikä ajatus on hankkia näitä ranskalaisia keskikenttä iffejä?
Veikkauksena, discard IF 81 ranskalaisia Ligue 1:stä. Riskitöntä sijoitusta ja pientä hinnan nousua on melko taattu.

Ihan hyvää kamaa esim. Prime SBC tehtäviin, kai?
 
Jahas. UCL parit arvottu. Real Madrid-PSG... Varmasti markuissa. Täytynee sijoittaa heidän pelaajiin. tai Chelsea-Barcelona


Hah. nehän alkaa vasta helmikuussa joten ei mitään kiirettä :D

Clyneä mennyt sen jälkeen jo 3 kpl kun ostin sitä. Joten ihan hyvä alku
 
Viimeksi muokattu:
Tein Petitin SBC:stä AS Monacon 10k:lla, koska siitä sai Prime Gold Players Packin. Noh, sieltä tuli sitten kolmivuotisen FUT-urani arvokkain nosto. :)
 

Liitetiedostot

  • IMG_20171211_174106.jpg
    IMG_20171211_174106.jpg
    2,9 MB · Lukukerrat: 39
Kiitos vinkeistä kaikille niitä antaneille. Taisin tajuta nyt jollain tavalla tuon kaupankäynnin. Kahdessa tunnissa olen myynyt samaa pelaajaa 15 kpl, ostohinta 2000-2100 ja myynti 2500. Ei mikään iso voitto per kortti, mutta kumminkin:) Tämä kaikki tapahtui ottamalla selvää alimmasta buy now hinnasta ja biddaamalla kortteja sopivaan hintaan. Kaipa se tästä lähtee!
 
Kiitos vinkeistä kaikille niitä antaneille. Taisin tajuta nyt jollain tavalla tuon kaupankäynnin. Kahdessa tunnissa olen myynyt samaa pelaajaa 15 kpl, ostohinta 2000-2100 ja myynti 2500. Ei mikään iso voitto per kortti, mutta kumminkin:) Tämä kaikki tapahtui ottamalla selvää alimmasta buy now hinnasta ja biddaamalla kortteja sopivaan hintaan. Kaipa se tästä lähtee!


Hienoa. kyllä mäkin sen vielä opin. Varsinkin kun tajusin just että kun olen ostanut halvalla ja sen jälkeen laittanut sille osta heti hinnan niin olen vaan laittanut sille hinnan tutkimatta alimpaa bin hintaa. Että ehkä se on juuri se syy sen lisäksi että olen valinnut huonoja pelaajia.

Että nolona täytyy ottaa takaisin väitteeni siitä että täällä olisi ollut huonoja neuvoja. Että sori vaan muutamilta :)
 
Kyllä oli taas riemulla rajaa kun availin tuon viikon aikaan saadut pakat!!
Positiivista oli se, että ikkunat aukesi 4 kertaa, et sai hiukka jännitystä FUT-arkeen...!!
Mut taas perus, Massenaaro, Patricioo ja tota tasoa...ei tullu DeGea tähän osoitteeeen!!
Se oli kyll kova nosto...ja kuva oli kiva, pääs vähän fiilikseen mukaan!!
 
Oli tuossa 20 aikaan 100 itemsiä myynnissä (ensimmäistä kertaa mun fut historiassa koko lista täynnä)

Äsken kun relistasin niin jäljellä 92

Kannattaa myydä siis hiukan halvemmalla kun alin BIN hinta se on selvä. Mutta entä jos alin bin hinta on pienempi kun mun ostohinta? :D. Kannattaako myydä samantie pelin omalla hinnalla pois ja ostaa jotain parempaa tilalle :)
 
Itsehän sain Icon editionin pakoista IF Özilin

Lainalle...

Tuohan on pirun kova nosto... mulla paras noista laina iffeistä 83 Brandt. Aina myöski tullu sellainen minkä olen jo ostanu.. eihän noilla sinänsä mitään tee mutta noita kovempia pelaajia voisi sentään testata.
 
Tää on ollut hyvä ilta. Kaupaksi on mennyt 15. Tosin myyntihinnat ei kovin suuria mutta mielummin pieni voitto kun se että ei lainkaan tai tappiolla

1400, 1100 ja 1000

Tosin ostohinnat on olleetki sit 800-950 paitsi squad jossa osa osa ollut 150-250

Pelaajissa voitto ollut max 450- verot

Mutta jos tahti pysyy 15k per päivä niin ihan tyytyväinen voin olla vko tasolla 95k

600c hinnan pudotuksella on suuri vaikutus. 1700 ei kaupaksi mutta sit pudotin 1100 ja kauppa rupes käymään :)


Oliks se xmas 83-84 vai 84-85? :)


Sijoitin just mascheranoon
 
Viimeksi muokattu:
Psst, kun puhuin pienistä voitoista niin tarkoitin 1-5k profiitista ja isot voitot yli 10k.

Eli sietettävällä tasolla ylihinta alin BIN yläpuolelle. :)
 
Ylös Bottom