No hei, jos ne toiset vaan rikastuu koko ajan. Veikkaan et Juhista kustaan koko ajan silmään.Toiset antaa koko ajan vinkkejä ja jatkuvaa valitusta tulee kiitokseksi
Mut miten mun provikat saadaan siirrettyä mikkisoftan puolelle?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No hei, jos ne toiset vaan rikastuu koko ajan. Veikkaan et Juhista kustaan koko ajan silmään.Toiset antaa koko ajan vinkkejä ja jatkuvaa valitusta tulee kiitokseksi
Ihan alussa... osta Darmiania se myy. No mäpäs menin ja ostin mutta varastoon jäiToiset antaa koko ajan vinkkejä ja jatkuvaa valitusta tulee kiitokseksi
Ihan alussa... osta Darmiania se myy. No mäpäs menin ja ostin mutta varastoon jäi
Izquiero... sillä tehty miljooniq joten se myy ainakin joten osta sitä. No mäpäs ostin "dollarin" kuvat silmissä mutta varastoon jäi sekin.
Nää neuvot on kustantaneet jo 50k ja olen ehkä 5k saanut joten takkiin on tullut kun Jokereilla khl:ssä
Ja sit pitäis vielä olla valittamatta.... no ihan miten vaan
Ja kaikenhuippuna tullaan vielä sanomaan että sua ollaan juhis neuvottu jo paljon. Että tee niinku on neuvottu...
Nojoo. Mutta noilla ostomäärillähän pitää hinnan olla jo 3x ostohinta
Pitänee laitttaa hinnat sellaisiksi että jo 20 % myytyä riittää voittoon.
Eli jos 50 samaa niin 10 myydyllä saa voittoa
Squad fitness siis... ostohinta x 2 niin saadaan myyntihinta. Huomenna mä ostan 20k noita ja laitan sit 40k myyntihinnaksi niin nähdään toimiiko
Jos kerran yritän. Juhis paljon sulla on pääomaa sijoittaa kolikontekopelaajiin? 30? 50? 100k? No sillä ei väliä pienelläkin summalla voi aloittaa ja tehdä atm kolikoita. Käyt tarjoamassa monta sivua jostain näistä pelaajista, älä turhaan kaikista yhdestä tai korkeintaan kahdesta. Sterling, Antonio, Clyne ja mitä niitä oli kun joku tuossa pari viestiä sitten luetteli. Kuitenkin tarjoa max 850-950 kolikkoa. Joko saat tai et saa ostettua. Itse ostin +20 Sterlingiä ja laitoin pyynniksi 2900/3500 ja muutama on mennyt jo kaupaksi. Jokaisesta on tyyliin tullut vähintään se 2000 kolikkoa voittoa. Niin että saat myyntiin kuitenkin sen reilun sivullisen tai enempi.
Toinen tapa on nuo 83-84 pelaajat
https://www.futbin.com/18/players?page=1&player_rating=83-83&sort=ps_price&order=asc
Tuossa listattuna 83 ratingin pelaajat halvimmasta alkaen. Itse tarjoaisin ehkä max 1200 kolikkoa noista ja laittaisin myyntiin pyynnillä 3500/3900. Tässäkin ostetaan sitten vähintään se sivullinen yhtä mieluusti jopa enemmän.
Kolmas mitä olen tehnyt että ostanut varastoon squad fitnessejä käynyt tarjoamassa max 250 kolikkoa kipaleelta. Sivu toisensa jälkeen tarjonnut niitä ehkä muutama jää itselle ehkä ei. Nimenomaan varastoon ja kuhan siirtolista tyhjenee joskus niin sitten pari sivua näitä tyyliin 950/1200 pyynnillä myyntiin.
Ehkä neljäntenä IF kortteihin sijoittaminen. Ehkä se kaikkein hitain tapa tehdä kolikoita. Itse lähinnä ostanut jotain max 10-11k maksaneita kortteja yksittäisenä itselle. Syy miksi yksittäin niin vie muuten siirtolistalta tilaa eikä ne tule myymään vielä pitkään aikaan varsinkaan tämän viikon totw koska pakkoja on vain avattu niin paljon.
Lopuksi HUOM promopakkojen avaus ehkä vähentynyt kovimmasta pe-la kiimasta ettei ihan samalla tavalla välttämättä toimi kuin silloin. Muista että yöllä tulee squad battlepakat kaikille niin joko yöllä tai huomisen päivän aikana saattaa tulla hetkiä että on taas tarjontaa.
Tulevan viikon markkuja en ole edes miettinyt sijoitusmielessä. Toivottavasti itsellä nyt löytyy omiin tarpeisiin. Tuossa ajan kuluksi ostelin Italian, Saksan ja Belgian liigat jos vaikka seuraavat liiga sbc:t osuisivat niihin. Sveitsin ja varmaan molemmat Espanjan liigat ostan tässä vielä valmiiksi.
950/1000 tai 1000/1100150k
Squad fitness myyjille.... onko
1000 > 1500 liikaa per kpl
Nostat heti ens kierrolla hintoja, varsinkin jos oot pleikkarin puolella. Senkin hintojen alaspolkia. Tänään myyny muutaman sillä 3500 ostaheti hinnalla.Ja taas meni kaks sterlingiä 3,2k hinnalla kaupaksi. Heti vaan uusia tilalle 1k hintaan.
Pitää ehkä nostaa hintoja ens viikoksi, ku hinnat nousee joka tapauksessa heti promojen loputtua.
Mie tekisin nyt sinuna niin, että möisin nuo kaupaksi menemättömät vaikka pienellä tappiolla pois. Sitten aloittaisin puhtaalta pöydältä koko myynnin. Nää kaverit, jotka antaa vinkkejä osaavat tämän homman. Olen sen verran monta vuotta seurannut heidän kaupankäyntiään. Oon yrittänyt hahmottaa tätä tilannetta, että onko sulla kiire saada kolikoita? Itse en ole ammattilainen marketissa, mutta jotain hintoja tiedän. Kuten täällä jo sanottiin, niin nuo squad Fitness kortit menevät helposti 1000-1100 hinnalla. Player Fitness pronssi 200, hopea ja kulta 250 kappale. Tuo sivu täyteen samaa pelaajaa on hyvä vinkki, kunhan pelaaja ja aika on oikea. Itse yritin Walcotilla, mutta ei kärsivällisyys riittänyt, oisko 5 kpl mennyt ylihintaan kaupaksi. Itse tein 50K tunnissa, kun möin pelaajan alle pienimmän buy now hinnan. Näistä pelaajista valtaosa hopeisia, mutta mukana myös kultaisia. Joka päivä saan kuitenkin kortteja sellaisen 20-30 kpl kaupaksi, vaikka tuotto ei olisikaan kummoinen. Lisäksi teen SBC:t, jos eivät ole liian tyyriitä. Tähän päälle vielä Squad Battlet. Nyt olen vain huvikseen ostanut tuota 400 pronssipakkaa ja välillä sieltä nousee hyviäkin kortteja, kuten M`boro. Viime yönäkin meni M`boro 60 ovr pelaaja 7,4K ja 10 muuta korttia ja näistä yhteensä 12K.Mä aattelin että ootan niin kauan kunnes oon saanut noi nykyiset myynnissä olevat pelaajat myytyä ennenku ostan uusia. Kuitenki 73 pelaajaa myynnissä niin ei kannata ostaa uusia. Mutku ei mee kaupaksi
Mitkä on halvimmat 84 ja 85 TOTW-kortit jotka löytyy? Sbc:hen sopivat
Mie tekisin nyt sinuna niin, että möisin nuo kaupaksi menemättömät vaikka pienellä tappiolla pois. Sitten aloittaisin puhtaalta pöydältä koko myynnin. Nää kaverit, jotka antaa vinkkejä osaavat tämän homman. Olen sen verran monta vuotta seurannut heidän kaupankäyntiään. Oon yrittänyt hahmottaa tätä tilannetta, että onko sulla kiire saada kolikoita? Itse en ole ammattilainen marketissa, mutta jotain hintoja tiedän. Kuten täällä jo sanottiin, niin nuo squad Fitness kortit menevät helposti 1000-1100 hinnalla. Player Fitness pronssi 200, hopea ja kulta 250 kappale. Tuo sivu täyteen samaa pelaajaa on hyvä vinkki, kunhan pelaaja ja aika on oikea. Itse yritin Walcotilla, mutta ei kärsivällisyys riittänyt, oisko 5 kpl mennyt ylihintaan kaupaksi. Itse tein 50K tunnissa, kun möin pelaajan alle pienimmän buy now hinnan. Näistä pelaajista valtaosa hopeisia, mutta mukana myös kultaisia. Joka päivä saan kuitenkin kortteja sellaisen 20-30 kpl kaupaksi, vaikka tuotto ei olisikaan kummoinen. Lisäksi teen SBC:t, jos eivät ole liian tyyriitä. Tähän päälle vielä Squad Battlet. Nyt olen vain huvikseen ostanut tuota 400 pronssipakkaa ja välillä sieltä nousee hyviäkin kortteja, kuten M`boro. Viime yönäkin meni M`boro 60 ovr pelaaja 7,4K ja 10 muuta korttia ja näistä yhteensä 12K.