Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viikon pelit pelattu. 42142 ja Elite 3 aika lähellä. Toivottavasti ne 4 pelaamatonta peliä ei aiheuta nyt sen että joudun tyytymään gold 1

Periaatteessa jätin pelaamatta ne 4 peliä sen takia kun mun meni vähäksi aikaa into. Tosin sitku se tuli niin sitten mä olin kentällä todella vihainen. Sai kone laittaa parastaan että voitti mut :D

Mutta siis tuohon kaupankäyntiin. Pelissä on siis tietty ryhmä pelaajia jotka myy. Mutta ei ne 100 varmasti myy ilmeisesti. Jokaisella pelaajalla on oma aikansa. Mutta oikean pelaajan osto oikeaan aikaan... Se on vähän kun ostais arvan kaupasta. Sillä pelaajalla joko voittaa tai sitten ei.

Mutta ei samaa arpaa kannata kahta kertaa ostaa.

Uskallan väittää että jokaisella arvalla on 1 voittokerta. Sikäli tietty että samoja arpoja voi ostaa tietenkin joko 5, 15 tai 100 mutta siis voittokerta osuu vaan kerran per arpa.

Edit: kuten sanoin jokainen pelaaja myy vaan kerran

Myin sen jo :). Pelin omalla hinnalla

Kentällä taito marketissa tuuri. Näin tiivistäen.

Viimeksi muokattu:
Viikon pelit pelattu. 42142 ja Elite 3 aika lähellä. Toivottavasti ne 4 pelaamatonta peliä ei aiheuta nyt sen että joudun tyytymään gold 1

Periaatteessa jätin pelaamatta ne 4 peliä sen takia kun mun meni vähäksi aikaa into. Tosin sitku se tuli niin sitten mä olin kentällä todella vihainen. Sai kone laittaa parastaan että voitti mut :D

Mutta siis tuohon kaupankäyntiin. Pelissä on siis tietty ryhmä pelaajia jotka myy. Mutta ei ne 100 varmasti myy ilmeisesti. Jokaisella pelaajalla on oma aikansa. Mutta oikean pelaajan osto oikeaan aikaan... Se on vähän kun ostais arvan kaupasta. Sillä pelaajalla joko voittaa tai sitten ei.

Mutta ei samaa arpaa kannata kahta kertaa ostaa.

Uskallan väittää että jokaisella arvalla on 1 voittokerta. Sikäli tietty että samoja arpoja voi ostaa tietenkin joko 5, 15 tai 100 mutta siis voittokerta osuu vaan kerran per arpa.

Edit: kuten sanoin jokainen pelaaja myy vaan kerran

Myin sen jo :). Pelin omalla hinnalla

Kentällä taito marketissa tuuri. Näin tiivistäen.
Ei jumalauta

Täälläkin on kymmeniä heppuja jotka on rikastunut myymällä samoja kortteja. EAn foorumeilla tuhansia.
Sinä jauhat tuurista koska et saa hommaa toimimaan/ jaksa ajatella/ pysty käsittämään jne.

Etkö nyt vaan prkl vois tehdä niinku neuvotaan?

Mun 12-v. poika on Fut-miljonääri vaikkei ihan kauheesti keskitykkään. Mut sekin tajuaa kärsivällisyyden tärkeyden. Tuuri My Ass.

edit. reporttasin itteni. vittu mun hermot ei kestä. joku roti. raum o ain raum

Ei jumalauta

Täälläkin on kymmeniä heppuja jotka on rikastunut myymällä samoja kortteja. EAn foorumeilla tuhansia.
Sinä jauhat tuurista koska et saa hommaa toimimaan/ jaksa ajatella/ pysty käsittämään jne.

Etkö nyt vaan prkl vois tehdä niinku neuvotaan?

Mun 12-v. poika on Fut-miljonääri vaikkei ihan kauheesti keskitykkään. Mut sekin tajuaa kärsivällisyyden tärkeyden. Tuuri My Ass.

edit. reporttasin itteni. vittu mun hermot ei kestä. joku roti. raum o ain raum

No anna sitten kunnon neuvoja äläkä suutu

Ei ole mun vika jos neuvot on huonoja

Kun se kerran taitoa on niin kertokaas nyt pelaajia jotka myy sitä mukaan kun vaan ehtii/jaksaa ostamaan ja laittamaan myyntiin

Transfer list....

items... 73

selling... 0

sold.... 0

Mukana pelaajia jotka myy varmasti. Kärsivällisyyttä joo jos tarkoitetaan viikkoa tai enemmän. Että se siitä "voitko tehdä niinku neuvotaan"

Viimeksi muokattu:
Otinpa sairaan kurmotuksen legendaryllä yheltä paskimmista tiimeistä hetkeen. Puolet silvereitä ja puolustuslinjassa yks lw ja yks cdm. Sain 2 kutia, 1 maalia kohti :D yleensä se 20 sama mitä ukkoa siellä pyörii. 4-0 pataan, tietskari pisti ihan sairaita sommitelmia ja laukauksia.
Siinä tais mennä e2 saumat vaikka vielä ois 4 peliä jälellä...
10k apaut tarttis aika hyvät pelit sais kairata. Saapahan rauhassa kahtoa barcan matsin

No anna sitten kunnon neuvoja äläkä suutu

Ei ole mun vika jos neuvot on huonoja

Kun se kerran taitoa on niin kertokaas nyt pelaajia jotka myy sitä mukaan kun vaan ehtii/jaksaa ostamaan ja laittamaan myyntiin

Noh, tiedätkö mikä on alin BUY IT NOW-hinta? osta kortti X halvemmalla kuin sen saa marketista BIN-aamalla( BUY IT NOW). myy se sen jälkeen Alle sen BIN( BUY IT NOW)-Hinnan, mutta niin että teet voittoa. Käytä kultakortteja, koska hopeat ei aina myy ekalla listauksella. Tuotto voi olla hyvinkin pieni, mutta se on nopeaa.

ELI SUOMEKSI:JOS STERLINGIN( RAHEEM), BUY IT NOW HINTA ON 950 KOLIKKOA, HANKI SITÄ BIDDAAMALLA( EN JAKSA KÄÄNTÄÄ) MAXIMISSAAN 850 KOLIKKOA. MYY SITTEN NE KORTIT 950 KOLIKOLLA. TEET NOPEAA, MUTTA MATALAA VOITTOA. huomaa, että sun täytyy jatkaa biddailua, vaikka Et Saisikaan Ostettua kaikkia vastaantulevia Sterlingejä alle BINin

Noh, tiedätkö mikä on alin BUY IT NOW-hinta? osta kortti X halvemmalla kuin sen saa marketista BIN-aamalla( BUY IT NOW). myy se sen jälkeen Alle sen BIN( BUY IT NOW)-Hinnan, mutta niin että teet voittoa. Käytä kultakortteja, koska hopeat ei aina myy ekalla listauksella. Tuotto voi olla hyvinkin pieni, mutta se on nopeaa.

ELI SUOMEKSI:JOS STERLINGIN( RAHEEM), BUY IT NOW HINTA ON 950 KOLIKKOA, HANKI SITÄ BIDDAAMALLA( EN JAKSA KÄÄNTÄÄ) MAXIMISSAAN 850 KOLIKKOA. MYY SITTEN NE KORTIT 950 KOLIKOLLA. TEET NOPEAA, MUTTA MATALAA VOITTOA. huomaa, että sun täytyy jatkaa biddailua, vaikka Et Saisikaan Ostettua kaikkia vastaantulevia Sterlingejä alle BINin

Lähtöhinta mistä lähdetään liikkeelle
Hinta mikä tällä hetkellä huudetaan
osta heti hinta. Jos varaa ja halua riittää niin ei toki tarvitse huutaa vaan ostaa heti. Futin tapauksessa kannattaa etsiä mahdollisimman pieni osta heti hinta. Mieluiten 400-950.

Myyntihinta kannattaa sitten tietenkin olla max tuplat. Jossa ehkä mun suurin virhe. Meinaan jos ostan esim 800 kolikolla niin en voi kuvitella että kukaan maksaisi siitä 1700-1900 riippumatta tilanteesta. On tilanne sitten norm, markku taikka SBC

Kävin huvin ja urheilun vuoksi kurkkimassa tuota Serie An tilannetta SBC-ostot mielessä?
Toki nyt ei ole ehkä paras ajankohta ostella, mut laitoin LBn ja RBn hakuun, lähinnä noiden"ei niin tunnettujen"porukoiden...ja kyllä siellä jo on hinnat huomioitu aika kivasti:)!!
Ei niitä ostella ihan tosta vaan 150-250 kolikolla!
Ja Juhikselle...olen tänään tehnyt rahaa sillä jenkki-CB Oparalla reilut 13K!
Teen sillai, et käyn läpi myyntilistan, lyön bidin 1200 ja jätän tarjoukset lepäämään, en kyttää ja odota tuntia, et miten käy?
Sit käyn tsekkaa pyydykseen käyneet ja tänään oon myynyt niitä 2500-2900, aamusta meni kalliimmalla!
Uskon, et Sterling...ja tuo Newcastlen Yedlin, suht vilkas pakki...myyvät ainakin?
Ja en tiedä mitä sää touhuut, mut itse olen saanut hyviä tippejä tänäänkin näiltä muilta kauppamiehiltä ja olen saanut kassaa suuntana sisäänpäin, ajan kanssa!
Täytyy kuitenkin muistaa, et siel on monta muutakin etevää kaupantekijää ympäri planeettaa!!

Sepä se sepä se.. Meinaan että ympäri planettaa on paljon eteviä kauppamiehiä. Mutta kun... ei niin eteviä on paljon vähemmän, joten ei kaikille riitä ostajia :)

Ei se ehkä tuurista kokonaan kiinni ole vaan nopeudesta. Nopein joka ehtii myymään tyhmille...

Nopeus ratkaisee.

Ja ei toi Izqei myy vaikka sanottiin että myy. Joten turha tulla aukomaan mulle että ei riitä kärsivällisyyttä. Ymmärtääkseni te myytte jokapäivä suht hyvillä voitoilla. Joten ei siinä kärsivällisyyttä edes tarvita silloin

Lähtöhinta mistä lähdetään liikkeelle
Hinta mikä tällä hetkellä huudetaan
osta heti hinta. Jos varaa ja halua riittää niin ei toki tarvitse huutaa vaan ostaa heti. Futin tapauksessa kannattaa etsiä mahdollisimman pieni osta heti hinta. Mieluiten 400-950.

Myyntihinta kannattaa sitten tietenkin olla max tuplat. Jossa ehkä mun suurin virhe. Meinaan jos ostan esim 800 kolikolla niin en voi kuvitella että kukaan maksaisi siitä 1700-1900 riippumatta tilanteesta. On tilanne sitten norm, markku taikka SBC
Pleikalla ehkä sit on vähemmän vajakkeja( pojan kaikki kamut pelaa pleikalla...), mut silti.... MIETI ASIA NÄIN: pelaat tänään ne viikottaiset 2 peliä Fifaa, sen jälkeen huomaat että sulla on 3100 coinssia tilillä. WAU, 3100! sillä saa vaikka mitä! menet markettiin, laitat max BIN 3000. WAU, sillä rahalla saa Sterlingin, vaan 2900! JES! Sterling pelaa maajoukkueessa ja on sikanopee!

ja myyjähän oli maksanut Raheemistä sen 950 coinssia....

mä oon oikeesti tutkinut tätä asiaa katsomalla kun 12-v. pölöpäät pääsee markettiin... se ei oo kaunista katsottavaa

Sepä se sepä se.. Meinaan että ympäri planettaa on paljon eteviä kauppamiehiä. Mutta kun... ei niin eteviä on paljon vähemmän, joten ei kaikille riitä ostajia :)

Kun itse palasin"kotiin", oltua viime pari vuotta NHLn puolella HUTin merkeissä...oli paluu aika karu FUTin puolelle!
Kritisoinkin täällä pelin hankittua marketin mystisyyttä, mut pikkuhiljaa sitä on oppinut säännöt ja marketinlait...ja on pystynyt kasvattamaan pääomaa ja aloitin sen vanhasta muistista kultaisilla team-fitness korteilla...ja teen sitä edelleen!
Koska se toimii ja voittoa tulee pienesti, mut varmasti...varsinkin kun käyttä Appia päivisin, et pääsee re-listaamaan tasaisesti...

Ei se ehkä tuurista kokonaan kiinni ole vaan nopeudesta. Nopein joka ehtii myymään tyhmille...

Nopeus ratkaisee.

Ja ei toi Izqei myy vaikka sanottiin että myy. Joten turha tulla aukomaan mulle että ei riitä kärsivällisyyttä. Ymmärtääkseni te myytte jokapäivä suht hyvillä voitoilla. Joten ei siinä kärsivällisyyttä edes tarvita silloin

Listaatko ne Izquierdot siis tunnin välein? eikä yhtään oo mennyt? jatka nyt ainakin pari päivää... nyt on huono myydä kun pakkoja avataan niin paljon

No en nyt tietenkään joka tunnin välein mutta kyllä aika usein. Mun on varmaan puhelin hajoamassa tai sitten liittymä reistailee kun aika usein mun puhelin tekee sitä että kun yritän mennä siihen appiin, niin se väittää ettei saada yhteyttä ea palvelimelle. Sitten kun käynnistän puhelimen uudelleen niin sitten taas toimii. Mutta ei se varmaan netistä ole kiinni kun muut apit saa yhteyden kyllä.

Mutta siis aina kun on mahdollisuus.

Ja ei ei ole mennyt yhtään.

Tehdään nyt varmuuden vuoksi hintakysely tänne. Myyntihintana on siis 1900-2100

Jos huomisen vielä odottaisi ja sitten tekis saman minkä tein edellispäivänä edelliselle listalle eli hävitän kaikki pelaajat listasta pelin omalla hinnalla

Listaatko ne Izquierdot siis tunnin välein? eikä yhtään oo mennyt? jatka nyt ainakin pari päivää... nyt on huono myydä kun pakkoja avataan niin paljon

Täällä on sivutolkulla lueteltu hyviä myytäviä kortteja ja kaveri onnistuu niistäki valitsemaan sen paskimman mahdollisen myytävän... haluaako joku muka pelata izkudeerolla?

Tätä keskustelua kun on seurannu niin jostain syystä mulla aina alkaa soimaan päässä...

Täällä on sivutolkulla lueteltu hyviä myytäviä kortteja ja kaveri onnistuu niistäki valitsemaan sen paskimman mahdollisen myytävän... haluaako joku muka pelata izkudeerolla?
Vai paskin. Juuri tällä sivustolla sanottiin sen nimi. Ja täällä ei todellakaan ole kerrottu useita pelaajia joten älä auo päätäsi ja väitä että onnistuin valitsemaan paskimman. Kerro jumalauta mielummin kun kerran niin hyvä oot myymään että mikä pelaaja myy ja lopeta pään aukominen

Kertokaa HYVIÄ pelaajia jotka myy HYVIN älkääkä vittuilko tuulis ja saxon

Teillä on käynyt vaan hyvä tuuri

Sivutolkulla... hah.

Joku voisi antaa oikeasti hyviä pelaajia ja neuvoja eikä noita sterling, squad fitness sun muuta sontaa

Viimeksi muokattu:
Kertokaa HYVIÄ pelaajia jotka myy HYVIN älkääkä vittuilko tuulis ja saxon

Teillä on käynyt vaan hyvä tuuri

Walcott, Sterling, Aurier, Antonio, Clyne... kaikki halpoja ja kortteja joilla porukka PELAA. Ei tässä edelleenkään ole mistään tuurista kyse vaan siitä että osaa ostaa ja myydä...

Katotaan huomenna sit. Mulla meni just fiilis koko paska peliin

Taito in my ass

Kokeillaan sit huomenna jotain noista taktiikalla 3kpl tuplat

Eli 900 > 1800

Viimeksi muokattu:
Ei 3kpl vaan vähintään 15kpl yhtä ja samaa... 13kpl. Hinta 1800-1900 ja 2kpl hinta 2400-2500.
Hmm... mä olen ostanut jo pari kertaa varastoon just tyyliin 15 kpl sellaista pelaajaa joka myy. Siis pelaajien nimi annettu täällä eikä ole mennyt kaupaksi. Taino toista ehkä pari. Muttei se oikein riitä jos pelaajia ostaa 25 ja niistä 4 myy. Luvut hatusta

Joten ei oikein houkuta ostaa jälleen 10 tai enemmän pelaajia jos ne ei myy. Sama kun hinnassa. Eli tuplat. Eli jos myynnissä 18 niin kyllä 9 pitää myydä

Taas relistasin eikä mennyt yhtään kaupaksi

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom