No on mulla sikäli kiire että pitää saada nää ammattilaiset kiinni
Ja mä ymmärräisin ettei mee kaupaksi jos myisin sellaisia jotka ei vaan myy. Mutta kun nyt mulla on myynnissä pelaajia joista mulle sanottiin täällä vinkkinä.
Mutta ei ne mee kaupaksi
Otetaan nyt esimerkki..
Sterling vs Darmian
Molempia on neuvottu täällä mutta Darmian (20kpl) ei mee kaupaksi. Jos myyn tappiolla hänet ja korvaan hänet sterlingillä niin alkaako myyntiä tapahtumaan? Siis joo sen mukaan mitä täällä on sanottu. Mutta mutta jotenki mulla on pelkona että sille tulee käymään samalla tavalla kun Darmianille. Eli totean ettei mee kaupaksi ja tulen myymään tappiolla.
En usko että sterling tulee myymään sen paremmin kun Darmiankaa
Joo tunnustetaan että kärsivällisyys ei ole koskaan ollut mun vahvuuksia
Mutta mitä olen täällä lukenut niin noi ammattilaiset myy joka päivä pelaajia sellaisella 50k voitolla. Siitähän tulee jo vko tasolla 350k
Pointti tuossa oli se, että kyllä tuossa kärsivällisyys riittääki varmaan kun ei tarvitse 24 tuntikaan odottaa kun pelaajia menee kaupaksi. Mä taas odotan vko eikä mitään tapahdu niin kyllä siinä kohtaa kärsivällisyys loppuu.
Sitä en muista missä kohtaa jokui neuvoi Darmiania ostamaan listat täyteen... Olisiko ollut markku jota ei koskaan tullut? Jos se on markku sijoitus niin silloin se pitää heivata heti pois jos manua ei markuissa olekaan. Muutenhan ei tuota korttia kannata missään nimessä myydä koska sitä ei käytä pelissä kukaan. Katso hetki rauhassa mitä pelaajia vastaan pelaat squad battleissa... voin veikata että Sterling tulee vastaan viikon peleissä 20-30 kertaa... Darmian 0. jos kärsivällisyyttä ei löydy niin silloin ei ehkä kannata edes kokeilla treidaamista vaan keskittyä pelaamiseen ja pakkojen aukomiseen.