Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan mielenkiintoinen ennustus. laskin että 3 peliä jäljellä ja se vaatis vajaa 800 pistettä jokaisesta pelistä.

Elite 3 onkin sitten maksimitaso mille päästä pro tasolla. Tai laskin nopeasti niin elite 2 mahdollista kanssa mutta se vaatii kyllä täyden sarjan. 49 x 5-0 :D

Tosin toi Elite 3 onkin mun urheilullinen tavoite toistaiseksi. Sen jälkeen seuraava tavoite onki oppia kolikoiden tienaaminen :)

45 peliä on maksimi määrä.

23vdkxf.png

Aina välillä on hyvä käydä clubi läpi.... tohon vielä lisäks Matheus Indio, 4300 coinssia, ja parikyt muuta alle kilon silveriä

Eli ostanko ison liigan silvereitä jollain 150-300 ja myyntiin 600? Voitto ei ole suuri mutta tasainen ja varma?

Edit1:Seuraavilla hakuehdoilla siis kauppaan

Silver
max 200
valioliiga?

Edit2:
200 ei löydy mutta laittamalla 400 niin löytyy

Esimerkkinä delac GK ja Chelsea

Tai Smith?

Giovinco olis NIIN kiva saada, sen peruskortti on minimessi vaiks pace otettiinkin pois. Eiköhän Premi tuu viimisenä SBCnä?

Prkl kun ei riitä kolikot kaikkeen, 87 Kimmo pitäs ostaa, tankata 83/84 -varasto täyteen ja hommata BPL ja LaLigan Silverit.

Ootteko muuten huomannut, nouseeko noi jo etukäteen kalliit silverit eniten kun SBC tulee? esim. oliko Lille kallis jo ennen SBCtä?

Minä ostin isojen liigojen silverit jotakuinkin kuukausi sitten. Sillon ei ollut ku jotkut yksittäiset käyttö silverit yli 1k ja nekin pysty kiertämään. Lille cb:eet makso sillo 300 kolikkoa kipale. Oikeastaan kaikki silverit mitä ostin makso 300-600.. en edes jaksanu pahemmin biddaila vaan napsin buy now:la talteen. Mls ja pro leaguesta ostelinnkin lähes kaikki kortit ihan vaan sillä että käytän maksimi määrän kulta/pronssi kortteja ja mahdollisimman paljon silvereitä myyntiin.

Muutenki noita silver/pronsseja tulee päkättyä aika paljon ku haaskaan kolikoita pakkoihin... transfer profitit ku menee sellasella kierrolla... pohja kassa.. 1 x 3,75k silver pakka.. 1 x 7,5k pakka... ja 5k pohja kassaan... ja taas pakkoja :)

Eli ostanko ison liigan silvereitä jollain 150-300 ja myyntiin 600? Voitto ei ole suuri mutta tasainen ja varma?

Edit1:Seuraavilla hakuehdoilla siis kauppaan

Silver
max 200
valioliiga?

Edit2:
200 ei löydy mutta laittamalla 400 niin löytyy

Esimerkkinä delac GK ja Chelsea

Tai Smith?

Chelsealla on 3 kultaista maalivahtia joten sen joukkueen silveri ja pronssi maalivahdit on aika turhia...

Esimerkki hyvästä silveristä... crystal palacella löytyy vain kaksi maalivahtia ja molemmat on silvereitä... niillä voi jo tehdäkin tiliä.

Entä

Hyvän liigan huonon joukkueen silverit?

Esim Bournemouth

Se kävi selväksi jo että Eder ja Izqe ei mee kaupaksi.

Hyvä vinkki EAn foorumeilta: käytä jo olemassaolevaa Liiga SBCtä kun kaivat noita ostoksia. ota esim. portugalin liigaSBC, ekan joukkueen tilalle laitat Squad builderin rakentaan ekan Premijoukkueen, tokan tilalle toisen... tota kautta on helppo bidata ne pelaajat, ja hahmottaa et mihin tarvitaan mitäkin kortteja

Onko olemassa jotain tasaista ja varmaa myyntiä vaikka myyntituotto oliski tyyliin 200?

Esim player fitness jos saisi 300 ja myisi 450?

Kun ei noi valioliigapelaajat myy

Eikä kyllä muutkaan pelaajat. Ainakaanmulla. Ei mulla ole tuuria

valioliiga ei vaan toimi niin ei toimi. Mä lähden Bundesliigan kauppaan ja hankin sieltä Karamanin ja ostan sitä niin monta kun varasto antaa myöden. Se on se ja sama kenen ostan kun ei mene kaupaksi niin ei mene. Jotkut pelaajat menee joskus ehkä kaupaksi mutta jokaisella pelaajalla on oma momentum aikansa mitä tulee myyntiin. Ja sikäli jos pelaajalla x on ollut jo hyvä myynti niin ei samalle pelaajalle enää sellaista tule.

Joten kokeillaan saksan ligaa. Kamaran.

Mun menee hermot markettiin pikkuhiljaa jo. Olen katsonut useita youtubevideoita ja täällä lukenut viestejä mutta ei.

Tähän saakka on ollut yksi pelaaja joka on myynyt. Tosin se meni kaupaksi a.sen takia kun Chelsea sattui olemaan markuissa (Zappacosta) ja b.hyvällä tuurilla.

Tietenkin voisin kokeilla sitä jos se vaikka myisi uudelleen
Rauhotu nyt hyvä mies. Sähläät ja hötkyilet sitä tahtia, et saat vaan perseen kipeeks siitä. LiigaSBC-sijoittaminen on kohtuullisen hidasta ja sitoo pääomaa pitkäksi aikaa. Ja pitää tietää mihin ne rahansa laittaa. Mä oon tänäänkin myynyt pari Aurieria ja Sterlingiä parin tonnin voitolla/kortti. Jos vaan keskittyisit alkuun ihan peruskaupantekoon? Zappacostakin on ainakin mulla myynyt AINA tonnin voitolla( toki joskus se pyörii viikon listalla, 15x vuorokaudessa)

Rauhotu nyt hyvä mies. Sähläät ja hötkyilet sitä tahtia, et saat vaan perseen kipeeks siitä. LiigaSBC-sijoittaminen on kohtuullisen hidasta ja sitoo pääomaa pitkäksi aikaa. Ja pitää tietää mihin ne rahansa laittaa. Mä oon tänäänkin myynyt pari Aurieria ja Sterlingiä parin tonnin voitolla/kortti. Jos vaan keskittyisit alkuun ihan peruskaupantekoon? Zappacostakin on ainakin mulla myynyt AINA tonnin voitolla( toki joskus se pyörii viikon listalla, 15x vuorokaudessa)

Mä ostan player Fitnessiä 400 ja myyn 550 hinnalla

Onko olemassa jotain tasaista ja varmaa myyntiä vaikka myyntituotto oliski tyyliin 200?

squad fitnesseistähän sulle on puhuttu monta kertaa. Jotkut tekee miljoonansa vain niillä. 1. Tarkista niiden alin Buy Now. 2. Biddaa niitä alle sen. 3. Myy joko alimmalla Binillä, tai massana isommalla hinnalla

Aika kauan tuo €A katteli tuota ostorumbaa...nyt sit ollaan hetken aikaa jäähyllä:)!
Tein päivällä Ranskan liigaa 6 joukkuetta pois, melkein kaikki jouduin ostaa, mut siinä kun niitä pelaajia haalii, ni on hyvä tehdä sivukauppaa ja opetella ne"pelaajat"jotka myy...
Pakoistahan nyt ei mitää noussu...mut muuten aika plus-miinus-nolla oli menot ja tulot!
Oliko jollain tuo Tolisso avauksessa? Kokemukset siitä, jos saa...kiittää ja kuittaa!

Ite käyttäny normi + if tolissoo ja tuntuu et molemmil loppuu kunto kesken... pelaan sil sen 60min ja vaihdan christianseniin

Hyvä vinkki EAn foorumeilta: käytä jo olemassaolevaa Liiga SBCtä kun kaivat noita ostoksia. ota esim. portugalin liigaSBC, ekan joukkueen tilalle laitat Squad builderin rakentaan ekan Premijoukkueen, tokan tilalle toisen... tota kautta on helppo bidata ne pelaajat, ja hahmottaa et mihin tarvitaan mitäkin kortteja

Minä käytin conseptia... ja 4-3-3:sta... pohjana. Ostin kyllä siten että on 4 keskikentällä ja 5 puolustukseen sekä 2 st:tä. Näillä on kaikki formaatiot kuitattu.

Kyl mullaki on tänään jo menny kaupaksi Sterlingiä yli 3K ja Morataa 6K. Ihan mukavasti noista tulee voittoa ku Sterlingiä sai ostettua 1K ja Morataa 3K-3,5K.

Siellä on market tällä hetkellä sekaisin promopakoista, nyt on juuri se aika kun biddailemalla täytetään transfer list.

Jos olisi joku nopea ja varmaakin varmempi keino tehdä paljon coinseja nopeasti niin tässähän olisi jo kaikilla dreamteamit. Kärsivällisyyttä.

Kokeile esim. ostaa Kagawaa tai muita 83 ratingin pelaajia niin halvalla kun saat. Tää mikä noussu jo täälläkin esiin. Viikko tai pari niin noi kortit on taas arvossaan. Voitto saattaa olla pieni tai iso mutta aika satavarma.

Kyl mullaki on tänään jo menny kaupaksi Sterlingiä yli 3K ja Morataa 6K. Ihan mukavasti noista tulee voittoa ku Sterlingiä sai ostettua 1K ja Morataa 3K-3,5K.
pelaaksää japanilan puolella vai boksilla?

JUHIS!

Jos sulle on just sanottu että hemmot on tehnyt miljoonia Izquierdolla, niin millä vatulla alat selostaa noin kolmen listauksen jälkeen et niillä ei rikastu?

nyt tosiaan on TOTGS päällä, niin myyminen on kaikille hankalaa. Mut ei ne myy jos niitä ei listaa.

TÄYSIN VARMA VINKKI:
Joulun aikaan Kaikki 83 ja 84 normikortit raketoi taivaisiin. esim. se sun Nzonzi.

sijota niihin kaikki kolikot, ODOTA. ja rikastu.

2-4-kertaistat sun sijoituksen, se on ihan hyvä parin viikon tuotto sun nykyiseen tuotto/päivä verrattuna

Ylös Bottom