Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God Of War - Pohjoista mytologiaa

KonsoliFIN-arvio julki ja sitä pääsee lukemaan tästä linkistä (klik).

Ei muuten kuulemma löydy suomenkielisiä tekstejä. Liekö tätä jo käsitelty aiemmin?
Ei ole käsitelty..Itsekin Sonylta tätä tiedustelin ja ei ole kuulemma Suomitekstejä tässä(Detroit:Become human on Suomitekstit jälleen.)..En tiedä miten Sony nuo valitsee mitkä suomennetaan ja mitkä ei..
 
Pelaajalehden arvio aika ytimekäs :D

Da-6AHEXcAUM9PV
 
Te jotka olette ennakkotilannut Limited Editionin tai Collector's Editionin. Niin onko teille tullut mitään viestiä, että oletteko saamassa kyseistä tuotetta. Itse tilannut joskus maaliskuussa tuon Limited Editionin VPD:stä ja tällä hetkellä molempien versioiden kohdalla lukee VPD:n sivulla, että "ei saatavilla".
 
Onko tiedossa mitään hyvää julkaisupäivän tarjousta, josta pelin saa huokeaan hintaan? Yleensähän mm. Gigantti on tarjonnut AAA-pelit huokealla alennuksella julkaisupäivän ajan.

En ole aiempia god of wareja pelannut ja vaikka Twitchistä joitain streemejä seurannut niin ei ole oikein iskenyt, tämä tuleva kyllä herätti kiinnostuksen parin trailerin perusteella, koittanut pysyä sitemmin uutispimennossa peliin liittyen. Arviot pelistä on kohtuu tympeää luettavaa :D
 
Te jotka olette ennakkotilannut Limited Editionin tai Collector's Editionin. Niin onko teille tullut mitään viestiä, että oletteko saamassa kyseistä tuotetta. Itse tilannut joskus maaliskuussa tuon Limited Editionin VPD:stä ja tällä hetkellä molempien versioiden kohdalla lukee VPD:n sivulla, että "ei saatavilla".
Eipä oo vielä kuulunu mitään tuosta Collector's Editionista jonka oon tilannu maaliskuun alussa.
 
Te jotka olette ennakkotilannut Limited Editionin tai Collector's Editionin. Niin onko teille tullut mitään viestiä, että oletteko saamassa kyseistä tuotetta. Itse tilannut joskus maaliskuussa tuon Limited Editionin VPD:stä ja tällä hetkellä molempien versioiden kohdalla lukee VPD:n sivulla, että "ei saatavilla".

Ei myöskään tänne mitään viestiä tullut vaikka LE edition varannut, ite veikkaan että toi "ei saatavilla" on vain sen takia että ne kaikki mitkä on tullut menee vain niille jotka varannut joten eivät laita niitä "vantaan myymälä" "varastossa" ollenkaan esille, sit ku jää ylimääräisiä niin sitten vasta. Voi olla että olen väärässä. Noh, ompa ainakin normiversioita sitten.
 
Toivottavasti huomenna tulisi jotain infoa, että saako tilaajat edes noita erikoisversioita. Pitää kyllä varautua, että joutuu perjantaina käydä hakemassa normiversio kaupasta.
 
CDON ainakin pistänyt LE:n matkaan tänään ja sen vasta viime viikolla tilasin.
 
Ensimmäisen God of Warin pelasin läpi. Toka jäi kesken. Siihen jäikin omalta kohdaltani kokemukset tähän pelisarjaan. Mutta, kun näin trailerin tästä uudesta, niin sytyin heti. God Of War ja pohjoinen. Kyllä kiitos! Jopa niin paljon, että laitoin God Of War PS4 Pro bundlen tulemaan. Lisää vain pelejä skandinaavisesta mytologiasta.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli tänään aloitettua tämä noin kolmen tunnin sessiolla. Ei olisi millään malttanut lopettaa, mutta pitäisi aamulla mennä taas töihin. On kyllä mestariteos kyseessä. Ensimmäinen sarjan peleistä minulle ja tätä voi kyllä lämpimästi suositella. Aikaista vielä sanoa, mutta pelaajalehden arvio voi osua aika hyvin kohdilleen.
 
Viimeksi muokattu:
Ilmoitelkaahan VPD:ltä tilanneet jos alkaa kuulua infoa, että lähtisi paketit postiin tänään. Itse tilannut myös LE version ja odottelen kovasti viestiä postituksesta. Yleensä ovat keskiviikkona pistäneet pelit matkaan jos perjantaina on julkaisu ollut.
 
Ilmoitelkaahan VPD:ltä tilanneet jos alkaa kuulua infoa, että lähtisi paketit postiin tänään. Itse tilannut myös LE version ja odottelen kovasti viestiä postituksesta. Yleensä ovat keskiviikkona pistäneet pelit matkaan jos perjantaina on julkaisu ollut.
Itellä verkkiksestä, eikä ole viesti lähetyksestä kuulunut, meneeks viikonloppu sit pelkästään yakuzan parissa
 
Ilmoitelkaahan VPD:ltä tilanneet jos alkaa kuulua infoa, että lähtisi paketit postiin tänään. Itse tilannut myös LE version ja odottelen kovasti viestiä postituksesta. Yleensä ovat keskiviikkona pistäneet pelit matkaan jos perjantaina on julkaisu ollut.
Ei haittaisi yhtään vaikka menisi maanantaille. Koulussa meinaan Jami viikonloppu La-Ma 72h aikaa tehdä toimivia PC pelejä. :D

Peli tilattu ja maksettu maaliskuun alussa.
 
Eikös tämän pitänyt olla kaupoissa myynnissä vasta 20.4.? Onko nyt siis kuitenkin jo Gigantissa myynnissä, vai ostitko kenties ”tiskin alta”?
Tein varauksen netissä ja kävin hakemassa parin tunnin päästä noutotiskiltä. Ei niitä vielä kaupan puolella ollut.
 
Ilmoitelkaahan VPD:ltä tilanneet jos alkaa kuulua infoa, että lähtisi paketit postiin tänään. Itse tilannut myös LE version ja odottelen kovasti viestiä postituksesta. Yleensä ovat keskiviikkona pistäneet pelit matkaan jos perjantaina on julkaisu ollut.

Ainakin normiversio oli tänään lähtenyt VPD:ltä liikkeelle.
 
Ylös Bottom