Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 19

lake79

Well-Known Member

Liitetiedostot

  • Fifa Champions.jpg
    Fifa Champions.jpg
    828 KB · Lukukerrat: 4
  • Fifa19.jpg
    Fifa19.jpg
    35 KB · Lukukerrat: 4
Viimeksi muokattu:
Peli tulee tilattua, mutta kaikenmaailman superversiot jää tänä vuonna välistä. 30 euroa johonkin aivan muuhun mieluumin, kuin noihin kuraisiin ennakkotilaajan pakkoihin.

Saa nähdä millainen peli on, mutta noin mitään uudistuksia en oikeasti odota itse peliin. Kunhan gameplay on siedettävämpää kuin tänä vuonna ja bugit loistavat poissaolollaan nyt ainakin. Mutta kyllähän Manager Moden soisi olevan jo täysin uusi.
 
Itse pelaan vain careeria (nyt mm kisoja), poislukien 1-2 kuukauden välein kaveria vastaan matsi pari.

Uudistuksia ei käytännössä kerrottu. Mutta pelkkä mestareiden liiga saa pelin ostoskoriin. Fifa 18 on ylivoimaisesti pelatuin pelini vuosiin. Etenkin tämän kevään/alkukesän aikana olen tahkonnut satoja tunteja varmaan.
 
Jään odottamaan ihan oikeaa pelikuvaa, ennen kuin alan edes harkitsemaan koko tuotosta. Gameplayn puolesta muutoksia täytyisi tapahtua paljon, jotta tuotoksen voisi sanoa olevan edes jollain lailla kykenevä haastamaan PESsiä. Esittelyvideosta näkee, että grafiikkaan ja muuhun bling blingiin on taas panostettu, mutta aterian ulkonäkö ja lautaselle asettelu ei paljon auta, jos itse maku saa parin palan jälkeen aikaan oksennusreaktion tai en halua enempää tätä-tunteen. Se on ollut lopputulos viime vuosina ja jotenkin epäilen, ettei peli ole täksi vuodeksi niin paljoa uudistunut, että tuo miksikään muuttuisi.

PES tulee elokuun lopussa. Syyskuussa sitten Spiderman ja Tomb Raider. Voi hyvin olla, ja todennäköisesti onkin, ettei syyskuun lopussa edes kiinnosta joku FIFA...
 
Itsehän jätän PES:n ennakkotilaamatta. Fifa toki tilaukseen ja syksyllä tulee sitten myös Red Dead Redemption 2, jota pelaan PALJON.

Mikäli PES on huikean hyvä uudistuksellaan, niin toki sitten pitää käydä peli nappaamassa hyllystä. Mutta nyt on fiilis että pärjään tämän vuoden litellä hienosti vuoden loppuun, kunnes saapuu mitä ilmeisemminkin uuden PES:n lite.
 
FIFA tulee ennakkotilattua 100%varmasti taas, Pro Clubsia takia. Johon eniten odottaa muutoksia. Futtii näpyttelee siinä sivussa sit sen mitä näpyttelee.

Pessin kanssa pärjää hyvin litellä, joten sitä odotellessa. Ei ole täyden hinnan arvoinen vaikka omat hyvät puolensa silläkin on.
 
Miten tässä FIFA-sarjassa prässätään vastustajaa oikein,et saa pallon pois? En osaa ollenkaan..PESsissä ihan eritavalla,paljon parempi prässääminen..
 
Jää vihdoin väliin, kyllä sitä toisenkin vuoden hajoilee edellisenkin fifan huonoudelle ihan ilmaiseksi. Erittäin koukuttava, mutta kokonaisuutena liikaa huonoja asioita omaava pelisarja.
 
Eiköhä tässäki käy sillei et gameplay on hyvä ekat kaks viikkoa ja sit tulee patchi missä kaikki muuttuu paljon paskemmaks.
 
Eiköhä tässäki käy sillei et gameplay on hyvä ekat kaks viikkoa ja sit tulee patchi missä kaikki muuttuu paljon paskemmaks.
Eikös tämä ole tapahtunut jo ainakin kahdessa eri Fifassa?

En tiedä mikä EA:n agenda tässä on, mutta ilmeisesti se, että tiettyyn samaan tottuneet jonnet itkee somessa ja EA korjaa, kun nuo on ne jotka tuo parhaat pakkatulot taloon sisään. Tämä toki vain oma teoria.
 
Paljon juttua gameplaystä. Isoja uudistuksia tulossa vihdoin. Eli oikealla tatilla voit määrittää ilmasta tulevan pallon osalta mitä teet. Syöttäkö suoraan vastustajan yli, vedätkö volleyn, minne suuntaan, miten kovaa jne.

Lisäksi aikaisemman pystytä bussi-all out taktiikan sijasta nyt voit määrittää ristiohjaimella todella syvällisesti ohjeita pausettamatta peliä ja antamaan jopa yksittäisille pelaajille ohjeita.
Taisivat jossain kohdin mainita myös sen, että taktiikoihin tulee syvällisempiä slidereita.

Ja paljon puhuttua EA:n skriptaamaa momentumia ei heidän peleissään ole, eikä ole ollut, koska sellaista ei ole tarvetta luoda.

Puhuvat myös pelin pätsäyksestä julkaisun jälkeen ja siitä, että muuttavatko he pelikokemusta pätseillä jotenkin (vastaus:ei).

 
Ja paljon puhuttua EA:n skriptaamaa momentumia ei heidän peleissään ole, eikä ole ollut, koska sellaista ei ole tarvetta luoda.

Puhuvat myös pelin pätsäyksestä julkaisun jälkeen ja siitä, että muuttavatko he pelikokemusta pätseillä jotenkin (vastaus:ei).

Näihin kahteen nyt ei usko kukaan peliä varsinkin Onlinessa pelaava.
 
Näihin kahteen nyt ei usko kukaan peliä varsinkin Onlinessa pelaava.
Itse en onlinessa pelaa, mutta tuon äijän kommentti liittyi juuri onlineen. Ja siinäkin asian jotenkin selitti mistä se tuntemus voi johtua että tälläistä pelissä olisi.

Mitä tulee AI:ta vastaan niin änärissä se on 110% varmuudella, mutta nyt muutaman sadan tunnin jälkeen olen tullut tulokseen, etten vastaavaa Fifassa huomaa.
Toki ne painaa päälle kun haluaa voittoa ja mä yritän puolustaa. Mutta sulamiset on johtunu täysin mun omista virheistä kun niitä on tarkastellut.
 
Itse en onlinessa pelaa, mutta tuon äijän kommentti liittyi juuri onlineen. Ja siinäkin asian jotenkin selitti mistä se tuntemus voi johtua että tälläistä pelissä olisi.

Mitä tulee AI:ta vastaan niin änärissä se on 110% varmuudella, mutta nyt muutaman sadan tunnin jälkeen olen tullut tulokseen, etten vastaavaa Fifassa huomaa.
Toki ne painaa päälle kun haluaa voittoa ja mä yritän puolustaa. Mutta sulamiset on johtunu täysin mun omista virheistä kun niitä on tarkastellut.

Tiedän kyllä, että he eivät sitä myönnä, mutta kokemukset puhuvat puolestaan. On kai siitä jotain koodiakin esitetty, että esim. 2-0 johdossa vastustaja saisi jotain momentumia, jolla pystyy kääntämään pelin. Kokemukset allekirjoittavat tuon väitteen täysin, sillä 2-0 johto on pahin tilanne mikä voi tauolla olla.

Olen ollut monesti niin johdosta häviävänä kuin tappiolta nousevana osapuolena, että ne tapahtumat huomaa jo etukäteen. Johtavan joukkueen tekoälypelaajat lamaantuvat ihan täysin 2-1 tai 3-1 kavennuksesta, kun taas tappiolla oleva joukkue viimeistelee joka paikasta. On hyvin ärsyttävää voittaa pelit missä on huonompi ja hävitä pelit missä on parempi.
 
Laitetaanpas omat toiveet Fifa 19 pelille:

Gameplay:
- Magneetit hiuksista helvettiin. Niin sen jalassa liimattuna kiinni pysyvän pallon, kuin ohjautuvan irtopallonkin osalta. Typerintä kuraa koko Fifan historian aikana.
- Bottipelaajien ihme eteenpäinjuoksut samaan kategoriaan, se kun pallottomana syötön tapahtuessa pelaaja ottaa sen jonkun ihme saakutin sprintin jonnekin suuntaan pois pallosta ja näin ollen antaa pallon mennä vastukselle. Samaa kuraa tuli nähtyä NHL-pelisarjassa, peli päätti kelle kiekko kuluu välillä.
- Disconnection bugi hiiteen, lowdriven shottien ylivoimaisuus hiiteen.
- Kusettava botti vihdoin hiiteen ja offline-pelaaminen hauskaksi edes vähän alusta jokaisella vaikeustasolla FUT:ssa.

Online-pelimuodot:
- Turnaukset FUT:n! UCL-turnaus, tietyn max OVR:n turnaus, pronssi-/hopeakorttiturnaus, tietyn pienen liigan turnaus. Olisi huikeutta.
- Online Manager peliin. Saa aloittaa jonkun tietyn määrän liigan, johon itse saa päättää joukkueensa. Max osallistujat esim 12 joukkuetta
- FUT enemmän jalkapalloksi kiitos. Jonnepallo hiuksista taas sinne helvettiin.

Offline-pelimuodot:
- TÄYSIN UUSI Manager Career vanhan päälle patchatun tilalle. Umpiväsynyt homeinen kakku riittää jo. 2k:maista syvyyttä manageriin kiitos.
- Parempi yksittäinen Be a Pro-ura. Vai mikä hitto sen nimi Fifassa onkaan. Syvyyttä lisää reilusti, kun Alex Hunter kävelee päätyovista viimeistä kertaa tulevan pelin jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Tiedän kyllä, että he eivät sitä myönnä, mutta kokemukset puhuvat puolestaan. On kai siitä jotain koodiakin esitetty, että esim. 2-0 johdossa vastustaja saisi jotain momentumia, jolla pystyy kääntämään pelin. Kokemukset allekirjoittavat tuon väitteen täysin, sillä 2-0 johto on pahin tilanne mikä voi tauolla olla.

Olen ollut monesti niin johdosta häviävänä kuin tappiolta nousevana osapuolena, että ne tapahtumat huomaa jo etukäteen. Johtavan joukkueen tekoälypelaajat lamaantuvat ihan täysin 2-1 tai 3-1 kavennuksesta, kun taas tappiolla oleva joukkue viimeistelee joka paikasta. On hyvin ärsyttävää voittaa pelit missä on huonompi ja hävitä pelit missä on parempi.
Niin no eiköhän tuo johdu ihan siitä, että ne itse AI pelaajat siellä kentällä joita et itse sillä hetkellä ohjaa, alkavat pelaamaan skarpimmin, kun tietää et ollaan tappiolla. Kuten oikeassakin elämässä. Samoin toisinpäin toisella joukkueella. Se ero ei ole iso, mutta peli kääntyy toisen painostukseen ja sit tulee helpommin sekä pelaajalle, että ihmispelaajalle virheitä/onnistumisia. Mitään varsinaista skriptiä en ainakaan Fifassa ole huomannut, toisin kuin änärissä. Eli ihan samoin ne oikeassa elämässäkin käyttäytyy.
Olen itse tässä vasta kevään aikana oppinut sen miten johdossa puolustetaan ja pidetään johtoasema.
 
Niin no eiköhän tuo johdu ihan siitä, että ne itse AI pelaajat siellä kentällä joita et itse sillä hetkellä ohjaa, alkavat pelaamaan skarpimmin, kun tietää et ollaan tappiolla. Kuten oikeassakin elämässä. Samoin toisinpäin toisella joukkueella. Se ero ei ole iso, mutta peli kääntyy toisen painostukseen ja sit tulee helpommin sekä pelaajalle, että ihmispelaajalle virheitä/onnistumisia. Mitään varsinaista skriptiä en ainakaan Fifassa ole huomannut, toisin kuin änärissä. Eli ihan samoin ne oikeassa elämässäkin käyttäytyy.
Olen itse tässä vasta kevään aikana oppinut sen miten johdossa puolustetaan ja pidetään johtoasema.

Juuri tuo on sitä scriptaamista. Tehdään toisen joukkueen bottipelaajista huonompia tai parempia kesken ottelun, eli toisin sanoen helpotetaan tai vaikeutetaan pelaajan pelaamista tiettyjen skenaarioiden toteutuessa. Eikä siinä ole mitään realistista. Harva joukkue jalkapallossa alkaa dominoimaan toisella jaksolla 0-3 tappioasemassa. Kuten sanoit, et ole pelannut onlinessa, joten sulla ei voi olla mitään kokemuksia tästä. Munkin mielestä yksinpeli toimii fifassa tosi hyvin Squad Battleja lukuunottamatta, mitä nyt kick off glitch toimii yksinpelissäkin molempiin suuntiin.
 
Ylös Bottom