Eli halusit vaan ivailla, koska sinulla on kaunoja tiettyä käyttäjää kohtaan. Erittäin kypsää käytöstä. Hienointa tässä on se, että sinulla ei taida edes olla Xbox Onea, joten et voi oikein tietää oliko vika käyttäjässä vai käyttöliittymässä. Omakohtainen tartuntapinta puuttuu.
Ei toki kaunoja ole. Kyseinen henkilö ei merkitse minulle mitään, mutta hänen kirjoitustapansa hyppää naamalle hyvin usein ja sen pohjalta nyt halusin korjata ja tuoda esille asioita. Tässä kuitenkin koitetaan kovasti tehdä ja pitää foorumia siistinä ja informatiivisena, joten mielestäni tuollaiset "Sä et vaan osaa käyttää sitä! Älä kritisoi, kun et osaa käyttää."-tyyliset jutut eivät mielestäni kuulu asiaan. Varsinkin, kun nyt on osoitettu, että tässä tapauksessa ei ollut edes kyse käyttäjäpohjaisesta ongelmasta, vaan ihan jostain muusta.
Mielestäni mitään omakohtaista tartuntapintaa ei myöskään tarvita, koska ongelman itsensä esittäjä on tuonut jo esille, missä vika oli. Minähän en missään kohtaa edes kritisoinut laitetta tai mitään siihen liittyvää, vaan ainoastaan yhden käyttäjän tapaa, valitettavasti toistuvaa sellaista, vastata viesteihin, joissa laitetta kritisoidaan. Olisin toki voinut alkuperäiseen viestiini lainausten perään tai eteen kirjoittaa onelinerin "Niin nythän se vika ei siis ollut käyttäjässä, vaan laitteessa/ohjelmistossa itsessään.", mutta sama asiahan luki jo toisessa lainaamassani lauseessa, toki hieman eri sanamuodoin, joten jätin sen toiston vuoksi sitten kirjoittamatta. Olisiko se viesti sitten ollut "vähemmän ivallinen", jos olisin kirjoittanut sen noin? No sekin varmaan riippuu sitten lukijasta ja lukijan ennakkoasenteista.
Kiitokset huolestasi koskien foorumimagoani. Ei tarvitse kuitenkaan kantaa siitä huolta, koska kyseisellä imagolla ei sinällään ole minulle mitään merkitystä. Jos jotain, niin näköjään esille nostamani asiat ovat keränneet viesteihini tykkäyksiä, joten ilmeisesti "imagoni on parantunut" joidenkin silmissä

Ei sillä, että kyseisellä asialla olisi minulle sen suurempaa merkitystä. Tykkäyksiä on tietysti aina kiva saada, ei siinä mitään

Xbox-vihaajan titteli? Nääh, en minä mitään laitetta vihaa, korkeintaan pidän yhdentekevänä. Pleikkareilla olen reilut pari vuosikymmentä pelaillut ja pelaan varmasti vastakin, mutta ei sekään mikään täydellinen laite ole. Siinäkin on asioita, joita olisi voinut hoitaa paremmin ja jotka pistävät tasaisen epätasaisesti ärsyttämään tai vähintään ihmetyttämään. Kyseisistä asioista olen tällekin foorumille kirjoitellut useamman kerran ja varmaan useampaankin paikkaan.
Haluatko vielä jatkaa aiheesta, vai siirrytäänkö eteenpäin?