Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)

Sieltä alkaa E3:n yllärit jo paljastumaan ennakolta. Toivottavasti jotain onnistuvat pitämään vielä piilossa.
 
Videon perusteella saanut kovasti vaikutteita Overwatchista, tämä pian Switchille ilmestyvä Paladin.

 
E3:sta odotan kyllä Metroidista lisää tietoja. MP4 tulee joskus ja sitä en edes odota kuin aikaisintaan ensivuonna, mutta alkuperäinen metroid prime trilogia switchille portattuna on kyllä niin suurissa toiveissa ainakin itsellä että on aikamoinen pettymys jos nintendo ei aio noita pelejä tuoda virallisesti switchin tarjontaan. Jopa hieman hölmöä, koska veikkaan että kyseinen trilogia voisi tuoda myös lisää ostajia tuolle uudelle pelille, sillä en usko olevani ainoa joka ei ole noita pelejä itse koskaan päässyt pelaamaan.
 
Nintendon e3 esitys klo 19.00: twitch
Mulla on Pleikkarin Twitch sovellus jo viritetty kanavalle.

edit. perhanan automaattiupotus. o_O
 
Aamusta heti pelaamaan. #Fortnite

Dfiz1wzXkAAu5vI
 
Tuossa tulevia pelejä. Kun kerkeää lukea pelin nimen niin tulee jo seuraava ruutuun.
 
Nintendo vuosi näyttää hyvältä!

Loistavaa kyllä, että Fortnite saatiin Switchille. Se on kuitenkin tämän hetken suosituin peli, olipa siitä itse mitä mieltä tahansa. Sitä hakkaavat käytännössä kaikki 7-15 vuotiaat, joten on tärkeää, että peli löytyy myös Switchille.

Itse tuon testasin ja toimii ongelmitta Switchillä. Toki ikävää, että PS4:een liitetyt tunnukset eivät toimi Switchissä...

 
Ylös Bottom