Olen aika vahvasti siinä uskossa että T-GT:n kohdalla tehtiin parannukset.
Eli siis T300RS:n hajoamiset-> luotiin se PC- version "kokeiluratti" (oliko se TS-PC joka sai hyvät arvosanat kestävyydestäkin) ja siitä jatkettiin T-GT:hen kunhan saatiin dataa sen kestävyydestä käyttäjillä. Eli laatu "pitäisi" olla nyt paljon parempi.
Onhan tuo muuten huomattavissa, TS-PC on käytännössä ilman tota subbaria ja rattiosaa vaille sama kun T-GT. Hintaeroa on se joku 300€ (?) mikä on aika iso korotus itse ratista, mutta varmasti sen verran maksaa tämä ruori ja se subbarisysteemikin... Syy sille miksi TS-PC ei tue PS4, oli tämä GT Sportin lisenssiratti, se jäisi hyllyyn ja TS-PC:tä ostettaisi enemmän.
Eihän tuo Thrustmaster tietenkään näitäkään tietoja voi uutisoida mutta aika hyvin tuon älyää muutenkin.
Sama muuten on itse verkkokaupan kanssa, siellä ei kai näy nuo palautusprossat nykyään enään missään mikä on aika typerää... Myynnin kannalta fiksua mutta ei asiakkaan.
Tossa yllä vähän samat jutut kuin mitä itse mietin, se "subbari" (josta kuuluu myös sanottavan että myyntikikka tai halusivat tehdä vain "eroja muihin nähden") siellä ja GT Sport on lähestulkoon ainoita syitä miksi edes miettii tota rattia... Ja hinta on hirveä. Hyviä puolia jos niitä siksi voi sanoa, on että nappeja ja säätönamiskoita on miljoona, omaan makuun kyllä jo aivan liian paljon, niin paljon että menee överiksi.
Sentään siinä on T3PA:t eikä sitä kaksipolkimista muovihirviötä (joita kai polkimiksi kutsutaan) mukana. Tohon pakettiin pitäisi kyllä vielä sisältyä TH8A ehdottomasti tuolla hinnalla.