Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield V

Loistava tämä uusi mappi ja mukavaa tankki taisteluja tarjoaa, ja jalkaväki myös pärjää tuolla ihan kivasti. Tämmöisiä mappeja lisää saisi vielä muutama tulla.
 
Kappas nyt vasta huomasin että pystyy muuttelemaan napit itse. Long tap Y oli vähän kehno firemoodin vaihtonappi taistelun tiimellyksessä ratkaisu oli laittaa se D-pad alas ja rakentelumoodi sai mennä vas keskinappiin. Isoa mappia nyt ei saa enää mistään päälle, mutta en ole mokomaa juuri käyttänyt niin päätin uhrata sen kun ei tullut muutakaan äkkiseltään mieleen. Olisi vielä parempi jos voisi määritellä kahden napin yhdistelmillä toimintoja tyyliin War Thunder, ei tarvisi sitten uhrata mitään.
 
Kuinkas tämä "Tides of war" kertyy? Pelkässä conguestissa vai miten? Kun tuntuu ettei kerry vaikka mitä tekisi.
 
Kuinkas tämä "Tides of war" kertyy? Pelkässä conguestissa vai miten? Kun tuntuu ettei kerry vaikka mitä tekisi.
Oletko aloittanut pelin sieltä tides of warin kautta sen tehtävän päältä?
Ainakin siten mulla ne lähti kerääntymään. Suoritin sieltä kaikki ne, paitsi yhtä. Myöhemmin menin kaverin peliin, eikä se kertynyt enää ollenkaan
 
Oletko aloittanut pelin sieltä tides of warin kautta sen tehtävän päältä?
Ainakin siten mulla ne lähti kerääntymään. Suoritin sieltä kaikki ne, paitsi yhtä. Myöhemmin menin kaverin peliin, eikä se kertynyt enää ollenkaan

Jaahas, täytyypä tutustua hiukan tarkemmin. Arvelin että jossain nyt metsään menen, kiitoksia.
 
Jaahas, täytyypä tutustua hiukan tarkemmin. Arvelin että jossain nyt metsään menen, kiitoksia.
Mulla tosiaan riitti se, että aloitin ekan tehtävän päältä pelin. Pelimuotona tosiaan konkka siinä oli ainut vaihtoehto.
Sen jälkeen kun suoritin sen, niin samalla servulla tehtävät vaihtui ja etenin loppuun asti.
Myöhemmin halusin tehdä loput sivutehtävät ja menin taas sieltä. Tein kaiken paitsi yhden jonka jätin myöhempään ajankohtaan.
Ja tosiaan tämä yksi ei sit enää kaverin peliin liittyessä kerryttänyt sitä, vaikka konkkaa silloinkin pelattiin ja pelin sisällä kyl pause valikossa tuokin tehtävä kyllä näkyi.

Veikkaan, että kun tides of warin aktivoit, sen pitäisi toimia konkassa aina, mutta nyt ei jostain syystä toimi kuin tides of war valikon alta.
 
No nyt lähti kertymään dominstionissakin. Taitaa olla Dicelläkin vielä hakusessa nuo asetukset. Kai näin laaja peli vaatii viilausta vielä pitkään.
 
En tykkää miten uudet aseet hommataan pelissä nyt. Itse pelaan nyt God of Waria ja varmaan Red Dead Redemption 2 lähtee tulille sen jälkeen niin BFV jää hieman vähemmälle joksikin aikaa. Mitä jos missaa sen viikon milloin asetta voi unlockata? Tuleeko joskus uusi viikko jolloin sen voi avata? En tykkää. Olisi kiva pystyä hankkimaan kaikki aseet silloin kun peliä pelaa. Odotin innolla että pääsee kokeilemaan uusia aseita sitten kun palaan taistelurintamalle, mutta en näköjään.
 
En tykkää miten uudet aseet hommataan pelissä nyt. Itse pelaan nyt God of Waria ja varmaan Red Dead Redemption 2 lähtee tulille sen jälkeen niin BFV jää hieman vähemmälle joksikin aikaa. Mitä jos missaa sen viikon milloin asetta voi unlockata? Tuleeko joskus uusi viikko jolloin sen voi avata? En tykkää. Olisi kiva pystyä hankkimaan kaikki aseet silloin kun peliä pelaa. Odotin innolla että pääsee kokeilemaan uusia aseita sitten kun palaan taistelurintamalle, mutta en näköjään.
Pelissä ei ole mitään millä voit rahalla ostaa pelillistä sisältöä. Et myöskään voi jäädä mistään paitsi.
Kaikki aseet jne tulee kyllä saataville myöhemmin. Vielä ei ole kerrottu koska ja miten. Käytännössä saat jotain mielekästä lisää peliin tehtävien muodossa ja siitä palkintoja sit. Käytännössä ajallinen etu niihin jotka ei noita suorita.
 
Noniin nyt on vuorostaan Mikkisellä erittäin hyvä rabatti pelistä 41,99 €.

Tuolla hintaa varsinkin voi suositella_erityisesti jos TV-tasosta löytyy Xbox One X voimapesäke. Näyttää nimittäin 4K aivan mahtavampa peli ja pyörii sametin pehmeästi 100% Ei mitään valittamista pyörimisen suhteen vaikka täällä on raportoitu PS4 Pro kanssa tökkimisestä, ilmeisesti tässä on sitten vissi ero plattarien kesken koska en ainakaan tunnista mihin tökkimisellä viitataan.

https://www.xbox.com/fi-FI/games/battlefield-v

Uusi tankkimappi on kyllä tosiaan pirun hyvä niinkuin tässä onkin jo raportoitu! Laatukin on edelleen ihan hyvä, ei juuri mitään bugia paitsi niitä robboneita napsuu ruutuun kai ne jostain asetuksista saa vaimennettua for good jos alkaa liikaa häiritsemään. Peli toimii hyvin ja on hauskaa! Täällä oli jollain ongelmia päästä kaverien kanssa samaan peliin, jotain bugia siinä on silloin jos kaverien Squad on täynnä keskeneräisessä pelissä. Ratkaisu on joinata kaverien Squad, kysyä mahtuuko mukaan rellestään jos mahtuu yksi poistuu täydestä Squad vajaaseen Squad tai tekee vallan uuden. Sen jälkeen ainakin boksilla liittyminen toimii 100% Oletan että sama kikka rokkaa myös Plesellä? Tällä samalla metodilla voi korjata myös tilanteen jos on joinannut peliin muulla tavoin ja joutunut "väärälle" puolelle. Eli tavallaan tiiminvaihtokin onnistuu siis pelissä vaikka joku onkin tainnut olla pahoillaan kun ei onnistu_no näin se onnistuu.

Tasapaino alkaa olemaan aikalailla hyvä, mutta onse KE7 edelleenkin aika sairas. Medic nyt paljon järkevämpi sillä pystyy haastamaan nyt kohtalaisesti vaikkakin päärooli on helata ja nostella muita, kerta-tulella uskomattoman kaukaakin voi napsia tappoja välillä. (esim. video)

 
Noniin nyt on vuorostaan Mikkisellä erittäin hyvä rabatti pelistä 41,99 €.

Tuolla hintaa varsinkin voi suositella_erityisesti jos TV-tasosta löytyy Xbox One X voimapesäke. Näyttää nimittäin 4K aivan mahtavampa peli ja pyörii sametin pehmeästi 100% Ei mitään valittamista pyörimisen suhteen vaikka täällä on raportoitu PS4 Pro kanssa tökkimisestä, ilmeisesti tässä on sitten vissi ero plattarien kesken koska en ainakaan tunnista mihin tökkimisellä viitataan.

Jossei suuria muutoksia ole peliin tällä saralla tullut muutaman viikon aikana niin xbox one x voimanpesäkkeelläsikin putoo joissakin paikoissa fps 50. Ainakin testivideoiden mukaan mitä olen seuraillut. Olisiko mahdollista, että et huomaa 10fps droppeja. Eikös tämä muuten ole voimanpesäkkeelläkin fake 4k vai muistelenko aivan väärin?

Täytyisi itsekin jaksaa kokeilla tätä uuden päivityksen jälkeen. Ehkä tässä viikonlopun aikana olisi taas vähän aikaa.
 
Jossei suuria muutoksia ole peliin tällä saralla tullut muutaman viikon aikana niin xbox one x voimanpesäkkeelläsikin putoo joissakin paikoissa fps 50. Ainakin testivideoiden mukaan mitä olen seuraillut. Olisiko mahdollista, että et huomaa 10fps droppeja. Eikös tämä muuten ole voimanpesäkkeelläkin fake 4k vai muistelenko aivan väärin?

Täytyisi itsekin jaksaa kokeilla tätä uuden päivityksen jälkeen. Ehkä tässä viikonlopun aikana olisi taas vähän aikaa.

Dynaaminen resoluutio on myös voimanpesäkkeellä.
 
Dynaaminen resoluutio on myös voimanpesäkkeellä.
Mutta kuitenkin korkeampi resoluutio kuin muilla konsoleilla, koska voimapesäke.

Itsekin kyllä tykkäsin tuosta uudesta mapista, toimii jalkaväkenäkin hyvin. Ja vaikka siinä on peltoa yms. laakeata maastoa paljon niin snipereitä ei onneksi ole näkynyt liiaksi.
 
Mutta kuitenkin korkeampi resoluutio kuin muilla konsoleilla, koska voimapesäke.

Itsekin kyllä tykkäsin tuosta uudesta mapista, toimii jalkaväkenäkin hyvin. Ja vaikka siinä on peltoa yms. laakeata maastoa paljon niin snipereitä ei onneksi ole näkynyt liiaksi.

Joo en minä kiistänytkään korkeampaa resoluutiota. Kunhan vain meinasin sen olevan dynaaminen Elikkä framen hinnalla se tippuu. Minulla ei muuten ole ainakaan tuo Pro versio tökkinyt kertakaan moninpelissä, semmonen kysymys vielä kun quittia on painanut nyt sen kymmenen kertaa niin onko tässä muuta mappia kuin rottendam tai hamana? :D niin kauan tota tulee jatkettua kunnes uusi mappi tulee vastaan..
 
Joo en minä kiistänytkään korkeampaa resoluutiota. Kunhan vain meinasin sen olevan dynaaminen Elikkä framen hinnalla se tippuu. Minulla ei muuten ole ainakaan tuo Pro versio tökkinyt kertakaan moninpelissä, semmonen kysymys vielä kun quittia on painanut nyt sen kymmenen kertaa niin onko tässä muuta mappia kuin rottendam tai hamana? :D niin kauan tota tulee jatkettua kunnes uusi mappi tulee vastaan..
Ymmärrän :D Ei tuota framejen tippumista mitenkään häiritsevästi huomaakaan taistelun tiimellyksessä, ainakaan Prolla taikka X:llä.

Usein tuntuu että varsinkin Rotterdam on pelin ainoa kartta, joka kerta kun liittyy servulle niin saa pelata sitä. Toki kannattaa pysyä samalla servulla niin pääsee pelaamaan kaikkia.
 
Normi PS4:sella pyörii myös tämä mielestäni nätisti ja näyttää kyllä hyvältä.
Viekään päivitys ei korjannut tuota ohjainta koskevaa ongelmaa, eli Grand Operations tilassa ohjaimen värinä ei toimi.
Kovasti olen tykännyt myös Breakthrough pelitilasta, tulee hiukan mieleen BF1:sen Operations,.
 
Jossei suuria muutoksia ole peliin tällä saralla tullut muutaman viikon aikana niin xbox one x voimanpesäkkeelläsikin putoo joissakin paikoissa fps 50.

No se on aika subjektiivista miten se kokee ja minulla ainakaan ei ole mitään ongelmaa pyörimisen suhteen. En osaa erottaa pelikokemuksessa framejen suhteen juuri eroa vaikka COD WW2 joka myöskin on mahtavasti pytörivä ~4K pelikokemus voimapesäkkeellä. Voi olla että toinen tai molemmat heittää välillä 5-alkuista lukemaa näytölle mutta minun kokemus ja määritelmä molempien pelien pyörimiselle on "samettia"
 
No se on aika subjektiivista miten se kokee ja minulla ainakaan ei ole mitään ongelmaa pyörimisen suhteen. En osaa erottaa pelikokemuksessa framejen suhteen juuri eroa vaikka COD WW2 joka myöskin on mahtavasti pytörivä ~4K pelikokemus voimapesäkkeellä. Voi olla että toinen tai molemmat heittää välillä 5-alkuista lukemaa näytölle mutta minun kokemus ja määritelmä molempien pelien pyörimiselle on "samettia"
Tottakai se on täysin subjektiivista enkä itsekkään pidä sitä niin suurena ongelmana, että peli jäisi kauppaan jos satunnaisesti pudotaan 5 alkaville luvuille. Toki jos usein fps putoaa kymmenen framea tai enemmän kyllä se itselle on jo liian häiritsevää. Eli perus konsoleilla en pystyisi tätä pelaamaan. Kuhan toin vain ilmi, että ei tämä nyt niin silkinpehmeästi pyöri enää edes tehokonsoleilla, mutta ei sekään varmasti kenellekkään yllätys ole. Kyllähän tämä konsoli sukupolvi on tiensä päässä.
 
Ai että ottaa koville tuo "medical create" tehtävä "Tides of War:ssa". Lumiukkokin rakennettu, ja kaikki muut jo suoritettu, mutta ei nuo medical createt kelpaa kenellekään. Ottakaa nyt hyvät toverit vaikka säälistä ensiapua niistä ;).
 
Ai että ottaa koville tuo "medical create" tehtävä "Tides of War:ssa". Lumiukkokin rakennettu, ja kaikki muut jo suoritettu, mutta ei nuo medical createt kelpaa kenellekään. Ottakaa nyt hyvät toverit vaikka säälistä ensiapua niistä ;).
Seurasin itse jonkun muun vinkkiä. Breaktrough pelimuoto kehiin ja katsot mihin porukka kuolee jatkuvasti ja hakkaa päätään seinään. Siellä oikeasti on sellaisia pullonkauloja että on kymmeniä tyyppejä samassa läjässä. Ei sitä konkassa voi saada suoritettua.
 
Ylös Bottom