Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Jenkkien varastolla kuulokkeet on ja tuote myynnissä.
Tilasin Saksasta ja siellä lukeekin nyt ettei ole tietoa saatavuudesta. Viikonloppuna vielä luki 14.2.
No hitto, onko noiden kuulokeiden saatavuus todella noin heikkoa vai mikäköhän mättää.:confused:

Amazon.uk näyttää edelleen 14.2
 
No hitto, onko noiden kuulokeiden saatavuus todella noin heikkoa vai mikäköhän mättää.:confused:

Amazon.uk näyttää edelleen 14.2
Tää meni vielä erikoisemmaksi.
Saksan amazon näyttää, että tuotetta on varastossa, mutta sitä ei toimiteta Suomeen.
Mun tilauksessa lukee, että saapuu huhtikuussa.
 
Mitkä koppaset olis hyvät pelaamiseen, noissa vanhoissa on menny jostain kohtaa johto rikki, niin olis hyvä hommata uudet. Ei tarvi olla kaikken parhaimpia, hinta sais olla jotain maks 60€
 
Moro. Onko tietoo mikä käsijarrukahva on yhteensopiva Logitech G29:n kanssa ps 4:lle? Ajattelin kokeilla tehdä usb näppiksestä+painonappi katkaisijasta diy mallin mut onko valmista toimivaa versioo saatavilla? Peleinä kaikki dirtit ja project cars 2.

Ja ootteko muut saanu vastaavaa diy rakennelmaa toimimaan?
 
Tää meni vielä erikoisemmaksi.
Saksan amazon näyttää, että tuotetta on varastossa, mutta sitä ei toimiteta Suomeen.
Mun tilauksessa lukee, että saapuu huhtikuussa.
No tänään vihdoin ja viimein Amazon.de ilmoitti et 7kpl varastossa ja yksi niistä mulle.
Ni eikö jukoliste visalta uupunut 0,70e. :D
Laitoin heti visalle rahaa sisään, mutta ne näkyy huomenna/ylihuomenna siellä vasta.
No ajattelin et siirrän Amazonin tilille pari euroa sisään, jotta voi sieltä ottaa ne.
Vaan eipä tilauksen jälkeen pystykään käyttämään niitä.

Ajattelin et ei tässä sit auta kuin odotella et maksu näkyy visalla, mutta nyt äsken tuli ilmoitus st kuulokkeet on pistetty UPS:n matkaan.
Maksun onnistumisesta ei ole tullut kuittausta, eikä visalla näy maksua, eikä mun lisäämiä rahojakaan. :D

Noh. Eiköhän ne joskus sieltä mene. Kunhan saan nopeasti kuulokkeeni.
 
Itse tilasin LS41:et Maxgaming.fi:stä. Maanantaina tilasin ja tänään tulee matkahuoltoon vaikka lähettivät ruotsista.

Tuolta itse katsoin silloin tammikuussa ja ei ollut mitään arviota saatavuudesta.
Amazon ilmoitti päivän, mutta juuri Saksan amazon ei sit saanut niitä ollenkaan silloin ja siksi on vasta nyt tulossa.
Omani on matkalla jo Liettuassa, joten varmaan maanantaina ups:n herra tuo ovelle.
 
Pilvipalvelut vievät entistä useammalla nyt dualshock-peliohjainta myös sinne tietokoneen suuntaan. Siihen välikappaleeksi bluetooth-sovitin.

PS4 DualShock 4 langaton USB sovitin, hintaan 24,95 - Gigantti

1685
 

Itse tilasin LS41:et Maxgaming.fi:stä.

Omani on matkalla jo Liettuassa, joten varmaan maanantaina ups:n herra tuo ovelle.

Ootte nyt niin kovasti pauhannut noista LS41 jumalkuulokkeista, että tässähän alkaa vähitellen itseäkin kiinnostamaan, että mistä tää hype oikein johtuu :D Laittakaa käyttökokemuksia, JOS saatte luurit joskus ;)
 
Ootte nyt niin kovasti pauhannut noista LS41 jumalkuulokkeista, että tässähän alkaa vähitellen itseäkin kiinnostamaan, että mistä tää hype oikein johtuu :D Laittakaa käyttökokemuksia, JOS saatte luurit joskus ;)
Mulla ainakin johtuu ihan siitä, että LS40:t on jo jumalkuulokkeet. Nää on käytännössä samat, vain pieniä viilauksia tehty. Joten tiedän jo valmiiksi saavani markkinoiden parhaat kuulokkeet.

Selailin silloin kaikki mahdolliset kuulokkeet läpi ennen LS40:een päätymistä. Kaikki arviot, käyttäjäkokemukset jne.
Kiinnitin kaikissa huomiota siihen, että niinsanotut viis kautta viis kuulokkeet oli kautta linjan oikeasti hyviä ja ymmärrän miksi porukka monia kuulokkeita ostaa. Mutta jokaisessa oli vähintään yksi asia joka nousi joka tekstissä esiin.
Joissain se yksi juttu saattoi olla mikin äänenlaatu, materiaalien laatu, nappien sijoittelu jne jne.
LucidSound erottui joukosta siinä, että hintaansa nähden materiaalit on naurettavan laadukasta kamaa, napit ja kontrollit ylipäätään on parasta mitä kuulokkeissa on ollut, mikki oli mielettömän hyvä. Istui päähän todella upeasti. Jokainen osa-alue oli vähintään sen 4,5/5.
Tähän päälle tuo äänenlaatu, se on huikea. Ja LucidSoundin systeemi joka muuttaa puheen sieltä peliäänestä irralliseksi on ihan mieletön lisä.
Fifassa selostaja tuntuu selostajalta joka selostaa peliä kopista ja kaikki kentän äänet kuuluu paljon paremmin. Ilman sitä se selostaja on osa sitä kentän äänimaailmaa. Vähän sama bäfässä, jossa ääni kertoo esim lippujen valtauksesta tai menetyksestä. Lucidsoundilla se kuulostaa sanalta, kuin kaverit chättiryhmässä, ei siltä et se on siellä taistelukentällä sanomassa.
Toi kuulostaa turhalta, mutta kun sen koki, tippui leuka lattiaan ja tuli wau fiilis. Tosin vaikka on ollu Sonyn kuulokkeita ja 400-500e muita laatukuulokkeita niin Wau efekti lähti pois ja tuli löysät housuun kun bäfässä tankki ampui korvan juureen. Se äänimaailma oli mieletön.

Se ainut miinus oli kuulokkeiden usb donglessa, johon siis kytketään optinen äänipiuha surround äänten saamiseksi. No ps4 pro:ssa se kytketään takana olevaan porttiin ja jos käytti samalla verkkokaapelia, ei ne mahtunut rinnakkain. Itsekin veisteli verkkopiuhan suojaa pienemmäksi puukolla.
Nyt uudessa sekin on muutettu eikä aiheuta enää ongelmaa.

Jos markkinoilla on 5/5 kuulokkeita, ne varmasti on hyviä. Varmasti on hinta-laatusuhteen osaltakin 5/5. Mutta sit nämä on kliseisesti jo 6/5. :D

Ja uskallan tän varmuudella allekirjoittaa uusistakin, koska muutokset on hyvin pieniä. Tuo dongle uusittu, kuppien muotoilua parannettu ergonomian osalta ja vissiin ihan aavistuksen värin syvyys muuttunut.
 
Se ainut miinus oli kuulokkeiden usb donglessa, johon siis kytketään optinen äänipiuha surround äänten saamiseksi. No ps4 pro:ssa se kytketään takana olevaan porttiin ja jos käytti samalla verkkokaapelia, ei ne mahtunut rinnakkain. Itsekin veisteli verkkopiuhan suojaa pienemmäksi puukolla.
Nyt uudessa sekin on muutettu eikä aiheuta enää ongelmaa.

Kiitos kattavasta tekstistä! Tuo lainaamani juttu oli ehdottoman tärkeä itselleni, koska taloudesta löytyy juurikin PS4 Pro ja tuo usb dongle olisi taatusti aiheuttanut päänvaivaa. Tuntuu tuossa omassa Prossa verkkoportti olevan muutenkin pelottavan tiukka ja välillä konsolia irrottaessa saa nykiä piuhaa irti pelonsekaisin tuntein, että kohta jotain hajoaa :D
 
Tuon dongle ongelman voi poistaa juurikin päin vastoin eli pyöristää hiukan sen donglen reunaa ja se menee mainiosti sen jälkeen pron etu usb porttiin... ,
 
Tuon dongle ongelman voi poistaa juurikin päin vastoin eli pyöristää hiukan sen donglen reunaa ja se menee mainiosti sen jälkeen pron etu usb porttiin... ,
Koitan itse välttää tuota etu usbin käyttöä. Ensinnäkin menee typerästi yksi johto sit koneen taakse, mut käytän myös näppistä ja yksi johto lataukselle käytössä, niin paikatkin loppuu.
Mut noin äkkiä ajatellen tuntuisi aika paljon halvemmalta pyöristää verkkokaapelin liitintä, tai ostaa ohuella liittimellä oleva johto, kuin riskeerata tuon donglen kanssa mitään. Sitä kun tuskin erikseen voi uutta ostaa. :D
 
Koitan itse välttää tuota etu usbin käyttöä. Ensinnäkin menee typerästi yksi johto sit koneen taakse, mut käytän myös näppistä ja yksi johto lataukselle käytössä, niin paikatkin loppuu.
Mut noin äkkiä ajatellen tuntuisi aika paljon halvemmalta pyöristää verkkokaapelin liitintä, tai ostaa ohuella liittimellä oleva johto, kuin riskeerata tuon donglen kanssa mitään. Sitä kun tuskin erikseen voi uutta ostaa. :D
Melko pienellä riskillä mennään kun ei tarvitse kun ohuesti ottaa pinnasta...
 
LucidSound LS41:t saapui ja testit otettu.
Ne mitä aikaisemmin kirjoitin pelkillä olettamuksella pohjautuen LS40:iin...kaikki piti paikkansa.
Eli sen voi lukea muutaman viestin ylempää.

Ulkoisesti erot on minimaaliset. Kupit on aavistuksen eri malliset ja tuntuu silmälasien kanssa paremmilta, joskin vanhakaan ei huono ollut. Ls40 oli uutena aika jäykät päähän, muutamassa viikossa tuli sopivan jämäkäksi. Nämä tuntuu valmiiksi sopivilta, toivottavasti ei löysty liikaa.

Lisäksi eroa on mikin mute valo. Vanhassa sininen, tässä punainen. Joissain tilanteissa se sininen oli aavistuksen liian kirkas silmäkulmaan loistaessa. Tämä tuntuu hieman himmeämmältä, eikä värinä niin ärsyttävältä.

Äänet..joo-o. Mulla siis oli ennen Sonyn 2.0 kuulokkeet ja hintaisekseen ne on mun mielestä aina ollu hyvät. Ja kun ei paremmista tiennyt, niin olihan ne hyvät.
Nyt taas pari kk käyttäny niitä täs välissä ja en muistanu tota eroa. Aivan älytön ero. Yhtä hymyä Bäfässä ja Dirt Rallyssä. Ei pysty keskittymään peliin, kun on niin fiiliksissä äänistä. Ihan kuin bäfäkin olisi eri peli, se ero on niin tajuton.

Usb dongle on pienen johdon päässä ja istuu pro:n taakse hyvin.

Kaiken kaikkiaan aivan mieletön ostos jälleen.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom